Материалдар / Ашық сабақ: Жандандырылған графика 5а сыныбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Жандандырылған графика 5а сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
өз тәжірибеммен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
357
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5 бөлім.

Талқылау және программалау.

Күні:

Сынып:

Мектеп: Ататүрік атындағы № 4 мектеп-лицей

Мұғалімнің аты-жөні: Нұржанова Інжу Тұрсынбекқызы Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жандандырылған графика.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.1.1 – ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру.


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: А4 форматына түскен БЛОК ТҮРЛЕРІНЕ жеке-жеке берілген қызметі тек АНИМАЦИЯҒА байланысы бар командадарды ӨЗ БЛОГЫНА орналастыру.

Оқушылардың басым бөлігі: «Жарқанаттың және құстың ұшуы» жобасын жасау. Жарқанат кеәпкерін сахнаға орналастыру, анимация жасау.

Кейбір оқушылар: Суретте көрсетілгендей сахнаны таңдай отырып, бір мезетте бірнеше кейіакердің анимациясын басқару.

Бағалау критерийлері

  1. Тапсырма

  • Кейіпкерді орналастыра біледі;

  • Кейіпкердің әрекетін үнемі қозғалыста болуын жасай біледі;

  • Жаңа кейіпкерге скрипті көшіруді біледі.

  1. Тапсырма.

  • Кейіпкерді орналастыра біледі;

  • Кейіпкердің әрекетін үнемі қозғалыста болуын жасай біледі;

  • Жаңа кейіпкерге скрипті көшіруді біледі.

3. Тапсырма

  • Сахнаға кейіпкерді орналастыра біледі;

  • Кейіпкердің костюмін жойып, ауыстыруды біледі;

  • Бір сахнада бірнеше кейіпкерді басқа біледі.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерді пайдалана алады:

Пәндік лексика мен терминология:

  • Анимация-animation – жандану, тірілу деген мағынаны білдіреді;

  • Классикалық-классический-classic – дайын суретті қолдану;

  • Кадрлық-персональный-personal – комьютерлік ойындарды жасау.

Құндылықтарға баулу


Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың «Мәңгілік Ел» атты Қазақстанның ұлттық идеясына жүгіне отырып, оқушылардың патриоттық сезімін ояту.
Бағдарламаны терең ойлауға дағдыландыру. Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Бейнелеу, Ағылшын тілі, Орыс тілі, математика.

Алдыңғы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.













5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Жағымды психологиялық хал-ахуал қалыптастыру. Сергіту сәті: «Мүмкіншілік». Оқушылар бір орында денесімен бұрыла тұрып, көзімен дәлдеген соңғы нүктесін жаттап алады. Екінші рет дәл осы әрекетті күш салып, дәлдеген нүктесінен дәлірек асыру қажет. Оқушы бірінші рет бір нүктені дәлдесе, екінші рет одан асырып нүктені дәлдеп отыр. Яғни, адам әрдайым өз мүмкіншілігін кеңейтуге күші жетеді. Мен бүгінгі сабақта сендерге өз мүмкіншіліктеріңді кеңінен, дәлірек пайдалана отырып, тамаша жетістіктерге жетулеріңе тілектеспін.


2.Топқа біріктіру: оқушылар мұғалім ұсынған 5000 және 10000 теңге бойынша ақшаның түсіне қарай, яғни қызыл және көк болып екі топқа бірігеді.

Топ басшысы сайланады.





3. «Ойлан-тап» әдісін қолданып үй тапсырмасын сұрау.

  •  500 теңгені шығу жылы бойынша алгоритм түзіп, ретімен орналастыр. Қай алгоритмге жатады?

  • Екі акша айырбастау пункті бар. Бірінде доллар сату курсы 376 теңге 2 тиын, бірінде 376 теңне 5 тиын. Қай пункттен сатып аласыз? Бұл қай алгоритмге жатады?

  • Қолыңда 38500 теңге бар. Халық банкінің банкоматынан жолдасыңа аударым жасау керек. Банкомат ескі купюрды қабылдамайды. Неше теңгенң саласыз? Бұл қай алгоритмге жатады?


Партаға 500, 1000, 2000, 5000, 10000, 20000 теңгені планшетке орнатылған «Тенге 3D» бағдарламасы арқылы сканерлеп, теңгенің 3D форматына талдау жасап, сабақтың тақырыбын ашу.

Слайд















АКТ.

Слайд.

Теңгенің көшірмесі.





500, 1000, 2000, 5000 теңге.



Планшет.








Сабақтың ортасы



8 мин


































8 мин


























9 мин





















Тапсырма 1. «Сәйкестендіру» .

ТЖ. Қызыл түсті топқа:

А4 форматына түскен БЛОК ТҮРЛЕРІНЕ жеке-жеке берілген қызметі тек АНИМАЦИЯҒА байланысы бар командадарды ӨЗ БЛОГЫНА орналастырыңдар.


  1. Қоғалыс блогы.

  2. Дыбыс блогы.

  3. Қылқалам блогы.

  4. Мәліметтер блогы.

  5. Оқиғалар блогы.



Көк түсті топқа

А4 форматына түскен БЛОК ТҮРЛЕРІНЕ жеке-жеке берілген қызметі тек АНИМАЦИЯҒА байланысы бар командадарды ӨЗ БЛОГЫНА орналастырыңдар.


  1. Басқару блогы.

  2. Сэнсорлар блогы.

  3. Операторлар блогы.

  4. Түр блогы.

  5. Басқа да блогтар.



Дескриптор Білім алушы


  1. Команданың қай блокқа жататынын сәйкестендіреді;

  2. Команданың анимацияға қатысы барын анықтайды;

  3. Команданың анимация қатысы жоғын біледі.



Тапсырма 2.

ЖЖ. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Анимация жасау. «Жарқанаттың және құстың ұшуы» жобасы.

  1. Кейіпкерді таңдап, сахнаға орналастырыңдар. (жарқанаттың спрайты)

  2. Жарқанат кедергіге соқтығысқанда кері қарай үнемі ұшып тұру қозғалыс әрекетін жасаңдар.

  3. Кейіпкерді таңдап, сахнаға орналастырыңдар. (құстың спрайты)

  4. Жарқанат спрайтының скриптін көшіріп, құс спрайтына қойыңдар..


Дескриптор Білім алушы

  • Кейіпкерді орналастыра біледі;

  • Кейіпкердің әрекетін үнемі қозғалыста болуын жасай біледі;

  • Жаңа кейіпкерге скрипті көшіруді біледі.




Тапсырма 3.

Ж «Graph» әдісі.


1.Суретте көрсетілгендей сахнаны таңда;

2. Динозавр кейіпкерін орналастыр;

3. Динозаврдың костюмін қалауыңша таңда;

4.Кейіпкер үнемі костюмін 0.5 сикунд сайын ауыстырып тұруы қажет;

5.Бала кейіпкерін орналастыр;

6. Бала кедергіге соқтығысса үнемі оңнан солға, солдан оңға қарай қоғалыста болуы қажет.




Дескриптор Білім алушы

  • Сахнаға кейіпкерді орналастыра біледі;

  • Кейіпкердің костюмін жойып, ауыстыруды біледі;

  • Бір сахнада бірнеше кейіпкерді басқа біледі.


А4 форматы.

Желім.

Кеспе парақ.



Бағалау парақшасы.

Picture 2







А4 форматы.

Желім.

Кеспе парақ.











Бағалау парақшасы.


Picture 2









Ноутбук.

АКТ.

Кеспе парақ.























Бағалау парақшасы.


Picture 2















ДК.

Кітап.





Б ағалау парақшасы

Picture 2


Сабақтың соңы

4 минут





3 мин

Бекіту. «Бумеранг» әдісі.

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекіту мақсатында оқушылар мұғалімге сұрақ жазады. Ал мұғалім сұрақтарды оқып, қайта өздеріне қою арқылы жауап алады.

Кері байланыс

«Банкомат» әдісі арқылы оқушылардан кері байланыс алу.

Үйге тапсырма

145 б.

4 тапсырма.











АКТ. Кеспе парақтар.









Банкомат.

Halyk Banki

Kaspi Banki

Eurasian Banki

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлығы:

1 тапсырма.

Барлық оқушылардың тақырыпты түсіну мақсатында топтық тапсырма беремін.

Екі топқа парақ бетіне түскен Scratch бағдарламасындағы блоктарын бес-бестен беріп, анимациямен жұмыс жасайтын командаларды блоктарымен сәйкестендіреді.

-оқушыға  оқу  материалы  жинақы, қысқаша  беріледі;

-оқушы  оқу материалының  ішінен  ең  негізгісін

таңдай  білуді  үйренеді;

-оқушы  таңдап  алған  танымдылық -білімдік  түсініктерін  бір – бірімен  байланыстырып,  қарапайым  жүйе  жасауды  үйренеді;

-оқушы оқулықпен  және қосымша  әдебиеттермен  жұмыс

 жасауға  дағдыланады;


2 тапсырма.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Мұнда оқушылар жұптасып өз көзқарастарының, ұстанымдары мен мақсаттарының мәнін ашуға (мүмкіндігінше өзгертуге) мүмкіндік беретін қайсібір даулы мәселе бірігіп талқыланады.

3 тапсырма. Кейбір оқушылар:

«Graph» әдісі арқылы дерек көздерін тиімді қолданып, тапсырманы орындау арқылы оқушылар оқу мақсатына жетеді. Ізденушілік-зерттеушілік қабілетін дамытуға, алған білімін өмірде қолдануға дағдыланады,белсенділігі артады.

1. Сабақ барысында әр тапсырмаға қалыптастырушы бағалау ретінде 500,1000,2000 тенге беріп отырамын.


2. Топ басшысы әр оқушының алған теңге санын бағалау парақшасына түсіріп отырады.



3. Оқушылардан жалпы сабақтан алған біліміне кері байланыс ала отырып, банокматтарға 500,1000,2000 теңгелер арқылы тұжырым жасау.

1. Компьютер алдында дұрыс отыру, монитор мен көз арақашықтығын сақтауды ескертемін.








Ататүрік атындағы №4 мектеп-лицейі



АШЫҚ САБАҚ



Тақырыбы:


«Жандандырылған графика»<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!