Ашық сабақ Жай бөлшектерге амалдар қолдану 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ Жай бөлшектерге амалдар қолдану 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге қосу және азайту амалдарын қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Абай облысы Үржар ауданы «Қарақол орта мектеп-бақшасы»КММ

Білім беру ұйымының атауы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлімі:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтың аты-жөні:

Мұхамбетов Нұржан Нұрланұлы

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты / Бағалау критерийлері

Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосуды және азайтуды орындайды

Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосуды және азайтуды орындайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері / уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Қар кесегі» әдісі

3 мин





























Үй тапсырмасын тексеру

«Элективті тест» әдісі жеке жұмыс

3 мин
























Сабақтың ортасы

Ұжымдық жұмыс


Жаңа сабақты меңгеру

(12 мин)






















«Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі

жұптық жұмыс

(10 мин)


















Топтық жұмыс

«Еркін талқылау» әдісі

(10 мин)

































ЕББҚ (зияты төмен) жеке жұмыс

«Үлгіні байдалану» әдісі











Өзіңді бағала

(жеке жұмыс)


(5 мин)























Сабақтың соңы



Рефлексия

«Кері байланыс бутерброд әдісі»

(2 мин)

І.Ұйымдастыру кезеңі

1. «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне қар кесегі макетін лақтырып алмасу арқылы өзара жылы лебіздерін білдіріп, силастық атмосферасын қалыптастырады

2. Топқа бөлу

«Мазайка» әдісімен сынып оқушыларына әртүрлі сандар жазыллған карточкалар беріледі, таңдалған сандарға байланысты 3 топқа бөледі.















Оқушылардың төмендегідей 5 сұрақтық тест тапсырмасын орындайды.

ТЕСТ

  1. Дұрыс бөлшекті тап:

А) ; В) ; С)

2. Бұрыс бөлшекті тап:

А) ; В) ; С)

3. Бөлшекті қысқартыңыз:

А) ; В) ; С)

4. бөлшегінің бөлімін 28-ге келтіріңіз.

А) ; В) ; С)

5. Аралас санға айналдырыңыз:

А) ; В) ; С)





Жаңа сабақ.


Түртіп алу стратегиясы бойынша, оқушыларды өздігінен жаңа ақпаратты алуға бағыттайды

  1. Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту ережесі.

  • Бөлімдері бірдей екі бөлшекті қосу үшін олардың алымдарын қосып, ал бөлімін өзгеріссіз қалдыру керек.

  • бөлімдері бірдей екі бөлшекті азайту үшін бірінші бөлшектің алымынан екінші бөлшектің алымын азайтып, ал бөлімдерін өзгеріссіз қалдыру керек.

  1. Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту ережесі.

  • бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту үшін бөлшектердің толықтауыш көбейткіштерін таба отырып, оларды ортақ бөлімге келтіру керек. Ары қарай бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту ережесін қолданамыз.


Теорияны практикада қолдану бағытында тапсырмалар орындалады

Оқушылар тапсырмаларды жұпта орындап, жауаптарын флипчартқа жазу ұсынылады

502


503







Топтарға функционалдық сауаттылықты дауыту тапсырмалары беріледі.


Қ олданбалы есеп (ситуациядан тапсырмаға)

Оқушылар топ ішінде тапсырманы талқылайды, шешімін ортақтасып табады.

Тапсырма

2 020 жылдан бастап Талдықорған Өскемен бағыты бойынша тас жолға күрделі жөндеу жұмыстары басталған болатын. Осы жолдың бойында Қарақол ауылымен – 92 –ші шақырым аралығындағы жолды жөндеуге бірнеше компаниялар қатысып жатыр. Барлық жолдың бөлігін «Ситик» компаниясы, бөлігін «АстанаАвтоСтрой» компаниясы және бөлігін «КазАвтоЖол» компаниясы жөндеу жұмыстарын жүргізді.

1- сұрақ (І-топ)

3 жол жөндеу компаниясы бірігіп жолдың қанша бөлігін жасады?

2 – сұрақ (ІІ-топ)

Жөндеу жұмыстары жүргізілмеген жолдың қанша бөлігі қалды?


3 – сұрақ (ІІІ-топ)

« АстанаАвтоСтрой» компаниясы жөндеу жұмыстарын жүргізгеннен кейінгі қалған жолдың бөлігі қанша?



Тапсырма:

Үлгі

  1. Прямоугольник 1 Прямоугольник 2 Прямоугольник 4 2) 3) 4)

Прямоугольник 3 5)

Прямоугольник 5 6)

Оқушыларға төмендегі суретте берілген жай бөлшектерді визуалды түрде қосу ұсынылады. Жауаптарын шеңдердің белгілі бір бөлігін боя арқылы беру керек.


Рефлексия

Оқушылар сабақ бойынша Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру.


Үй тапсырмасы

Жай бөлшектерге амалдар қолдануға 5 есеп құрастырып келу


Оқушылар бірі-біріне жылы лебіздерін білдіреді,жақсы тілектерін айтып, сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады


Оқушылар таңдауы бойынша «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сандар» деген 3 топқа бөлініп отырады. Топ басшыларын сайлайды. Топ басшылары сабақ барысында бағалау парағына оқушыларға балл қою арқылы бағалайды.




Тест тапсырмаларын орындайды


Орындап болғаннан кейін оқушылар көршілерімен дәптерлерін алмасып, нешеуі дұрыс болғанына қарай қызыл, сары, жасыл, карточкалар көрсету арқылы бағалайды.



































Оқушылар тапсырмаларды жұптасып орындайды

Жауаптарын флипчарт қағаздарға жазады















Шешуі:

1 топ



2 топ

1)

2)


Жауабы:

бөлігі


3 топ

1)


2)














Оқушы үлгіні пайдаланады, қажет болса мұғалім көмектеседі.












Оқушылар берілген амалдарды дұрыс орындап, оларды шеңберге бояп көрсетеді.











ынтымақтастық атмосферасы































Қызыл, сары, жасыл карточкалар

мен бағалайды




1

А

2

В

3

В

4

С

5

А













































Дискриптор:

а) бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту орындайды

ә) бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қосу және азайту орындайды

б) жауаптарын жазады (3 балл)











1-тапсырмаға

Дескриптор:

1) Қысқаша есептің шартын құрады

2) қажетті бөліктерді табады.

3) жауабын жазады.

(4 балл)







































Дискриптор:

Оқушылар бөлімдері бірдей жай бөлшектерге қосу амалын орындайды.

Жауаптарын шеңберде бояп көрсетеді

(3 балл)












Қар кесегі макеті









Әртүрлі сандар жазылған карточкалар, бағалау парағы















































Т.А.Алдамұратова

Қ.С.Байшолонова

Е.С.Байшолонова

5 сынып

Математика

Алматы «Атамұра» 2017



















Т.А.Алдамұратова

Қ.С.Байшолонова

Е.С.Байшолонова

5 сынып

Математика

Алматы «Атамұра» 2017

















Мұғалім өзі дайындаған қолданбалы есеп































Үлгі қағаз



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі