Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
|
Ұйымдастыру кезеңі:
“Жақсы сөз жарым ырыс....” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-біріне жақсы тілектер
айтады;
|
Мақсаты: оқушылар бойында
идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны
бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Жақсы тілектер
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Мағынаны білу
|
«Айырмашылығы неде?» әдісі
арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.

|
Оқушылар суретке қарап өз түсінігін айтады, ой бөліседі,
пікір алмасады, айтылым дағдысы
қалыптасады;
|
Мақсаты: Функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
|
презентация

|
Сабақтың ортасы мағынаны
түсіну

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі жылдам сұрақтар беріледі. Әр
оқушы өз жауабымен бөліседі.
Қан айналу
жүйесі дегеніміз не?
Қан айналу
жүйесіне қандай мүшелер қатысады?
Қан айналым
жүйесінің маңызы қандай?
Ашық және
тұйық қан айналым жүйесі?
Қан айналым
бұзылысы дегенімізді қалай түсінуге болады?
|
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру
арқылы орындайды;)
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
|
презентация

|
Сабақтың ортасы
Мағынаны қолдану

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары
беріледі.
Тапсырма
Тапсырма
1.А және В
сызбаларына назар аударыңыз. Қанайналым жүйесі түрлеріне атау
беріңіз.


А
__________________________________
В___________________________________
|
Бағалау критерийі
• Жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін
анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор
- жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін ажыратады
– 2 балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны талдау

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі.
Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Суретке мұқият назар аударыңыз.


Жауын құртының қанайналым жүйесінің
түрі:
_______________________________________
_______________________________________
Шегірткенің қанайналым жүйесінің
түрі:
_______________________________________
|
Бағалау критерийі
• Жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін
анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор
- жауын құрты мен шегірткенің қанайналым жүйесі түрін
ажыратады – 2
балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

|
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін
жинақтау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.

А, В, С және D нұсқаларында қандай жануарлардың қанайналым
шеңберлері берілген. Әр қанайналым шеңберіне сипаттама
беріңіз.
А______________________________________
B______________________________________
C______________________________________
D______________________________________
|
Бағалау критерийі
• Жануарлардың қанайналым жүйесі түрлерін
анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор
- қанайналым жүйесі шеңберін сызба арқылы ажыратады
– 2 балл;
- әр қанайналым шеңберіне сипаттама береді –
2 балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
|
«Бағалау» айдарында «Биологиялық диктант» дәптерге жазу.
............................................................шеңбері:
сол жақ
қарынша..........................
→ дене мүшелері мен ұлпалары →
→ оң жақ жүрекше аяқталады. ........................шеңбері
:
оң жақ қарынша.............. → өкпе → сол жақ жүрекшемен
аяқталады.
|
Бағалау критерийі
• Кіші және үлкен қанайналымның жүру барысын
сипаттайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін
толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі
бойынша орындайды;)
|
Дескриптор
- қанайналымның түрлерін және жүру барысын жазады
– 2 балл;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Кері байланыс

|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы
алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|


|