Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Тақырыбы:

    Жалаң және жайылма сөйлемдер

    Сыныбы:

    4 «Б»

    Уақыты:


    Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

    а) ақпараттық құзыреттілік:



    Ақпарат көздері арқылы сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту.

    ә) коммуникативтік құзыреттілік:

    Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата білуге, сауатты жазуға, іздену дағдыларын қалыптастыру.

    б) проблеманы шешу құзыреттілігі:

    Алған білім дағдылары негізінде өз бетімен жұмыстана білуге дағдыландыру.

    Сабақтың типі:

    Аралас сабақ

    Сабақтың әдісі:

    Сөздік, көрнекілік, практикалық

    Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:

    Дамыта оқыту технологиялары: оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту, дамыта оқыту.

    Оқыту құралдары:

    Интерактивті тақта, суреттер.

    Күтілетін нәтиже:

    Мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.Оқушылар сабаққа зейін аударады.

    Өткізілген тақырып бойынша сабақ мақсатына жетеді.

    Сабақтың барысы:

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    І. Ұйымдастыру бөлімі:


    Амандасу;түгендеу; оқушылардың назарын сабаққа аудару; оқу құралдарының дайындығын тексеру.


    Психологиялық дайындық:

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    -Амандасады,

    -Кезекшілік міндеттерін атқару,

    -Сабаққа дайындалады.


    Психологиялық дайындық:

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.


    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

    - Балалар үйге қандай тапсырма берілді?









    -Үй тапсырмасына барлығымыз дайынбызба?


    Үй жұмысын топтарға бөліп орындау;



    -14-жаттығу. «Кім келіспейді?» ойыны.Ойынның шарты: ойын бастаушы төмендегі сөйлемдерді тақтаға жазып, оны сөйлем мүшесіне талдап беруді талап етеді. Талдауға шыққан баланың пікіріне «Кім келіспейді?»деген сұрақ қояды.

    1.Көкек өз атын өзі шақырады.

    2. Ол таңертең Баянауылға соқты.

    3.Талапты ерге нұр жауар.

    4.Атам қамшы өрді.

    5.Лезде су сарқылды.

    -иә, дайынбыз.


    - Барлығы үй тапсырмасына дайындалып келеді.


    ІІІ.Қызығушылықты ояту:

    Кім көп біледі? Ережелер әлемі


    Өткен тақырыптар бойынша ережелерді қайталау.

    ІҮ.Жаңа материалды меңгерту.



    Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын жазайық.

    Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем деп атайды. Боран соқты.

    Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем деп атайды. Кеше боран соқты. Кеше қатты боран соқты.


    Оқулықпен жұмыс.

    15-жаттығу. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жаз.

    Тау мұнартады. Өсімдік көктейді. Жел тұрды. Шық түсті. Бұлт қаптады.

    -Құраған сөйлемдеріңе синтаксистік талдау жаса.



    16-жаттығу. Сызбаны толықтыр.



    ...


    Мағынасына қарай өзара байланысады.


    Олардың байланысы сұрақ қою арқылы анықталады.









    Оқушылар дәптерге күннің жадын жазады.

    Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем деп атайды. Боран соқты.

    Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем деп атайды. Кеше боран соқты. Кеше қатты боран соқты.


    Оқулықпен жұмыс.

    15-жаттығу.


    - Қоңыр тау мұнартады.

    -Өсімдіктер жазда көктейді.

    -Қатты жел тұрды

    - Күзде шық түсті.

    - Аспанда бұлт қаптады.



    16-жаттығу.


    - Сөйлем.


























    17-жаттығу. Жайылма сөйлемдерді оқы.

    1.Депутат сайлаушылармен кездесті.2. Ар алтынмен өлшенбейді.3. Күзгі суық өңменінен өтті. 4.Дулат ертең ауылға жүрмекші.5.Аңшы қақпан құрды. 6. Құсбегі бүркіт салды.

    -Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.



    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Бұрыламыз оңға бір,

    Бұрыламыз солға бір.

    Біздер тату баламыз.


    18-жаттығу.Сөзжұмбақты шеш.Қарамен жазылған торкөздерден шыққан сан қанша болса, сонша сөзден тұратын жалаң сөйлем құрап жаз.

    1. Табиғи дарын, ерекше қабілет.

    2. Тор құратын жәндік

    3.Үстінен пойыз, трамвай доңғалағы жылжып жүретін болат білеу жол.

    4. Сан .


    Құраған сөйлеміңе графикалық түрдегі талдау жаса.




    19-жаттығу.Екі бағандағы жайылма сөйлемдерді оқы.Жайылма сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығы неде екенін айт.

    1. Атам қыстауға кетті. Атам бүгін қыстауға кетті.

    2. Ақан мектептен келді. Ақан мектептен қазір келді.

    3. Хамит Болатпен сөйлесті. Хамит Болатпен бүгін сөйлесті.

    4.Қонақтар көрмеде болды. Қонақтар көрмеде кеше болды.

    -Берілген графикалық модель қай бағандағы жайылма сөйлемдерге тиесілі?


