Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нугманова Манар Елибаевна

    Күні:


    Сынып:

    6

    Пәні:

    Информатика

    Тақырыбы:

    Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару

    Негізгі түйінді идея:

    Теңдеу құру дегеніміз- есептің мазмұнын математика тіліне аудару

    Оқу мақсаты:

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шешу, оның мазмұнын түсініп, шартын құру, сызбамен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

    Құндылықтарға баулу


    Оқушылар өзара қарым-қатынаста   адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;


    Алдыңғы білім


    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

    Санды   теңдіктер  және олардың қасиеттері


    Пәнаралық  байланыс




    Кезеңдер

    уақыт

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақты бастау

    1 мин

    1.Ұйымдастыру

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу;

    Түрлі түстегі гүлдерді тандап орындарына отырады.Әр оқушы оң жағындағы оқушыға өзі таңдаған гүлге жылы лебізін жазып жақсы көңіл-күй тілейді.Гүлді алған оқушы гүлдің түсіне қарай І,ІІ,ІІІ-ші топқа бөлінеді.Топ мүшелері топ басшысын сайлайды.


    Амандасады



    Психологиялық ахуал орнатады.

    оқушылар түрлі-түсті гүлдер бойынша топқа бөлінеді.


    Кіріспе кезең

    Микрафон

    әдісі

    2.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, микрафон әдісі бойынша ережелер сұрау

    Үй тапсырмасының сұрақтары:

    1.Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атайды?

    2. Х+2,7

    3. Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады?

    4. х-0,6 теңдеуінің шешімі?

    5.Теңдеудің қандай қасиеттерін білесіңдер?

    6. 6х+7




    Микрофонды бірінші алған оқушы сұрақтарға жауап береді.

    Жауап берген оқушыға топ басшысы бағалау парағына 1 ұпаймен бағалап отырады






    Марапаттау арқылы бағалау

    Интербелсенді тақта.

    Интербелсенді тақта.

    Негізгі бөлім




















    Оқулықпен жұмыс















































    Сергіту сәті



    Қызығушылығын ояту кезеңі











    30 мин



















    Сонымен балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару »

    Мәтінді есептер дегеніміз-аты айтып тұрғандай, мәтін арқылы берілген есептер.

    Мұны кейде мәселе есептер, кейде сөздік есептер деп те атайды.

    Теңдеу құру дегенміз-есептің мазмұнын математика тіліне аудару.

    Теңдеуді шешуге тақырыптық есептер берілген жағдайда:

    1.белгісіз шама таңдалып алынып, ол х әріпімен (немесе латынның қандай да бір кіші әріпімен) белгіленеді.

    2.тақырыптың мазмұны бойынша теңдеу құрастырылады.

    3.теңдеу шешіліп, белгісіз шама табылады.

    4. есептің сұрағына жауап беріледі. Қажет болған жағдайда теңдейдің дұрыстығы тексеріледі.

    №1 тапсырма.

    Суреттегі таразының сол жақ табақшасына 3 пакет ұн, ал оң жақ

    табақшасына 1 пакет ұн және 4 кг кіртасы салынған.

    Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 пакет ұнның

    массасы х кг.

    Теңдеуді шешіп, 1 пакет ұнның массасын анықтаңдар.

    №2 тапсырма.

    Суреттегі таразының сол жақ табақшасына массалары бірдей 5 орамжапырақ және 500 г кіртасы, ал оң жақ табақшасына 2 орамжапырақ

    және 2 кг кіртасы салынған.

    Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 орамжапырақтың массасы у кг.

    Теңдеуді шешіп, 1 орамжапырақтың массасын анықтаңдар.




    №3 тапсырма.

    Суретте таразының сол жақ табақшасында 4 бөлек шай және 50 г

    кіртасы, ал оң жақ табақшасында 1 бөлек шай және 500 г кіртасы

    кескінделген.

    Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 бөлек шайдың массасы

    х г. Теңдеуді шешіп, 1 бөлек шайдың массасын табыңдар.



    №4 тапсырма.

    Суретте таразының сол жақ табақшасында бал құйылған ыдыс және

    500 г кіртасы, оң жақ табақшасында бос ыдыс және 2 кг, 1 кг кіртастары

    кескінделген. Бал құйылмай тұрғандағы ыдыс пен бос ыдыстың массалары тең.

    Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы бос ыдыстың массасы

    m кг, ондағы балдың массасы х кг.

    Теңдеуді шешіп, ыдыстағы балдың массасын анықтаңдар.

    1. Постер қорғау.

    2. Сызықтық теңдеу құруға және оның түбірін табуға арналған өзіндік жұмыстар.

