Материалдар / Ашық сабақ Информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ информатика Нугманова Манар Елибаевна
Авторы:
24 Қаңтар 2024
153
8 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мұғалімнің аты-жөні:

Нугманова Манар Елибаевна

Күні:


Сынып:

6

Пәні:

Информатика

Тақырыбы:

Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару

Негізгі түйінді идея:

Теңдеу құру дегеніміз- есептің мазмұнын математика тіліне аудару

Оқу мақсаты:

6.2.2.3 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шешу, оның мазмұнын түсініп, шартын құру, сызбамен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

Құндылықтарға баулу


Оқушылар өзара қарым-қатынаста   адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;


Алдыңғы білім


Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Санды   теңдіктер  және олардың қасиеттері


Пәнаралық  байланыс




Кезеңдер

уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақты бастау

1 мин

1.Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу, түгелдеу;

Түрлі түстегі гүлдерді тандап орындарына отырады.Әр оқушы оң жағындағы оқушыға өзі таңдаған гүлге жылы лебізін жазып жақсы көңіл-күй тілейді.Гүлді алған оқушы гүлдің түсіне қарай І,ІІ,ІІІ-ші топқа бөлінеді.Топ мүшелері топ басшысын сайлайды.


Амандасады



Психологиялық ахуал орнатады.

оқушылар түрлі-түсті гүлдер бойынша топқа бөлінеді.


Кіріспе кезең

Микрафон

әдісі

2.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, микрафон әдісі бойынша ережелер сұрау

Үй тапсырмасының сұрақтары:

1.Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атайды?

2. Х+2,7

3. Қандай теңдеулер мәндес теңдеулер деп аталады?

4. х-0,6 теңдеуінің шешімі?

5.Теңдеудің қандай қасиеттерін білесіңдер?

6. 6х+7




Микрофонды бірінші алған оқушы сұрақтарға жауап береді.

Жауап берген оқушыға топ басшысы бағалау парағына 1 ұпаймен бағалап отырады






Марапаттау арқылы бағалау

Интербелсенді тақта.

Интербелсенді тақта.

Негізгі бөлім




















Оқулықпен жұмыс















































Сергіту сәті



Қызығушылығын ояту кезеңі











30 мин



















Сонымен балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Теңдеудің көмегімен мәтінді есептер шығару »

Мәтінді есептер дегеніміз-аты айтып тұрғандай, мәтін арқылы берілген есептер.

Мұны кейде мәселе есептер, кейде сөздік есептер деп те атайды.

Теңдеу құру дегенміз-есептің мазмұнын математика тіліне аудару.

Теңдеуді шешуге тақырыптық есептер берілген жағдайда:

1.белгісіз шама таңдалып алынып, ол х әріпімен (немесе латынның қандай да бір кіші әріпімен) белгіленеді.

2.тақырыптың мазмұны бойынша теңдеу құрастырылады.

3.теңдеу шешіліп, белгісіз шама табылады.

4. есептің сұрағына жауап беріледі. Қажет болған жағдайда теңдейдің дұрыстығы тексеріледі.

1 тапсырма.

Суреттегі таразының сол жақ табақшасына 3 пакет ұн, ал оң жақ

табақшасына 1 пакет ұн және 4 кг кіртасы салынған.

Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 пакет ұнның

массасы х кг.

Теңдеуді шешіп, 1 пакет ұнның массасын анықтаңдар.

2 тапсырма.

Суреттегі таразының сол жақ табақшасына массалары бірдей 5 орамжапырақ және 500 г кіртасы, ал оң жақ табақшасына 2 орамжапырақ

және 2 кг кіртасы салынған.

Сурет бойынша сызықтық теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 орамжапырақтың массасы у кг.

Теңдеуді шешіп, 1 орамжапырақтың массасын анықтаңдар.




3 тапсырма.

Суретте таразының сол жақ табақшасында 4 бөлек шай және 50 г

кіртасы, ал оң жақ табақшасында 1 бөлек шай және 500 г кіртасы

кескінделген.

Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы 1 бөлек шайдың массасы

х г. Теңдеуді шешіп, 1 бөлек шайдың массасын табыңдар.



4 тапсырма.

Суретте таразының сол жақ табақшасында бал құйылған ыдыс және

500 г кіртасы, оң жақ табақшасында бос ыдыс және 2 кг, 1 кг кіртастары

кескінделген. Бал құйылмай тұрғандағы ыдыс пен бос ыдыстың массалары тең.

Сурет бойынша теңдеу құрыңдар, мұндағы бос ыдыстың массасы

m кг, ондағы балдың массасы х кг.

Теңдеуді шешіп, ыдыстағы балдың массасын анықтаңдар.

  1. Постер қорғау.

  2. Сызықтық теңдеу құруға және оның түбірін табуға арналған өзіндік жұмыстар.

Үш топқа беріледі.

1-тапсырма

=x+4, х=2

2-тапсырма

5х+0,5=2x+2, x=0,5

3-тапсырма

4х+50=x+500, х=150



Күннің ретін және сабақтың тақырыбын оқу дәптерлеріне жазады









































































Оқушылар топтаса отырып мәтінді есептерге сызықтық теңдеу құрып, түбірін тауып постер қорғайды.

Топтағы белсене қатысқан оқушылар 1 ұпаймен бағаланады.










-

Тақта, бор, интербелсенді тақта.














Ой толғаныс кезеңі



























DrawObject1

Кімнің ойы ұшқыр























Жұмбақ

1 мин



Даналық ағашы

3 мин






«Қатесі қайда?» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындау, есептің қатесін тауып дұрыс шығару.


1-топ Жауабы:

3х-5 3х-5

3х+х 3х-х

х :4 х

х х

2-топ Жауабы:

6х+2 6х+2

6х+10х

16х -4х

х х

х х

3-топ Жауабы:

3х+1 3х+1=5x

3x+5x=1 3x-5x=-1

8x=1 -2x=-1

X= x

Балалар біз сіздермен көп есеп шығардық иа? Шаршадыңыздар ма?

Онда мен сіздерге жұмбақ жасырайын.

Айқасқан екі таяқ, тұрады жоқты сұрап (х)

Алмадағы тапсырмалар

  1. х+3 өрнегінің мәні 15-ке тең.х-ті тап

  2. 15-х өрнегінің мәні 3-ке тең. х-ті тап

  3. 8х өрнегінің мәні 72-ге тең. х-ті тап

  4. х:5 өрнегінің мәні 20-ға тең. х-ті тап

  5. Өрнектің мәнің тап: 7х+2, x=2

  6. Өрнектің мәнің тап: 60-5х, , x=3

Тақтаға шығып қатесін тапқан оқушыға 1 ұпай .

Орнында отырып

шығарған оқушылар дәптерлерін ауыстырып  тексеріп топ басшысына ұпайын айтады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!