Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Әдіс: «Ой
қозғау» қайталау
сұрақтары
-
бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай қосылады?
-
бөлімдері әр түрлі бөлшектер
қалай қосылады?мысал келтіріңдер.
-
бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай азайтылады?
-
натурал саннан бөлшек қалай
азайтылады?
Дескриптор: білім
алушы
-
Бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосу ережесін айтады, мысал келтіреді
-
Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді
қосу ережесін айтады, мысал келтіреді
-
Бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайту ережесін айтады
-
Натурал саннан бөлшекті азайту
ережесін айтады
ҚБ:
Мұғалім марапаты (өте жақсы,
тамаша, керемет)
Әдіс: «Кім
жылдам?»
И.
А.
В. В.
( -
+
Н.
Л. О.

Жасырын сөз «Вавилон». Ең
алғашқы бөлшек туралы деректер Вавилон жазбаларында
кездеседі.
Дескриптор: білім
алушы
ҚБ: «Бағдаршам» арқылы
әрбір оқушы өз-өзін
бағалайды
Кітаппен
жұмыс
№508 (1,3,5,7), 509 (1,3,5),
510 (1,3,5)
Қалыптастырушы
тапсырмалар:
1-тапсырма Амалды
орындаңдар:
a)
+ ;
b)
;
c)
( -
) +
( +
)
Дескриптор: Білім
алушы
- қажет жағдайда амалдардың
орындалу ретін анықтайды;
- бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді қосады;
- бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді азайтады.
2-тапсырма Үшбұрыштың бір қабырғасының
ұзындығы дм , екіншісі
біріншісіне қарағанда дм ұзынырақ, ал үшіншісі
екіншісіне қарағанда дм қысқа. Үшбұрыштың
периметрін табыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
- үшбұрыштың қабырғаларын
анықтайтын санды өрнектерді құрады;
- бөлшекті ортақ бөлімге
келтіреді;
- бөлшектерді қосуды/азайтуды
орындайды;
- үшбұрыштың периметрін
табады.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тіл
|


5 сынып
оқулығы
Авторлары: Алдамұратова Т.А., Байшоланова
Қ.С., Байшоланов Е.С.

|