Ақмола облысының білім басқармасы
«Агротехникалық колледжі» Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорыны
![]()
Сабақ жоспары
Пән атауы :«Химия »
Тақырыбы :
«Полисахаридтер»
Модуль атауы /дисциплины «Көміртек және оның қосылыстары
Дайындаған оқытушы : Мизамбекова Нургуль Умирзаковна
"04" мамыр 2022 жыл
1. Жалпы мәлімдеме
Курс, группа 2курс ОП-21
Тип занятия:Зерттеу сабағы
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс,жұппен жұмыс,Мозайка әдісі,Каhoot платформасында тапсырма,Миға шабуыл,Галерияға саяхат.
2. Оқыту мақсаттары :
Барлық студенттер : Полисахаридтер туралы ұғымын қолданады..
Студенттердің басым бөлігі: Біліп үйренгендерің қолданып ,практикалық және теориялық түрде орындайды..
Кейбір студенттер: білімін жинақтайды ,рефлекция жасайды,полисахаридтердің қолданылуын бағалайды.
3. Бағалау критерийі:
1. Полисахаридтер ұғымын түсіндіреді.
2.Полисахаридтер түрлерін атайды.
3.Полисахаридтердің химиялық қасиеттерін анықтайды.
4. Ресурстар: крахмал.иод ерітіндісі,нанның үзіміі,слайдтар,постер флипчарт,пламостерлер.
5. Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал .Пантомимо ,Көмірсутектерге байланысты.
Миға шабуыл
1. Көмірсутектер нешеге жіктеледі?
2. Моносахаридтерді атаңдар?
3. Дисахаридтерді атаңдар?
4.Көмңрсутектердің қолданылуын атаңыздар?
BOPPPS ідісіне негізделген сабақ жоспары
|
Курс: 3 Дата : 04.05.2022 ж Тема урока: «Полисахаридтер» |
||||
|
Bridge in Биікке шығар белес Топпен жұмыс,Полисахаридтер үлгілеріне қарап анықтайды.
5-10 мин |
||||
|
Outcomes міндеттерімен күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс 1.«Көмірсуларды анықтайды2.Полисахаридтердің құрылымын моделдеп көрсете алады..3.Крахмалға сапалық реакция жасауЖұппен жұмыс 1. Полисахаридтердің физикалық қасиеттер.2Полисахаридтердің химиялық қасиеттері.3. Полисахаридтердің қолданылуы.
|
||||
|
Pre-Assessment Алдын ала бағалау Графикалық әдісті қолданып терминдерді толтырады. Kahoot платформасында полисахаридтер туралы тапсырмаларды орындау арқылы өздерін –өзі бағалайды. |
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер.:: Реактивтер,демонстрациялық үстел,крахмал,иод ерітіндісі,картоп ,нанның бөлігі.
45 мин |
|||
|
Participatory learning Белсенді оқыту |
||||
|
Уақыты Күні |
Студенттің әрекеттері |
Оқытушының әрекеті |
Оқу құралдары және ресурстар |
|
|
15 мин |
Крахмалға сапалық реакция |
Бір студент ортаға шығып орындайды |
Слайд,видеокөрсетілім. |
|
|
15 мин |
Көмірсулар құрылымын модельдеу |
Жұппен жұмыс |
Слайд |
|
|
15 мин |
Галереяға саяхат екі топ студенттері сұрақтармен алмасады |
Екі жұлдыз бір тілек |
Слайд |
|
|
|
|
|
|
|
|
P 10 мин ost-Assessment Пост- БағаӘр тапсырма 5 және 10 баллмен бағаланады. |
||||
|
Summary Заключение 5 мин Студенттерді мадақтау,әр топ Екі жұлдыз бір тілек айтады |
||||
Ход урока
1. Bridge in (Наведение мостов)
1.Студенттер топ бойынша крахмалға сапалық реакция зертханалық жұмысын жүргізеді.
2. Студенттер терминдермен жұмыс жасайды.Видео көрсетілімді топта талдайды.
.
2. Outcomes(Міндеттері мен нәтижелері)
Оқытушы : Студенттер сіздер бүгінгі Көмірсулар»тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізесіздер.Алдарыңызда тұрған көмірсуларды анықтаңыздар қандай топтарға жататынын анықтаңыздар. Топпен жұмыс жасайды : Дисахаридтер және Полисахаридтер.
Тапсырма №1 Зертханалық жұмыс.Крахмалға сапалық реакция жасау және анықтау ,зерттеу. Картоп пен нан құрамындағы крахмалды иод ерітіндісі арқылы анықтау.
Тәжірибе№ 1 Картоп құрамындағы крахмалды анықтау.
Тәжірибе №2 Нан құрамындағы крахмалды анықтау.
Жұппен жұмыс
1. Моносахаридтерге сипаттама беріңіздер?
2.Дисахаридтерге сипаттама беріңдер?
3. Полисахаридтерге сипаттама беріңіздер?
Галереяға саяхат:Топтар бір-бірін бағалайды .
Топ студенттері Полисахаридтер тақырыбы бойынша ақпараттар жинайды постер толтырады
3. Pre-Assessment ( Алдын ала бағалау)
Бүгінгі тақырып бойынша терминдермен жұмыс.Үш тілде химиялық терминдерді жазып түсіндіріп шығады.
4. Participatory learning (Активное обучение) Студенттер видеокөрсетілім көру арқылы ақпарат ала отырып,топпен жұмыстар жүргізеді . Тақырыпты өздері аша отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
5. Post-Assessment (пост оценка)
Рефлексия
|
Не білдің? |
Не үйрендің? |
Қалай қорытынды жасайсың? |
|
|
|
|
Падлет тақтасымен жұмыс жасау арқылы студенттер кері байланыс береді.
6. Summary (Қорытынды )
Сабақ аяғында студенттер өз-өздерің бағалайды?
Оқулық бет:123 бет Эссе жазу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Химия пәнінен BOPPPS бағдарламасы бойынша
Ашық сабақ Химия пәнінен BOPPPS бағдарламасы бойынша
Ақмола облысының білім басқармасы
«Агротехникалық колледжі» Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорыны
![]()
Сабақ жоспары
Пән атауы :«Химия »
Тақырыбы :
«Полисахаридтер»
Модуль атауы /дисциплины «Көміртек және оның қосылыстары
Дайындаған оқытушы : Мизамбекова Нургуль Умирзаковна
"04" мамыр 2022 жыл
1. Жалпы мәлімдеме
Курс, группа 2курс ОП-21
Тип занятия:Зерттеу сабағы
Оқыту әдістері: Топпен жұмыс,жұппен жұмыс,Мозайка әдісі,Каhoot платформасында тапсырма,Миға шабуыл,Галерияға саяхат.
2. Оқыту мақсаттары :
Барлық студенттер : Полисахаридтер туралы ұғымын қолданады..
Студенттердің басым бөлігі: Біліп үйренгендерің қолданып ,практикалық және теориялық түрде орындайды..
Кейбір студенттер: білімін жинақтайды ,рефлекция жасайды,полисахаридтердің қолданылуын бағалайды.
3. Бағалау критерийі:
1. Полисахаридтер ұғымын түсіндіреді.
2.Полисахаридтер түрлерін атайды.
3.Полисахаридтердің химиялық қасиеттерін анықтайды.
4. Ресурстар: крахмал.иод ерітіндісі,нанның үзіміі,слайдтар,постер флипчарт,пламостерлер.
5. Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал .Пантомимо ,Көмірсутектерге байланысты.
Миға шабуыл
1. Көмірсутектер нешеге жіктеледі?
2. Моносахаридтерді атаңдар?
3. Дисахаридтерді атаңдар?
4.Көмңрсутектердің қолданылуын атаңыздар?
BOPPPS ідісіне негізделген сабақ жоспары
|
Курс: 3 Дата : 04.05.2022 ж Тема урока: «Полисахаридтер» |
||||
|
Bridge in Биікке шығар белес Топпен жұмыс,Полисахаридтер үлгілеріне қарап анықтайды.
