Ашық сабақ. Хайуанаттар дүниесі. 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Хайуанаттар дүниесі. 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Хайуаннат түрлері мен тіршілігі туралы түсінік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар.

Пәні

Әдебиеттік оқу

Класы 4

2018Ж


Хайуанаттар дүниесі.

Мақсаты

Төрт түліктердің басты ерекшеліктері мен олардың қөзіндік қасиеттері туралы түсінік беру.

Төрт түлік иелерінің атауларын меңгерту.

Күтілетін нәтиже



Киелі төрт түліктің қадір-қасиетін танып біледі.Тақырыпты тұрмыстық ахуалмен байланыстырады.

Танымдық қабілеттері артады.Бірлескен оқу нәтиежесінде экстроверт оқушы қалыптасады.

Сабақ кезеңі

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР


Кіріспе

Психологиялық тренинг Қатар – қатар тізіліп, Оқушыға лайық, Кеудемізді тік ұстап, Түп – түзу боп тұрайық. Қол ұстасып бәріміз, Шеңбер жасап тұрайық. Бәріміз алақанымызға жылу берейік, жылуды сезініп, жылы лебіз тілейік.

  • 1 – топ – білімді бол!

  • 2 – топ – тәртіпті бол!

3 – топ – белсенді бол!

Топтастыру. Фигуралар арқылы 3 топқа бөлу.

Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелектер арқылы топтасып,әрбір топ фигурада жасырылған сұрақтар

бойынша үй тапсырмасын әңгімелейді.

  • АShape1 ққошқардың өктемдігі қайдан көрінеді?

Shape3 Shape2 - Барымта деген не?

-Домалақ ененің тапқырлығы неде?

Сыныптастары туралы қысқаша ақпарат береді.Ынтымақтастық пен сенімді оятады.

Ойдан шығарылған мәнмәтін арқылы сөйлеу

дағдылары қалыптасады ,тұлғааралық қатынастары дамиды.

Білу,түсіну,жинақтау дағдылары қалыптасады.

Интерпритациялау сұрақтарына жауап беру арқылы түсініктерін толықтарады.



Үш шапалақ







Жиынтық бағалау



Гүл макеті.








Акт




Фигуралар

Слайд№1,2

Жаңа материалдың таныстырылым

Оқулықпен жұмыс.Төрт түлік туралы өлеңдерді мәнерлеп оқиды,

Жаңа сөздер Ойсылқара,Зеңгібаба,Қамбарата

Шопаната,Шекшеката.Төрт түлік иелерінің атаула-

рына түсінік береді. Семантикалық картамен жұмыс.Кестеге төрт түліктерді салыстырып,ерекшеліктерін таниды.Әр топ екі түлікті салыстырып,картаға түсіріп,нақтылайды.Семантикалық карта. 1 топ

Түлік атауы

Түр сипаты

Мінез-құлқы

Түйе

Жылқы

Үлкен,екі өркешті,

Сұлу,жүйрік

Жуас

Асау

2 топ

Сиыр

Орта бойлы,ірі

Кербез

қошқар

Аласа,мүйізді

ашулы

3 топ

Қой

Аласа,тоны бар

момын

Ешкі

Аласа,мүйізді

Тентек

Жадыны дамытуға арналған тапсырма.

«Жасырынбақ»ойыны.Интерактивті тақтада әр түрлі мағынада ақпараттар жазылып,оқушылар жаттап алғаннан кейін ақпарат жасырылады.Оқушылар ақпараттарды еске сақтайды.Тізбектеп айтады.

Ақпарат сөздер төрт түлік азық, жүн,шұбат,көлік,

жусан,сүт,арпа,бидай,қымыз. (10 сөз)

Сергіту сәтінде. «Қара жорға» әуенді би қимылды жаттығулар жасайды.

Глосари жасау арқылы жаңа сөздер мағынасын түсінеді.

Анықтау сұрақтарын жүргізеді.

Метатанымы қалыптасады.Есте сақтауды

жүзеге асыруда мнемоника қалыптасады.


Қауымдастық іс-әрекет жүзеге асады.

Релеванты ақпараттар жинайды.

Біреудің пікіріне құрметпен қарайды.

Топ шешім қабылдай алады,пікірлерін

ортаға салып қорғай біледі.

Төрт түлік туралы білімдерін толықтырады.


Кестені толтырады.Бір-бірінің жұмысын бағалау үдерісіне ықпал етеді.Идеяларын

салыстырады,ортақ шешімге келеді.

Белсенділік танытады.

Ұзақ мерзімді жады сақталады.Мнемоника қалыптасады.

Еске сақтау және еске түсіру үдерісінің бір бөліктері екенін ұғынады.

Метатану жүзеге асады.

Сөздік қоры дамиды,интелектуалды дарындылығы артады.



Эмоциясы қалыптасады.



.


От шашу









Бармақ арқылы бағалау














Көшбасшылық бағалау.



Слайд №3












Слайд№3,4










Сандық бейне

Жаңа материалды қолдану

Рафт стратегиясын қолдану.

кейіпкер

Рольге ену

Төрт түлік


Киелімін,пайдалымын,көлікпін,

азықпын,шыдамдымын,

«Өзін-өзі реттеу» бойынша интерактивті тақтадан

«Қиындық жоқ»тақырыбында бейнетопты көріп,өзін-өзі реттеудегі әрекеттерді тауып,айтады.

Әр кейіпкерге баға береді.Қиындық келтірген тұстарды қалай жеңгендігін әңгімелейді. «Көзбен көретін айғақтар».Сыни ойлауға арналған тапсырма.Әр топқа ортасына сурет жапсырылған постер беріледі.Сурет бойынша «Миға шабуыл» әдісі бойынша ықтимал сұрақтар қойылып,сурет айналасына жазады.

Сұрақтар:

-Бұл ненің суреті?

-Бұл қай жерде түсірілген?

-Қашан түсірілген?

-Қай мезгілде түсірілген?

Осындай көлемде қойылады.

Сыни ойлай алады.Айқын шеберлік танытады.Семантикалық жады сақталады.

Метасана қалыптасады.Көшбасшылық

қасиеті жүзеге асады.

Эпизодтық жады сақталады.Моральдық

пайымдау әрекеттеседі.Кедергіні жеңу,қыз-

меттік әлеуметтік сана,өзара әрекеттестік

байқалады. Эмпиристік қабілеті артады.

Көрген айғақтарды топпен бірлесе салыстырады.


Жас ерекшеліктеріне қарай орындайды.

Сын тұрғысынан ойлай алады.Оқуы мен танымдық дамуы дағдыланады.

Мінсіз оқушы қалыптасады

Қадағалау сұрақтары мен проблеманы шешетін сұрақтар қояды.Сұрақтарды бағалайды, жауап іздейді


Бағдаршам арқылы бағалау.








Бірін-бірі бағалау





Екі жұлдыз,бір тілек.


Рафт стратегиясы кестесі








Сандық бейне






Төрт түліктер

макеттері.


Қорытынды

Инсерт әдісі арқылы қорытындылау.

Білемін

Білмеймін

Білгім келеді.

Төрт туралы,

олардың ерек-

шелік қасиет-

терін.


Күніне қанша

азық жейтінін

Неліктен

киелі санағанын

Үйге тапсырма. «Хайуанаттар дүниесі».Мән-

ерлеп оқып,ұнаған шумақты жаттайды.



Өз түсінгендерін жинақтап,болжап,қорытады. Ойларын,алған білімдерін пысықтап,нақты бір шешімге келеді.Өз бетінше ізденушілік тапсырмасын жауапкершілікке алады








Смайлик арқылы

бағалау.


Смайликтер.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
438
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі