Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерге сипаттама береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы

Заттардың тасымалдануы

Мектеп: № 64 орта мектебі


Күні: 23.11.22

Мұғалімнің аты-жөні: Есмағамбетова.Ақжүніс

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Жануарлардағы қанайналым мүшелері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)


7.1.3.6 Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу


Оқу дағдысы

Білу, түсіну, талдау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерге сипаттама береді.


Бағалау критерийлері

1. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі

2. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді талдай алады

3. Жануарлардың заттар тасымалына қатысатын мүшелерді тұжырымдайды.

Пән аралық байланыс

Анатомия, жануартану

Алдыңғы білім

Жануарлардағы қанайналым мүшелері жайлы біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



І.Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Сәлемдесу

ІІІ.Оқушыларды түгелдеу

ІV. Топқа бөлу

ІІ. Жаңа сабақ. Сыныпты топтарға түс қағаздары арқылы 4 топқа бөлінеді

І топ – Ұлулар

ІІ топ – Омыртқалылар

ІІІ топ – Буынаяқтылар

ІV топ – Буылтық құрттар

Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, бәрі бірге «Көңіліміз шат, сабаққа әзірміз, іске сәт» деп өз көңілдерін білдіреді.

Сабақтың ортасы















ІІІ. АКТ арқылы. Ал, енді балалар сен дердің назарларыңа мына видеофильмді ұсынғым келеді. Сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болмақ?

Видеоны тамашалағаннан кейін не көрдіңіздер? Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жануарлардағы қанайналым мүшелері »

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша мәтіндермен жұмыс.

І топ: «Қанайналым мүшелері» топта оқиды, талқылайды, флипчартқа түсіріп, постер қорғайды.

ІІ топ: «Кластер» стратегиясы

Буылтық құрттардың, ұлулардың, буынаяқтылар, омыртқалылардың қанайналым жүйесін салыстыр.

ІІІ топ: «Суреттер сөйлейді» стратегиясы буынаяқтылардың, омыртқалылардың, ұлудың буылтық құрттарды сурет арқылы сөйлеу

ІV топ: «Тірек сызба» жануарлардың қанайналым жүйесін сызба арқылы түсіндіру

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Электронды оқулық







Түс қағаздары, қалам, плакат, түрлі түсті қаламдар




Жұптық жұмыс



Оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында жұптық жұмыс «Семантикалық карта» беріледі


Белгілері

ұлу

бақа

шаян

жылан

балық

Жүрегі екі қуыстан тұрады?

+




+

Жүрегі ұш қуысты?




+


Жүрегі қапшық тәрізді?



+



Қанайналым жүйесі тұйық?


+





жұптар жұмыстарын орындап болған соң жұмыстарын алмастырады.

Өзара бірін- бірі бағалау


Жеке жұмыс



Сабақты қорытындылау мақсатында әр оқушыға жеке жұмыс беріледі. «Филворд» әдісі жануарлардың атауы шығады

ө

а

м


ш

і

я

н

б

р

л

е

к

ш

а

с

қ


ы

қ

ұ

л

у

ү

о

С

а

д

а

м

қ

т

б

м

е

н

д

і

о

р

у


к

е


л

е

р

ы

л

т

ы

қ

қ

ұ

т










Бағалау


Өрмекші, балық, қосмекенділер, шаян, ұлу, буылтық құрттар, адам, сүтқоректілер



Дескриптор

  • Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді таныды.

  • Қанайналым жүйесін ажырата алды

  • Қанайналым жүйесінің маңызын түсінді.


Сабақтың соңы

Рефлексия: «Табыс» ағашын отырғызайық.

Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері - сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ компонентердің аттарын атау кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Оқушылар алмаларға «сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып жабыстырады.


Кейінгі оқу: Жануарлардағы қанайналым мүшелері тақырыбына материалдар жинақтау






























Жануарлардағы

қанайналым

мүшелері

7 «Б» сынып







Пән мұғалімі: А.Есмағамбетова











Picture 73 Picture 78



Picture 75

Picture 74 Picture 76

Picture 76



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2022
603
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі