Сабақтың
ортасы
2мин
Дайындауға 5
мин
Айтуға 1 мин
Орындауға 3
мин
Айтуға 2мин
Орынадауға
3мин
Орындауға
7мин
|
Мағынаны тану.
Оқы-талда-бөліс
Өткен
сабақты еске түсіру мақсатында видео көрсетеді.
https://youtu.be/s3pohWNDgBY?si=kzgvZ2MKvG79pc9u
Топқа
бөлу.
1-топ: Сілтілік
металдар
2-топ:
Галогендер
3-топ: Инертті
газдар Химиялық
элементтердің табиғи
топтары
Топтық
жұмыс.
Резюме жазу (Топқа
сипаттама беру)
(аты,
портреті, мекен-жайы, салмағы, мамандығы, біліктілік санаты,
мінезі, туыстары)

1-топ: Сілтілік
металдар
2-топ: Галогендер
3-топ: Инертті
газдар
«Химиялық
лото» әдісі
Мына заттар арасында жүретін
реакция теңдеулерін сәйкестендір
K
+ H2O
= KOH
+Н2
Li
+ HCl
= LiCl +
H2
F2
+ H2
= HF
Al +
I2
= AlI3
Na +
Br2
= NaBr
К +О2=
K2O
№ 2
тапсырма.
Шашыраған элементтердің орнын
тап.
Әр элемент өз тобына
орналастырыңдар.
Элементтер:
І2, Cs, Xe, K,
Cl2, Rn, Ne,
F2, Rb, Li, Kr.
Br2, Na, At, Ar, He,
Fr.
«Химик-аналитик» әдісі
№5
тапсырма Оқулықпен
жұмыс.
Массасы 460г натрий хлормен
әрекеттескенде түзілетін натрий хлоридінің массасын
есептеңдер
Ж:
1170г
|
Әр топтар өздеріне берілген
табиғи ұялас элементтердің бір топқа жататындығын
дәлелдейді.
Жұпта бірігіп есептерді
сәйкестендіреді, теңестіреді.
Әр берілген элементті өз
топтарына орналастырады.
Натрий
мен хлор әрекеттескенде түзілетін натрий хлоридінің массасын
есептеңдер.
|
Дескриптор:
-
қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататынын дәлелдейді; -
1балл
- химиялық элементтердің
табиғи ұяластарын біледі және сілтілік металдар, галогендер,
инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіреді. –
2балл
Жалпы балл
-3
Дескриптор:
-Табиғи ұялас
элементтердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін
сәйкестендіреді. – 1балл
-
реакция теңдеулерін теңестіреді –
1балл
Жалпы
балл -2
Дескриптор:
Әр берілген элементті өз
топтарына орналастырады. – 1 балл
(әр элементке
1балл)
Жалпы балл -
2
Дескриптор:
Есептің берілгенін және
реакция теңдеуін жазады. – 1балл
Пропорция құрып, есепті
шығарады. – 1 балл
Жалпы
балл – 2
|
https://youtu.be/s3pohWNDgBY?si=kzgvZ2MKvG79pc9u



Оқулық
Химия 8
-сынып
|
Сабақтың
соңы
7
мин
|
Кері байланыс
Рефлексия
Оқушылар қолына элементтердің
таңбасы бар қимақағаз таратылады, элементтің қасиетіне сәйкес
сабақтан алған білімін, әсерін, тілегін айтады. Және
жіктейді.
Мысалы:
- Калий
сияқты
сабақта белсенділік таныттым.
- Литий
сияқты
сыныптастарыммен жұмсақ
қарым
қатынаста болдым.
- Натрий
сияқты
топта шабытты
жұмыс
жасадым.
- Аргон секілді барлық
тапсырманы толық
аяқтадым.
- Хлор секілді
өткір идеялар
айттым.
- Неон секілді
жарқырадым.
- Йод секілді
қатты білдім.
- Цезийдей тобымда
белсенді болдым.
- Сабақта
Фтордай жоғары дәрежеде болдым.
- Гелий сияқты
тапсырманы жеңіл
орындадым.
- Бром сияқты
күшті түсіндім
- Криптон сияқты
асыл, тұрақты болыңдар.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
бағалау парағына жаздырады.
Үй тапсырмасы:
§
33
2-есеп
|
Кері байланыс
Бағалау парағындағы
кері байланыс кестесін
толтырады.
Мен бүгінгі сабақты
түсінбедім..................
Менін сұрағым бар
........................
Мен үшін
бәрі түсінікті болды …........................
|

|
Бағалау
|