Материалдар / Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Жануарлардағы қанайналым мүшелері 7 сынып Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерге сипаттама береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2022
378
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы

Заттардың тасымалдануы

Мектеп: № 64 орта мектебі


Күні: 23.11.22

Мұғалімнің аты-жөні: Есмағамбетова.Ақжүніс

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Жануарлардағы қанайналым мүшелері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)


7.1.3.6 Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу


Оқу дағдысы

Білу, түсіну, талдау


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерге сипаттама береді.


Бағалау критерийлері

1. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі

2. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді талдай алады

3. Жануарлардың заттар тасымалына қатысатын мүшелерді тұжырымдайды.

Пән аралық байланыс

Анатомия, жануартану

Алдыңғы білім

Жануарлардағы қанайналым мүшелері жайлы біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



І.Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Сәлемдесу

ІІІ.Оқушыларды түгелдеу

ІV. Топқа бөлу

ІІ. Жаңа сабақ. Сыныпты топтарға түс қағаздары арқылы 4 топқа бөлінеді

І топ – Ұлулар

ІІ топ – Омыртқалылар

ІІІ топ – Буынаяқтылар

ІV топ – Буылтық құрттар

Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, бәрі бірге «Көңіліміз шат, сабаққа әзірміз, іске сәт» деп өз көңілдерін білдіреді.

Сабақтың ортасы















ІІІ. АКТ арқылы. Ал, енді балалар сен дердің назарларыңа мына видеофильмді ұсынғым келеді. Сонымен бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болмақ?

Видеоны тамашалағаннан кейін не көрдіңіздер? Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жануарлардағы қанайналым мүшелері »

«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша мәтіндермен жұмыс.

І топ: «Қанайналым мүшелері» топта оқиды, талқылайды, флипчартқа түсіріп, постер қорғайды.

ІІ топ: «Кластер» стратегиясы

Буылтық құрттардың, ұлулардың, буынаяқтылар, омыртқалылардың қанайналым жүйесін салыстыр.

ІІІ топ: «Суреттер сөйлейді» стратегиясы буынаяқтылардың, омыртқалылардың, ұлудың буылтық құрттарды сурет арқылы сөйлеу

ІV топ: «Тірек сызба» жануарлардың қанайналым жүйесін сызба арқылы түсіндіру

Топтар бір-бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Электронды оқулық







Түс қағаздары, қалам, плакат, түрлі түсті қаламдар




Жұптық жұмыс



Оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында жұптық жұмыс «Семантикалық карта» беріледі


Белгілері

ұлу

бақа

шаян

жылан

балық

Жүрегі екі қуыстан тұрады?

+




+

Жүрегі ұш қуысты?




+


Жүрегі қапшық тәрізді?



+



Қанайналым жүйесі тұйық?


+





жұптар жұмыстарын орындап болған соң жұмыстарын алмастырады.

Өзара бірін- бірі бағалау


Жеке жұмыс



Сабақты қорытындылау мақсатында әр оқушыға жеке жұмыс беріледі. «Филворд» әдісі жануарлардың атауы шығады

ө

а

м


ш

і

я

н

б

р

л

е

к

ш

а

с

қ


ы

қ

ұ

л

у

ү

о

С

а

д

а

м

қ

т

б

м

е

н

д

і

о

р

у


к

е


л

е

р

ы

л

т

ы

қ

қ

ұ

т










Бағалау


Өрмекші, балық, қосмекенділер, шаян, ұлу, буылтық құрттар, адам, сүтқоректілер



Дескриптор

  • Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді таныды.

  • Қанайналым жүйесін ажырата алды

  • Қанайналым жүйесінің маңызын түсінді.


Сабақтың соңы

Рефлексия: «Табыс» ағашын отырғызайық.

Ағаш діні жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың жемістері - сіздердің білімдеріңіз.

Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ компонентердің аттарын атау кезде қиналдым.

Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.

Оқушылар алмаларға «сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып жабыстырады.


Кейінгі оқу: Жануарлардағы қанайналым мүшелері тақырыбына материалдар жинақтау






























Жануарлардағы

қанайналым

мүшелері

7 «Б» сынып







Пән мұғалімі: А.Есмағамбетова











Picture 73 Picture 78



Picture 75

Picture 74 Picture 76

Picture 76



















































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!