|
Күні: 20.12.2017ж Мектеп: Қарасу ЖОББМ |
Пәні: Сауат ашу Мұғалімі:Жалмагамбетова Г.Ж. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
|
Қатысқандар саны:10 |
Қатыспағандар саны:0 |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||
|
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||
|
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||
|
||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
|||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||
|
И дыбысы |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
||||
|
||||
шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады? |
||||
|
||||
|
|
Жазылым: Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Жоспар: |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басы 7 мин |
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. Ынтымақтастық атмосферасын құруда шаттық шеңберіне тұрғызу. «Пальма,маймыл,піл» ойынын орындау. Нұсқаулық: Оқушылар 3 адамнан бірігеді.Пальма дегенде екі шеттегі адам екі жаққа қарап екі қолын жоғары көтеріп саусақтарын томен қаратып тұрады,ортадағы адам үндемей турады. Маймыл дегенде екі шеттегі адам ортадагы адамның иығына асылып бір аяқтарын көтеріп тұрады.Піл деген кезде ортадағы адам еңкейіп оң қолын алдына созып тұрады, екі жақтағы адам пілдің құлағы болады. Гүл тустері арқылы топтарға біріктіру. «Адамның қасиеті,ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек,тозбас білім»
4 - топ: Тозбас білім (Ал қызыл гүл) Гүл ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтау.
1. Жалпы дыбыстар нешеге
бөлінеді? 8. Өткен сабақта қанбай дыбысты өттік ? - А дыбысын 9. А дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? - дауысты. |
Шаттық шебері Түрлі-түсті гулдер Топ аттары жазылған қағаздар |
||
|
Ортасы 8 мин 14 мин 3 мин 5 мин 8 мин |
Жаңа сабақ: Ойын «Жапырақ жинау»
"Ой қозғау»
әдісі.
Суреттерге қарап жауап
береді.
Ине, инелік сөздері
қандай дыбыстан басталып тұр? - Дауысты дыбыстарды қандай түспен
белгілейміз.? – И-не-лік сөзіне дыбыстық талдау жасату. Анықтама
И дауысты дыбыс. Айтқанда созылып айтылады. Еркін айтылады. Қызыл текшемен белгілейміз.
Видео ролик көрсету: «Ши тоқу» Шиден, қағаздан үй тұрғызу.
«Орнын тап» ойыны. Қайсысының мекені?
Сергіту сәті: «Қайдан келесіз» «Ойлан - жұптас - бөліс» әдісі
«Ит, ине, инелік, итмұрын»
Дәптермен жұмыс: «Қай топ көркем жазады»
Ауада жазып үйрену,тақтаға жаздыру,дәптерге
жаздыру. Мұғалім мұндай кезде ұйымдастырушы, көмекші рөлін атқарады. И әрпін жазып үйренеді, и әрпі бар сөздерді жазады. Қосымша тапсырма «Сен маған,мен саған» әдісі. Суреттегілерді салыстыр. Тапсырма:Неліктен кірпінің денесіндегі үшкір тікенектер мен шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады?
|
Суреттер Интербелсенді тақта Слайд Видео ролик Ши Түрлі-түсті қағаз Слайд Интербелсенді тақта Плакат Маркерлер Буындар Әріптер Дәптер Суретті карточка |
||
|
Соңы 2 мин |
Кері байланыс. «Бас, қол, жүрек» арқылы бағалайды |
«Бас, қол, жүрек» |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс. |
||
|
|
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "И дыбысы мен әрпі"1сынып
Ашық сабақ "И дыбысы мен әрпі"1сынып
|
Күні: 20.12.2017ж Мектеп: Қарасу ЖОББМ |
Пәні: Сауат ашу Мұғалімі:Жалмагамбетова Г.Ж. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
|
Қатысқандар саны:10 |
Қатыспағандар саны:0 |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||
|
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||
|
||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||
|
||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
|||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||
|
И дыбысы |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Не себепті ...... деп ойлайсыз? |
||||
|
||||
шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады? |
||||
|
||||
|
|
Жазылым: Мен және табиғат. И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
И дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Жоспар: |
||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басы 7 мин |
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу. Ынтымақтастық атмосферасын құруда шаттық шеңберіне тұрғызу. «Пальма,маймыл,піл» ойынын орындау. Нұсқаулық: Оқушылар 3 адамнан бірігеді.Пальма дегенде екі шеттегі адам екі жаққа қарап екі қолын жоғары көтеріп саусақтарын томен қаратып тұрады,ортадағы адам үндемей турады. Маймыл дегенде екі шеттегі адам ортадагы адамның иығына асылып бір аяқтарын көтеріп тұрады.Піл деген кезде ортадағы адам еңкейіп оң қолын алдына созып тұрады, екі жақтағы адам пілдің құлағы болады. Гүл тустері арқылы топтарға біріктіру. «Адамның қасиеті,ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек,тозбас білім»
4 - топ: Тозбас білім (Ал қызыл гүл) Гүл ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы өткен сабақты пысықтау.
1. Жалпы дыбыстар нешеге
бөлінеді? 8. Өткен сабақта қанбай дыбысты өттік ? - А дыбысын 9. А дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? - дауысты. |
Шаттық шебері Түрлі-түсті гулдер Топ аттары жазылған қағаздар |
||
|
Ортасы 8 мин 14 мин 3 мин 5 мин 8 мин |
Жаңа сабақ: Ойын «Жапырақ жинау»
"Ой қозғау»
әдісі.
Суреттерге қарап жауап
береді.
Ине, инелік сөздері
қандай дыбыстан басталып тұр? - Дауысты дыбыстарды қандай түспен
белгілейміз.? – И-не-лік сөзіне дыбыстық талдау жасату. Анықтама
И дауысты дыбыс. Айтқанда созылып айтылады. Еркін айтылады. Қызыл текшемен белгілейміз.
Видео ролик көрсету: «Ши тоқу» Шиден, қағаздан үй тұрғызу.
«Орнын тап» ойыны. Қайсысының мекені?
Сергіту сәті: «Қайдан келесіз» «Ойлан - жұптас - бөліс» әдісі
«Ит, ине, инелік, итмұрын»
Дәптермен жұмыс: «Қай топ көркем жазады»
Ауада жазып үйрену,тақтаға жаздыру,дәптерге
жаздыру. Мұғалім мұндай кезде ұйымдастырушы, көмекші рөлін атқарады. И әрпін жазып үйренеді, и әрпі бар сөздерді жазады. Қосымша тапсырма «Сен маған,мен саған» әдісі. Суреттегілерді салыстыр. Тапсырма:Неліктен кірпінің денесіндегі үшкір тікенектер мен шыршаның тікен сияқты қылқандары бір сөзбен ине деп аталады?
|
Суреттер Интербелсенді тақта Слайд Видео ролик Ши Түрлі-түсті қағаз Слайд Интербелсенді тақта Плакат Маркерлер Буындар Әріптер Дәптер Суретті карточка |
||
|
Соңы 2 мин |
Кері байланыс. «Бас, қол, жүрек» арқылы бағалайды |
«Бас, қол, жүрек» |
||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс. |
||
|
|
|
|
||
шағым қалдыра аласыз
















