Ақмола облысының білім
басқармасы
«Агротехникалық колледжі» Мемлекеттік
Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорыны
Сабақ жоспары
Пән атауы :«Химия
»
Тақырыбы :
«Полисахаридтер»
Модуль
атауы /дисциплины «Көміртек және оның
қосылыстары
Дайындаған оқытушы : Мизамбекова Нургуль
Умирзаковна
"04"
мамыр 2022 жыл
1. Жалпы
мәлімдеме
Курс,
группа 2курс ОП-21
Тип
занятия:Зерттеу сабағы
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс,жұппен жұмыс,Мозайка
әдісі,Каhoot платформасында тапсырма,Миға шабуыл,Галерияға
саяхат.
2. Оқыту
мақсаттары :
Барлық студенттер
: Полисахаридтер туралы ұғымын
қолданады..
Студенттердің басым
бөлігі: Біліп үйренгендерің қолданып ,практикалық және теориялық
түрде орындайды..
Кейбір
студенттер: білімін жинақтайды ,рефлекция жасайды,полисахаридтердің
қолданылуын бағалайды.
3. Бағалау критерийі:
1.
Полисахаридтер ұғымын түсіндіреді.
2.Полисахаридтер түрлерін атайды.
3.Полисахаридтердің химиялық қасиеттерін
анықтайды.
4. Ресурстар: крахмал.иод ерітіндісі,нанның үзіміі,слайдтар,постер
флипчарт,пламостерлер.
5. Сабақ
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі.Психологиялық ахуал
.Пантомимо
,Көмірсутектерге
байланысты.
Миға
шабуыл
1. Көмірсутектер нешеге
жіктеледі?
2. Моносахаридтерді
атаңдар?
3. Дисахаридтерді
атаңдар?
4.Көмңрсутектердің қолданылуын
атаңыздар?
BOPPPS ідісіне негізделген
сабақ жоспары
Курс: 3
Дата :
04.05.2022 ж
Тема урока: «Полисахаридтер»
|
Bridge in Биікке шығар
белес Топпен
жұмыс,Полисахаридтер үлгілеріне қарап
анықтайды.
5-10 мин
|
Outcomes міндеттерімен
күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс
1.«Көмірсуларды
анықтайды
2.Полисахаридтердің құрылымын
моделдеп көрсете алады..
3.Крахмалға сапалық реакция
жасау
Жұппен жұмыс
1. Полисахаридтердің физикалық
қасиеттер.
2Полисахаридтердің химиялық
қасиеттері.
3. Полисахаридтердің
қолданылуы.
|
Pre-Assessment Алдын ала
бағалау
Графикалық әдісті қолданып терминдерді толтырады. Kahoot
платформасында полисахаридтер туралы тапсырмаларды орындау арқылы
өздерін –өзі бағалайды.
|
Сабақта қолданылатын
көрнекіліктер.::
Реактивтер,демонстрациялық
үстел,крахмал,иод ерітіндісі,картоп ,нанның
бөлігі.
45 мин
|
Participatory learning
Белсенді оқыту
|
Уақыты
Күні
|
Студенттің әрекеттері
|
Оқытушының әрекеті
|
Оқу құралдары және ресурстар
|
15 мин
|
Крахмалға сапалық
реакция
|
Бір студент ортаға шығып
орындайды
|
Слайд,видеокөрсетілім.
|
15 мин
|
Көмірсулар құрылымын модельдеу
|
Жұппен жұмыс
|
Слайд
|
15 мин
|
Галереяға саяхат екі топ студенттері
сұрақтармен алмасады
|
Екі жұлдыз бір тілек
|
Слайд
|
|
|
|
|
P
10
мин
ost-Assessment Пост-
Баға
Әр тапсырма 5 және 10 баллмен
бағаланады.
|
Summary
Заключение
5 мин
Студенттерді мадақтау,әр топ Екі жұлдыз бір тілек айтады |
Ход урока
1.
Bridge in (Наведение мостов)
1.Студенттер топ бойынша крахмалға
сапалық реакция зертханалық жұмысын
жүргізеді.
2. Студенттер терминдермен жұмыс
жасайды.Видео көрсетілімді топта талдайды.
.
2.
Outcomes(Міндеттері мен нәтижелері)
Оқытушы : Студенттер
сіздер бүгінгі Көмірсулар»тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын
жүргізесіздер.Алдарыңызда тұрған көмірсуларды анықтаңыздар қандай
топтарға жататынын анықтаңыздар.
Топпен жұмыс жасайды : Дисахаридтер және
Полисахаридтер.
Тапсырма
№1 Зертханалық жұмыс.Крахмалға сапалық реакция жасау және
анықтау ,зерттеу. Картоп пен нан құрамындағы крахмалды иод
ерітіндісі арқылы анықтау.
Тәжірибе№ 1 Картоп құрамындағы
крахмалды анықтау.
Тәжірибе №2 Нан құрамындағы
крахмалды анықтау.
Жұппен
жұмыс
1. Моносахаридтерге сипаттама
беріңіздер?
2.Дисахаридтерге сипаттама
беріңдер?
3. Полисахаридтерге сипаттама
беріңіздер?
Галереяға
саяхат:Топтар
бір-бірін бағалайды .
Топ студенттері Полисахаридтер
тақырыбы бойынша ақпараттар жинайды постер толтырады
3.
Pre-Assessment ( Алдын ала бағалау)
Бүгінгі тақырып бойынша
терминдермен жұмыс.Үш тілде химиялық терминдерді жазып түсіндіріп
шығады.
4.
Participatory learning (Активное обучение)
Студенттер видеокөрсетілім
көру арқылы ақпарат ала отырып,топпен жұмыстар жүргізеді .
Тақырыпты өздері аша отырып зерттеу жұмыстарын
жүргізеді.
-
5. Post-Assessment
(пост
оценка)
Рефлексия
Не білдің?
|
Не үйрендің?
|
Қалай қорытынды жасайсың?
|
|
|
|
Падлет тақтасымен жұмыс жасау арқылы
студенттер кері байланыс береді.
6. Summary
(Қорытынды )
Сабақ аяғында
студенттер өз-өздерің бағалайды?
Оқулық бет:123 бет Эссе жазу