«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» кмм
«Бекітемін»
директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары
________ С.Қ.Бекбатыр
АШЫҚ САБАҚ
«ИРРАЦИОНАЛ ӨРНЕКТЕРДІ ТҮРЛЕНДІРУ:
БӨЛШЕКТІҢ БӨЛІМІН ИРРАЦИОНАЛДЫҚТАН БОСАТУ»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 11 «Б»
Пән мұғалімі: Жактаева Динара Омиртаевна
2017-2018 оқу жылы
Қысқа мерзімді жоспарлау
|
Сабақ Алгебра Иррационал өрнектерді түрлендіру: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату. |
«Ш. Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 15.11.2017ж |
Жактаева Динара Омиртаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 11 «Б» |
Қатысқандар саны- Қатыспағандар саны- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары. |
Иррационал өрнектерді түрлендіру біліктілігін қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Иррационал өрнектерге амалдарды қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Иррационал өрнектерді түрлендіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша берілген есептердің барлығын орындай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат. |
Оқушылар: ( не істей алады?) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пайдаланып жаңа тақырыпты өз беттерінше ашады, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рационал өрнек, иррационал өрнек, арифметикалық өрнек. Өрнек, айнымалының мүмкін болатын мәндер жиыны, өрнектерді тепе-тең түрлендіру, толық квадрат, тепе-теңдікті дәлелдеу, п-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері, рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рационал өрнектерді және иррационал өрнектерді түрлендіруде айырмашылық бар ма? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен.....екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дәреженің негізі теріс сан бола алмайтындығын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Санның дәрежесін, түбір таңбасын дұрыс салу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу. |
Иррационал өрнектерді түрлендіру:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасын тексеру: №109 Қайталау сұрақтары:
Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныс болайық: Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, өздігінен жаңа тақырыпты ашу; бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату әдісін үйреніп, оларды есеп шығаруда қолдану. Топқа бөлу /нақты сандар, рационал сандар, иррационал сандар арқылы/ Бүгінгі сабақта «Төл теңгеміздің 25 жылдығына» орай 25 есеп шығаратын боламыз. Әр орындаған тапсырмаларың бүгінгі мерекеге қосқан үлестерің болып саналады. Олай болса іске сәт! |
Презентация Плакат Сандар Электронды оқулық Плакат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Өздігінен білім алу -Оқушылар, бүгін сендер жаңа тақырыпты өз беттеріңше меңгеретін боласыңдар. Ол үшін алдарыңа берілген «көмекші бағытты» пайдаланыңдар.
3 топқа жаңа тақырып бойынша 3 есеп беріледі. Топ мүшелері алдарындағы ақпарат алу көздерінен өз беттерінше ізденіп, жаңа тақырып бойынша ой түйіндеу керек. Өздеріне берілген есептердің шешімін тауып, шығару жолдарын түсіндіру қажет. Есеп:
Мысалдарды дәптерімізге жазып алайық. Сонымен бүгінгі сабаққа бірлесе отырып табыс критерилерін құрып алайық:
Бағалау шкаласы: 0-3 ұпай – қанағаттанарлықсыз 4-5 ұпай – қанағаттандырылған 6-8 ұпай – жақсы 9-10 ұпай – үздік Келесі кезекте «Айналмақ» әдісі (оқулықпен жұмыс): 1-топ: №110 (1,5), №113 (1) - 3 есеп 2-топ: №110(2,6), №113 (2) - 3 есеп 3-топ: №110(3,7), №113 (3) - 3 есеп «Сергіту сәті» Бүгінгі семинардың «Бүкіл әлем сөйлейді, нақты ғылым тілінде» деген тақырыбына орай Математикалық сауаттылыққа 1 есеп (барлық оқушыларға) Диаграммада «Сұлу» киім дүкенінде бір аптада сатылған киім түрлері мен саны көрсетілген.
Сұрақ:
ҰБТ-ға дайындық 11-сыныптың электронды оқулығынан тест есебін шығару (топпен) Әр топқа 4 есептен (12 есеп) 1-топ: 1-5 есептер 2-топ: 6-10 есептер 3-топ: 11-15 есептер «Не білдім?» (бекіту сұрақтары) Рационал өрнектерді және иррационал өрнектерді түрлендіруде айырмашылық бар ма? Үйге тапсырма: №108 есеп |
Ақпарат көздері (оқулық, әдістемелік, электронды оқулық 8-сынып, интернет, формулалар) А4 бет, фломастерлер Плакат Маркерлер Кесте Оқулық Тақта Видео Презентация
Ноутбук Эл оқулық 11-сынып
Конверт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Критерийлер арқылы бағалау
Кері байланыс (тақтаға ілінеді)
|
Бағалау кестесі (плакатта)
Кеспе қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637 жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. Рационал, иррационал сандардың шығу тарихы (эл.оқулық 8-сынып) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау (сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?) |
Бағалау (оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?) |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты өз бетінше ашуға тапсырма беру. |
Тақырыптық тест жұмысын орындату. Деңгейлік тапсырмалар беру. |
Эл. оқулық Ағылшын тілі Орыс тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта білді? 1 2 Cабақ барысында мен сынып немесе жеке оқушылардың жұмысын жандандыруда келесі сабақта көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Иррационал өрнектерді түрлендіру: бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату" 11 сынып
Ашық сабақ "Иррационал өрнектерді түрлендіру: бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату" 11 сынып
«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» кмм
«Бекітемін»
директорының оқу
ісі жөніндегі орынбасары
________ С.Қ.Бекбатыр
АШЫҚ САБАҚ
«ИРРАЦИОНАЛ ӨРНЕКТЕРДІ ТҮРЛЕНДІРУ:
БӨЛШЕКТІҢ БӨЛІМІН ИРРАЦИОНАЛДЫҚТАН БОСАТУ»
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 11 «Б»
Пән мұғалімі: Жактаева Динара Омиртаевна
2017-2018 оқу жылы
Қысқа мерзімді жоспарлау
|
Сабақ Алгебра Иррационал өрнектерді түрлендіру: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату. |
«Ш. Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні 15.11.2017ж |
Жактаева Динара Омиртаевна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 11 «Б» |
Қатысқандар саны- Қатыспағандар саны- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары. |
Иррационал өрнектерді түрлендіру біліктілігін қалыптастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Иррационал өрнектерге амалдарды қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Иррационал өрнектерді түрлендіре алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша берілген есептердің барлығын орындай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат. |
Оқушылар: ( не істей алады?) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пайдаланып жаңа тақырыпты өз беттерінше ашады, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рационал өрнек, иррационал өрнек, арифметикалық өрнек. Өрнек, айнымалының мүмкін болатын мәндер жиыны, өрнектерді тепе-тең түрлендіру, толық квадрат, тепе-теңдікті дәлелдеу, п-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері, рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рационал өрнектерді және иррационал өрнектерді түрлендіруде айырмашылық бар ма? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен.....екенін айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дәреженің негізі теріс сан бола алмайтындығын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Санның дәрежесін, түбір таңбасын дұрыс салу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу. |
Иррационал өрнектерді түрлендіру:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Үй тапсырмасын тексеру: №109 Қайталау сұрақтары:
Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныс болайық: Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, өздігінен жаңа тақырыпты ашу; бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату әдісін үйреніп, оларды есеп шығаруда қолдану. Топқа бөлу /нақты сандар, рационал сандар, иррационал сандар арқылы/ Бүгінгі сабақта «Төл теңгеміздің 25 жылдығына» орай 25 есеп шығаратын боламыз. Әр орындаған тапсырмаларың бүгінгі мерекеге қосқан үлестерің болып саналады. Олай болса іске сәт! |
Презентация Плакат Сандар Электронды оқулық Плакат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Өздігінен білім алу -Оқушылар, бүгін сендер жаңа тақырыпты өз беттеріңше меңгеретін боласыңдар. Ол үшін алдарыңа берілген «көмекші бағытты» пайдаланыңдар.
3 топқа жаңа тақырып бойынша 3 есеп беріледі. Топ мүшелері алдарындағы ақпарат алу көздерінен өз беттерінше ізденіп, жаңа тақырып бойынша ой түйіндеу керек. Өздеріне берілген есептердің шешімін тауып, шығару жолдарын түсіндіру қажет. Есеп:
Мысалдарды дәптерімізге жазып алайық. Сонымен бүгінгі сабаққа бірлесе отырып табыс критерилерін құрып алайық:
Бағалау шкаласы: 0-3 ұпай – қанағаттанарлықсыз 4-5 ұпай – қанағаттандырылған 6-8 ұпай – жақсы 9-10 ұпай – үздік Келесі кезекте «Айналмақ» әдісі (оқулықпен жұмыс): 1-топ: №110 (1,5), №113 (1) - 3 есеп 2-топ: №110(2,6), №113 (2) - 3 есеп 3-топ: №110(3,7), №113 (3) - 3 есеп «Сергіту сәті» Бүгінгі семинардың «Бүкіл әлем сөйлейді, нақты ғылым тілінде» деген тақырыбына орай Математикалық сауаттылыққа 1 есеп (барлық оқушыларға) Диаграммада «Сұлу» киім дүкенінде бір аптада сатылған киім түрлері мен саны көрсетілген.
Сұрақ:
ҰБТ-ға дайындық 11-сыныптың электронды оқулығынан тест есебін шығару (топпен) Әр топқа 4 есептен (12 есеп) 1-топ: 1-5 есептер 2-топ: 6-10 есептер 3-топ: 11-15 есептер «Не білдім?» (бекіту сұрақтары) Рационал өрнектерді және иррационал өрнектерді түрлендіруде айырмашылық бар ма? Үйге тапсырма: №108 есеп |
Ақпарат көздері (оқулық, әдістемелік, электронды оқулық 8-сынып, интернет, формулалар) А4 бет, фломастерлер Плакат Маркерлер Кесте Оқулық Тақта Видео Презентация
Ноутбук Эл оқулық 11-сынып
Конверт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Критерийлер арқылы бағалау
Кері байланыс (тақтаға ілінеді)
|
Бағалау кестесі (плакатта)
Кеспе қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қ Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637 жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. Рационал, иррационал сандардың шығу тарихы (эл.оқулық 8-сынып) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау (сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?) |
Бағалау (оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?) |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыпты өз бетінше ашуға тапсырма беру. |
Тақырыптық тест жұмысын орындату. Деңгейлік тапсырмалар беру. |
Эл. оқулық Ағылшын тілі Орыс тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта білді? 1 2 Cабақ барысында мен сынып немесе жеке оқушылардың жұмысын жандандыруда келесі сабақта көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





осымша
ақпарат












