Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Holidays in England
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тойбекова Пернекүл Қалиқызы Мұғалім портфолиосы В есебі
Тиімді оқыту мен оқу 09-ТО- 02-17
Қызылорда қаласы 13.03.2017 жыл
Сабақтың тақырыбы: Ноlidays in England |
Мектеп: А.Д.Романов атындағы №53 орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 12.04.2017ж |
Мұғалімнің аты - жөні: Тойбекова Перизат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушылар Қазақстан мен Ұлы Британияның мерекелерін салыстыра отырып, мереке атауларымен танысады. Жаңа сөздерді оқуға байланысты оқушылар сөздік қорын жетілдіріп, сөз мәнерін байытуға, дамытуға қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып |
Ұлыбританияның көрікті жерлерін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
1 мин
2 мин
3 мин
4 мин |
I.Ұйымдастыру бөлімі 1. Organization moment. Сәлемдесу, психологиялық дайындық.(нашар мінез-құлық) 2. Warm – up. Today we will learn the new tongue-twister. It is a rhyme (поэзия) I like the bells on Christmas Day Their old familiar cards play And wild and sweet The words repeat 4. Check up the home work. Үй тапсырмасын тексеру. Жазбаша жұмыстарын тексеремін. «Иә, жоқ» ойыны арқылы бір – бірінің сұрақтарына жауап береді. Топ басшылары бағалау парақшасын беремін. 3. Before the start of the our lesson, I will divide you into three groups. Group entitled “ Helloween”, “Nauryz, and “New Year”. Come to the table and choose one of these cards. The cards shown pictures “asyk”, “ gift boxes” and “pumpkin”. Look at your cards and sit in their groups. 1.Group work. «Ассосация» әдісі бойынша топтарының атын талқылайды.
Nauryz Helloween New year Бағалау. «Ай» әдісі арқылы (толық ай, жарты ай, жаңа ай) кері байланыс стикері ойларын айтады Толық ай – сабақты толық түсіндім Жарты ай – сабақты жартылай түсіндім
Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды. Өзара бағалау топтық бағалау. |
АКТ
Стикер
Қима қағаздар
Плипчарт маркер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
3 мин
4 мин
10 мин
7 мин
|
1. Интербелсенді тақтаның көмегімен Англияның мерекелерімен таныстырамын. 2.New words. Жаңа сөздермен таныстыру Decorate [ ˈdekəreɪt ] сәндеу, безендіру Chimney [ ˈtʃɪm.ni ] мұржа Celebrate [ ˈselɪbreɪt ] тойлау Neighbour [ ˈneɪbə ] көрші Costume [ ˈkәs.tjuːm ] костюм, киім Knock [nɔk] қағу, тарсылдату Trick [trik] айла, тәсіл Threat [ θret ] қауіп Turkey [ ˈtəː.ki ] күркетауық Sock [sɔk] шұлық Stocking [ ˈstɔk.ɪŋ ] шұлық Ok, pupils open your vocabulary and rewrite new word. You have 5 minutes. 3.Жұптық жұмыс «Ой қозғау» әдісі бойынша бірі бірмен пікір алмасын дұрыс жауабын табады. Exercise 2 page 118. Read. Match the holidays with the information. Оқушылар бір - бірін өзінара бағалайды. 4. Жеке жұмыс. С. Read the text again complete the sentences. а) If you don’t give them sweets or money they play a trick ______ you. b) They hope that Santa Claus will come ____ the chimney during the night. с) They gather together _____ a home _____ a traditional dinner. d)Children dressed in costumes knock on their neighbours ……… and ask e)The special food is a …………….and Christmas pudding f)Sometimes they have parties where guests dress up in costumes and cover their faces with ………..
В. Find the mistakes
А.Write. Add these words to the word map
Celebrations Things we give and and receive
Holidays Special occasion activities
Special food
|
АКТ
Оқулық
Жеке тапсырма қағаздары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 мин
|
5.Conclusion of the lesson. Тест арқылы сабақты қорытындылаймын.
1.When British people
celebrate Halloween? 4. In new year children wait …. A) Santa Clause B) Kidir ata C) Relatives 5. Children say “treat” or “trick” in …. A) Patrick Day B) Halloween C) Thanksgiving Day Оқушылар өз-өздерін тексеріп бағалайды.
|
АКТ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
3 мин
2 мин
|
Рефлексия «Білім теңізіне кеме жіберіңіз» рефлексиясы бойынша тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады және себебін жазу керек.
|
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы. Hometask. Write your favourite holiday. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
meat grinder suitcase basket
Customs– обычаи |
to decorate – украшать |
Tradition – традиция |
Christmas Eve – сочельник |
Generation – поколение |
Trafalgar Square – Трафальгарская площадь |
Substantial – существенный |
Christmas cards – рождественские открытки |
Refreshment - закуска |
The Easter – Пасха |
Treat – угощение |
Bunny – зайчик |
Pancake – блин |
to lit - зажигать |
Shrove – масленица |
Effigies – чучела |
Lent – Великий пост |
trick-or-treating - проделкаилиугощение |
Contestant – участник |
Witch – ведьма |
To flip – подбрасывать |
Lantern – фонарь |
Bonfire – костер |
Ghosts – привидения |
Christmas tree – ёлка |
Pumpkin – тыква |
Tradition – традиция
Bonfire – костер
Customs– обычаи
Treat – угощение
Pancake – блин
Shrove – масленица
Ghosts – привидения
Witch – ведьма
Lantern – фонарь
goblins-домовой