    Үш топқа беріледі.

    1-тапсырма

    3х=x+4, х=2

    2-тапсырма

    5х+0,5=2x+2, x=0,5

    3-тапсырма

    4х+50=x+500, х=150



    Күннің ретін және сабақтың тақырыбын оқу дәптерлеріне жазады









































































    Оқушылар топтаса отырып мәтінді есептерге сызықтық теңдеу құрып, түбірін тауып постер қорғайды.

    Топтағы белсене қатысқан оқушылар 1 ұпаймен бағаланады.










    -

    Тақта, бор, интербелсенді тақта.














    Ой толғаныс кезеңі



























    DrawObject1

    Кімнің ойы ұшқыр























    Жұмбақ

    1 мин



    Даналық ағашы

    3 мин






    «Қатесі қайда?» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындау, есептің қатесін тауып дұрыс шығару.


    1-топ Жауабы:

    3х-5 3х-5

    3х+х 3х-х

    4х 2х

    х :4 х

    х х

    2-топ Жауабы:

    6х+2 6х+2

    6х+10х 6х

    16х -4х

    х х

    х х

    3-топ Жауабы:

    3х+1 3х+1=5x

    3x+5x=1 3x-5x=-1

    8x=1 -2x=-1

    X= x

    Балалар біз сіздермен көп есеп шығардық иа? Шаршадыңыздар ма?

    Онда мен сіздерге жұмбақ жасырайын.

    Айқасқан екі таяқ, тұрады жоқты сұрап (х)

    Алмадағы тапсырмалар

    1. х+3 өрнегінің мәні 15-ке тең.х-ті тап

    2. 15-х өрнегінің мәні 3-ке тең. х-ті тап

    3. 8х өрнегінің мәні 72-ге тең. х-ті тап

    4. х:5 өрнегінің мәні 20-ға тең. х-ті тап

    5. Өрнектің мәнің тап: 7х+2, x=2

    6. Өрнектің мәнің тап: 60-5х, , x=3

    Тақтаға шығып қатесін тапқан оқушыға 1 ұпай .

    Орнында отырып

    шығарған оқушылар дәптерлерін ауыстырып  тексеріп топ басшысына ұпайын айтады.







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Манар Нугманова
    24 Қаңтар 2024
    238
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Информатика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Информатика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ информатика Нугманова Манар Елибаевна
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нугманова Манар Елибаевна

    Күні:


    Сынып:

    6

    Пәні:

    Информатика

    Тақырыбы:

    Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару

    Негізгі түйінді идея:

    Теңдеу құру дегеніміз- есептің мазмұнын математика тіліне аудару

    Оқу мақсаты:

    6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

    Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шешу, оның мазмұнын түсініп, шартын құру, сызбамен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

    Құндылықтарға баулу


    Оқушылар өзара қарым-қатынаста   адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;


    Алдыңғы білім


    Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

    Санды   теңдіктер  және олардың қасиеттері


    Пәнаралық  байланыс




    Кезеңдер

    уақыт

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақты бастау

    1 мин

    1.Ұйымдастыру

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу;

    Түрлі түстегі гүлдерді тандап орындарына отырады.Әр оқушы оң жағындағы оқушыға өзі таңдаған гүлге жылы лебізін жазып жақсы көңіл-күй тілейді.Гүлді алған оқушы гүлдің түсіне қарай І,ІІ,ІІІ-ші топқа бөлінеді.Топ мүшелері топ басшысын сайлайды.


    Амандасады



    Психологиялық ахуал орнатады.

    оқушылар түрлі-түсті гүлдер бойынша топқа бөлінеді.


    Кіріспе кезең

    Микрафон

    әдісі

    2.Үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, микрафон әдісі бойынша ережелер сұрау

    Үй тапсырмасының сұрақтары:

    1.Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атайды?

    2. Х+2,7

    3. Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады?

    4. х-0,6 теңдеуінің шешімі?

    5.Теңдеудің қандай қасиеттерін білесіңдер?

    6. 6х+7




    Микрофонды бірінші алған оқушы сұрақтарға жауап береді.

    Жауап берген оқушыға топ басшысы бағалау парағына 1 ұпаймен бағалап отырады






    Марапаттау арқылы бағалау

    Интербелсенді тақта.

    Интербелсенді тақта.

    Негізгі бөлім




















    Оқулықпен жұмыс















































    Сергіту сәті



    Қызығушылығын ояту кезеңі











    30 мин



















    Сонымен балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару »

    Мәтінді есептер дегеніміз-аты айтып тұрғандай, мәтін арқылы берілген есептер.

    Мұны кейде мәселе есептер, кейде сөздік есептер деп те атайды.

    Теңдеу құру дегенміз-есептің мазмұнын математика тіліне аудару.

    Теңдеуді шешуге тақырыптық есептер берілген жағдайда:

    1.белгісіз шама таңдалып алынып, ол х әріпімен (немесе латынның қандай да бір кіші әріпімен) белгіленеді.

    2.тақырыптың мазмұны бойынша теңдеу құрастырылады.

    3.теңдеу шешіліп, белгісіз шама табылады.

    4. есептің сұрағына жауап беріледі. Қажет болған жағдайда теңдейдің дұрыстығы тексеріледі.

    №1 тапсырма.

    Суреттегі таразының сол жақ табақшасына 3 пакет ұн, ал оң жақ

    табақшасына 1 пакет ұн және 4 кг кіртасы салынған.

    Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 пакет ұнның

    массасы х кг.

    Теңдеуді шешіп, 1 пакет ұнның массасын анықтаңдар.

    №2 тапсырма.

    Суреттегі таразының сол жақ табақшасына массалары бірдей 5 орамжапырақ және 500 г кіртасы, ал оң жақ табақшасына 2 орамжапырақ

    және 2 кг кіртасы салынған.

    Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 орамжапырақтың массасы у кг.

    Теңдеуді шешіп, 1 орамжапырақтың массасын анықтаңдар.




    №3 тапсырма.

    Суретте таразының сол жақ табақшасында 4 бөлек шай және 50 г

    кіртасы, ал оң жақ табақшасында 1 бөлек шай және 500 г кіртасы

    кескінделген.

    Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 бөлек шайдың массасы

    х г. Теңдеуді шешіп, 1 бөлек шайдың массасын табыңдар.



    №4 тапсырма.

    Суретте таразының сол жақ табақшасында бал құйылған ыдыс және

    500 г кіртасы, оң жақ табақшасында бос ыдыс және 2 кг, 1 кг кіртастары

    кескінделген. Бал құйылмай тұрғандағы ыдыс пен бос ыдыстың массалары тең.

    Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы бос ыдыстың массасы

    m кг, ондағы балдың массасы х кг.

    Теңдеуді шешіп, ыдыстағы балдың массасын анықтаңдар.

    1. Постер қорғау.

    2. Сызықтық теңдеу құруға және оның түбірін табуға арналған өзіндік жұмыстар.

    Үш топқа беріледі.

    1-тапсырма

    3х=x+4, х=2

    2-тапсырма

    5х+0,5=2x+2, x=0,5

    3-тапсырма

    4х+50=x+500, х=150



    Күннің ретін және сабақтың тақырыбын оқу дәптерлеріне жазады









































































    Оқушылар топтаса отырып мәтінді есептерге сызықтық теңдеу құрып, түбірін тауып постер қорғайды.

    Топтағы белсене қатысқан оқушылар 1 ұпаймен бағаланады.










    -

    Тақта, бор, интербелсенді тақта.














    Ой толғаныс кезеңі



























    DrawObject1

    Кімнің ойы ұшқыр























    Жұмбақ

    1 мин



    Даналық ағашы

    3 мин






    «Қатесі қайда?» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындау, есептің қатесін тауып дұрыс шығару.


    1-топ Жауабы:

    3х-5 3х-5

    3х+х 3х-х

    4х 2х

    х :4 х

    х х

    2-топ Жауабы:

    6х+2 6х+2

    6х+10х 6х

    16х -4х

    х х

    х х

    3-топ Жауабы:

    3х+1 3х+1=5x

    3x+5x=1 3x-5x=-1

    8x=1 -2x=-1

    X= x

    Балалар біз сіздермен көп есеп шығардық иа? Шаршадыңыздар ма?

    Онда мен сіздерге жұмбақ жасырайын.

    Айқасқан екі таяқ, тұрады жоқты сұрап (х)

    Алмадағы тапсырмалар

    1. х+3 өрнегінің мәні 15-ке тең.х-ті тап

    2. 15-х өрнегінің мәні 3-ке тең. х-ті тап

    3. 8х өрнегінің мәні 72-ге тең. х-ті тап

    4. х:5 өрнегінің мәні 20-ға тең. х-ті тап

    5. Өрнектің мәнің тап: 7х+2, x=2

    6. Өрнектің мәнің тап: 60-5х, , x=3

    Тақтаға шығып қатесін тапқан оқушыға 1 ұпай .

    Орнында отырып

    шығарған оқушылар дәптерлерін ауыстырып  тексеріп топ басшысына ұпайын айтады.







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    24.01.2024
    238
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Манар Нугманова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации