Материалдар / Ашық сабақ: Иррационал теңдеулер

Ашық сабақ: Иррационал теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
жоғары сыныптарда теңдеулерді және соның ішінде иррационал теңдеулерді шығара алу өте маңызды. Бұл ашық сабағымда түрлі әдіс, тәсілдер пайланылды: сабақтың мақсаты жаңа сабақтың меңгерілуі және қорытындылануына оқушылар белсенді қатысуы.
Авторы:
17 Ақпан 2018
652
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сынып: 6«Ә»

Күні: 20.02.2017

Пәні: математика

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесі

Сабақтың мақсаты:

Тақырыпты түсіне отырып, бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесіне есептер шығару, негізгі ұғымдармен танысу, шешу әдістерімен танысу ;

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар тақырып аясында:

а) тақырыптағы термин атауларын біледі, ажырата алады;

ә) бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерге және теңсіздіктер жүйесіне есептер шығара алады;


Әдіс-тәсілдер:

сұрақ-жауап, «аяқталмаған сөйлемдер», «сәйкестендіру» әдістері

Негізгі дерек көздер:

оқулық, плакаттар, стикерлер, А4 парақтар, т.б.

Сабақ барысы:

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1 мин

-сәлемдеседі;

-оқушыларды түгелдейді.


Үй тапсырмасын пысықтау «аяқталмаған сөйлемдер» әдісі

5 мин

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісінің ережесін түсіндіреді:

1) Теңдеу шешімі бір немесе екі сан болса, теңсіздік шешімі ...

2) Теңсіздік белгіленеді...

3) Теңсіздік бағыты ауысады, егер...

4) белгісі білдіреді ...

5) Теңсіздіктерге қолданылатын амалдар...

6) шешімдері бірдей теңсіздіктер ...

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады,

еске түсіреді, талдайды.

Түсіну

5мин

Тақырыпты қайталап өтеді,

теңсіздіктерді шығару тәсілдеріне мысалдар келтіреді

Тақырыпты түсіне отырып, А, В

деңгейлі есептерді шығара алады

Қолдану

25 мин

А деңгейлі есептерге нұсқау береді

1056 Қос теңсіздіктердің шешімдерін табыңдар

1) 2<3х+1<7

2) 2<5х-3<17

3) 3<7-4х<15

4) -12<2(х+3)<4

1057 Тік төртбұрыштың ұзындығын бағалаңдар


В деңгейлі есептерге нұсқау береді

1060 Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер


1)

2)

3)

4)

5)

6)

1061 Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер

Талдау

«сәйкестендіру» әдісі

5-7 мин

Берілген әдіс шартын түсіндіреді:

Берілген тапсырманы орындайды

бағалау

2мин



Үйге тапсырма

2мин

Үйге тапсырма: 1062 есеп

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.















































«Аяқталмаған сөйлемдер»

1) Теңдеу шешімі бір немесе екі сан болса, теңсіздік шешімі ...

2) Теңсіздік белгіленеді...

3) Теңсіздік бағыты ауысады, егер...

4) белгісі білдіреді ...

5) Теңсіздіктерге қолданылатын амалдар...

6) шешімдері бірдей теңсіздіктер ...





«Сәйкестендіру»

1) 2х A) шексіздік

2) х 1 6 B) ( 9; 17)

3) C) х>4,5

4) + ; − D) қос теңсіздік

5) а х в E) х 7



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі