Ашық сабақ .Гимнастикадағы денеі басқарудың қозғалыс дағдылары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ .Гимнастикадағы денеі басқарудың қозғалыс дағдылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 10 сынып оқушыларына арналған дене шынықтыру пәнінен сабақ жоспары. Сабақты дене шынықтыру пәні мұғалімдері және колледж студенттері қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Маңғыстау облысының білім басқармасының Жаңаөзен қаласы бойынша білім бөлімінің «№17 жалпы білім беретін мектеп» комуналдық мемлекеттік мекемесі


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

3-БӨЛІМ

ГИМНАСТИКАДАҒЫ ДЕНЕНІ БАСҚАРУДЫҢ ҚОЗҒАЛЫС ДАҒДЫЛАРЫ

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Бекгалыева Гулсинай Худайбердиевна

Күні:

11.11.2021

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Гимнастикада композициялық элементтер құру.

Алға,артқа домалау, ағаш аттан секіру, бөренеде жүру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10. 2. 2. 2. Бірлескен жұмысты оңтайландыру мақсатында өзінің және өзгенің командалық көшбасшылық дағдысын бағалау

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:

Саптық, гимнастикалық жаттығулар жасау кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныс

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қимыл-қозғалыс комбинацияларының негізгі компоненттерін біледі және түсіне алады.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Жаттығулардың орындау реттілігін біледі және орындау кезінде басқаларына көш бастай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

12-15 мин

Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Жүру және оның түрлері:

-қол жоғары,аяқтың ұшымен;

-қол белде,өкшемен;


Жүгіру және оның түрлері:

-жеңіл жүгіріс;

-қолдар белде, оң иықпен жүгіру

-қолдар белде, сол иықпен жүгіру

-артпен жүгіру,сол иықтан қараймыз

-жай жүгіріс

-тыныс алу жаттығулары.

-бір дегенде қол алда,екі дегенде жоғар,үш дегенде жанға,төрт қол төменде

-қол иықта алға,артқа айналдыру

-1-3 оң аяққа,2 сол аяққа иілеміз,4 бастапқы қалып

- аяққа иілу жаттығулары


Жалпы дамытушылық жаттығулары:

-Б.қ.аяқтар иық деңгейінде,қолымыз дене бойында басты оңға,солға иеміз;

-Б.қ.аяқтар иық деңгейінде, қолымызды қайшылау

-Б.қ.аяқтар иық деңгейінде,1-2 санында қолдар кеудеде,3-4 санында қолды жазамыз

-Б.қ.аяқтар иық деңгейінде,алақандар артқа бұрылған. Бір қолды үстіге көтереміз,екіншісін артқа тартамыз;

-Б.қ.тік тұрып,қолымызды алдыға созамыз,тік созылған қолдың ұшына тигіземіз

-Б.қ.тік тұрып,қолымызды алдыға созамыз,1 деген санда оң аяққа отыру,2-4 бастапқы қалып, 3 дегенде сол аяққа отыру

-Секіру жаттығулары




Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.


Денені қыздыруға арналған жүру, арнайы жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай орындайды









Қол шапалақ


Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік

Ысқырық, секундомер, гимнастикалық төсеніштер

Ортасы

25-30 мин


  1. Алға,артқа домалау жауырынмен тұру жаттығулары.


  1. Бөренеде жүру жаттығулары.


  1. Ағаш аттан секіру жаттығулары.


Оқушылар түзетуші комментарийлер бере отырып, жаттығуды орындаудың әрбір реттілігінде бір-бірін бақылайды

Дескриптор

- гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды;

- жаттығуларды ретімен орындайды;

- жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.

ҚБ: бір-бірін бағалау,


«Шапалақ» әдісімен бағалау.


Үлкен бос кеңістік, секундомер,

ысқырық, гимнастикалық төсеніштер,


Соңы

3-5 мин

Сабақты қорытындылау:

Рефлексия,

Кері байланыс,

«Білем»- бағанына осы сабақ алдында білетіндерін жазу.

«Білдім»- бүгінгі сабақта не білгендерін, үйренгендерін жазу.

«Білгім келеді»- келесі сабақта қандай нәрсе үйренгісі келетіндерін жазу.

Үйге тапсырма.


Оқушы қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

ҚБ: «Бас бармақ» арқылы бағалау

Үлкен бос кеңістік, секундомер,

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2021
743
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі