Ұзақ мерзімді жоспардың
атауы
Заттардың
тасымалдануы
|
Мектеп: № 64
орта
мектебі
|
Күні: 23.11.22
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Есмағамбетова.Ақжүніс
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жануарлардағы қанайналым
мүшелері
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.1.3.6 Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді
танып білу
|
Оқу
дағдысы
|
Білу, түсіну, талдау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар
|
Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерге сипаттама
береді.
|
Бағалау
критерийлері
|
1. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып
біледі
2. Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді талдай
алады
3. Жануарлардың заттар
тасымалына қатысатын мүшелерді
тұжырымдайды.
|
Пән аралық
байланыс
|
Анатомия,
жануартану
|
Алдыңғы
білім
|
Жануарлардағы
қанайналым мүшелері жайлы біледі
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ.
Сәлемдесу
ІІІ.Оқушыларды
түгелдеу
ІV. Топқа
бөлу
ІІ. Жаңа сабақ. Сыныпты топтарға түс
қағаздары арқылы 4 топқа бөлінеді
І топ –
Ұлулар
ІІ топ –
Омыртқалылар
ІІІ топ –
Буынаяқтылар
ІV
топ – Буылтық
құрттар
|
Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, бәрі
бірге «Көңіліміз шат, сабаққа әзірміз, іске
сәт» деп өз көңілдерін
білдіреді.
|
Сабақтың ортасы
|
ІІІ. АКТ арқылы. Ал, енді балалар сен
дердің назарларыңа мына видеофильмді ұсынғым келеді. Сонымен
бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай
болмақ?
Видеоны тамашалағаннан кейін не көрдіңіздер? Яғни бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы «Жануарлардағы
қанайналым мүшелері »
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі бойынша
мәтіндермен жұмыс.
І топ: «Қанайналым мүшелері»
топта оқиды, талқылайды, флипчартқа түсіріп, постер
қорғайды.
ІІ топ: «Кластер»
стратегиясы
Буылтық құрттардың, ұлулардың, буынаяқтылар,
омыртқалылардың қанайналым жүйесін
салыстыр.
ІІІ топ: «Суреттер сөйлейді»
стратегиясы буынаяқтылардың, омыртқалылардың, ұлудың буылтық
құрттарды сурет арқылы сөйлеу
ІV топ: «Тірек сызба»
жануарлардың қанайналым жүйесін сызба арқылы түсіндіру
Топтар
бір-бірін «Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы
бағалайды.
|
Электронды оқулық
Түс қағаздары, қалам, плакат, түрлі түсті
қаламдар
|
Жұптық
жұмыс
|
Оқушыларға сабақты пысықтау мақсатында жұптық жұмыс
«Семантикалық карта» беріледі
Белгілері
|
ұлу
|
бақа
|
шаян
|
жылан
|
балық
|
Жүрегі екі қуыстан
тұрады?
|
+
|
|
|
|
+
|
Жүрегі ұш
қуысты?
|
|
|
|
+
|
|
Жүрегі қапшық
тәрізді?
|
|
|
+
|
|
|
Қанайналым жүйесі
тұйық?
|
|
+
|
|
|
|
жұптар жұмыстарын орындап болған соң жұмыстарын
алмастырады.
Өзара бірін- бірі
бағалау
|
|
Жеке жұмыс
|
Сабақты қорытындылау мақсатында әр оқушыға жеке жұмыс
беріледі. «Филворд» әдісі жануарлардың
атауы шығады
ө
|
а
|
м
|
|
ш
|
і
|
я
|
н
|
б
|
р
|
л
|
е
|
к
|
ш
|
а
|
с
|
қ
|
|
ы
|
қ
|
ұ
|
л
|
у
|
ү
|
о
|
С
|
а
|
д
|
а
|
м
|
қ
|
т
|
б
|
м
|
е
|
н
|
д
|
і
|
о
|
р
|
у
|
|
к
|
е
|
|
л
|
е
|
р
|
ы
|
л
|
т
|
ы
|
қ
|
қ
|
ұ
|
т
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
|
|
Өрмекші,
балық, қосмекенділер, шаян, ұлу, буылтық құрттар, адам,
сүтқоректілер
|
|
Дескриптор
|
-
Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді
таныды.
-
Қанайналым жүйесін ажырата
алды
-
Қанайналым жүйесінің маңызын
түсінді.
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: «Табыс» ағашын отырғызайық.
Ағаш діні жаңа сабақта
өтілген тақырып, жасыл желек –сыныбымыздағы көңіл-күй, ал ағаштың
жемістері - сіздердің білімдеріңіз.
Жасыл
алма: Маған сабақ ұнады.
Тақырыпты меңгердім.
Сары
алма: Тақырыпты түсіндім,
бірақ компонентердің аттарын атау кезде
қиналдым.
Қызыл
алма: Сабақ маған
түсініксіз.
Оқушылар алмаларға
«сабақты менгердім», «қиналамын», «менгерген жоқпын» деп жазып
жабыстырады.
Кейінгі
оқу: Жануарлардағы
қанайналым мүшелері тақырыбына материалдар
жинақтау
|
|
|
|
|