Сабақ жоспары
Пәні: Информатика
Күні:
Сынып: 7
Пән мұғалімі: Абдкереева Г.Ж.
|
Сабақтың тақырыбы |
Геометриялық фигуралармен жұмыс |
||
|
Сілтеме |
Оқулық, сілтеме материалдары www.inkscape.org. |
||
|
Жалпы мақсаттар |
|
||
|
Оқу нәтижесі |
|
||
|
Тапсырма көздері |
1. Ақпаратпен танысу /жеке жұмыс/ 2. Топтық жұмыс |
3. Терминдермен жұмыс 4. Рефлексия /ауызша/ |
|
|
Негізгі идеялар |
Оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнен өз сабақтарын оқушының идеясын, білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай етіп ұйымдастыру |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Оқулық, дәптер, компьютер, интербелсенді тақта, тапсырма қағаздары, таратпалар, стикерлер |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен амандасу; Оқушыларды түгелдеу; Оқушылардың көңіл-күйін сұрап, геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлу. І топ – үшбұрыш ІІ топ – төртбұрыш Психологиялық дайындық; (таңдалған фигуралары бойынша анықтама берілді). |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Кубизм ойыны. Оқушыларға 6 сұрақ беріледі |
||
|
Жаңа сабақ |
Фигура дегеніміз не? Фигура - әртүрлі тәсілдермен өзгертуге болатын нысан. Inkscape графикалық редакторында фигуралар салу үшін арнайы құралды таңдау керек, панель параметрлерінде қажетті параметрлерді аламыз.
Inkscape графикалық редакторында фигуралар салуға арналған құралдар мыналар: Тікбұрыш, Ауқымды тік бұрыш, эллипс көпбұрыш , спираль.
Бастапқы параметрлерге өту үшін:
Жаңа сөздерді дәптерге жазамыз.
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс Бөлінген таратпа бойынша оқушыларға тапсырма беріледі. (12мин) Уақытқа жұмыс жасаймыз. Сергіту сәті Бітірген топ топ топ болып тұрып берілген пазлды құрауы тиіс және ол не туралы екендігін ашып айтуы керек. 2 топқа Векторлық, Фракталды /1топ/ Растрлық, Фракталды /2топ/ суреттер беріледі, айырмашылығы мен артықшылығын айтып түсіндіріп кетеді. |
||
|
Қорытынды |
2 жұлдыз, 1 ұсыныс, рефлексия /жазбаша |
||
|
Бағалау |
22 тақырыпты оқу |
Соңында: 1. Сабақ туралы жалпы ойың? 2. Сіздің дамуға әсер еткен сабақтағы аспектініз? |
|
|
Үйге тапсырма |
Тақырыпты түсініп оқу. іздену жұмыстары |
|
|
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Геометриялық фигуралармен жұмыс. 7 сынып
Ашық сабақ. Геометриялық фигуралармен жұмыс. 7 сынып
Сабақ жоспары
Пәні: Информатика
Күні:
Сынып: 7
Пән мұғалімі: Абдкереева Г.Ж.
|
Сабақтың тақырыбы |
Геометриялық фигуралармен жұмыс |
||
|
Сілтеме |
Оқулық, сілтеме материалдары www.inkscape.org. |
||
|
Жалпы мақсаттар |
|
||
|
Оқу нәтижесі |
|
||
|
Тапсырма көздері |
1. Ақпаратпен танысу /жеке жұмыс/ 2. Топтық жұмыс |
3. Терминдермен жұмыс 4. Рефлексия /ауызша/ |
|
|
Негізгі идеялар |
Оқыту туралы сындарлы түсінік оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнен өз сабақтарын оқушының идеясын, білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай етіп ұйымдастыру |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Оқулық, дәптер, компьютер, интербелсенді тақта, тапсырма қағаздары, таратпалар, стикерлер |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен амандасу; Оқушыларды түгелдеу; Оқушылардың көңіл-күйін сұрап, геометриялық фигуралар арқылы екі топқа бөлу. І топ – үшбұрыш ІІ топ – төртбұрыш Психологиялық дайындық; (таңдалған фигуралары бойынша анықтама берілді). |
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Кубизм ойыны. Оқушыларға 6 сұрақ беріледі |
||
|
Жаңа сабақ |
Фигура дегеніміз не? Фигура - әртүрлі тәсілдермен өзгертуге болатын нысан. Inkscape графикалық редакторында фигуралар салу үшін арнайы құралды таңдау керек, панель параметрлерінде қажетті параметрлерді аламыз.
Inkscape графикалық редакторында фигуралар салуға арналған құралдар мыналар: Тікбұрыш, Ауқымды тік бұрыш, эллипс көпбұрыш , спираль.
Бастапқы параметрлерге өту үшін:
Жаңа сөздерді дәптерге жазамыз.
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс Бөлінген таратпа бойынша оқушыларға тапсырма беріледі. (12мин) Уақытқа жұмыс жасаймыз. Сергіту сәті Бітірген топ топ топ болып тұрып берілген пазлды құрауы тиіс және ол не туралы екендігін ашып айтуы керек. 2 топқа Векторлық, Фракталды /1топ/ Растрлық, Фракталды /2топ/ суреттер беріледі, айырмашылығы мен артықшылығын айтып түсіндіріп кетеді. |
||
|
Қорытынды |
2 жұлдыз, 1 ұсыныс, рефлексия /жазбаша |
||
|
Бағалау |
22 тақырыпты оқу |
Соңында: 1. Сабақ туралы жалпы ойың? 2. Сіздің дамуға әсер еткен сабақтағы аспектініз? |
|
|
Үйге тапсырма |
Тақырыпты түсініп оқу. іздену жұмыстары |
|
|
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

шағым қалдыра аласыз
















