Ашық сабақ "Жалғау" 5- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жалғау" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау Мақсаты: Жұрнақ пен жалғау туралы білімдерін қалыптастырып, бір - бірінен ажырата білуге дағдыландырып, ой – өріс қиялын дамыту және сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, адамгершілікке тәрбиелеу. Көрнекілігі: кесте, венн диаграмма Әдіс – тәсілі: түсіндіру сұрақ – жауап әңгімелеу Сабақтың түрі: бекіту сабағы І. Ұйымдастыру кезеңі «психологиялық тренинг» Туған тілім – бабам тілі – өз тілім Туған тілім – анам тілі – өз тілім Туған тілім – далам тілі – өз тілім Туған тілім – адам тілі – өз тілім ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. - Үйге қандай тапсырма берілді - жаттығу Қойшы – қой төрт түліктің бірі – шы жұрнағы жалғанып, қой бағатын адамға айналды. Шалғышы – шы жұрнағы жалғанғаннан кейін не істеді? Сөздің мағынасы өзгерді ме? - Сонымен -шы жұрнағы қой, шалғы сөзіне қандай қызмет атқарды. - Ендеше – жұрнақ дегеніміз не? - Жалғау дегеніміз не? Мысал келтіріңдерші - Олай болса жұрнақ та, жалғау да жалғап сөз құраңдаршы. Мынау ненің суреті: жылқы + шы + лар Түбірі қайсы? Қай сөзден шығып тұр? Жұрнағы қайсы? - лар нені көрсетіп тұр? (Жылқы бағатын адамның көп екенін білдіріп тұр. Жұрнақ жалғаудан бұрын жалғанады. Жұрнақ ешқашан жалғаудан кейін жалғанбайды. «Ауызша» қарамен жазылған сөздерге қарайық. Шекарашы сақшысы Шекарашы деп кімді айтады? Біз қай елдермен көршіміз «Қытай Ресей» Қазақстан арасын шекара дейді. Ендеше Қазақстан жерін күзететін адамды шекарашылар дейді. Шекара облыспен облыстың арасында мектептің арасында ауылмен ауыл шекарасы бар. Шекарашы сөзінің түбірін тап.- шы жұрнағы неге сөз мағынасын өзгертіп тұр. 2. Сақшысы дегенді қалай түсінеміз? Күзетте тұратын адамды айтады. Ребус шешу: Әдептілік 351 - жаттығу 1. Оқушының оқуы 2. Мағынасын ашу. 3. Жатқа жазу 4. Сөз құрамына талдау - Оқушы тақтада орындайды «1 о» - Дұрыс жазды ма? Жөндейік, қатемізді тексереміз - Сөз құрамына талдау «2 о» Әдепсіз бала ауыздықсыз атпен тең Ақылды қария жазып қойған хатпен тең Кім жылдам ойыны Сөз ------------------ Түбір ---------- Жұрнақ ---------- Жалғау Бүркітшілер Өнерпаздар Арбакештер Бүгін ауа райы қандай? Мектепке келе жатқанда не байқадыңдар, қыс туралы күнделікті сабағымызда айтылып жүр. Қыс, аяз, мұз, қар, боран - Осы сөздерді байланыстырып сөйлем құраймыз, жұрнақ пен жалғауды бір сөзбен не дейміз? - Қосымша - Ендеше құраған сөйлемдеріңнен қосымшалы сөйлемдерді табыңдаршы. Қорытынды: Қосымшалардың түрлерін бір - бірімен салыстырайық. Олардың бір - бірінен қандай ерекшелігі, қасиеттері бар екен. Венн диаграммасы Жұрнақ --------------------------- Жалғау Үйге тапсырма:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2018
662
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі