×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ "Генетикалық аурулар"

Автор:Молшаева Сандугаш Багдатбековна
Бағыты: Биология
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-04-22

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Жас мамандарға арналған сабақ жоспары


  • Бөлім: Адам генетикасы

  • Мектеп: №50 Абай атындағы орта мектебі

  • Күні: 19.ІҮ.2019ж

  • Мұғалімнің аты-жөні: Молшаева С

  • Сынып: 10

  • Сабақ тақырыбы

  • Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу әрі емдеу
    Сабақ мақсаттары
    Оқушылар:
    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:Ген, генотип, фенотип, хромасомаТұқым қуалайтын аурулардың түрлері:Тұқым қуалайтын ауруларды емдеу үшін
    Құндылықтарды дарыту Оқу процесі кезінде оқушылар:
  • дұрыс шешім қабылдау үшін сын тұрғысынан ойлауды,

  • шындықты объективті қабылдау үшін, өзгелардің мәдениеттері мен ойларына құрмет көрсетуді,

  • өмірдің кез келген жағдайында таным процесін өз бетінше реттеуді,

  • топтық жұмыс кезінде өзгенің пікірін тыңдауды үйренеді.

  • Пәнаралық байланыстар

    АКТ қолдану дағдылары Ғаламтордан қажетті ақпараттарды тауып, пайдалана білу
    Бастапқы білім

    Ген, генотип, фенотип, локус, кариотип, аллель, хромосома, генетика, ДНҚ, моногибридті, дигибридті.
    ЖОСПАР


    Ресурстар
    Сабақтың басы

























































    8-10
  • Психологиялық ахуал тудыру.

  • Өткенді қайталау «Лездемелік сұрақтар» әдісі арқылы

  • Ойлануға берілетін сұрақтар:1.Организмнің өз ата-аналарынан гаметалар арқылы қабылдаған гендердің толық жиынтығын қалай атайды /генотип/2.Генотиптің өзгеру сипатына қарай мутациялар бөлінеді /гендік хромосомалық, геномдық/3.Организмнің ішкі және сыртқы белгілерінің жиынтығы /фенотип/Қалыптастырушы бағалау:
  • мұғалім бақылауы және комментарийі;

  • мұғалімнің кері байланысы.

  • Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Генетикалық аурулар» бейнекөрініс көрсету.

  • Презентация



































    ютуб
    Сабақтың ортасы















































































  • Ой қозғау. Топтастыру (жұппен жұмыс)





  • Топтық жұмыс

  • ІІ-топ: Тұқым қуалайтын аурулардың белгілері, алдын алу және емдеу
  • Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»



  • 1-есеп.2-есеп.Қалыптастырушы бағалау
  • мұғалім бақылауы және комментарийі;

  • оқушылардың өзін-өзі бағалауы;

  • мұғалімнің кері байланысы.



  • Сабақты бекітуТест жұмысы Plickerz бағдарламасы А) Даун синдромыВ) Шерешевский – Тернер синдромыС) Алып әйелД) Алып еркек2.Қан ұйымайтын ауруА) Клайнфельтер ауруыВ) Қант диабетіС) Трисомия ауруыД) ГемофилияА) Қан диабетіВ) Трисомия ауруыС) Шерешевский – Тернер синдромыД) Даун синдромыА) 45,ХО В) 46,ХУС) 47,ХХУ Д) 47,ХХХ А) адреналинВ) тимозинС) инсулинД) тироксин



    Қалыптастырушы бағалау
  • мұғалім бақылауы және комментарийі;

  • оқушылардың өзін-өзі бағалауы;

  • мұғалімнің кері байланысы.



  • Глоссарий презентация











    презентация



















































    Қосымша 1Материалы оқушыларға қағазға шығарып таратылады.











































    Қосымша 2
    Сабақтың соңы





    39-40 мин



  • Кері байланыс

  • 8. Үй жұмысыТұқым қуалайтын аурулар туралы реферат жазу


    https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/fizika-negizi/qozhalys/lesson/mexanikalyq-qozhalys-sanaq-zhui-esi-qozhalystyng-salystarmalylyhy
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
    Тұқым қуалайтын ауруларды атай алады.Кейбір оқушылар

  • Сабақ барысындағы мұғалімнің қолпаштау сөздері; «жарайсың», «тамаша», «осылай жалғастыр» тб

  • Өздік жұмысты-өзіндік бағалау

  • Өз-ара бағалау

  • Оқушылар қозғалыстың салыстырмалылығын анықтау, салыстыру барысында сыни ойлау дағдыларын қолдану арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды.

  • Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақ барысындағы қауіпсіздік техникасының ережелерін еске сақтау

    Ноутбукпен жұмыс жасау барысындағы қауіпсіздік ережелерін орындауын қадағалау.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: