Материалдар / Ашық сабақ "Жай бөлшектерді қосу және азайту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Жай бөлшектерді қосу және азайту"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа қайталау сабағына арналған ашық сабақ жоспары. Мұнда оқушылар жасырын сөзді тауып, кесте толтырады, кітаппен жұмыс жасайды және қалыптастырушы тапсырмаларды орындайды. • Жай бөлшектерді қосу, азайту ережелерін пайдаланып бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса, азайта алады • Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, жай бөлшектерді қосып, азайта алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
537
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану»Мектеп: №25 ЖОББМ
Күні:09.11.18жМұғалімнің аты-жөні: Губайдуллина М.Н.
Сынып: 5Қатысқандар: 20Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыЖай бөлшектерді қосу және азайту



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;
Сабақтың мақсаты
  • Жай бөлшектерді қосу, азайту ережелерін пайдаланып бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қоса, азайта алады
  • Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, жай бөлшектерді қосып, азайта алады
  • Бағалау критерийі
  • Жай бөлшектерді қосу, азайту ережелерін пайдаланып бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосады, азайтады
  • Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, жай бөлшектерді қосып, азайтады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: Жай бөлшектерді қосу және азайтуды ауызша және жазбаша сипаттай алады, сөздік құрамы артады. Өз ойын еркін білдіре алады, анықтамаларды ешбір қиындықсыз айтады.
    Құндылықтарға баулу



    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығы: Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық», ашықтыққа тәрбиелеу
    Алдыңғы білім

    Жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіру, бөлшектерді салыстыр, бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы5 мин

  • Ұйымдастыру кезеңі:Амандасу, түгендеу.


  • Жұптық тәсіл арқылы оқушылар бір- бірінің үй жұмыстарын тексереді. Дұрыс жауабы интербелсенді тақтада көрсетіледі.



    ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы бағалау


    Сабақтың ортасы25 мин

    Әдіс: «Ой қозғау» қайталау сұрақтары
  • бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
  • бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?мысал келтіріңдер.
  • бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?
  • натурал саннан бөлшек қалай азайтылады?


  • Дескриптор: білім алушы
  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін айтады, мысал келтіреді
  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу ережесін айтады, мысал келтіреді
  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін айтады
  • Натурал саннан бөлшекті азайту ережесін айтады


  • ҚБ: Мұғалім марапаты (өте жақсы, тамаша, керемет)

    Әдіс: «Кім жылдам?»И. А. В. В. ( - +

    Н. Л. О.





    Жасырын сөз «Вавилон». Ең алғашқы бөлшек туралы деректер Вавилон жазбаларында кездеседі.Дескриптор: білім алушы
  • Бөлшектерді қоса алады, азайта алады
  • Натурал саннан бөлшектерді азайта алады
  • Жасырын сөзді табады
  • ҚБ: «Бағдаршам» арқылы әрбір оқушы өз-өзін бағалайды

    Кітаппен жұмыс№508 (1,3,5,7), 509 (1,3,5), 510 (1,3,5)

    Қалыптастырушы тапсырмалар:1-тапсырма Амалды орындаңдар: a) + ; b) ;

    c) ( - ) + ( + )

    Дескриптор: Білім алушы - қажет жағдайда амалдардың орындалу ретін анықтайды;- бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады; - бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады.

    2-тапсырма Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы дм , екіншісі біріншісіне қарағанда дм ұзынырақ, ал үшіншісі екіншісіне қарағанда дм қысқа. Үшбұрыштың периметрін табыңыз. Дескриптор: Білім алушы - үшбұрыштың қабырғаларын анықтайтын санды өрнектерді құрады; - бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді; - бөлшектерді қосуды/азайтуды орындайды; - үшбұрыштың периметрін табады.

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тіл






















































    5 сынып оқулығыАвторлары: Алдамұратова Т.А., Байшоланова Қ.С., Байшоланов Е.С.































    Сабақтың соңы5 мин

    Рефлексия.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Топтық және жұптық жұмыстар арқылы оқушылардың бір-біріне көмек көрсетуіне қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру арқылы жаңашыл ой туындауына түрткі болу.Сабақ барысында мына белсенді әдістерді қолдандым:сұрақты ұстап ал, элективті тест, ойлан- жұптас- бөліс, сәйкестігін тап, өзіндік жұмысСаралау әдістері: жіктеу, тапсырма, қарқын



    Жұптардың, топтардың бірін-бірі бағалауы, мұғалімнің оқушыны бағалауы. Қалыптастырушы бағалау жұмысы көмегімен бағалау.Сабақта мынадай бағалау тәсілдерін қолдандым: «плюс, минус», «бағдаршам», «екі жұлдыз, бір тілек», «басбармақ», «желкенді кеме», «шапалақ», «егер 5 минутыңыз болса...»Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Психологиялық жағымды ахуал туғызу , сынып бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!