5-10 мин |
||||
|
Outcomes міндеттерімен күтілетін нәтиже: Топпен жұмыс 1.«Көмірсуларды анықтайды2.Полисахаридтердің құрылымын моделдеп көрсете алады..3.Крахмалға сапалық реакция жасауЖұппен жұмыс 1. Полисахаридтердің физикалық қасиеттер.2Полисахаридтердің химиялық қасиеттері.3. Полисахаридтердің қолданылуы.
|
||||
|
Pre-Assessment Алдын ала бағалау Графикалық әдісті қолданып терминдерді толтырады. Kahoot платформасында полисахаридтер туралы тапсырмаларды орындау арқылы өздерін –өзі бағалайды. |
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер.:: Реактивтер,демонстрациялық үстел,крахмал,иод ерітіндісі,картоп ,нанның бөлігі.
45 мин |
|||
|
Participatory learning Белсенді оқыту |
||||
|
Уақыты Күні |
Студенттің әрекеттері |
Оқытушының әрекеті |
Оқу құралдары және ресурстар |
|
|
15 мин |
Крахмалға сапалық реакция |
Бір студент ортаға шығып орындайды |
Слайд,видеокөрсетілім. |
|
|
15 мин |
Көмірсулар құрылымын модельдеу |
Жұппен жұмыс |
Слайд |
|
|
15 мин |
Галереяға саяхат екі топ студенттері сұрақтармен алмасады |
Екі жұлдыз бір тілек |
Слайд |
|
|
|
|
|
|
|
|
P 10 мин ost-Assessment Пост- БағаӘр тапсырма 5 және 10 баллмен бағаланады. |
||||
|
Summary Заключение 5 мин Студенттерді мадақтау,әр топ Екі жұлдыз бір тілек айтады |
||||
Ход урока
1. Bridge in (Наведение мостов)
1.Студенттер топ бойынша крахмалға сапалық реакция зертханалық жұмысын жүргізеді.
2. Студенттер терминдермен жұмыс жасайды.Видео көрсетілімді топта талдайды.
.
2. Outcomes(Міндеттері мен нәтижелері)
Оқытушы : Студенттер сіздер бүгінгі Көмірсулар»тақырып бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізесіздер.Алдарыңызда тұрған көмірсуларды анықтаңыздар қандай топтарға жататынын анықтаңыздар. Топпен жұмыс жасайды : Дисахаридтер және Полисахаридтер.
Тапсырма №1 Зертханалық жұмыс.Крахмалға сапалық реакция жасау және анықтау ,зерттеу. Картоп пен нан құрамындағы крахмалды иод ерітіндісі арқылы анықтау.
Тәжірибе№ 1 Картоп құрамындағы крахмалды анықтау.
Тәжірибе №2 Нан құрамындағы крахмалды анықтау.
Жұппен жұмыс
1. Моносахаридтерге сипаттама беріңіздер?
2.Дисахаридтерге сипаттама беріңдер?
3. Полисахаридтерге сипаттама беріңіздер?
Галереяға саяхат:Топтар бір-бірін бағалайды .
Топ студенттері Полисахаридтер тақырыбы бойынша ақпараттар жинайды постер толтырады
3. Pre-Assessment ( Алдын ала бағалау)
Бүгінгі тақырып бойынша терминдермен жұмыс.Үш тілде химиялық терминдерді жазып түсіндіріп шығады.
4. Participatory learning (Активное обучение) Студенттер видеокөрсетілім көру арқылы ақпарат ала отырып,топпен жұмыстар жүргізеді . Тақырыпты өздері аша отырып зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
5. Post-Assessment (пост оценка)
Рефлексия
|
Не білдің? |
Не үйрендің? |
Қалай қорытынды жасайсың? |
|
|
|
|
Падлет тақтасымен жұмыс жасау арқылы студенттер кері байланыс береді.
6. Summary (Қорытынды )
Сабақ аяғында студенттер өз-өздерің бағалайды?
Оқулық бет:123 бет Эссе жазу
шағым қалдыра аласыз













