Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жапырақтың құрылысы"7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Жас биолог Оқу ісі орынбасары:
А.Байсенгирова
Сабақ тақырбы: Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Фотосинтез үдерісі. |
Мектеп: № 59 |
|
|
||||||
Күні: 12.12.18ж |
Мұғалімнің аты-жөні: А.Қозыбаева |
|
|||||||
СЫНЫП: 7ә |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Жапырақтың құрылысы мен қызметіне және фотосинтез үдерісіне түсінік беру.Желтоқсан оқиғасы, тәуелсіздік жайлы айтып өту. |
|
|||||||
Сабақтан күтілетін нәтиже І-деңгей |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Өсімдік ағзасындағы жапырақтың қызметін айтады. |
|
|||||||
ІІ-деңгей |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Жапырақтың ішкі құрылысының маңызын анықтайды. |
|
|
||||||
ІІІ-деңгей |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Фотосинтез үдерісіндегі хлорофилл мен жарықтың роліне талдау жасайды. |
|
|||||||
Тілдік мақсат |
Ксилема, Флоема, Паренхима |
|
|||||||
Ресурстар |
Оқулық, стикерлер,слайдтар, тест парақшалары |
|
|||||||
Пәнаралық байланыс |
химия, география, медицина |
|
|||||||
Алдыңғы оқу |
Тамырлардың құрылысы мен қызметі. |
|
|||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ жауап, әңгімелеу |
|
|||||||
Сабақтың жоспары |
|
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақтың барысы |
Бағалау критерилері және жұмыс түрі |
|
||||||
І. Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберін құрады. Оқушы биология сабағында қолданылатын термин сөзді айтады.Соңғы әріптен жаңа терминді келесі оқушы құрастырады.Фотосинтез-зебра-акула-аю |
Жеке |
|
||||||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 10-минут І-деңгей |
Оқушылар сабағымызды бастамастан бұрын сендерді алда келе жатқан Тәуелсіздік күнімен құттықтаймын.Биыл тәуелсіздігімізге 27 жыл.Желтоқсан көтерілісі 1986 жылы 16-19 желтоқсан аралығында Алматы қаласында өтті.Қазақ халқы тарихындағы естен кетпес елеулі оқиға болып табылады.
Үй тапсыпмасын сұрамастан бұрын алтын ережелермен танысайық. Қайталау сұрақтары: 1.Тамыр қандай қызмет атқарады? 2.Тамыр қандай аймақтардан тұрады? 3.Өсу аймағында жасушалар қалай маманданады? 4.Өткізу аймағының қызметі? |
Жеке 1 балл |
|
||||||
ІІ-деңгей |
«Мәтіндегі қатені табыңдар» Тамыр оймақшасы топырақтан еріген заттар мен суды сіңіруге жауапты.Ол түзуші ұлпадан түзілген.Тамыр оймақшасының сыртқы жасушалары өлі жасушалар.Тамыр оймақшасы ешқашан түлемейді. Бөліну аймағы түзуші ұлпалардан тұрады.Бұл жасушалар анда-санда көбейеді.Олардың көп бөлігі өсу аймағына, ал аз бөлігі тамыр оймақшасының жаңа жасушаларына айналады. Өсу аймағы тамыр оймақшасынан кейін орналасады.Бұл аймақтар арасында бөлу шегі жоқ.Өсу аймағында енді ғана түзілген жасушалардың мөлшері арта бастайды,яғни ұзарады. Сору аймағы қорғаныш қызметін атқарады.Тамыр түкшелері- заттарды сіңіруді тікелей қамтамасыз етеді.Тамыр түкшелерінің ұзындығы 2м.Олар бірнеші ай өмір сүреді. |
Жеке 2 балл |
|
||||||
ІІІ-деңгей |
Тест тапсырмалары. |
3 балл |
|
||||||
Жаңа сабақ 12 минут |
Жапырақтың өсімдіктің қоректенетін басты мүшесі.
Жапырақтың ішкі құрылысы. Жапырақтың іші шырынды жасыл жұмсақ болатынын байқаған шығарсыңдарБұл негізгі фотосинтездеуші ұлпа жасушалары-паренхимаЖоғары қабаты-бағаналы, ішкі-кеуекті. Фотосинтез-өсіімдік ағзасындағы маңызды үдеріс.Фотосинтез-жарық энергиясын нәруыздар, майлар мен көмірсулар энег Ргиясыны айналдыру. Келесі кезекте оқушылар топқа бірігіп,постер қорғайды. 1-топ.Жапырақтың сабаққа орналасуы. 2-топ.Жапырақтың сыртқы,ішкі құрылысы. 3-топ.Жапырақ тақтасының пішіні. 4-топ.Жапырақтың жүйкеленуі. Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды. Сергіту сәті.Ребус
Ребустың жауабы:Күз-береке,Күз- мереке. Мағжан:Біз бүгінгі сабақта жапырақтың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын талқыладық.Ал бөлме өсімдіктерінде фотосинтез үдерісі жүре ме? Ұлжан:Мен сендерге бөлме өсімдіктері жайлы айтып берейін. |
Топтық жұмыс |
|
||||||
Сабақты бекіту 10 минут І-деңгей |
«Жалғасын тап» Фотосинтездеуші ұлпа........ Жапырақтың қызметі.......... |
Дұрыс жауаптарға 1 балл |
|
|
|||||
ІІ-деңгей |
Жапырақтың қорғаныш қызметі....... Жапырақтың төменгі жағы...... Хлорофилл....... |
Дұрыс жауаптарға 2 балл |
|
|
|||||
ІІІ-деңгей |
Дұрыс жауаптарға 3 балл |
||||||||
Үйге тапсырма 2 минут |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі.Фотосинтез үдерісі. Өсімдіктердегі өткізгіш ұлпа туралы эссе жазыңдар.Неліктен олар жануарларда түзілмейді. |
Тапсырманы орындағанда «3» деген баға қойылады. |
|||||||
Бағалау 1 минут |
Жауаптарына қарай мадатқау |
|
|||||||
Кері байланыс 2 минут |
|
||||||||
Рефлексия |
|
||||||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|||||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
|||||||
|
|
||||||||
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |