Материалдар / Ашық сабақ:" Химиялық элементтер" 8 сынып

Ашық сабақ:" Химиялық элементтер" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныптағы Химиялық элементтер тақырыбына құрылған ашық сабақ жоспары.
Авторы:
26 Қырқүйек 2018
1090
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенова Ә.Т.

Сынып: 8

Қатысқандар:24

Қатыспағандар: жоқ

Сабақ тақырыбы

Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары.

Металдар және бейметалдар туралы түсінік.

Сабақтың мақсаты

1. Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары, металдар және бейметалдар туралы білімдерін қалыптастыру.

2.Металдармен бейметалдардың, қасиеттерін салыстыра отырып оқушылардың ой –өрісін, логикалық және ойлау қабілеттерін дамыту .

3. Оқу деңгейі үш түрлі оқушылардың оқудағы көрсеткен нәтижесін көруге, оқушылардың өздерін шынайы бағалауға үйрету және алған теориялық білімдерін практикада қолдану арқылы тұлғалық қасиеттерін дамыту.

Тілдік мақсаттар

Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: айтылым,тындалым,жазылым

Пәндік лексика және терминология: химиялық элемент, металдар,бейметалдар

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралық байланыс

Физика,жаратылыстану,ағылшын

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар





Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут









5 минут










1 минут



1.Амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.(шаттық шеңберде бір-біріне тілек айту)

Топқа бөлу. (смарт бейдж арқылы)

І-топ: «Сутек»

ІІ-топ: «Оттек»

ІІІ-топ: «Мыс»

IV-топ: «Алюминий»

Бақылаушы оқушыларды ,топ басшысын ,тайм кипер таңдап қою.

2.Ж. «Көршіңді тексер» үй тапсырмасын тексеру.

Тест

1.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшек

А) молекула В) атом С) ион Д) дене Е) зат

2. Атом-молекулалық ілімінің қағидаларын ұсынған

А) Д. Менделеев В) Д. Дальтон С) М. Ломоносов Д) Демокрит Е) Лавуазье

3.Жел соқты, боранның соғуы, иістің таралуы. Бұл үрдістер қандай түрде болады?

А) молекула В) атом С) ион Д) дене Е) зат

4. Атомдар мен молекулалар өзгермей сақталатын құбылыс

А) физикалық В) химиялық С) физикалық және химиялық Д) химиялық реакция Е) дұрыс жауап жоқ

5. Судың формуласы

А) Н2О В) О2 С) Н2 Д) FeS Е) S

ҚБ: «Бас бармақ » арқылы.

Сонымен балалар біз атом, молекула туралы білімдерімізді бекіттік.

Ең өмірімізге қажетті судың да формуласымен таныстық.


Стикер

Смарт бейджик












Тест















Сабақтың ортасы














7 минут (оқу)


5 минут постер


5 минут қорғау



7 минут(з.ж)







5 минут


Су қандай атомдардан тұрады? (оқушылар формуланы карточкадан көрсету керек)

Н-латынша атау, О-латынша атау.

Ал сол судың формуласын бізге білу қажет пе? Неліктен? Латынша атаулары ше? Өмірімізде осындай жағдайлар қайда кездеседі, біз алған білімімізді қайда қолдануымыз керек?

Сіздердің алдарыңызда бірнеше таңбалар жатыр.

Бұл нені білдіреді?

Бұл ненің таңбалары?

Сонымен,бүгінгі сабақ тақырыбы қандай екен?.

«Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар және бейметалдар туралы түсінік»

Сабақта жақсы нәтижеге жету үшін біз алдымызға мақсат қою керекпіз.

- Сабақ мақсатымен таныстыру

3) Т.«Джигсо» әдісі.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Мәтінді оқып, Ж,Жж,топта талқылап,постерге түсіріп ,қорғайды.

Топта спикер таңдайды. (Топта ақылдаса отырып,постерге бір сұрақ , бір ұсыныс береді)

ҚБ: «Мадақтау» арқылы бағаланады

4)З.ж:№1. Заттардың (металдар мен бейметалдардың )физикалық қасиеттерін танып білу

Күкірт пен мырышты салыстыру.

5) «Конверттегі сұрақтар». Танграмм жасау.

Әр топқа тапсырма беру.

6) Оқушылар «Бағалау парағы» арқылы өзін-өзі бағалайды.

Бағалау: Топ басшыларының бағалау парағында бағалауы. Мұғалімнің бағасы.

























Мыс,мырыш,

майшам,күкірт,ас тұзы,қант,су,темір

Конверттегі сұрақтар

Бағалау парағы

Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия: «Бір шырақ».

Бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтады

Кері байланыс: «Алма ағашы».

Үйге тапсырма:§ 6. №10,12,14,15.

Алма ағашаның суреті ,стикер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материлды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Диалог және қолдау көрсету. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады.

Бағалау.Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.

Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды жеңілден күрделіге ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдаландым.

ҚБ: «Мадақтау», «Бірін-бірі бағалау», «Бағалау парағы» арқылы бағалатамын.

Танграмм арқылы сергіте отырып логикалық ойлау қабілеттерін нығайтамын.














































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі