Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3С  Фигураларды түрлендіру

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:


    Сабақ тақырыбы:

    Гомотетия анықтамасы және қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.4.11 гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін біледі;

    9.3.4.12 гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салады, сонымен бірге программалық жасақтаманы қолданып;


    Сабақ мақсаттары

    Оқушы:

    • - гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

    • - гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салу;

    • - гомотетияны қолданып қарапайым есептер шығару.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    • - гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін біледі;

    • - гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салады;

    - гомотетияны қолданып қарапайым есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Түрлендірілген фигураның салыну барысын сипаттайды;

    • Есептің шешімін дәйектейді;

    • Бөлімнің пәндік лексикасы мен терминологиясын қолданады

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    • Нүктелер арасындағы қашықтық сақталады;

    • Нүктелер арасындағы қашықтық бірдей сан есе өзгереді;

    • … әртүрлі жақтарында;

    • … бір жағында;

    • … түзуіне ортақ перпендикулярында;

    • … бірдей қашықтықта;

    • фигура өз-өзіне көшеді;

    • берілген фигураның симметрия осі;

    • О центрімен α бұрышқа бұрылу.

    Құндылықтарды дарыту


    Өмірмен байланысты есептерді шығару барысында қоршаған ортадағы түрлендірулерді түсінеді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин


    - Ұйымдастыру.

    - Оқушылармен амандасу

    - Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару






    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Миға шабуыл:

    C-1: Қозғалыс дегеніміз не?

    С-2: Ұқсастық дегеніміз не?

    С-3: Қозғалыстың түрлерін ата.

    С-4: Центрлік симметрия дегеніміз не?

    С-5: Осьтік симметрия дегеніміз не?

    С-6: Бұру дегеніміз не?

    С-7: Параллель көшіру дегеніміз не?

    С-8: Парраллель көшірудің формуласы

    C-9: Ұқсас фигураларға мысал келтіріңіз

    С-10: Қозғалысқа мысал келтіріңіз.

    Әр түрлі смайликтермен мадақтау

    10 мин

    Жаңа тақырыпты ашу:

    Анықтама. Егер Ф фигурасын Ф1 фигурасына бейнелегенде, олардың сәйкес нүктелерінің арақашықтықтары бірдей к қатынасына өзгеретін болса, онда Ф фигурасын Ф1 фигурасына ұқсас деп атаймыз.


    Анықтама. Жазықтықтағы әрбір А нүктесі үшін ОА сәулесінің бойында жататын және шартын қанағаттандыратын нүктесін А нүктесіне гомотетиялы нүкте деп атаймыз. Ал жазықтықтың бұл түрлендіруін гомотетия деп атайды.

    O - гомотетия центрі деп, ал k – гомотетия коэффициенті деп аталады.

    Гомотетия қасиеттері:

    1: гомотетия түзуді өзіне параллель түзуге көшіреді, ал гомотетия центрі арқылы өтетін түзуді өзіне – өзін көшіреді.

    2: Гомотетия кесіндіні өзіне параллель кесіндіге көшіреді

    3: Гомотетия бұрышты өзіне тең бұрышқа көшіреді

    4: Гомотетия шеңберді шеңберге көшіреді. Жалпы кез келген екі шеңберді өзара гомотетиялы деп қарастыруға болады. Мұнда ұқсастық коэффициенті олардың радиустарының қатынасына тең.

    5: Егер A1 нүктесі OA сәулесінде жатса, онда центрі O болатын және A – ны A1 нүктесіне бейнелейтін бір ғана гомотетия табылады

    6: Әрбір ұқсастық түрлендіруін қозғалыс пен гомотетияны бірірен кейін бірін қолдану арқылы алуға болады. Мұнда ұқсастық түрлендіруі мен гомотетияның ұқсастық коэффициенттері бірдей болады.

    Тапсырма-1: Гомотетия коэффициентің табыңыз. Содан кейін түрлендірудің түрін және фигураларды қалай өзгертетінін (кішірейту және ұлғаю) анықтауға ұсыныңыз.

    Тапсырма-2:

    үшбұрышын центрі О және гомотетия коэффициенті k = 2 болатын түрлендіру арқылы үшбұрышына бейнелеңіз. Гомотетия центрі тыс орналасқан.

    Салу алгоритмі.

    1. Кез келген салыңыз.

    2. Үшбұрыштан тыс О нүктесін белгілеңіз.

    3. ОА түзуінің бойынан А1 нүктесін А және А1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын.

    4. ОВ түзуінің бойынан В1 нүктесін В және В1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын.

    5. ОС түзуінің бойынан С1 нүктесін С және С1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын

    6. салыңыз.

    Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары қалай өзгерді? және қабырғалары мен бұрыштарына қатысты қорытынды жасаңыз.

















    Оқулық

























    Ғаламтор материалдарынан


















    Геометрия 7-9, Л.С.Атанасян, В.Ф.Бутузов, С.Б.Кадомцев


    10 мин

    Оқушымен жұмыс:

    №1. Суретте гомотетиялы фигуралар бейнеленген.

    1. Гомотетия коэффициентін анықтаңыз.

    2. Гомотетия центрін анықтаңыз.

    №2. Суретте фигуралар бейнеленген.

    1. Олар гомотетиялы бола ма?

    2. Е
      гер гомотетиялы болса, онда гомотетия коэффициенті?


    Оқу жоспары
































    Тест жұмысы

    1. . а) АВ және СD кесінділері гомотетиялы бола ма?

    ә) Гомотетия коэффициенті қандай?

    A. а) болады; ә)

    B. а) болады; ә)

    C. а) болмайды; ә)

    D. а) жауабы өзге.

    2. ді табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D.

    3. мен -ді табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D. жауабы өзге

    4. -ның перимтерін табыңдар.

    A. 12 см

    B. 13 см

    C. 14 см

    D. 15 см

    5. және тең бүйірлі үшбұрыштар. -ны табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D.

    6. , АВС үшбұрышының периметрі 42 см, ал -дің периметрі 14 см және АВ-ны табыңдар.

    A. 13 см

    B. 14 см

    C. 15 см

    D. 16 см



    Геометрия - 9 сынып

    Сабақтың соңы

    2 мин


    Рефлексия:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абыханова Назерке Мақсұтқызы
    18 Желтоқсан 2020
    1202
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Гомотетия анықтамасы және қасиеттері" 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Гомотетия анықтамасы және қасиеттері" 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушы: - - гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін білу; - - гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салу; - - гомотетияны қолданып қарапайым есептер шығару.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3С  Фигураларды түрлендіру

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:


    Сабақ тақырыбы:

    Гомотетия анықтамасы және қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.4.11 гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін біледі;

    9.3.4.12 гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салады, сонымен бірге программалық жасақтаманы қолданып;


    Сабақ мақсаттары

    Оқушы:

    • - гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

    • - гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салу;

    • - гомотетияны қолданып қарапайым есептер шығару.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    • - гомотетияның анықтамасын және оның қасиеттерін біледі;

    • - гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелері мен түпбейнелерін салады;

    - гомотетияны қолданып қарапайым есептер шығарады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    • Түрлендірілген фигураның салыну барысын сипаттайды;

    • Есептің шешімін дәйектейді;

    • Бөлімнің пәндік лексикасы мен терминологиясын қолданады

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    • Нүктелер арасындағы қашықтық сақталады;

    • Нүктелер арасындағы қашықтық бірдей сан есе өзгереді;

    • … әртүрлі жақтарында;

    • … бір жағында;

    • … түзуіне ортақ перпендикулярында;

    • … бірдей қашықтықта;

    • фигура өз-өзіне көшеді;

    • берілген фигураның симметрия осі;

    • О центрімен α бұрышқа бұрылу.

    Құндылықтарды дарыту


    Өмірмен байланысты есептерді шығару барысында қоршаған ортадағы түрлендірулерді түсінеді

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин


    - Ұйымдастыру.

    - Оқушылармен амандасу

    - Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару






    Сабақтың ортасы

    5 мин

    Миға шабуыл:

    C-1: Қозғалыс дегеніміз не?

    С-2: Ұқсастық дегеніміз не?

    С-3: Қозғалыстың түрлерін ата.

    С-4: Центрлік симметрия дегеніміз не?

    С-5: Осьтік симметрия дегеніміз не?

    С-6: Бұру дегеніміз не?

    С-7: Параллель көшіру дегеніміз не?

    С-8: Парраллель көшірудің формуласы

    C-9: Ұқсас фигураларға мысал келтіріңіз

    С-10: Қозғалысқа мысал келтіріңіз.

    Әр түрлі смайликтермен мадақтау

    10 мин

    Жаңа тақырыпты ашу:

    Анықтама. Егер Ф фигурасын Ф1 фигурасына бейнелегенде, олардың сәйкес нүктелерінің арақашықтықтары бірдей к қатынасына өзгеретін болса, онда Ф фигурасын Ф1 фигурасына ұқсас деп атаймыз.


    Анықтама. Жазықтықтағы әрбір А нүктесі үшін ОА сәулесінің бойында жататын және шартын қанағаттандыратын нүктесін А нүктесіне гомотетиялы нүкте деп атаймыз. Ал жазықтықтың бұл түрлендіруін гомотетия деп атайды.

    O - гомотетия центрі деп, ал k – гомотетия коэффициенті деп аталады.

    Гомотетия қасиеттері:

    1: гомотетия түзуді өзіне параллель түзуге көшіреді, ал гомотетия центрі арқылы өтетін түзуді өзіне – өзін көшіреді.

    2: Гомотетия кесіндіні өзіне параллель кесіндіге көшіреді

    3: Гомотетия бұрышты өзіне тең бұрышқа көшіреді

    4: Гомотетия шеңберді шеңберге көшіреді. Жалпы кез келген екі шеңберді өзара гомотетиялы деп қарастыруға болады. Мұнда ұқсастық коэффициенті олардың радиустарының қатынасына тең.

    5: Егер A1 нүктесі OA сәулесінде жатса, онда центрі O болатын және A – ны A1 нүктесіне бейнелейтін бір ғана гомотетия табылады

    6: Әрбір ұқсастық түрлендіруін қозғалыс пен гомотетияны бірірен кейін бірін қолдану арқылы алуға болады. Мұнда ұқсастық түрлендіруі мен гомотетияның ұқсастық коэффициенттері бірдей болады.

    Тапсырма-1: Гомотетия коэффициентің табыңыз. Содан кейін түрлендірудің түрін және фигураларды қалай өзгертетінін (кішірейту және ұлғаю) анықтауға ұсыныңыз.

    Тапсырма-2:

    үшбұрышын центрі О және гомотетия коэффициенті k = 2 болатын түрлендіру арқылы үшбұрышына бейнелеңіз. Гомотетия центрі тыс орналасқан.

    Салу алгоритмі.

    1. Кез келген салыңыз.

    2. Үшбұрыштан тыс О нүктесін белгілеңіз.

    3. ОА түзуінің бойынан А1 нүктесін А және А1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын.

    4. ОВ түзуінің бойынан В1 нүктесін В және В1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын.

    5. ОС түзуінің бойынан С1 нүктесін С және С1 нүктелері О нүктесінің бір жағында жататындай етіп алыңыз және кесіндінің ұзындығы болсын

    6. салыңыз.

    Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары қалай өзгерді? және қабырғалары мен бұрыштарына қатысты қорытынды жасаңыз.

















    Оқулық

























    Ғаламтор материалдарынан


















    Геометрия 7-9, Л.С.Атанасян, В.Ф.Бутузов, С.Б.Кадомцев


    10 мин

    Оқушымен жұмыс:

    №1. Суретте гомотетиялы фигуралар бейнеленген.

    1. Гомотетия коэффициентін анықтаңыз.

    2. Гомотетия центрін анықтаңыз.

    №2. Суретте фигуралар бейнеленген.

    1. Олар гомотетиялы бола ма?

    2. Е
      гер гомотетиялы болса, онда гомотетия коэффициенті?


    Оқу жоспары
































    Тест жұмысы

    1. . а) АВ және СD кесінділері гомотетиялы бола ма?

    ә) Гомотетия коэффициенті қандай?

    A. а) болады; ә)

    B. а) болады; ә)

    C. а) болмайды; ә)

    D. а) жауабы өзге.

    2. ді табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D.

    3. мен -ді табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D. жауабы өзге

    4. -ның перимтерін табыңдар.

    A. 12 см

    B. 13 см

    C. 14 см

    D. 15 см

    5. және тең бүйірлі үшбұрыштар. -ны табыңдар.

    A.

    B.

    C.

    D.

    6. , АВС үшбұрышының периметрі 42 см, ал -дің периметрі 14 см және АВ-ны табыңдар.

    A. 13 см

    B. 14 см

    C. 15 см

    D. 16 см



    Геометрия - 9 сынып

    Сабақтың соңы

    2 мин


    Рефлексия:

    - нені білдім, нені үйрендім

    - нені толық түсінбедім

    - немен жұмысты жалғастыру қажет

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    18.12.2020
    1202
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абыханова Назерке Мақсұтқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации