Күні: 05.04.2016ж
Мектеп: «№1 жалпы білім беру орта мектебі»ММ
Сабақтың тақырыбы: Жаныңда жүр жақсы адам (28 сабақ)
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б
Мұғалім: Тажибаева Г.Ч.
Сынып: 6 «Ә»
|
Сабақ тақырыбы: |
Жаныңда жүр жақсы адам |
||||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Оқушыларды әкесіне,анасына,әже-атасына деген адалдық, кешірімділік, риясыз қызмет ету, жанашырлық етуге баулу арқылы сүйіспеншілік құндылықтың мәнін ашу |
||||||||||||||||||||
|
Түрі: |
Ашық сабақ |
||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
Міндеттері: |
||||||||||||||||||||
|
Табыс критериялары: |
Әңгімені жан-жақты меңгереді; Өз ойын еркін жеткізе біледі; Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді; |
||||||||||||||||||||
|
Дерек көздері: |
Ғаламтор,әдістемелік құрал |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Құрылымы
Үй тапсырмасын тексеру
Сабақтың тақырыбын ойын арқылы таба білуге, мақсатын нақтылы қоюға үйрету. Ойын: Балалар! Ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар. Фонетика саласы бойынша «Адасқан әріптер» ойыны. Адасқан әріптерді таба отырып, сабақтың тақырыбын ашу керек. Адасқан әріптерді біріктіре отырып, «Жаныңда жүр жақсы адам» жаңа сабақтың тақырыбын таба білдіңдер. Сонымен сабағымыздың мақсатын белгілеп алайық. Жаныңда жүр жақсы адам сөзінің мағынасын ашып алайық. |
||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықтарын ояту |
Тыныштық сәті Тыныштық сәті (Нұрға бөлену. Жағымды жағдай туғызу.) Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. |
||||||||||||||||||||
|
Алға қойылған мақсат Жаңа білімді түсіндіру |
|||||||||||||||||||||
|
Негізгі білімнің қажеттілігі Өмірде қолдана алу |
|||||||||||||||||||||
|
Дәйексөз |
|
||||||||||||||||||||
|
Ойланайық, пікірлесейік! |
|
||||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
Мәтінмен жұмыс Бейнематериалдар көру: 1) «Әке туралы монолог» 2) «Ана туралы монолог» 3) Ата-анаға қамқорлық |
||||||||||||||||||||
|
Бекіту |
|||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс/Рефлексия |
Сабақ қорытындысы Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 1 топ Жақсылық жасау деген не? (топтастырып постерге жазу) 2 топ Жақсы аданың бойында қандай қасиеттер болады? (топтастырып постерге жазу) 3 топ Жақсы адам- елдің ырысы, Жақсы сөз – жанның тынысы. (мақал-мәтелді оқыңдар, негізгі ойды тауып, өмірден мысал келтіріңдер). Түйіндеме: Мұғалім «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбы бойынша берілген құндылық туралы ұғымдардың адам өміріндегі маңызы туралы түйіндеме жасайды. Оқушыларға оларды күнделікті қарым-қатынаста пайдалана алу үшін төмендегі қағидаларды есте сақтау керектігіне тоқталады.
Оқушыларға карточкалар таратылады. Карточкадағы адам жөнінде ойлап, сол адамның қандай қасиеттері бар екенін атап шығу. Тапсырма: Бұл тапсырманы оқушы карточкаға орындайды.Балалар төмендегі сөйлемдерді өз ойларынша әрі қарай жалғастырады. АТЫ-ЖӨНІ ........................................................................................................... ТАПСЫРМА. Өз ойынды жалғастыр:
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса, онда............................................ |
||||||||||||||||||||
|
|
Топпен ән айту. Сөзі Фариза Өңғарсынова, әні А.Асанов « Ақ мамам»
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақты талдау мен бағалау |
Әрбір оқушыға көңіл күй сыйлау: смайликтер таратылады. |
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс/Рефлексия |
Кері байланыс/Рефлексия Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасы |
Сабақ қорытындысы Әр оқушы өзінің отбасындағы қымбат жандарына тілек жазып келу. «Қасиет» мәтінін оқу. |
||||||||||||||||||||
|
Соңғы тыныштық сәті |
Сендер отбасыларыңмен тау бөктеріне демалуға бардыңдар. Бәрің сондай қуаныштысыңдар, отбасы мүшелерінің барлығы мәз-мейрам. Әдемі түрлі-түсті гүлдер, көбелектер қалықтап жүр. Құстар әсем ән салуда. Сендер өз ата-аналарыңмен қуанып ойнап, шаттанып жүрсіңдер.Қуанышты көңілмен көзімізді ашып, қандай сезімде болғанымызды айтайық. |
||||||||||||||||||||
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АНА |
ӘКЕ |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АТА |
ӘЖЕ |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АҒА |
АПА |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
ҰСТАЗ |
ДОС |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
КӨРШІ |
НАҒАШЫ |
Аты-жөні
.................................................................
ТАПСЫРМА
Өз ойыңды жалғастыр:
Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.
.................................................................
Менің досым
.................................................................
Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында
.................................................................
Менің сыныптасым
.................................................................
Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер
.................................................................
Маған саяхатта жақсы болар еді, егер
.................................................................
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда
.................................................................
Аты-жөні
.................................................................
ТАПСЫРМА
Өз ойыңды жалғастыр:
Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.
.................................................................
Менің досым
.................................................................
Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында
.................................................................
Менің сыныптасым
.................................................................
Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер
.................................................................
Маған саяхатта жақсы болар еді, егер
.................................................................
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда
.................................................................
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жаныңда жүр жақсы адам" 6- сынып
Ашық сабақ "Жаныңда жүр жақсы адам" 6- сынып
Күні: 05.04.2016ж
Мектеп: «№1 жалпы білім беру орта мектебі»ММ
Сабақтың тақырыбы: Жаныңда жүр жақсы адам (28 сабақ)
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б
Мұғалім: Тажибаева Г.Ч.
Сынып: 6 «Ә»
|
Сабақ тақырыбы: |
Жаныңда жүр жақсы адам |
||||||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Оқушыларды әкесіне,анасына,әже-атасына деген адалдық, кешірімділік, риясыз қызмет ету, жанашырлық етуге баулу арқылы сүйіспеншілік құндылықтың мәнін ашу |
||||||||||||||||||||
|
Түрі: |
Ашық сабақ |
||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
Міндеттері: |
||||||||||||||||||||
|
Табыс критериялары: |
Әңгімені жан-жақты меңгереді; Өз ойын еркін жеткізе біледі; Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді; |
||||||||||||||||||||
|
Дерек көздері: |
Ғаламтор,әдістемелік құрал |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Құрылымы
Үй тапсырмасын тексеру
Сабақтың тақырыбын ойын арқылы таба білуге, мақсатын нақтылы қоюға үйрету. Ойын: Балалар! Ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар. Фонетика саласы бойынша «Адасқан әріптер» ойыны. Адасқан әріптерді таба отырып, сабақтың тақырыбын ашу керек. Адасқан әріптерді біріктіре отырып, «Жаныңда жүр жақсы адам» жаңа сабақтың тақырыбын таба білдіңдер. Сонымен сабағымыздың мақсатын белгілеп алайық. Жаныңда жүр жақсы адам сөзінің мағынасын ашып алайық. |
||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықтарын ояту |
Тыныштық сәті Тыныштық сәті (Нұрға бөлену. Жағымды жағдай туғызу.) Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз... Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. |
||||||||||||||||||||
|
Алға қойылған мақсат Жаңа білімді түсіндіру |
|||||||||||||||||||||
|
Негізгі білімнің қажеттілігі Өмірде қолдана алу |
|||||||||||||||||||||
|
Дәйексөз |
|
||||||||||||||||||||
|
Ойланайық, пікірлесейік! |
|
||||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
Мәтінмен жұмыс Бейнематериалдар көру: 1) «Әке туралы монолог» 2) «Ана туралы монолог» 3) Ата-анаға қамқорлық |
||||||||||||||||||||
|
Бекіту |
|||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс/Рефлексия |
Сабақ қорытындысы Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 1 топ Жақсылық жасау деген не? (топтастырып постерге жазу) 2 топ Жақсы аданың бойында қандай қасиеттер болады? (топтастырып постерге жазу) 3 топ Жақсы адам- елдің ырысы, Жақсы сөз – жанның тынысы. (мақал-мәтелді оқыңдар, негізгі ойды тауып, өмірден мысал келтіріңдер). Түйіндеме: Мұғалім «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбы бойынша берілген құндылық туралы ұғымдардың адам өміріндегі маңызы туралы түйіндеме жасайды. Оқушыларға оларды күнделікті қарым-қатынаста пайдалана алу үшін төмендегі қағидаларды есте сақтау керектігіне тоқталады.
Оқушыларға карточкалар таратылады. Карточкадағы адам жөнінде ойлап, сол адамның қандай қасиеттері бар екенін атап шығу. Тапсырма: Бұл тапсырманы оқушы карточкаға орындайды.Балалар төмендегі сөйлемдерді өз ойларынша әрі қарай жалғастырады. АТЫ-ЖӨНІ ........................................................................................................... ТАПСЫРМА. Өз ойынды жалғастыр:
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса, онда............................................ |
||||||||||||||||||||
|
|
Топпен ән айту. Сөзі Фариза Өңғарсынова, әні А.Асанов « Ақ мамам»
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақты талдау мен бағалау |
Әрбір оқушыға көңіл күй сыйлау: смайликтер таратылады. |
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс/Рефлексия |
Кері байланыс/Рефлексия Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасы |
Сабақ қорытындысы Әр оқушы өзінің отбасындағы қымбат жандарына тілек жазып келу. «Қасиет» мәтінін оқу. |
||||||||||||||||||||
|
Соңғы тыныштық сәті |
Сендер отбасыларыңмен тау бөктеріне демалуға бардыңдар. Бәрің сондай қуаныштысыңдар, отбасы мүшелерінің барлығы мәз-мейрам. Әдемі түрлі-түсті гүлдер, көбелектер қалықтап жүр. Құстар әсем ән салуда. Сендер өз ата-аналарыңмен қуанып ойнап, шаттанып жүрсіңдер.Қуанышты көңілмен көзімізді ашып, қандай сезімде болғанымызды айтайық. |
||||||||||||||||||||
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АНА |
ӘКЕ |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АТА |
ӘЖЕ |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
АҒА |
АПА |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
ҰСТАЗ |
ДОС |
|
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық. |
|
КӨРШІ |
НАҒАШЫ |
Аты-жөні
.................................................................
ТАПСЫРМА
Өз ойыңды жалғастыр:
Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.
.................................................................
Менің досым
.................................................................
Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында
.................................................................
Менің сыныптасым
.................................................................
Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер
.................................................................
Маған саяхатта жақсы болар еді, егер
.................................................................
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда
.................................................................
Аты-жөні
.................................................................
ТАПСЫРМА
Өз ойыңды жалғастыр:
Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.
.................................................................
Менің досым
.................................................................
Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында
.................................................................
Менің сыныптасым
.................................................................
Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер
.................................................................
Маған саяхатта жақсы болар еді, егер
.................................................................
Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда
.................................................................
шағым қалдыра аласыз













