Материалдар / Ашық сабақ Жалаң және жайылма сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді сабаққа кіріктіру,қаншалықты маңызды ,әріптестеріммен тәжірибе алмасу жас мамандарға көмек ретінде жарияладым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
575
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ тілі

Мектеп:Абай атындағы №26 орта мектебі

Пән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна

Күні:

Сыныбы: 8

Қатысқандар

саны: 25

Қатыспағандар

саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Жалаң және жайылма сөйлем

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Сөйлем мүшелері,жалаң және жайылма сөйлемді оның жасалу ерекшеліктерін меңгереді,синтаксистік талдау дағдыларын жетілдіреді;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады: мазмұнын түсінеді,мысал келтіріп,ерекшеліктерін ажырата алады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөйлемдегі мысалдардың, мазмұнын аша алады;

Оқушылардың кейбірі орындай алады: жай сөйлем мен жайылма сөйлемді салыстырып баға бере алады.

Бағалау критерийі

- сабақтың мазмұнын түсінеді;

- мысал келтіре алады;

- синтаксистік талдай алады;

- сөйлемдерді салыстырып баға бере алады;



Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: синтаксистік талдауды талдайды;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,музыка.

Алдыңғы оқу

Сөйлем мүшелері

Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт

Сабақ жоспары

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты қима қағаздар арқылы 2 топқа бөлемін. 1- топ 2-топ

«Мені тыңда»тренингі

Үй тапсырмасы «Кім болам»тақырыбында эссе

«Мозайка»әдісі

Сабақтың ортасы













Оқулықпен жұмыс

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

Синтаксис саласы нені зерттейді?

Жақты,жақсыз сөйлем туралы не білеміз?

Дескриптор

-ережені жатқа біледі;

-мысал келтіре алады;

-сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. (басбармақ)

Қыс келді.Қаһарлы қыс биыл ерте келді.

Күн суыды.Осы жылы күн тез суыды.

Қар жауды.Алғашқы қар қарашада жауды.

Жаңа сабақ Жалаң және жайылма сөйлем

2-тапсырма. Топпен жұмыс.

1-топ:Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдыр,сөйлем мүшесіне талда.

2-топ: Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып,сөз тіркесіне талда .

Дескриптор

- сөйлемді талдай алады;

- сұраққа жауап береді;

ҚБ.(басбармақ)

3-тапсырма.Топпен жұмыс.

1-топ: Ұстаз сөзіне бес жолды өлең құрастыр.

2-топ: Мақал-мәтелдерді ағылшын,орыс тілдеріне аудару қажет.

Дескриптор

-өлең құрастыра алады;

-сөздерді өзге тілдерге аудара алады;

ҚБ.(басбармақ)

«Кім тапқыр» ойыны




Болжау әдісі








«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі









«Автор орындығы» әдісі

Сабақтың соңы

Жай сөйлемнің түрлері,грамматикалық белгісі (мысалмен дәлелде)

Жақты сөйлем-бастауышы бар сөйлем.

Жақсыз сөйлем-бастауышы болмайды.

Жалаң сөйлем-тұрлаусыз мүше қатыспайды.

Жайылма сөйлем-тұрлаусыз мүше қатысады.

«Қай топ көп біледі»әдісі

Кері байланыс





Бүгінгі жетістігім

Себебі

Бүгінгі кемшілігім

Себебі









Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.

Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмаларды

оқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .

Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.

Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді.

Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер).

Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )

1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.

2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.

2. Аудиожазба көрсету.

Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.

2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!