Ашық сабақ: Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Жай бөлшектің негізгі қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектің негізгі қасиеті сабағында 5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану; 5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру оқу мақсаттары алынған. Сабақты жүргізуде қол жеткізетін мақсаттар: оқушылардың барлығы тең бөлшектерді табады Оқушылардың басым бөлігі жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады. Оқушылардың кейбірі жай бөлшектерді қысқартады, түсіндіре алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҰМЖ 5.1С бөлім: Жай бөлшектер.

Мектеп: Б. Ахметов атындағы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жай бөлшектің негізгі қасиеті.

Сабақтың түрі

Жаңа материалмен таныстыру, түсіндіру.

оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;

5.1.2.15 жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы тең бөлшектерді табады

Оқушылардың басым бөлігі жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.

Оқушылардың кейбірі жай бөлшектерді қысқартады, түсіндіре алады


АКТ қолдану

презентациямен жұмыс жасау

Бастапқы білім

Жай бөлшектерді оқу, жазу

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақтың басы

3 минут

I.Ұйымдастыру кезеңі. Мұғалім және оқушылар бір-бірімен амандасады. Сабақтың мақсатын және күтілетін нәтижелерін оқушылармен талқылайды.

Үй тапсырмасын тексеру 362,365

Ауызша есептеу тапсырмалары

*ҮТ консултанттар тексереді

АУЫЗША ЕСЕПТЕЙДІ

Сабақтың ортасы

5 минут























15 минут

























10 минут





















5 минут








Ойлан тап

Суретте қанша шаршы көріп тұрсыңдар? (27 шаршы)

Shape1 -Ең кіші шаршы үлкен шаршының қандай бөлігі? - Ортадағы шаршыны қарастырайық, ол тоғыз кіші шаршыдан тұрады. Ол үлкен шаршының қандай бөлігі? .

Тексеру диктанты. Жұппен жұмыс.

1 нұсқа

2 нұсқа

1. Фигураның қандай бөлігі боялған?

а) ; б) ; в) ; г) .

1. Фигураның қандай бөлігі боялған?

а) ; б) ; в) ; г) .

2. Фигураның қандай бөлігі боялған? жауабын бөлшек түрінде жазыңдар.

2. Фигураның қандай бөлігі боялған? жауабын бөлшек түрінде жазыңдар.

3. Тоннаның мыңнан бір бөлігі-

қалай аталады?

а) тонна; б) грамм; в) килограмм; г) центнер.

3. Метрдің жүзден бір бөлігі қалай аталады?

а) миллиметр; б) метр; в) сантиметр; 4) дециметр.

4. «Он бірден үш» деп қайсысы бөлшек оқылады?

а) ; б) ; в) ; г) .

4. «Он бірден жеті» деп қайсысы бөлшек оқылады?

а) ; б) ; в) ; г) .

5. бөлшегіндегі 2 саны қалай аталады?

5. бөлшегіндегі 13 саны қалай аталады?

. 160 санының бөлігін табыңдар.

9. 630 санының бөлігін табыңдар.

Дескриптор: Білім алушы

-боялған бөлігін жай бөлшек түрінде жаза алады;

-бөлшекті оқып, жаза алады;

- метрдің және килограммның бөлігін бөлшек түрінде жаза алады.



Жаңа материалды түсіндіру

Жаңа материалды қайталау тапсырмаларынан бастаған дұрыс.

Келесіде мұғалім оқушыларды жай бөлшектердің негізгі қасиетін өздері тұжырымдауға бағыттайды.

Мұғалім жай бөлшектердің негізгі қасиеттерін қайталайды. Слайд

Сабақты бекіту.

Жай бөлшектің негізгі қасиетін қолданып, оқушылар бөлшектердің теңдігін түсіндіреді.

бөлшегін оқушылар ортақ бөлімдерге 12 және 16-ға келтіреді. Қалай орындағандары жайында оқушылар өз жауаптарын түсіндіреді.

Дайын жауаптар бойынша өзара тексеріп, бағалайды..

Дескриптор: Білім алушы

-бөлшектің қасиетін қолдана алады;

-бөлшекті оқып, жаза алады;

- бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады.

Есептер шығарту №378

Үй жұмысы 377 есеп

Сабақты бекіту: Бөлшектерді қысқарту

Бөлшектерді оқиды, жазады



Сұрақтарға жауап береді













.





Презентация арқылы сұрақтарға жауап береді





Оқушылар жеке тапсырмаларды орындап, бір бірін тексереді





















Бұл кезеңде оқушылар сұрақтарға жауап береді, өздігінен жұмыс жасайды, тез шешім қабылдауға з білімін көрсете алу қасиеттерін көрсетедітылады.



Оқушы

-бөлшектің қасиетін қолдана алады;

-бөлшекті оқып, жаза алады;

- бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды:

- кім біледі, неге үйрендік

- не түсініксіз болды

- әлі немен жұмыс жасау керек

Оқушылар өзінің және сыныптастарының, жұмыстарын белгілі критерийлер бойынша бағалай алады.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Баяу орындайтын оқушылар мұғалімнен консультация алады немесе жақсы оқитын оқушылардан көмек алады.



Негізгі баға оқушылардың белсенділігін байқау және тапсырмаларды орындағанда жетістіктеріне қарап қойылады.

Дұрыс отыруларын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.05.2022
707
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі