Ашық сабақ Химия пәнінен BOPPPS бағдарламасы бойынша

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Химия пәнінен BOPPPS бағдарламасы бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні бойынша ашық сабақ..Тақырыбы:Көмірсулар. Ұстаздарға көмек құралы ретінде ұсынып отырмын. Ашық сабақ BOPPPs бағдарламасына сай жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақмола облысының білім басқармасы

«Агротехникалық колледжі» Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорыны



Сабақ жоспары

Пән атауы :«Химия »

Тақырыбы :

«Полисахаридтер»



Модуль атауы /дисциплины «Көміртек және оның қосылыстары


Дайындаған оқытушы : Мизамбекова Нургуль Умирзаковна

"04" мамыр 2022 жыл

1. Жалпы мәлімдеме

Курс, группа 2курс ОП-21

Тип занятия:Зерттеу сабағы

Оқыту әдістері: Топпен жұмыс,жұппен жұмыс,Мозайка әдісі,Каhoot платформасында тапсырма,Миға шабуыл,Галерияға саяхат.


2. Оқыту мақсаттары :

Барлық студенттер : Полисахаридтер туралы ұғымын қолданады..

Студенттердің басым бөлігі: Біліп үйренгендерің қолданып ,практикалық және теориялық түрде орындайды.. 

Кейбір студенттер: білімін жинақтайды ,рефлекция жасайды,полисахаридтердің қолданылуын бағалайды.


3. Бағалау критерийі:

1. Полисахаридтер ұғымын түсіндіреді.

2.Полисахаридтер түрлерін атайды.

3.Полисахаридтердің химиялық қасиеттерін анықтайды.



4. Ресурстар: крахмал.иод ерітіндісі,нанның үзіміі,слайдтар,постер флипчарт,пламостерлер.


5. Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал .Пантомимо ,Көмірсутектерге байланысты.

Миға шабуыл

1. Көмірсутектер нешеге жіктеледі?

2. Моносахаридтерді атаңдар?

3. Дисахаридтерді атаңдар?

4.Көмңрсутектердің қолданылуын атаңыздар?


BOPPPS ідісіне негізделген сабақ жоспары

Курс: 3

Дата : 04.05.2022 ж

Тема урока: «Полисахаридтер»

Bridge in Биікке шығар белес Топпен жұмыс,Полисахаридтер үлгілеріне қарап анықтайды.

5-10 мин



Outcomes міндеттерімен күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс


1.«Көмірсуларды анықтайды

2.Полисахаридтердің құрылымын моделдеп көрсете алады..

3.Крахмалға сапалық реакция жасау

Жұппен жұмыс

1. Полисахаридтердің физикалық қасиеттер.

2Полисахаридтердің химиялық қасиеттері.

3. Полисахаридтердің қолданылуы.



Pre-Assessment Алдын ала бағалау

Графикалық әдісті қолданып терминдерді толтырады. Kahoot платформасында полисахаридтер туралы тапсырмаларды орындау арқылы өздерін –өзі бағалайды.

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер.:: Реактивтер,демонстрациялық үстел,крахмал,иод ерітіндісі,картоп ,нанның бөлігі.

45 мин


Participatory learning Белсенді оқыту

Уақыты

Күні

Студенттің әрекеттері

Оқытушының әрекеті

Оқу құралдары және ресурстар

15 мин

Крахмалға сапалық реакция


Бір студент ортаға шығып орындайды

Слайд,видеокөрсетілім.

15 мин

Көмірсулар құрылымын модельдеу

Жұппен жұмыс

Слайд

15 мин

Галереяға саяхат екі топ студенттері сұрақтармен алмасады

Екі жұлдыз бір тілек

Слайд





P

10 мин

ost-Assessment Пост- Баға

Әр тапсырма 5 және 10 баллмен бағаланады.

Summary Заключение

5 мин

Студенттерді мадақтау,әр топ Екі жұлдыз бір тілек айтады

Ход урока

1. Bridge in (Наведение мостов)

1.Студенттер топ бойынша крахмалға сапалық реакция зертханалық жұмысын жүргізеді.

2. Студенттер терминдермен жұмыс жасайды.Видео көрсетілімді топта талдайды.

.

2. Outcomes(Міндеттері мен нәтижелері)

Оқытушы : Студенттер сіздер бүгінгі Көмірсулар»тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізесіздер.Алдарыңызда тұрған көмірсуларды анықтаңыздар қандай топтарға жататынын анықтаңыздар. Топпен жұмыс жасайды : Дисахаридтер және Полисахаридтер.


Тапсырма №1 Зертханалық жұмыс.Крахмалға сапалық реакция жасау және анықтау ,зерттеу. Картоп пен нан құрамындағы крахмалды иод ерітіндісі арқылы анықтау.

Тәжірибе№ 1 Картоп құрамындағы крахмалды анықтау.

Тәжірибе №2 Нан құрамындағы крахмалды анықтау.

Жұппен жұмыс

1. Моносахаридтерге сипаттама беріңіздер?

2.Дисахаридтерге сипаттама беріңдер?

3. Полисахаридтерге сипаттама беріңіздер?

Галереяға саяхат:Топтар бір-бірін бағалайды .

Топ студенттері Полисахаридтер тақырыбы бойынша ақпараттар жинайды постер толтырады

3. Pre-Assessment ( Алдын ала бағалау)

Бүгінгі тақырып бойынша терминдермен жұмыс.Үш тілде химиялық терминдерді жазып түсіндіріп шығады.


4. Participatory learning (Активное обучение) Студенттер видеокөрсетілім көру арқылы ақпарат ала отырып,топпен жұмыстар жүргізеді . Тақырыпты өздері аша отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді.


5. Post-Assessment (пост оценка)

Рефлексия

Не білдің?

Не үйрендің?

Қалай қорытынды жасайсың?




Падлет тақтасымен жұмыс жасау арқылы студенттер кері байланыс береді.

6. Summary (Қорытынды )

Сабақ аяғында студенттер өз-өздерің бағалайды?


Оқулық бет:123 бет Эссе жазу

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.06.2022
723
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі