11-15.11.2013жАйлық тақырып: Бізді қоршаған орта..Сабақтың тақырыбы: Жануарлар.Сабақтың мақсаты:Түзете-дамыту: Жануарлар туралы түсініктерін беру. Жануарлардың қоректенуі, тіршілігі туралы әңгімелеу. Мәтін бойынша түсініктерін айтуға үйрету. Ой-өрісін, моторикаларын, математикалық қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Жануарларға қамқор болуға, оларды қорғай білуге тәрбиелеу.Көрнекілігі: Жануарлардың суреттері, ойыншықтар.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі:Біз көңілді баламыз,Айтқан тілді аламыз.Достарымызды көргенде,Қуана қарсы аламыз.ІІ. Негізгі бөлімі:1.Жабайы жануарлармен таныстыру.-Балалар,жабайы аңдардың тіршілігімен танысайық.-Орманда, тауларда мекендейді.-Жабайы аңдарға нелер жатады?-Аю, қасқыр, түлкі, жолбарыс, арыстан, жылан, піл т.б.-Үй жануарларынан айырмашылығы қандай?- Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық адамның үйінің маңайында тіршілік етеді. Сондықтан олар үй жануарлар деп атайды, ал жабайы жануарлар орманда өмір сүреді . Сондықтанда олар жабайы.Күзде аңдардың барлығы қысқа дайындық жасайды.Аю,кірпі қысқы ұйқыға кетеді.Қоян,түлкі жүндерін ауыстырады.«Бауырсақ» ертегісін сурет бойынша әңгімелеп айту.2.Жұмсақ-қатты сөздерін ұғындыру.Мамық,мақта,жүн жұмсақ болады.Тас,бор,ағаш қатты болады.3.Математикалық жаттығу.Сандарды қайталау.4.Дыбыс,әріп «ң» танысу.Ң-дауыссыз дыбыс.Ң әрпінен сөз басталмайды.Мысалы:аң,шаң,тозаң,таң.ІІІ.Сергіту сәті:Кі-кі бұлғаңдайды түлкі, Ян-ян секіреді қоян.Ю-Ю қорбаңдайды аю,Ыр-ыр ырылдайды қасқыр.4. Ойыншықтармен ойнату. Ұзын құлақ сұр қоян,Ойлы-қырлы жерлермен.Ытқып-ытқып жүгірді,Қарап еді артына.Келе жатқан томпаңдап,Көжегі екен өзінің.5.Жабайы жануарлардың суретін бояу.
6.Ойын: «Бір,екі,үш»Шарты:оқушылар бірін-бірі көретіндей дөңгелене отырады.Әрбір оқушы өзін бір жануардың орнына қойып,соның атынан сөйлейді.Мыс:қасқыр ыр-ыр.7.Ойын: «Мынау ненің баласы?»Еліктің баласын-еңілік.Жолбарыстың баласын-шөнжік.Аюдың баласы-қонжық.Бұғының баласын –бұғышақ.Түлкінің баласын-түлкішек,мыршай.Қоянның баласы-көжек.Барыстың баласы-алан.Киіктің баласы-құралай.VI.Қортындылау:1.Балалардың жұмысын ,мақтау, мадақтау.2.Тәрбиешіге тапсырма.Жануарлардың аттарын сурет бойынша қайталап айту.