«Бастауыш мектептегі инклюзивтік білім беру»
пәні бойынша емтихан сұрақтары
1. Инклюзивтік білім берудің шығу тарихы
2. Инклюзивті білім берудің мақсат міндеттері
3. Инклюзивті білім беру ережелері
4. Инклюзивті білім беру концепциясы
5. Инклюзивті білім берудің принциптері мен шарттары
6. Ерекше білім алуды қажетсінетін балалардың жағдайында баға беру мен бағалау
7. Ойын үрдісінден бақылау әдісі
8. Ата –аналарды оқытудың формалары
9. Дамуындағы бұзылыстардың себептерін анықтау әдістемесі
10. Ұлттық білім беру жүйесі және инклюзивті білім беру
11. Ерекше қажетсінуді қажети ететін балаларды оқытудың әдістері
12. Инклюзивті білім беру топтарында сабақ беру мен ойындарды ұйымдастыру
13. Инклюзивті білім берудің генезисі мен даму кезеңдері
14. Инклюзивтік білім беру ұйымдарының халықаралық тәжірибесі
15. Ерекше қажетсінуді керек ететін балалардың жанұясымен жұмыс жүргізу түрлері
16. Балалар интеграциясының жағдайы түрлері
17. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың саясаты
18. Инклюзивті білімді ұйымдастыру жүйесіндегі дүниежүзілік әлемдік тенденциясы
19. Арнайы коррекциялық мекемелердегі дене тәрбиесі ерекшеліктері
20. Балаларды бақылаудың әдісі мен түрлері
21. Инклюзивті білім берудің теориялық негіздері
22. Инклюзивті білім беру бойынша халықаралық құжаттар
23. Ерекше қажетсінуді керек ететін балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жоспарларын
өңдеу
24. Инклюзивті білім беру тобында қоршаған орта жағдайындағы мінездемелер
25. Іс-әрекетте белсенділіктің түрлері
26. Инклюзивті білім беру жүйесінің ұйымдарының әлемдік даму бағыты
27. Қазақстан Республикасындағы мүгедек балалардың даму бағыты
28. Бала дамуының мониторингісі
29. Балалар интеграциясының жағдайы түрлері
30. Интеграциялық оқытудың Отандық бағдарламасы
31. Ерекше қажетсінуді керек ететін балаларға интеграциялық модулі
32. Инклюзивті білімнің жағдайы мен шарттары
33. Инклюзивті білім берудің ресурстары (адамдар,қаржыландыру,білім және ақпарат)
34. Инклюзивті білім беру факторы
35. Ерекше қажетсінуді керек ететін балар мен жұмыс істеуге тәрбиешілер дайындау
36. Ерекше қажетсінетін балаларды жіктеу (классификациялау)
37. Медициналық – психологиялық – педагогикалық консилиумы
38. Дамуында ауытқушылығы бар балалардың түрлері
39. Иклюзивті білім беруді Қазақстанда жүзеге асыру
40. Ата-аналармен педагогикалық жұмыс жүргізу әдістемесі
41. Интеграциялық оқытудың Отандық бағдарламасы
42. Ерекше қажетсінуді керек ететін балаларға интеграциялық модулі
43. Инклюзивті білімнің жағдайы мен шарттары
44. Иклюзивті білім беру ұйымдарының халықаралық тәжірибесі
45. Ерекше қажетсінуді керек ететін балалардың жанұясымен жұмыс жүргізудің
түрлері
46. Қазақстан Республикасындағы мүгедек балалардың даму бағыты
47. Бала дамуының мониторингісі
48. Ерекше қажетсінуді керек ететін балаларды бейімдеу әдістемесі
49. Ерекше қажетсінуді керек ететін балаларды педагогикалық диагностикалау
әдістемесі
50. Ерекше білім алуды қажетсінетін балалардың жағдайында баға беру мен бағалау
51. Ойын үрдісінден бақылау әдісі
52. Дамуындағы бұзылыстардың себептерін анықтау әдістемесі
53. Инклюзивті білім беру топтарында сабақ беру мен ойындарды ұйымдастыру
54. Ерекше қажетсінетін балаларды жіктеу (классификациялау)