Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Сауат ашу

    Мектеп: №36 орта мектеп

    Ортақ тақырып: Менің отбасым

    Мұғалімнің аты: Утепова Ж. Д.

    Күні: 04.12.17ж


    Сынып: 1 «Ә» сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    І дыбысы мен әрпі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    1.2.9.1Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

    1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • І дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Сөздерді буынға дұрыс бөледі. Буын санын анықтайды.

    • Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    Әріптерді таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

    Сөздің буыннан тұратынын түсінеді және сөздегі буын санын анықтайды.

    Оқудың түрлерін қолданады.


    Түйін сөз бен сөз тіркесі:

    Ірімшік, шіл,ірі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады?                   

    • Киім ілетін затты не дейді?

    Құндылықтарды дарыту

    Қоршаған ортаны аялауға,қорғауға,зиян келтірмеуге ,жан-жануарларды күтіп бағуға,өз қоршаған ортасын таза ұстауға тәрбиелеу.Ұлттық құндылықтарымызды дәріптеу.

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын, орыс тілі, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    «Ақылды доп» арқылы сұрақтарға жауап алу

    - Дыбыстар нешеге бөлінеді?
    - Дыбысты не істейміз?

    -Дауысты дыбыстар қалай айтылады?

    - Ш дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?

    - У дыбысы қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз?
    - Әріпті не істейміз?

    - С дыбысынан кездесетін сөздерді ата?

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспар


    ресурстар


    Басы


    Психологиялық дайындық

    Жылулық шеңбері
    Достарым, кең тұрыңдар,
    Бақыт сырын ұғыңдар.
    Қол ұстасып, күлімдеп
    Шаттық шеңбер құрыңдар.





    Ортасы



























    - Балалар, қар жауғанда орманға барсаң, қардың беті толған жазу. Ол жазуды кез - келген адам оқи алмайды. Ол жазуды ормандағы аңдар мен құстар жазады. Ол не жазу? (Із)
    Алыстан түлкі кетіп бара жатыр еді, кенет жоқ болып кетті. Ол қайда кіріп кетті екен? (ініне кірді)
    - Із, ін сөздерінде қандай дыбыс естіп тұрмыз?
    - І і дыбысын дыбыстап көрейік. «і» дыбысын әндетіп айтып көрейік.

    - І - і - і - і - і - і - і - і - і
    Ендеше дауыстылар қатарына тағы бір дыбыс қосып, оған қызыл көйлек кигіземіз.
    Дыбыс пен әріп айырмашылығын еске түсіру.
    Дыбысты айтамыз, естиміз.
    Әріпті жазамыз, көреміз.
    Ендеше, І і дыбысының әріп таңбасымен танысайық. («І і»әрпін көрсету.)
    - Оқушылар, і әрпіне л, ш, т, с, н әріптерін қосып, сөз құрайық.
    Іш, іс, тіс, іні, ін, тіл

    Фонетикалық жаттығу.

    Іс – іс – іс,

    Аппақ екен тіс

    Іл – іл –іл

    Сөйле қызыл тіл

    Іс - іс - іс, піс қазаным піс

    Оқулықпен жұмыс.

    1. Тыңдалым. (МК)

    Менің отбасым

    Атам менің ол – ғалым, Інім әлі жас бала,

    Әжем менің – мұғалім. Кетті жағңа бақшаға

    Әкем менің – инженер, Мен мектепке барайын

    Анам менің – дәрігер. Оқып білім алайын.

    Дескриптор:

    1. Өлеңнің мазмұнын айтады.

    2. І дыбысы кездескен сөздерді анықтайды.

    2. Оқылым. (МК), (Ө)

    ін іс іл ірі

    іні тіс шіл тіл

    Дескриптор:

    1. Сөздерді оқиды, буынға бөледі, буын аанын анықтайды.

    2. І дыбысы сөздің қай жерінде кездесетінін анықтайды.

    Мақал

    Ақылды іс тындырады.

    Ақымақ тіс сындырады.

    Дескриптор:

    1. Мақалдың мазмұнын түсіндіреді.

    2. Іс, тіс сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

    3. Қай сурет сызбаға сәйкес.

    Кілт піл тіл шіл


    Дескриптор:

    1. Сызбаға сай суретті анықтайды.

    2. Дыбыстық талдау жасайды.

    Дәптермен жұмыс
    І әрпінін баспа және жазба түрін көрсету. І әрпін жазуды ауада жазып көрсету. А3 постерге жазғызу. Тақтада жазу.






    Суреттер






    І дыбысының суреті
















    Оқулық


































    А3 постер

    Соңы

    Сөз ойла,тез ойла.

    -І дыбысына байланысты сөздер айтқызу.

    Қандай әріппен таныстық?

    - І дыбысы қандай дыбыс?

    • Бүгінгі сабақта не үйрендік?

    • І дыбысы туралы не білдіңдер?

    • Сабақтан сендерге не ұнады, немесе ұнаған жоқ?


    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






    Барлық оқушы: жаңа білімді меңгереді.

    Кейбір оқушы: сөздерді буынға дұрыс бөледі. Буын санын анықтайды.

    Мәтін жанрын анықтайды.

    Көпшілік оқушы: берілген сұрақтардың жауабын сызбаға қарап айтады.

    ҚБ: Әр тапсырманы орындау барысында жауап берген оқушыға, топқа күлегештер таратып отыру арқылы оқушының белсенділігін арттыру,ынталандыру жүзеге асырылады.



    Сергіту сәті

    Қауіпсіздік ережелерімен танысады. Қауіпсіздік ережелерін сақтауын қадағалау. Сабақ барысында оқу құралдарын пайдалану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертілді.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.












    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Искакова Ақсауле Аманқосқызы
    11 Мамыр 2021
    581
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ Іі дыбысы мен әрпі 1-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ Іі дыбысы мен әрпі 1-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек. Сабақтың әдістерін өз сабақтарында қолдана алады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Сауат ашу

    Мектеп: №36 орта мектеп

    Ортақ тақырып: Менің отбасым

    Мұғалімнің аты: Утепова Ж. Д.

    Күні: 04.12.17ж


    Сынып: 1 «Ә» сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    І дыбысы мен әрпі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    1.2.9.1Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

    1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

    1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

    1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    • І дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Сөздерді буынға дұрыс бөледі. Буын санын анықтайды.

    • Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - Алған білімді өмірде қолдана алады.

    Бағалау критерийлері

    Әріптерді таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

    Сөздің буыннан тұратынын түсінеді және сөздегі буын санын анықтайды.

    Оқудың түрлерін қолданады.


    Түйін сөз бен сөз тіркесі:

    Ірімшік, шіл,ірі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады?                   

    • Киім ілетін затты не дейді?

    Құндылықтарды дарыту

    Қоршаған ортаны аялауға,қорғауға,зиян келтірмеуге ,жан-жануарларды күтіп бағуға,өз қоршаған ортасын таза ұстауға тәрбиелеу.Ұлттық құндылықтарымызды дәріптеу.

    Пәнаралық байланыс

    Ағылшын, орыс тілі, дүниетану.

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім

    «Ақылды доп» арқылы сұрақтарға жауап алу

    - Дыбыстар нешеге бөлінеді?
    - Дыбысты не істейміз?

    -Дауысты дыбыстар қалай айтылады?

    - Ш дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?

    - У дыбысы қай кезде дауысты, қай кезде дауыссыз?
    - Әріпті не істейміз?

    - С дыбысынан кездесетін сөздерді ата?

    Жоспарланған уақыт есебі

    Жоспар


    ресурстар


    Басы


    Психологиялық дайындық

    Жылулық шеңбері
    Достарым, кең тұрыңдар,
    Бақыт сырын ұғыңдар.
    Қол ұстасып, күлімдеп
    Шаттық шеңбер құрыңдар.





    Ортасы



























    - Балалар, қар жауғанда орманға барсаң, қардың беті толған жазу. Ол жазуды кез - келген адам оқи алмайды. Ол жазуды ормандағы аңдар мен құстар жазады. Ол не жазу? (Із)
    Алыстан түлкі кетіп бара жатыр еді, кенет жоқ болып кетті. Ол қайда кіріп кетті екен? (ініне кірді)
    - Із, ін сөздерінде қандай дыбыс естіп тұрмыз?
    - І і дыбысын дыбыстап көрейік. «і» дыбысын әндетіп айтып көрейік.

    - І - і - і - і - і - і - і - і - і
    Ендеше дауыстылар қатарына тағы бір дыбыс қосып, оған қызыл көйлек кигіземіз.
    Дыбыс пен әріп айырмашылығын еске түсіру.
    Дыбысты айтамыз, естиміз.
    Әріпті жазамыз, көреміз.
    Ендеше, І і дыбысының әріп таңбасымен танысайық. («І і»әрпін көрсету.)
    - Оқушылар, і әрпіне л, ш, т, с, н әріптерін қосып, сөз құрайық.
    Іш, іс, тіс, іні, ін, тіл

    Фонетикалық жаттығу.

    Іс – іс – іс,

    Аппақ екен тіс

    Іл – іл –іл

    Сөйле қызыл тіл

    Іс - іс - іс, піс қазаным піс

    Оқулықпен жұмыс.

    1. Тыңдалым. (МК)

    Менің отбасым

    Атам менің ол – ғалым, Інім әлі жас бала,

    Әжем менің – мұғалім. Кетті жағңа бақшаға

    Әкем менің – инженер, Мен мектепке барайын

    Анам менің – дәрігер. Оқып білім алайын.

    Дескриптор:

    1. Өлеңнің мазмұнын айтады.

    2. І дыбысы кездескен сөздерді анықтайды.

    2. Оқылым. (МК), (Ө)

    ін іс іл ірі

    іні тіс шіл тіл

    Дескриптор:

    1. Сөздерді оқиды, буынға бөледі, буын аанын анықтайды.

    2. І дыбысы сөздің қай жерінде кездесетінін анықтайды.

    Мақал

    Ақылды іс тындырады.

    Ақымақ тіс сындырады.

    Дескриптор:

    1. Мақалдың мазмұнын түсіндіреді.

    2. Іс, тіс сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

    3. Қай сурет сызбаға сәйкес.

    Кілт піл тіл шіл


    Дескриптор:

    1. Сызбаға сай суретті анықтайды.

    2. Дыбыстық талдау жасайды.

    Дәптермен жұмыс
    І әрпінін баспа және жазба түрін көрсету. І әрпін жазуды ауада жазып көрсету. А3 постерге жазғызу. Тақтада жазу.






    Суреттер






    І дыбысының суреті
















    Оқулық


































    А3 постер

    Соңы

    Сөз ойла,тез ойла.

    -І дыбысына байланысты сөздер айтқызу.

    Қандай әріппен таныстық?

    - І дыбысы қандай дыбыс?

    • Бүгінгі сабақта не үйрендік?

    • І дыбысы туралы не білдіңдер?

    • Сабақтан сендерге не ұнады, немесе ұнаған жоқ?


    Қосымша мәліметтер

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы






    Барлық оқушы: жаңа білімді меңгереді.

    Кейбір оқушы: сөздерді буынға дұрыс бөледі. Буын санын анықтайды.

    Мәтін жанрын анықтайды.

    Көпшілік оқушы: берілген сұрақтардың жауабын сызбаға қарап айтады.

    ҚБ: Әр тапсырманы орындау барысында жауап берген оқушыға, топқа күлегештер таратып отыру арқылы оқушының белсенділігін арттыру,ынталандыру жүзеге асырылады.



    Сергіту сәті

    Қауіпсіздік ережелерімен танысады. Қауіпсіздік ережелерін сақтауын қадағалау. Сабақ барысында оқу құралдарын пайдалану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертілді.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

    Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.












    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    11.05.2021
    581
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Искакова Ақсауле Аманқосқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации