Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
Оқушылармен
амандасу.
Тақырып
ашу: Мұғалім оқушылардың назарын
сабақ тақырыбына аудару үшін суретті ұсынады. Оқушылар суреттен
байқағандарын ортаға салып, ойларымен бөліседі. Осылайша оқушылар
сабақтың интернетпен байланысты екенін
анықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Психологиялық ахуал. Келген хаттарды
оқу

Топқа
бөлу: Хаттар арқылы топқа
бөліну

|
Мұғаліммен
амандасады.
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Слайдтағы суреттер арқылы
сұрақтарға жауап береді, тақырыпты анықтайды
Психолоиялық ахуал
орнатады
Топқа бөлінеді
|
ҚБ:
«Білім поштасы»
әдісі
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді


Оқушылар почтаға ұстаз берген
хаттарды жинайды
“Мадақтау” әдісі
|
Интеракттивті тақта
Оқулық
Жұмыс дәптері
Презентация
Почта мен хаттар
Презентация
,2
Презентация
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
https://youtu.be/HmehIbYMANo?si=Cd7zHBojPJ-qMwPA

Бейнекөріністі көргеннен
кейін, оқытушы «Миға шабуыл» әдісі
арқылы оқушылармен келесі сұрақтарды
талқылайды:
-
Электронды пошта
сенде бар
ма?
-
Әлемде қандай электронды
пошта қызметі кең қол да ныста?
-
Қазақстандық пошталық сервер
қалай аталады?

Практикалық тапсырмалар
Топтық
жұмыс: ЖИ бейнематериалы бойынша
сұрақтарға жауап беру

Жұптық жұмыс.

Жеке
жұмыс. Компьютермен
жұмыс.
Жеке жеке оқушылар өздеріне электронды пошта
ашады.

Сергіту
сәті: Оқушылар презентациядағы
бейнематериалға қарап би қимылдарын қайталап
билейді.

Бектіу тапсырмасы:
https://quizizz.com/admin/activity/classic/67dd64ed7561ca6251195b55
Куизис платформасындағы тапсырсмаларды
орындау

|
Мұғалімді тыңдайды
Бейнероликті қарайды
Жаңа ақапараттармен
танысады
Сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға жауап
береді
Пошта серверінің элементтерін
сәйкестендіреді
Компьютерде тапсырманы жеке
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
Платформада берілген тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
-сұрақтарға дұрыс жауап
береді
Дескриптор:
- электронды пошта анықтамасын
айтады;
- қандай логин - пароль қойған
дұрыс екенін айтады;
- парольді хабарлау туралы
ойымен бөліседі
Дескриптор:
- қолданушы атауын табады;
-
арнайы символды табады;
-сервер атауын
табады.
Дескриптор:
- mail.ru поштасына
тіркеледі;
-
пошта адресін жазып алады;
-мұғалімге хабарлайды.
“Мадақтау” әдісі
Дескриптор:
- платформа-ны
ашады;
- сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
|
https://youtu.be/HmehIbYMANo?si=Cd7zHBojPJ-qMwPA
Интербелсенді тақта
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
Оқулық
ЖИ бейнематериалы
Презентация
Оқулық
Таратпа қағаздар
Жұмыс дәптері
Компьютер
Оқулық
Жұмыс дәптері
Таратпа қағаздар
Презентация
Қазақша әуен
Презентация
https://quizizz.com/admin/activity/classic/67dd64ed7561ca6251195b55
|
Сабақтың соңы
|
Оқушылар өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
Кері
байланыс: «Хат»
тәсілі.
Презентацияда берілген
хаттарды басу арқылы кері байланыс
жасайды

|
Өзін-өзі бағалау.
Кері байланыс жасау
|
Поштаға жиналған хаттар арқылы
бағалаймын
|
Презентация
Пошта
хаттар
|