Материалдар / ашық сабақ Ізгілікке бастар жол 6 сынып

ашық сабақ Ізгілікке бастар жол 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам мен ішкі және сыртқы ортаның өзара байланыстылығын, оның табиғатпен біртұтастығын, тән және жан саулығының бір-бірімен тығыз байланыстылығын түсіну, салауатты өмір сүрудің негізі ретінде өзінің дене және психикалық күйін реттеу қабілеттіліктерін арттыру; оқушылардың өз-өзіне, адамдарға және қоршаған ортаға деген құндылық қарым-қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: «№3ЖББОМ» КММСабақтың тақырыбы: Ізгілікке бастар жол (1-2 сабақ)Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.бМұғалім: Джумабаева Д ХСынып: 6
Сабақ тақырыбы:Ізгілікке бастар жол
Мақсаты:-өзіне, адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым-қатынас жасау-адамдарға көмек көрсету, туыстарына және жақындарына мейірімді, қамқор болу;-өзімен-өзі үндестікте өмір сүру, ойы, сөзі және іс-әрекеттерінде шынайы болу;
Түрі:Жаңа сабақ
Міндеттері:Адам мен ішкі және сыртқы ортаның өзара байланыстылығын, оның табиғатпен біртұтастығын, тән және жан саулығының бір-бірімен тығыз байланыстылығын түсіну, салауатты өмір сүрудің негізі ретінде өзінің дене және психикалық күйін реттеу қабілеттіліктерін арттыру; оқушылардың өз-өзіне, адамдарға және қоршаған ортаға деген құндылық қарым-қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу
Табыс критериялары: Әңгімені жан-жақты меңгереді;Өз ойын еркін жеткізе біледі;Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді;

Дерек көздері:Ғаламтор,әдістемелік құрал
Сабақ жоспары
КезеңдеріҚұрылымы
Қызығушылықтарын оятуТыныштық сәті-Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз...Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін... Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар...Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік.


Алға қойылған мақсатЖаңа білімді түсіндіру


Негізгі білімнің қажеттілігіӨмірде қолдана алу


Үй тапсырмасын тексеру«Ыстық орындық»
Мағынаны тануЖаңа білім алуМәтінмен жұмыс.Жақсылық жасау туралы балаларда түсінік қалыптастыру үшін әңгімелеу жұмысы ұйымдастырылады. Мұғалім әңгімелеп береді. Мұғалім әңгімеде айтылған ой туралы балалардың пікірін білу үшін сұрақтар қояды.• Ауылдағылардың жасаған әрекеттеріне көзқарастарың қандай?


Бекіту
Ой толғаныс/РефлексияСабақ қорытындысы- Адамға жақсылық жасағанда риясыз жасау керек. Өйткені ол жанашырлықпен, шын көңілмен, адал ниетпен жасалған іс. Оған ақы сұраудың, жақсылығымды қайтар деудің қажеті жоқ. Жасаған жақсылық бәрібір алдыңнан шығады. 


Үй тапсырмасыДәптердегі тапсырмаларды орындау


Кері байланыс/РефлексияЖүректен-жүрекке.Балалар шеңберге тұрып, ата-анасына, туыстарына, достарына, жақындарына деген сүйіспеншілік сезімдерін жақсы тілектерімен білдіреді




Оқушылардың білімдерін тексеруШығармашылыққа тапсырма1-топ Тақырып бойынша сурет салу2-топ Коллаж3-топ Жоба қорғау
Сабақты талдау мен бағалауОқушылар бірін-бірі бағалайды
Кері байланыс/РефлексияКері байланыс/РефлексияТақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады.
Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасыСабақ қорытындысыКітаптағы тапсырмаларды оқу






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