Ашық сабақ "Жаныңда жүр жақсы адам" 6- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жаныңда жүр жақсы адам" 6- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 6- сыныптарға арналған. "Жаныңда жүр жақсы адам" тақырыбында өткізілді. Мақсаты:Оқушыларды әкесіне,анасына,әже-атасына деген адалдық, кешірімділік, риясыз қызмет ету, жанашырлық етуге баулу арқылы сүйіспеншілік құндылықтың мәнін ашу.Міндеттері: - өзара адал қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту; - шыншыл, адал болуға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 05.04.2016ж

Мектеп: «№1 жалпы білім беру орта мектебі»ММ

Сабақтың тақырыбы: Жаныңда жүр жақсы адам (28 сабақ)

Құндылық: Сүйіспеншілік

Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б

Мұғалім: Тажибаева Г.Ч.

Сынып: 6 «Ә»

Сабақ тақырыбы:

Жаныңда жүр жақсы адам


Мақсаты:

Оқушыларды әкесіне,анасына,әже-атасына деген адалдық, кешірімділік, риясыз қызмет ету, жанашырлық етуге баулу арқылы сүйіспеншілік құндылықтың мәнін ашу

Түрі:

Ашық сабақ

Міндеттері:

Міндеттері:
- өзара адал қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту;
- шыншыл, адал болуға тәрбиелеу.
Көрнекі құрал: кітап, интерактивті тақта.

Табыс критериялары:

Әңгімені жан-жақты меңгереді;

Өз ойын еркін жеткізе біледі;

Салыстырып, қорытынды жасай білуге үйренеді;


Дерек көздері:

Ғаламтор,әдістемелік құрал

Сабақ жоспары

Кезеңдері

Құрылымы



Үй тапсырмасын тексеру



Сабақтың тақырыбын ойын арқылы таба білуге, мақсатын нақтылы қоюға үйрету.

Ойын: Балалар! Ойын ойнасақ қалай қарайсыңдар. Фонетика саласы бойынша «Адасқан әріптер» ойыны. Адасқан әріптерді таба отырып, сабақтың тақырыбын ашу керек.

Адасқан әріптерді біріктіре отырып, «Жаныңда жүр жақсы адам» жаңа сабақтың тақырыбын таба білдіңдер. Сонымен сабағымыздың мақсатын белгілеп алайық. Жаныңда жүр жақсы адам сөзінің мағынасын ашып алайық.

Қызығушылықтарын ояту























































Тыныштық сәті

Тыныштық сәті (Нұрға бөлену. Жағымды жағдай туғызу.)

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.

Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.

Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын.

Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын».

Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз...

Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.

Жаймен көзіңізді ашуға болады.

Алға қойылған мақсат

Жаңа білімді түсіндіру

Негізгі білімнің қажеттілігі

Өмірде қолдана алу

Дәйексөз




Ойланайық, пікірлесейік!

  • Айналаңдағы адамдардың жақсылығын қалай сезінесіңдер?

  • «Жаныңда жүр жақсы адам» дегенді қалай түсінесіңдер?

  • «Әрбір жақсы істің жарасымдылығы жүрекке нұр шашады» дегенді қалай түсінуге болады.

Мағынаны тану

Мәтінмен жұмыс
Мұғалім мәтінді оқу барысында әрбір оқиғадан кейін кідіріс жасап, сұрақ қою арқылы оқушылардың белсенділігін арттырып отырады.

Бейнематериалдар көру:

1)      «Әке туралы монолог»

2)      «Ана туралы монолог»

3)       Ата-анаға қамқорлық

Бекіту

Ой толғаныс/Рефлексия

Сабақ қорытындысы

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

1 топ  Жақсылық жасау деген не? (топтастырып постерге жазу)

2 топ  Жақсы аданың бойында қандай қасиеттер болады? (топтастырып постерге жазу)

3 топ  Жақсы адам- елдің ырысы, Жақсы сөз – жанның тынысы. (мақал-мәтелді оқыңдар, негізгі ойды тауып, өмірден мысал келтіріңдер).

Түйіндеме: Мұғалім «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбы бойынша берілген құндылық туралы ұғымдардың адам өміріндегі маңызы туралы түйіндеме жасайды. Оқушыларға оларды күнделікті қарым-қатынаста пайдалана алу үшін төмендегі қағидаларды есте сақтау керектігіне  тоқталады.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

 

АНА

 

 

ӘКЕ

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

 

АТА

 

 

ӘЖЕ

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

 

АҒА

 

 

ӘПКЕ

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

 

ҰСТАЗ

 

 

ДОС

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

Жанында жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам  ойлайтынын  кезекпен айтып шық.

 

КӨРШІ

 

 

НАҒАШЫ

 

Оқушыларға карточкалар таратылады. Карточкадағы адам жөнінде ойлап, сол адамның қандай қасиеттері бар екенін атап шығу.

 Тапсырма: Бұл тапсырманы оқушы карточкаға орындайды.Балалар төмендегі сөйлемдерді өз ойларынша әрі қарай жалғастырады.

АТЫ-ЖӨНІ ...........................................................................................................

ТАПСЫРМА.

Өз ойынды жалғастыр:

  1. Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.......................................................

  2. Менің досым....................................................................................................

  3. Бәріненде менің жақсы көретінім, адамның бойында..............................

  4. Менің сыныптасым.........................................................................................

  5. Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер.....................................

  6. Маған саяхатта жақсы болар еді, егер......................................................

Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса, онда............................................


Топпен ән айту

Сөзі Фариза Өңғарсынова, әні А.Асанов « Ақ мамам» 



Сабақты талдау мен бағалау

Әрбір оқушыға көңіл күй сыйлау: смайликтер таратылады.

Кері байланыс/Рефлексия

Кері байланыс/Рефлексия

Тақырыпты қалай түсінгенін стикерге жазып, плакатқа жапсырады.

Сабақ қорытындысы мен үй тапсырмасы

Сабақ қорытындысы

Әр оқушы өзінің отбасындағы қымбат жандарына тілек жазып келу. «Қасиет» мәтінін оқу.

Соңғы тыныштық сәті

Сендер отбасыларыңмен тау бөктеріне демалуға бардыңдар. Бәрің сондай қуаныштысыңдар, отбасы мүшелерінің барлығы мәз-мейрам. Әдемі түрлі-түсті гүлдер, көбелектер қалықтап жүр. Құстар әсем ән салуда. Сендер өз ата-аналарыңмен қуанып ойнап, шаттанып жүрсіңдер.Қуанышты көңілмен көзімізді ашып, қандай сезімде болғанымызды айтайық.













































Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.



АНА





ӘКЕ

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.



АТА





ӘЖЕ

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.



АҒА





АПА

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.



ҰСТАЗ





ДОС

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.

Жаныңда жүрген жақсы адамды ойлап, оның қандай қасиетіне қарап жақсы адам ойлайтыныңды кезекпен айтып шық.



КӨРШІ





НАҒАШЫ













Аты-жөні

.................................................................

ТАПСЫРМА

Өз ойыңды жалғастыр:

Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.

.................................................................

Менің досым

.................................................................

Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында

.................................................................

Менің сыныптасым

.................................................................

Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер

.................................................................

Маған саяхатта жақсы болар еді, егер

.................................................................

Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда

.................................................................



Аты-жөні

.................................................................

ТАПСЫРМА

Өз ойыңды жалғастыр:

Менің ойымша, жақсы адам болу үшін.

.................................................................

Менің досым

.................................................................

Бәрінен де менің жақсы көретінім,адамның бойында

.................................................................

Менің сыныптасым

.................................................................

Мен сабақта жақсы нәтиже көрсетер едім, егер

.................................................................

Маған саяхатта жақсы болар еді, егер

.................................................................

Менің ойымша әр адам өзі жақсы болса,онда

.................................................................



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
869
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі