Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенова Ә.Т. |
Сынып: 8 | Қатысқандар:24 | Қатыспағандар: жоқ |
Сабақ тақырыбы | Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар және бейметалдар туралы түсінік. |
Сабақтың мақсаты | 1. Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары, металдар және бейметалдар туралы білімдерін қалыптастыру.2.Металдармен бейметалдардың, қасиеттерін салыстыра отырып оқушылардың ой –өрісін, логикалық және ойлау қабілеттерін дамыту . 3. Оқу деңгейі үш түрлі оқушылардың оқудағы көрсеткен нәтижесін көруге, оқушылардың өздерін шынайы бағалауға үйрету және алған теориялық білімдерін практикада қолдану арқылы тұлғалық қасиеттерін дамыту. |
Тілдік мақсаттар | Оқытудың пәндік, тілдік мақсаттары: айтылым,тындалым,жазылымПәндік лексика және терминология: химиялық элемент, металдар,бейметалдар |
Құндылықтарға баулу | Зайырлы қоғам және жоғары руханиятЖалпыға бірдей еңбек қоғамы |
Пәнаралық байланыс | Физика,жаратылыстану,ағылшын |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі2 минут
5 минут
1 минут
| 1.Амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру.(шаттық шеңберде бір-біріне тілек айту)Топқа бөлу. (смарт бейдж арқылы)І-топ: «Сутек»ІІ-топ: «Оттек»ІІІ-топ: «Мыс»IV-топ: «Алюминий»Бақылаушы оқушыларды ,топ басшысын ,тайм кипер таңдап қою.2.Ж. «Көршіңді тексер» үй тапсырмасын тексеру.Тест 1.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшекА) молекула В) атом С) ион Д) дене Е) зат2. Атом-молекулалық ілімінің қағидаларын ұсынғанА) Д. Менделеев В) Д. Дальтон С) М. Ломоносов Д) Демокрит Е) Лавуазье3.Жел соқты, боранның соғуы, иістің таралуы. Бұл үрдістер қандай түрде болады?А) молекула В) атом С) ион Д) дене Е) зат4. Атомдар мен молекулалар өзгермей сақталатын құбылысА) физикалық В) химиялық С) физикалық және химиялық Д) химиялық реакция Е) дұрыс жауап жоқ5. Судың формуласы А) Н2О В) О2 С) Н2 Д) FeS Е) SҚБ: «Бас бармақ » арқылы.Сонымен балалар біз атом, молекула туралы білімдерімізді бекіттік. Ең өмірімізге қажетті судың да формуласымен таныстық. |
СтикерСмарт бейджик
Тест
|
Сабақтың ортасы
7 минут (оқу)
5 минут постер
5 минут қорғау
7 минут(з.ж)
5 минут
| Су қандай атомдардан тұрады? (оқушылар формуланы карточкадан көрсету керек)Н-латынша атау, О-латынша атау. Ал сол судың формуласын бізге білу қажет пе? Неліктен? Латынша атаулары ше? Өмірімізде осындай жағдайлар қайда кездеседі, біз алған білімімізді қайда қолдануымыз керек? Сіздердің алдарыңызда бірнеше таңбалар жатыр. Бұл нені білдіреді? Бұл ненің таңбалары? Сонымен,бүгінгі сабақ тақырыбы қандай екен?.«Химиялық элементтер, олардың атаулары, таңбалары. Металдар және бейметалдар туралы түсінік»Сабақта жақсы нәтижеге жету үшін біз алдымызға мақсат қою керекпіз. - Сабақ мақсатымен таныстыру 3) Т.«Джигсо» әдісі. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Мәтінді оқып, Ж,Жж,топта талқылап,постерге түсіріп ,қорғайды.Топта спикер таңдайды. (Топта ақылдаса отырып,постерге бір сұрақ , бір ұсыныс береді) ҚБ: «Мадақтау» арқылы бағаланады4)З.ж:№1. Заттардың (металдар мен бейметалдардың )физикалық қасиеттерін танып білуКүкірт пен мырышты салыстыру.5) «Конверттегі сұрақтар». Танграмм жасау.Әр топқа тапсырма беру.6) Оқушылар «Бағалау парағы» арқылы өзін-өзі бағалайды.Бағалау: Топ басшыларының бағалау парағында бағалауы. Мұғалімнің бағасы. |
Мыс,мырыш,майшам,күкірт,ас тұзы,қант,су,темірКонверттегі сұрақтарБағалау парағы |
Сабақтың соңы 3 минут
| Рефлексия: «Бір шырақ».Бүгінгі сабақ туралы өз ойларын айтадыКері байланыс: «Алма ағашы».Үйге тапсырма:§ 6. №10,12,14,15. | Алма ағашаның суреті ,стикер |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материлды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Диалог және қолдау көрсету. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады.Бағалау.Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіп отырамын.Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды жеңілден күрделіге ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдаландым. | ҚБ: «Мадақтау», «Бірін-бірі бағалау», «Бағалау парағы» арқылы бағалатамын. | Танграмм арқылы сергіте отырып логикалық ойлау қабілеттерін нығайтамын. |