Ашық сабақ Жапсырмалау(аппликация) 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жапсырмалау(аппликация) 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пәні мұғалімдеріне қажетті. Мұғалімдерге іс-тәжірбиелік жұмыстарын шыңдауға, тәжірбие алмасуға мүмкіндік береді. Оқушыларға білімді игертуде жаңа әдіс тәсілдердің тиімді тұстарын пайдалана отырып, дағдыларымен шеберліктерін шыңдап, кеңістік қиялын, шығармашылық қабілетін дамытады. Оқушылардың еңбекке деген қызығушылығын арттырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Математика 9-сабақ Мектеп: «Достық»ЖОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты – жөні:Стыбаева А Есепті шығару тәсілдері

Күні: 17 . 04.2018ж. Қатысқандар саны: 23

Сынып: 2 «И» Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы: Есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары (оқу бағ-дарламасына сілтеме)

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыр

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: есептерді шығарады салыстырады

Көптеген оқушылар санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруды біледі.

Кейбір оқушылар:кері есептерді құрастыру және салыстырады

Жетістік критерийлері

- екі таңбалы сандарды оқу және салыстырады

  • - санды бірнеше есе арттырады және салыстырады

Тілдік мақсаттар

Екі таңбалы сандар

Құндылықтарды дарыту

Қарым – қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Нотбук

Бастапқы білім

Өзіңді тексер!


Сабак барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сабақ мақсатымен таныстыру. Топқа біріктіру: 1-топ «Алғыс», 2-топ «Мейірім», 3-топ «Қуаныш»

Өткен сабақты пысықтау.

«Сұрақ - жауап» әдісі.

Шаттық шеңбері


Сабақтың ортасы




Жаңа сабақ. «Кім шылдам»

1-тапсырма.

1.Өрнектердің мінін тауып,әр баланың қандай қалада болғанын анықта.

Бала

21+14+29= 64 * 9*5-(30+9)=6

3*9-18:6=24 21:7+12:3=7

4*8+2*9= 50 4*(2*5)+30=70

Дескриптор Білім алушы:

  • - Өрнектердің мінін табады:

2-тапсырма. «Кім тапқыр»

Шарты:

ӨShape3 Shape2 скеменге д. – 24 сағ.

? есе арт.

Қарағандыға д. – 4 сағ.

Ш: 24:4 =8 Ж: 8 есе арт.



Шарты:

ӨShape4 Shape5 скеменге д. – 24 сағ.

? арт.

Қарағандыға д. – 4 сағ.

Ш: 24 – 4 = 20 Ж: 20 арт.

Дескриптор Білім алушы:

- сұлба бойынша есеп құрастырады

СЕРГІТУ СӘТІ

Тарсылдатпай едендi Жүгiрейiк бiр уақ.

Орнымыздан тұрып ап Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш

3-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Берілген мәліметтер мен сұлбаларды пайдаланып есептер құрастыр.Оларды шығар.

Шарты:

АShape6 Shape7 лматы – Талдықорған – 4 сағ

? есе арт. (есе кем)

Алматы – Қарағанды -16 сағ.

Ш: 16:4=4 Ж: 4 есе арт. (есе кем)


Шарты:

АShape8 лматы – Талдықорған – 4 сағ

? есе арт. (есе кем)

Алматы – Қарағанды -16 сағ.

Ш: 16:4=4 Ж: 4 есе арт. (есе кем)

Дескриптор:

  • - Берілген мәліметтер мен сұлбаларды пайдаланып есептер құрастырады.

4-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Тез ойна тез ойла»

2*9+45:9= 23 12:6*9=18 7*(25-21)+12=40

5*9-2*4= 37 14:2*7=49 45+5:5-10=36

14:(2*7)=1 16:4*2*2= 16 8*(36:9)+23=55

18:6:3=1 18:(6:3)= 9 25:5*9=45

6- тапсырма Теңдеуді шеш.

Х*8=25+15 (43-39)* х =24 12: х+10=13

Х*8=40 4* х=24 12: =13-10

х=40:8 х=24:4 12: =3

х=5 х=6 х=12:3

5*8=25+15 43-39*6=24 х=4

12:4+10=13

Дескриптор:

- Теңдеуді шешеді

  • Үй тапсырма 5- тапсырма






Оқулық , дәптер

















Сергіту сәтіне арналған жинақ








Сабақтың соңы

Рефлексия

Кеме суреті

Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Деңгейлік тапсырмалар

А) кері есептерді құрастыр және салыстыр

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Музыка әуенімен денсаулыққа пайдалы дене жаттығуларын жасату.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді туралы өз пікіріңді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс

қойылған ба?

Оушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық езеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі әспектісі. Оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады. Оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2:


















Пән: Математика 25-сабақ Мектеп: «Достық»ЖОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты – жөні:Стыбаева А Геометриялық фигуралар .Периметр. Аудан

Күні: 11 . 05.2018ж. Қатысқандар саны: 23

Сынып: 2 «И» Қатыспағандар саны :

Сабақ тақырыбы Логикалық есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары (оқу бағ-дарламасына сілтеме)

2.5.1.5** - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табуға; ұзындық, ені, периметрді табуға берілген есептерді; тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді (айырмалық салыстыруға қатысты) талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және шығару

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: - көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін табады

Көптеген оқушылар ұзындық, ені, периметрді табады.

Кейбір оқушылар: тура және жанама тұжырымдармен берілген есептерді шығарады.

Жетістік критерийлері

Логикалық есептер шығарады

Тілдік мақсаттар

Логика

Құндылықтарды дарыту

Қарым – қатынас мәдениетіне тәрбиелеу.

Пән аралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Нотбук

Бастапқы білім

Геометриялық мазмұндағы есептерді шығару.


Сабак барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сабақ мақсатымен таныстыру. Топқа біріктіру: 1-топ «Алғыс», 2-топ «Мейірім», 3-топ «Қуаныш»

Өткен сабақты пысықтау.

«Сұрақ - жауап» әдісі.

Шаттық шеңбері


Сабақтың ортасы




Жаңа сабақ. «Кім жылдам»

1-тапсырма.

  1. а) «Сиқырлы» шаршылар.

Сандарды көлденеңнен қос. Сандарды тігінен қос.

5

1

6


5

1

6

3

4

7

3

4

7

8

5

13

8

5

13


ә )0-ден 8-ге дейінгі сандардан «Сиқырлы» шаршылар құрастыр.

7

0

7




7

0

7

2

4

6

2

4

6

9

4

13

9

4

13

Шықан қосынды сәйкес келуі тиіс

7

0

7

2

4

6

9

4

13

Қандай сандарды қою керек

Дескриптор Білім алушы:

- Сандарды көлденеңнен тігінен қосады.

  • 2-тапсырма. «Кім тапқыр» Бос орындарға сан қой.

9

+

6

=

15


44

+

24

=

68


50

+

15

=

65

-


+


=

-


+


-

-


+


-

5

-

3

=

2

14

-

5

=

9

22

-

3

=

19

=


=


=

=


=


=

=


=


=

4

+

9

=

13

30

+

29

=

59

28

+

18

=

46

Дескриптор Білім алушы:

- Бос орындарға сан қойады.

СЕРГІТУ СӘТІ

3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Әр машина белгілі бір санды көрсетеді.Оның қай сан екенін анықта.

10+10+10=30 10+4+4=18 4-2=2 10+4+2=16

Дескриптор:

  • - Оның қай сан екенін анықтайды.

4-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Тез ойна тез ойла»

Қай текшенің жазбасы көрсетілген.Екінші текшенің жазбасы көрсетілген.

Дескриптор:

- Екінші текшенің жазбасын анықтайды

5-тапсырма

а)Шарты:

Басқатырғы-9 Ш:9+12+6 27

Теңдеу-12 Ж:27 тапсырма

Есеп-6

ә)Шарты:

1 команда-4бала Ш:4*9 24

6 команда-? Ж:барлығы 24бала

б)Шарты:

Есеп-10мин Ш:10+4*2 18

4теңдеудің әрқайсысы-2мин тең Ж:барлығы 18мин

Үй тапсырма 4- тапсырма






Оқулық , дәптер

















Сергіту сәтіне арналған жинақ








Сабақтың соңы

Рефлексия

Кеме суреті

Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.

Деңгейлік тапсырмалар

А) Сандарды көлденеңнен тігінен қос.


Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)


Музыка әуенімен денсаулыққа пайдалы дене жаттығуларын жасату.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді туралы өз пікіріңді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс

қойылған ба?

Оушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық езеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі әспектісі. Оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады. Оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2:









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
1044
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі