Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: «Хайуанаттар бағына саяхат»
Мақсаты:
а) Өткен сабақты қайталау, балалардың ойындар арқылы заттардың түстері пішіндері мен көлемдері туралы, 1 ден 5 ке дейін тура және кері санау туралы білімдерін кеңейту.
ә)Геометриялық пішіндер арқылы балалардың білімдерін , тілін дамыту, ой-өрісін ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту.
б) Балаларды танымдылыққа, ізденімпаздылыққа татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, көрсету, салыстыру, ойындар.
Сөздік жұмыс: керік (жираф)
Жаңа педагогикалық техналогия: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, танграм ойын техналогиясы
Көрнекіліктер: жануарлар суреттері карточкалар,үнтаспа ,геометриялық пішіндер ,құлып, кілт.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивацияны ояту Іздену-ұйымдастыру кезеңі Рефлексивті түзету кезеңі
|
Балалар бүгін бізге көп қонақтар келіпті кәне, барлығымыз амандасып алайық.
- Балалар өтіп кеткен күнді қалай атаймыз? Сөздік жұмыс - Ал болып жатқан күнді? - Ал болатын күнді? - Ал ертеңгіден кейінгі күнді қалай атаймыз? - Жақсы билетті алдық Ал ЗООбаққа аттанайық. - Міне ЗООбаққа да келдік. - Балалар нелерді көріп тұрсыңдар? - Дұрыс - Жирафтың қазақшасы Керік .Кәне, бәріміз айтамыз. Балалар ,қараңдаршы олар өте көңілсіз.Олар өз торларынан адасып қалыпты және торларына құлып салып қойыпты. Ал,бұл жануарлар сендерден көмек сұрайды, торлардың құлпын шешіп өз торларына келтіріңдерші? - Балалар көмектесеміз бе? - Ол үшін әр кілтке тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындаймыз ба? 1. Тапсырма: тура және кері санды көрші санын тап. Жақсы балалар сендер арыстанға көмектестіңдер келесі тапсырма. 2. Айырмашылығын тап: 5 айырмашылығын табыңдар! Балалар біз жануарларға көмектесейік? 3. Тапсырма: пішіндер неге ұқсайды?
4 Тапсырма: логикалық сұрақтар 5.тапсырма Қарама-қарсы сөздер «Кім жылдам?» 6.Үстел-үсті тапсырмалары: 1.Пішіндерге ұқсас затты сызып қос. 2.Уақытты бағдарлау,ретімен жазу. 3.Қанша сан сонша. 4.Жемістер ненеу сонша санды жаз. 7. Математикалық диктант. Қорытынды. 1.Біз бүгін қайда саяхатқа бардық? 2.Нелерге көмектестік? 3.Қандай тапсырмалар орындадық? -Балалар, мінекей сендер барлық тапсырмаларды жақсы орындаған үшін , жануарларға көмектескендерің үшін сендерге қарақшылар мынадай «алтын кілт» сыйға тартты.Және тәтті сыйлық беріпті,көп-көп рахмет дейді. |
Сәлеметсіңдер ме! Иә кілтке таңертең түс кещкі түн кеше бүгін ертең бүрсікүні маймыл, піл, арыстан,жолбарыс, жираф. Керік,керік иә иә 1,2,3,4,5 5,4,3,2,1 пілге үйдің шатыршаларына, допқа, орындыққа. Бір Екі Бес Екі Ноль Екі бас,аяғы төртеу. Екеу Зообаққа Жануарларға Сандарды ретімен қойдық,тура және кері санадық,үстел үстінде тасырмалар орындадық. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Хайуанаттар еліне саяхат" ,технология:дьенеш блогы
Ашық сабақ "Хайуанаттар еліне саяхат" ,технология:дьенеш блогы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Тақырыбы: «Хайуанаттар бағына саяхат»
Мақсаты:
а) Өткен сабақты қайталау, балалардың ойындар арқылы заттардың түстері пішіндері мен көлемдері туралы, 1 ден 5 ке дейін тура және кері санау туралы білімдерін кеңейту.
ә)Геометриялық пішіндер арқылы балалардың білімдерін , тілін дамыту, ой-өрісін ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту.
б) Балаларды танымдылыққа, ізденімпаздылыққа татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, көрсету, салыстыру, ойындар.
Сөздік жұмыс: керік (жираф)
Жаңа педагогикалық техналогия: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері, танграм ойын техналогиясы
Көрнекіліктер: жануарлар суреттері карточкалар,үнтаспа ,геометриялық пішіндер ,құлып, кілт.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивацияны ояту Іздену-ұйымдастыру кезеңі Рефлексивті түзету кезеңі
|
Балалар бүгін бізге көп қонақтар келіпті кәне, барлығымыз амандасып алайық.
- Балалар өтіп кеткен күнді қалай атаймыз? Сөздік жұмыс - Ал болып жатқан күнді? - Ал болатын күнді? - Ал ертеңгіден кейінгі күнді қалай атаймыз? - Жақсы билетті алдық Ал ЗООбаққа аттанайық. - Міне ЗООбаққа да келдік. - Балалар нелерді көріп тұрсыңдар? - Дұрыс - Жирафтың қазақшасы Керік .Кәне, бәріміз айтамыз. Балалар ,қараңдаршы олар өте көңілсіз.Олар өз торларынан адасып қалыпты және торларына құлып салып қойыпты. Ал,бұл жануарлар сендерден көмек сұрайды, торлардың құлпын шешіп өз торларына келтіріңдерші? - Балалар көмектесеміз бе? - Ол үшін әр кілтке тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындаймыз ба? 1. Тапсырма: тура және кері санды көрші санын тап. Жақсы балалар сендер арыстанға көмектестіңдер келесі тапсырма. 2. Айырмашылығын тап: 5 айырмашылығын табыңдар! Балалар біз жануарларға көмектесейік? 3. Тапсырма: пішіндер неге ұқсайды?
4 Тапсырма: логикалық сұрақтар 5.тапсырма Қарама-қарсы сөздер «Кім жылдам?» 6.Үстел-үсті тапсырмалары: 1.Пішіндерге ұқсас затты сызып қос. 2.Уақытты бағдарлау,ретімен жазу. 3.Қанша сан сонша. 4.Жемістер ненеу сонша санды жаз. 7. Математикалық диктант. Қорытынды. 1.Біз бүгін қайда саяхатқа бардық? 2.Нелерге көмектестік? 3.Қандай тапсырмалар орындадық? -Балалар, мінекей сендер барлық тапсырмаларды жақсы орындаған үшін , жануарларға көмектескендерің үшін сендерге қарақшылар мынадай «алтын кілт» сыйға тартты.Және тәтті сыйлық беріпті,көп-көп рахмет дейді. |
Сәлеметсіңдер ме! Иә кілтке таңертең түс кещкі түн кеше бүгін ертең бүрсікүні маймыл, піл, арыстан,жолбарыс, жираф. Керік,керік иә иә 1,2,3,4,5 5,4,3,2,1 пілге үйдің шатыршаларына, допқа, орындыққа. Бір Екі Бес Екі Ноль Екі бас,аяғы төртеу. Екеу Зообаққа Жануарларға Сандарды ретімен қойдық,тура және кері санадық,үстел үстінде тасырмалар орындадық. |
шағым қалдыра аласыз













