Бершүгір ЖОББ мектебі
Графикалық редактордағы фигуралар
Дайындаған: Абшукирова А.Ж
Сыныбы: 3 «А»
2020-2021 оқу жылы
|
Сыныбы: |
3 «а» |
«Бершүгір ЖОББМ» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
21.01.2020 ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
§16. Графикалық редактордағы фигуралар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
3.2.2.1– қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
Барлық оқушылар: қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуға дағдыланады. Фигуралармен танысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басым көпшілігі: Paint графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін меңгереді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Графикалық редакторда фигуралар қызметін біледі. Графикалық редактордың құралдары мен фигураларын редактормен жұмыс жасағанда қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаты: |
Графикалық редакторға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу
Фигура – Фигура – Figure Шеңбер-Kруг- Circle Тік төртбұрыш-Прямоугольник- Rectangle Үшбұрыш- Треугольник - Triangle Төртбұрыш-Четырехугольник -Quadrangle |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Сабақта жауапкершілік ,айқындық ,кұрмет,ынтымақтастық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс: |
Бейнелек өнері, математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім: |
Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру. Графикалық редакторда сурет салу үшін қандай құралдарды пайдаламыз?Суретті қалай сақтауға болады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 2 минут (3 минут) Сабақтың ортасы 5 минут 8 минут 3 минут 5 минут |
Оқушылармен амандасу. «Ыстық алақан» атты психологиялық тернинг өткізу. (оқушылар алақандарын бір-біріне жақын ұстап, ыстық лебізін білдіреді. Мыс:әдемісің, ақылдысың т.б.) Сыныпты топқа бөлу (әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы)
Оқушыларға әртүрлі геометриялық фигураларды таңдауға беру Үй тапсырмасын сұрау «Сиқырлы қобдиша» әдісі арқылы Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр оқушыны диалогқа түсіру, Өткен тақырып арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, қобдишадан алады 1-сұрақ 2-сұрақ Редакторды іске қосу командалары... (Іскеқосу→ Барлық программалар→ Стандартты→ Paint /Пуск→ Всепрограммы→ Стандартные→ Paint/) 3-сұрақ Тышқанның оң батырмасымен сурет салуға болама? (Болады, бұл кезде сурет фондық түспен салынады) ҚБ «Отшашу» әдісі арқылы оқушыны бағалау
Мәселе тудыру Венгр сөзжұмбағы: Берілген кестеден тақырыпқа байланысты сөз табу
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














