Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Иммунитет. 8 Сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Иммунитет туралы балалар жалпы мәлімет алады .Материал әріптестермен тәжірибе алмасу мақсатында салынып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Желтоқсан 2018
1255
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2.А.Заттардың тасымалдануы | Мектеп:№1 мектеп-гимназиясы | |||
Күні: | Мұғалімнің аты –жөні:Бейсалиева Динара Лесбековна | |||
Сынып: 8 | Қатысқандар: Қатыспағандар: | |||
Сабақтың тақырыбы | Иммунитет.Гуморальдық және жасушалық иммунитет.Лейкоциттердің түрлі типтері және олардың қызметтері.Т және В-лимфоциттердің әрекет етуі. | |||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) | 8.1.3.3- Лейкоциттің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау8.1.3.4- Гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру | |||
Сабақмақсаттары | Иммунитет, жасушалық және гуморальдық иммунитет, фагоцитоз, антидене, ЖИТС ұғымдарына анықтама бере алады;Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттап, ажырата алады.Термин сөздермен жұмыс жасай алады.Гуморальдық және жасушалық иммунитеттің арасындағы өзара байланыстарды, ерекшеліктерін түсіндіре алады; | |||
Бағалаукритерийлері | ||||
Тілдікмақсаттар | Пәнгеқатыстылексика мен терминология: Диалог құруға /жазылымғақажеттісөздертоптамасы: ____________________ дегеніміз ағзаның жұқпаларға және кез келген бөтен бөлшектерге қарсы тұру қасиеті.Ағзаны жұқпалардан қорғауды _________________ қамтамасыз етеді.Олар ағзаны 2 әдіспен қорғайды.1.________________________________2.________________________________ | |||
Құндылықтарға баулу | ||||
Пәнаралықбайланыс | Ағылшын – терминдік сөздермен жұмыс жасау (аудармашы сайты)Медицина-жеке бас гигиенасын сақтау, ЖИТС ке қарсы мемлекеттік шаралар | |||
Алдыңғы білім | 8.1.3.1. Қан құрамы мен қызметін сипаттау | |||
Сабақбарысы | ||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Дескриптор | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі | Ұйымдастыру бөлімі: | -Оқушылар үш тілде сәлемдесуді біледі. | Презентация. Топтарға SMART бейджик арқылы бөлу. | |
Сабақтың ортасы Сергіту сәті | Оқушыларды жаңа сабақтың мазмұнын меңгеруге бағыттау, топтарға тапсырмалар беріледі. №1 Тапсырма:Конверт тапсырма –әдісі: Оқушылар мәтінмен танысады. 1 топ – иммунитет, жасушалық және гуморальдық иммунитет2топ – лейкоциттердің типтері,қызметтері3 топ – Т және В – лимфоциттердің әрекет етуі4 топ- ЖИТС Ойлан, бірік, бөліс – әдісі: Оқушылар постермен жұмыс жасайды және қорғайды. №2 Тапсырма:Әліпби желісі – әдісі: Оқушылар глоссарийді пайдаланып терминдік сөздермен жұмыс жасайды. Интернет желісін қолданып үш тілге аудараңыздар. Иммунитет–Лейкоцит–Фагоцитоз–Антидене–Жасушалық иммунитет–Гуморальдық иммунитет- №3 Тапсырма: «Интервью» әдісіЖалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.Оқушыларға мәтінмен жеке жұмыс жасауға 5 минут беріледі. Бұдан кейін топта талқылайды. Әр топтың баяндамашылары басқа топтарға барып өздеріне берілген мәнмәтіндерін баяндап айтады. Таймкипер уақыт белгілесе, хатшы баяндаманы қағазға түсіріп, төраға топтың әр мүшелерін бақылап баға береді. | -Иммунитет терминіне анықтама бере алады-Ағзаны жұқпалардан қорғаудағы лейкоциттердің қызметін,жасушалық және гуморальдық иммунитетің айырмашылығын, қызметін ажырата біліп, айта алады. -лейкоциттердің әртүрлі типтерін ажырата біледі, қызметтерінің ерекшеліктерін біледі.-Т және В лимфоциттердің әрекет ету механизмдерін түсіндіре алады, салыстырып, айырмашылығын ажыратып, сипаттай алады. -ЖИТС ауруының белгілері, жұғу жолдарын біледі. -Оқушылар глоссарийді пайдаланып терминдік сөздермен жұмыс жасай алады және үш тілде айта алады. -Оқушыларға әр топтың баяндамашылары өздеріне берілген мәтінді түсіндіріп береді. | Мәтіндер, «Биология» 8 сынып«Атамұра» Парараф 18Кесте «Лейкоциттердің типтері, қызметтері» Глоссарий «Интервью» әдісіОқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады. «Би билеу» «Ырғақты би» | |
Сабақтыңсоңы | № 4 тапсырма «Лейкоциттердің түрлері, қызметі» Сәйкестендіру тесті № 5 тапсырмаВенн диаграммасы арқылы гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру Кері байланыс:«3-2-1» әдісі-Мен үшін 3- жаңалық-Маған түсініксіз 2 мәселе-Маған қиындық туғызған 1- мәселеОқушылар кері байланыс парағын толтырыңдар. | -Лейкоциттердің типтерін ажырата біледі-Лейкоциттердің түрлерінің қызметін ажырата біледі -Гуморальдық иммунитеттің ерекшеліктерін біледі-Жасушалық иммунитеттің ерекшеліктерін біледі-Екеуінің ортақ қасиеттерін біледі | Сәйкестендіру тесті Таратпа кері байланыс парағы | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||
Қабілеті жоғары оқушылар:Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;Қабілеті орта оқушылар:Мәтін оқудағы «топтық жұмыс» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;Сабақ барысындағы «Интервью» әдісі бойынша анықтама бередіҚабілеті төмен оқушылар сәйкестендіру тестін орындайды. Мұғалімнің қолдауы;. Оқушыларға қолдау көрсетубағыттаушы сұрақтар арқылы жүзеге асырылады. | Жалпы қауіпсіздік талаптары:-Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.-Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпта жүруге болмайды.-Оқушылар көзді дем алдыру жаттығуларын білуі керек. | |||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||
Сабақта қолданған әдістерім сәтті болды ма? Сабақта ерекше бір жағдай байқалды ма? Сабақта мен оқушыларымды ынталандыра алдым ба? | ||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)