Ашық сабақ Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері 8-сынып

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Ашық сабақ Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

8.3А.Химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Химиялық элементтердің табиғи ұяластары және олардың қасиеттері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.1.6 -химиялық элементтердің табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты

Химиялық элементтердің табиғи ұяластарын біледі және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіреді.

Құндылықтар

Құндылық:заң мен тәртіп: Құзыреттілік: қоғамға қызмет

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық: Құзыреттілік: шығармашылық

Аптаның дәйек сөзі:

«Әділет жолы адал жол»

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу.

«Химиялық тілектер» әдісімен жағымды психологиялық ахуал тудырады.

Сәлемдесу. Жағымды психологиялық ахуал орнатады.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«химиялық тілектер» додокаэдр


10мин

Үй тапсырмасын сұрау

https://wordwall.net/ru/resource/85416089

Сәйкестендіру

"Химиялық элементтердің периодтық жүйесі"





Оқушылар сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіреді.

Дескриптор:

Оқушылар сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіреді. – 1балл


Оқулық Химия

8-сынып

Интерактивті тақта.

https://wordwall.net/ru/resource/



Сабақтың ортасы


2мин














Дайындауға 5 мин

Айтуға 1 мин
















Орындауға 3 мин

Айтуға 2мин













Орынадауға 3мин











Орындауға 7мин









Мағынаны тану. Оқы-талда-бөліс

Өткен сабақты еске түсіру мақсатында видео көрсетеді.

https://youtu.be/s3pohWNDgBY?si=kzgvZ2MKvG79pc9u


Топқа бөлу.

1-топ: Сілтілік металдар

2-топ: Галогендер

3-топ: Инертті газдар Химиялық элементтердің табиғи топтары

Топтық жұмыс.

Резюме жазу (Топқа сипаттама беру)

(аты, портреті, мекен-жайы, салмағы, мамандығы, біліктілік санаты, мінезі, туыстары)

1-топ: Сілтілік металдар

2-топ: Галогендер

3-топ: Инертті газдар




«Химиялық лото» әдісі

Мына заттар арасында жүретін реакция теңдеулерін сәйкестендір

K + H2O = KOH +Н2

Li + HCl = LiCl + H2

F2 + H2 = HF

Al + I2 = AlI3

Na + Br2 = NaBr

К +О2= K2O







2 тапсырма.

Шашыраған элементтердің орнын тап.

Әр элемент өз тобына орналастырыңдар.

Элементтер: І2, Cs, Xe, K, Cl2, Rn, Ne, F2, Rb, Li, Kr. Br2, Na, At, Ar, He, Fr.




«Химик-аналитик» әдісі

5 тапсырма Оқулықпен жұмыс.

Массасы 460г натрий хлормен әрекеттескенде түзілетін натрий хлоридінің массасын есептеңдер

Ж: 1170г


















Әр топтар өздеріне берілген табиғи ұялас элементтердің бір топқа жататындығын дәлелдейді.


















Жұпта бірігіп есептерді сәйкестендіреді, теңестіреді.














Әр берілген элементті өз топтарына орналастырады.










Натрий мен хлор әрекеттескенде түзілетін натрий хлоридінің массасын есептеңдер.













Дескриптор:

- қасиеттері ұқсас элементтердің бір топқа жататынын дәлелдейді; - 1балл

- химиялық элементтердің табиғи ұяластарын біледі және сілтілік металдар, галогендер, инертті элементтердің ұяластарына мысалдар келтіреді. – 2балл

Жалпы балл -3


Дескриптор:

-Табиғи ұялас элементтердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін сәйкестендіреді. – 1балл

- реакция теңдеулерін теңестіреді – 1балл

Жалпы балл -2


Дескриптор:

Әр берілген элементті өз топтарына орналастырады. – 1 балл

(әр элементке 1балл)

Жалпы балл - 2



Дескриптор:

Есептің берілгенін және реакция теңдеуін жазады. – 1балл

Пропорция құрып, есепті шығарады. – 1 балл

Жалпы балл – 2


https://youtu.be/s3pohWNDgBY?si=kzgvZ2MKvG79pc9u




















































Оқулық

Химия 8 -сынып




Сабақтың

соңы

7 мин

Кері байланыс

Рефлексия

Оқушылар қолына элементтердің таңбасы бар қимақағаз таратылады, элементтің қасиетіне сәйкес сабақтан алған білімін, әсерін, тілегін айтады. Және жіктейді.

Мысалы:

- Калий сияқты сабақта белсенділік таныттым.

- Литий сияқты сыныптастарыммен жұмсақ қарым қатынаста болдым.

- Натрий сияқты топта шабытты жұмыс жасадым.

- Аргон секілді барлық тапсырманы толық аяқтадым.

- Хлор секілді өткір идеялар айттым.

- Неон секілді жарқырадым.

- Йод секілді қатты білдім.

- Цезийдей тобымда белсенді болдым.

- Сабақта Фтордай жоғары дәрежеде болдым.

- Гелий сияқты тапсырманы жеңіл орындадым.

- Бром сияқты күшті түсіндім

- Криптон сияқты асыл, тұрақты болыңдар.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын бағалау парағына жаздырады.


Үй тапсырмасы: § 33

2-есеп

Кері байланыс

Бағалау парағындағы кері байланыс кестесін толтырады.

Мен бүгінгі сабақты түсінбедім..................

Менін сұрағым бар ........................

Мен үшін бәрі түсінікті болды …........................

Бағалау









Калий сияқты сабақта белсенділік таныттым.

- Литий сияқты сыныптастарыммен жұмсақ қарым қатынаста болдым.

- Натрий сияқты топта шабытты жұмыс жасадым.

- Аргон секілді барлық тапсырманы толық аяқтадым.

- Хлор секілді өткір идеялар айттым.

- Неон секілді жарқырадым.

- Йод секілді қатты білдім.

- Цезийдей тобымда белсенді болдым.

- Сабақта Фтордай жоғары дәрежеде болдым.

- Гелий сияқты тапсырманы жеңіл орындадым.

- Бром сияқты күшті түсіндім

- Криптон сияқты асыл, тұрақты болыңдар.



1

K + H2O =

А

HF

2

Li + HCl =

Ә

NaBr

3

Al + I2 =

Б

K2O

4

К +О2=

В

AlI3

5

Na + Br2 =

Г

KOH +Н2

6

F2 + H2=

Ғ

LiCl + H2






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі