Күні: 20.12.2017жМектеп: Қарасу ЖОББМ | Пәні: Сауат ашуМұғалімі:Жалмагамбетова Г.Ж. |
Сабақтың тақырыбы: | Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
| Қатысқандар саны:10 | Қатыспағандар саны:0 |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
|
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| И дыбысы мен әрпі туралы біледі |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Сөздегі буын санын анықтай алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
| И дыбысы |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| И қандай дыбыс? |
| Ине сөзінде қанша дыбыс бар? |
| Ине сөзіне дыбыстық талдау жаса? |
| Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
| И дыбысы неліктен созылып айтылады? |
| Неліктен кірпінің денесіндегі үшкір тікенектер мен шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады? |
| Неліктен И дыбысын қызыл текшемен белгілейміз? |
| Жазылым:Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
Алдыңғы оқу: | И дыбысы мен әрпі. |
Жоспар: |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | Ресурстар |
Басы 7 мин | Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.Ынтымақтастық атмосферасын құруда шаттық шеңберіне тұрғызу. «Пальма,маймыл,піл» ойынын орындау. Нұсқаулық: Оқушылар 3 адамнан бірігеді.Пальма дегенде екі шеттегі адам екі жаққа қарап екі қолын жоғары көтеріп саусақтарын томен қаратып тұрады,ортадағы адам үндемей турады. Маймыл дегенде екі шеттегі адам ортадагы адамның иығына асылып бір аяқтарын көтеріп тұрады.Піл деген кезде ортадағы адам еңкейіп оң қолын алдына созып тұрады, екі жақтағы адам пілдің құлағы болады.Гүл тустері арқылы топтарға біріктіру.«Адамның қасиеті,ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек,тозбас білім»топ: Ыстық қайрат (Сары гүл)топ: Нұрлы ақыл (Күлгін гүл)топ: Жылы жүрек (Қызыл гүл) 4 - топ: Тозбас білім (Ал қызыл гүл)
Гүл ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтау.
1. Жалпы дыбыстар нешеге бөлінеді?- 2 - ге, дауысты, дауыссыз2. Дыбысты не істейміз?- естиміз, айтамыз.3. Әріпті не істейміз?- көреміз, жазамыз4. Әріптерден не құралады?- сөз5. Сөзден не құралады?- сөйлем6. Сөйлем қандай әріппен жазылады?- бас әріппен7. Сөйлемдерден не құралады?- мәтін8. Өткен сабақта қанбай дыбысты өттік ?- А дыбысын9. А дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?- дауысты. |
Шаттық шебері
Түрлі-түсті гулдер
Топ аттары жазылған қағаздар |
Ортасы8 мин
14 мин
3 мин
5 мин
8 мин |
Жаңа сабақ:Ойын «Жапырақ жинау»"Ой қозғау» әдісі.Оқушыларға суреттер көрсетіледі, сол суреттерде қай дыбыс көп, арасынан И дыбысы бар суреттерді табу, оны талдау.Суреттерге қарап жауап береді.Өткен әріптердің ішінен таныс емес әріпті табады, пікірлерін ортаға салып, ой бөліседі.
Ине, инелік сөздері қандай дыбыстан басталып тұр?– И дыбысынан басталып тұр– И дыбысын айтып көрейік– И – и – и– Қалай айтылады?– Созылып айтылады.– Созылып айтса қандай дыбыс болады?– Дауысты дыбыс.- Дауысты дыбыстарды қандай түспен белгілейміз.?- Кызыл түспен.– И дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?– И дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.– И-не-лік сөзіне дыбыстық талдау жасату. Анықтама
И дауысты дыбыс. Айтқанда созылып айтылады. Еркін айтылады. Қызыл текшемен белгілейміз.
Видео ролик көрсету: «Ши тоқу»Шиден, қағаздан үй тұрғызу.
«Орнын тап» ойыны. Қайсысының мекені?
Сергіту сәті: «Қайдан келесіз» «Ойлан - жұптас - бөліс» әдісіТОП: Әрбір сурет тұсына атауларын тауып, оларға дыбыстық талдау жаса. Инелік,кірпі,шиеТОП: Сурет бойынша сөйлем құрастыру. «Тәуелсіздікке 25 жыл.»ТОП: Адасқан буындардан сөйлем құрастыру. «Ине – іс тігетін құрал»ТОП: Шашылған әріптерден сөз құра. «Ит, ине, инелік, итмұрын»
Дәптермен жұмыс: «Қай топ көркем жазады»Ауада жазып үйрену,тақтаға жаздыру,дәптерге жаздыру.1. Дәптердегі берілген сөздерді хормен оқыту.2. Жеке балаларға оқытуИ-НЕ. КИ- ІК, КИТ, КИ-ІМ Сөздік жұмысИне – іс тігетін құралКиік –дала жануары.Кит– теңізде жүреді.Киім – матадан тігіледі.Мұғалім мұндай кезде ұйымдастырушы, көмекші рөлін атқарады.И әрпін жазып үйренеді, и әрпі бар сөздерді жазады.Қосымша тапсырма«Сен маған,мен саған» әдісі. Суреттегілерді салыстыр. Тапсырма:Неліктен кірпінің денесіндегі үшкір тікенектер мен шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады? |
СуреттерИнтербелсенді тақта
Слайд
Видео ролик
ШиТүрлі-түсті қағаз
Слайд
Интербелсенді тақта
ПлакатМаркерлерБуындарӘріптер
Дәптер
Суретті карточка |
Соңы
2 мин |
Кері байланыс.«Бас, қол, жүрек» арқылы бағалайды |
«Бас, қол, жүрек» |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс. |
|
|
|