    21-жаттығу. «Мақал ішінде мақал» ойыны.Төменде берілген мақалдардағы қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, олармен сөйлем құра.Сонда тағы бір мақал шығады.

    1. Аузында сөзі тұрмастың бір жерде өзі тұрмас. 2. Сөз асылы- кітапта. 3. Көп сөз- көмір, аз сөз-алтын.4. Оқуын тапса, білім қонар.








    17-жаттығу.

    1.Депутат сайлаушылармен кездесті.2. Ар алтынмен өлшенбейді.3. Күзгі суық өңменінен өтті. 4.Дулат ертең ауылға жүрмекші.5.Аңшы қақпан құрды. 6. Құсбегі бүркіт салды.





    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Бұрыламыз оңға бір,

    Бұрыламыз солға бір.

    Біздер тату баламыз.


    18-жаттығу.


    - Табиғи дарын, ерекше қабілет.

    - Тор құратын жәндік

    - Үстінен пойыз, трамвай доңғалағы жылжып жүретін болат білеу жол.

    - Сан .




    Т

    а

    л

    а

    н

    т


    ө

    р

    м

    е

    к

    ш

    і

    р

    е

    л

    ь

    с



    т

    ө

    р

    т











    19-жаттығуды ауызша орындайды.





    Т







    Ө







    р







    т





















    21-жаттығу.






    - жерде, кітапта, алтын, білім


    - Білім-кітапта, алтын-жерде.

    Ү. Жаңа білімді бекіту:


    а) Семантикалық  картамен жұмыс.



    ә) «Кім жылдам?» ойыны

    Берілген зат есімдердің бәріне ортақ әріпті тауып айт.

    Шыққан сөздерден жалаң және жайылма сөйлем құрастырып жаз.


    а) Семантикалық  картамен жұмыс.





    ә) «Кім жылдам?» ойыны






    - «Ж» әріпі. Жел соқты. Қатты жел соғып тұр.Жаңғақ берді. Фарида құрбысына жаңғақ берді.Жапырақ терді. Балалар сыртта жапырақтар теріп жүр.Жұлдыз көрінеді. Аспанда жұлдыздар жарқырайды.


    ҮІ. Үйге тапсырма:

    Оқулықтың 47-іншы бетіндегі

    20-жаттығуды орындау. Суретке қарап әңгіме құра.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанкулова Шинор Уринбаевна
    09 Ақпан 2024
    323
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Жалаң және жайылма сөйлемдер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Жалаң және жайылма сөйлемдер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жалаң және жайылма сөйлемдер
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Тақырыбы:

    Жалаң және жайылма сөйлемдер

    Сыныбы:

    4 «Б»

    Уақыты:


    Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

    а) ақпараттық құзыреттілік:



    Ақпарат көздері арқылы сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелерге байланысты екенін меңгерту.

    ә) коммуникативтік құзыреттілік:

    Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата білуге, сауатты жазуға, іздену дағдыларын қалыптастыру.

    б) проблеманы шешу құзыреттілігі:

    Алған білім дағдылары негізінде өз бетімен жұмыстана білуге дағдыландыру.

    Сабақтың типі:

    Аралас сабақ

    Сабақтың әдісі:

    Сөздік, көрнекілік, практикалық

    Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:

    Дамыта оқыту технологиялары: оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту, дамыта оқыту.

    Оқыту құралдары:

    Интерактивті тақта, суреттер.

    Күтілетін нәтиже:

    Мұғалім мен оқушы арасында ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.Оқушылар сабаққа зейін аударады.

    Өткізілген тақырып бойынша сабақ мақсатына жетеді.

    Сабақтың барысы:

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    І. Ұйымдастыру бөлімі:


    Амандасу;түгендеу; оқушылардың назарын сабаққа аудару; оқу құралдарының дайындығын тексеру.


    Психологиялық дайындық:

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.

    -Амандасады,

    -Кезекшілік міндеттерін атқару,

    -Сабаққа дайындалады.


    Психологиялық дайындық:

    Ана тілің арың бұл,

    Ұятың боп тұр бетте.

    Өзге тілдің бәрін біл,

    Өз тіліңді құрметте.


    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

    - Балалар үйге қандай тапсырма берілді?









    -Үй тапсырмасына барлығымыз дайынбызба?


    Үй жұмысын топтарға бөліп орындау;



    -14-жаттығу. «Кім келіспейді?» ойыны.Ойынның шарты: ойын бастаушы төмендегі сөйлемдерді тақтаға жазып, оны сөйлем мүшесіне талдап беруді талап етеді. Талдауға шыққан баланың пікіріне «Кім келіспейді?»деген сұрақ қояды.

    1.Көкек өз атын өзі шақырады.

    2. Ол таңертең Баянауылға соқты.

    3.Талапты ерге нұр жауар.

    4.Атам қамшы өрді.

    5.Лезде су сарқылды.

    -иә, дайынбыз.


    - Барлығы үй тапсырмасына дайындалып келеді.


    ІІІ.Қызығушылықты ояту:

    Кім көп біледі? Ережелер әлемі


    Өткен тақырыптар бойынша ережелерді қайталау.

    ІҮ.Жаңа материалды меңгерту.



    Дәптерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын жазайық.

    Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем деп атайды. Боран соқты.

    Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем деп атайды. Кеше боран соқты. Кеше қатты боран соқты.


    Оқулықпен жұмыс.

    15-жаттығу. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жаз.

    Тау мұнартады. Өсімдік көктейді. Жел тұрды. Шық түсті. Бұлт қаптады.

    -Құраған сөйлемдеріңе синтаксистік талдау жаса.



    16-жаттығу. Сызбаны толықтыр.



    ...


    Мағынасына қарай өзара байланысады.


    Олардың байланысы сұрақ қою арқылы анықталады.









    Оқушылар дәптерге күннің жадын жазады.

    Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем деп атайды. Боран соқты.

    Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем деп атайды. Кеше боран соқты. Кеше қатты боран соқты.


    Оқулықпен жұмыс.

    15-жаттығу.


    - Қоңыр тау мұнартады.

    -Өсімдіктер жазда көктейді.

    -Қатты жел тұрды

    - Күзде шық түсті.

    - Аспанда бұлт қаптады.



    16-жаттығу.


    - Сөйлем.


























    17-жаттығу. Жайылма сөйлемдерді оқы.

    1.Депутат сайлаушылармен кездесті.2. Ар алтынмен өлшенбейді.3. Күзгі суық өңменінен өтті. 4.Дулат ертең ауылға жүрмекші.5.Аңшы қақпан құрды. 6. Құсбегі бүркіт салды.

    -Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.



    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Бұрыламыз оңға бір,

    Бұрыламыз солға бір.

    Біздер тату баламыз.


    18-жаттығу.Сөзжұмбақты шеш.Қарамен жазылған торкөздерден шыққан сан қанша болса, сонша сөзден тұратын жалаң сөйлем құрап жаз.

    1. Табиғи дарын, ерекше қабілет.

    2. Тор құратын жәндік

    3.Үстінен пойыз, трамвай доңғалағы жылжып жүретін болат білеу жол.

    4. Сан .


    Құраған сөйлеміңе графикалық түрдегі талдау жаса.




    19-жаттығу.Екі бағандағы жайылма сөйлемдерді оқы.Жайылма сөйлемдерді салыстырып, айырмашылығы неде екенін айт.

    1. Атам қыстауға кетті. Атам бүгін қыстауға кетті.

    2. Ақан мектептен келді. Ақан мектептен қазір келді.

    3. Хамит Болатпен сөйлесті. Хамит Болатпен бүгін сөйлесті.

    4.Қонақтар көрмеде болды. Қонақтар көрмеде кеше болды.

    -Берілген графикалық модель қай бағандағы жайылма сөйлемдерге тиесілі?


    21-жаттығу. «Мақал ішінде мақал» ойыны.Төменде берілген мақалдардағы қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, олармен сөйлем құра.Сонда тағы бір мақал шығады.

    1. Аузында сөзі тұрмастың бір жерде өзі тұрмас. 2. Сөз асылы- кітапта. 3. Көп сөз- көмір, аз сөз-алтын.4. Оқуын тапса, білім қонар.








    17-жаттығу.

    1.Депутат сайлаушылармен кездесті.2. Ар алтынмен өлшенбейді.3. Күзгі суық өңменінен өтті. 4.Дулат ертең ауылға жүрмекші.5.Аңшы қақпан құрды. 6. Құсбегі бүркіт салды.





    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз,

    Қолды белге қоямыз.

    Бұрыламыз оңға бір,

    Бұрыламыз солға бір.

    Біздер тату баламыз.


    18-жаттығу.


    - Табиғи дарын, ерекше қабілет.

    - Тор құратын жәндік

    - Үстінен пойыз, трамвай доңғалағы жылжып жүретін болат білеу жол.

    - Сан .




    Т

    а

    л

    а

    н

    т


    ө

    р

    м

    е

    к

    ш

    і

    р

    е

    л

    ь

    с



    т

    ө

    р

    т











    19-жаттығуды ауызша орындайды.





    Т







    Ө







    р







    т





















    21-жаттығу.






    - жерде, кітапта, алтын, білім


    - Білім-кітапта, алтын-жерде.

    Ү. Жаңа білімді бекіту:


    а) Семантикалық  картамен жұмыс.



    ә) «Кім жылдам?» ойыны

    Берілген зат есімдердің бәріне ортақ әріпті тауып айт.

    Шыққан сөздерден жалаң және жайылма сөйлем құрастырып жаз.


    а) Семантикалық  картамен жұмыс.





    ә) «Кім жылдам?» ойыны






    - «Ж» әріпі. Жел соқты. Қатты жел соғып тұр.Жаңғақ берді. Фарида құрбысына жаңғақ берді.Жапырақ терді. Балалар сыртта жапырақтар теріп жүр.Жұлдыз көрінеді. Аспанда жұлдыздар жарқырайды.


    ҮІ. Үйге тапсырма:

    Оқулықтың 47-іншы бетіндегі

    20-жаттығуды орындау. Суретке қарап әңгіме құра.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    09.02.2024
    323
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанкулова Шинор Уринбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации