Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Holidays in England
Материал туралы қысқаша түсінік
Менің жариялап отқан ашық сабағы ұстаздар қауымына керек деп ойлаймын себебі, ашық сабақ болсын жай сабақ болсын көмегі тиеді деген ойдамын. Егер осы менің сабағым іске асып пайдаланып жатса риза болар едім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
27 Қараша 2018
590
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Ноlidays in England | Мектеп: А.Д.Романов атындағы №53 орта мектеп | ||
Күні: 12.04.2017ж | Мұғалімнің аты - жөні: Тойбекова Перизат | ||
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылар Қазақстан мен Ұлы Британияның мерекелерін салыстыра отырып, мереке атауларымен танысады. Жаңа сөздерді оқуға байланысты оқушылар сөздік қорын жетілдіріп, сөз мәнерін байытуға, дамытуға қалыптасады. | ||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | |||
Кейбір оқушылар: | |||
Алдыңғы тақырып | Ұлыбританияның көрікті жерлерін біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы10 мин | 1 мин 2 мин 3 мин 4 мин | I.Ұйымдастыру бөлімі1. Organization moment. Сәлемдесу, психологиялық дайындық.(нашар мінез-құлық)2. Warm – up. Today we will learn the new tongue-twister. It is a rhyme (поэзия)I like the bells on Christmas DayTheir old familiar cards playAnd wild and sweetThe words repeat 4. Check up the home work. Үй тапсырмасын тексеру. Жазбаша жұмыстарын тексеремін. «Иә, жоқ» ойыны арқылы бір – бірінің сұрақтарына жауап береді.Топ басшылары бағалау парақшасын беремін. 3. Before the start of the our lesson, I will divide you into three groups. Group entitled “ Helloween”, “Nauryz, and “New Year”. Come to the table and choose one of these cards. The cards shown pictures “asyk”, “ gift boxes” and “pumpkin”. Look at your cards and sit in their groups. 1.Group work. «Ассосация» әдісі бойынша топтарының атын талқылайды.Бағалау. «Ай» әдісі арқылы (толық ай, жарты ай, жаңа ай) кері байланыс стикері ойларын айтады Толық ай – сабақты толық түсіндім Жарты ай – сабақты жартылай түсіндім Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды. Өзара бағалау топтық бағалау. | АКТ Стикер Қима қағаздар Плипчарт маркер |
Сабақтың ортасы30 мин | 3 мин 4 мин 10 мин 7 мин | 1. Интербелсенді тақтаның көмегімен Англияның мерекелерімен таныстырамын. 2.New words. Жаңа сөздермен таныстыруDecorate [ ˈdekəreɪt ] сәндеу, безендіру Chimney [ ˈtʃɪm.ni ] мұржа Celebrate [ ˈselɪbreɪt ] тойлау Neighbour [ ˈneɪbə ] көрші Costume [ ˈkәs.tjuːm ] костюм, киім Knock [nɔk] қағу, тарсылдату Trick [trik] айла, тәсіл Threat [ θret ] қауіп Turkey [ ˈtəː.ki ] күркетауық Sock [sɔk] шұлық Stocking [ ˈstɔk.ɪŋ ] шұлық Ok, pupils open your vocabulary and rewrite new word. You have 5 minutes.3.Жұптық жұмыс «Ой қозғау» әдісі бойынша бірі бірмен пікір алмасын дұрыс жауабын табады. Exercise 2 page 118. Read. Match the holidays with the information. Оқушылар бір - бірін өзінара бағалайды.4. Жеке жұмыс.С. Read the text again complete the sentences.а) If you don’t give them sweets or money they play a trick ______ you.b) They hope that Santa Claus will come ____ the chimney during the night.с) They gather together _____ a home _____ a traditional dinner. d)Children dressed in costumes knock on their neighbours ……… and ask e)The special food is a …………….and Christmas pudding f)Sometimes they have parties where guests dress up in costumes and cover their faces with ……….. В. Find the mistakes А.Write. Add these words to the word map | АКТ Оқулық Жеке тапсырма қағаздары |
6 мин | 5.Conclusion of the lesson. Тест арқылы сабақты қорытындылаймын.1.When British people celebrate Halloween?a)October 31b)Novemberc)December 252How are you decorate Christmas tree?a) presentsb)bookc)a toy3.How are you translate “turkey”a) бәліш-пирог b) күркетауық-индюк c)шұлық-носки4. In new year children wait …. A) Santa Clause B) Kidir ata C) Relatives 5. Children say “treat” or “trick” in …. A) Patrick Day B) Halloween C) Thanksgiving Day Оқушылар өз-өздерін тексеріп бағалайды. | АКТ | |
Сабақтың соңы5 мин | 3 мин 2 мин | Рефлексия«Білім теңізіне кеме жіберіңіз» рефлексиясы бойынша тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады және себебін жазу керек. | Стикерлер |
Үй тапсырмасы. Hometask. Write your favourite holiday. | |||
Қосымша ақпарат | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
meat grinder suitcase basket
Customs– обычаи | to decorate – украшать |
Tradition – традиция | Christmas Eve – сочельник |
Generation – поколение | Trafalgar Square – Трафальгарская площадь |
Substantial – существенный | Christmas cards – рождественские открытки |
Refreshment - закуска | The Easter – Пасха |
Treat – угощение | Bunny – зайчик |
Pancake – блин | to lit - зажигать |
Shrove – масленица | Effigies – чучела |
Lent – Великий пост | trick-or-treating - проделкаилиугощение |
Contestant – участник | Witch – ведьма |
To flip – подбрасывать | Lantern – фонарь |
Bonfire – костер | Ghosts – привидения |
Christmas tree – ёлка | Pumpkin – тыква |
Tradition – традиция Bonfire – костер Customs– обычаи Treat – угощение Pancake – блин Shrove – масленица Ghosts – привидения Witch – ведьма Lantern – фонарьgoblins-домовой
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)