Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ тақырыбы: «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру» 6-сынып математика
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Әл – Фараби атындағы орта мектебі» КММ









Ашық сабақ тақырыбы:

«Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

6 «Ә» сынып





Математика пәнінің мұғалімі: Киргизбаева А.А.







2024-2025 оқу жылы

Бекітемін:

Бөлім:

6.2В Алгебрлық өрнектер

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Киргизбаева Айгул Айхановна

Пән/Сынып:

6Ә сынып. Қатысқандар саны: 11 Қатыспағандар саны:

Күні:

10.12.2024ж.

Сабақтың тақырыбы:

Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.1.5 жақшаны ашу ережелерін білу;

6.2.1.6 коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

Сабақтың мақсаттары:

  • жақша алдында «+» таңбасы болса, жақшаны ашады;

  • жақша алдында «-» таңбасы болса, жақшаны ашады;

  • көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданып, жақшаны ашады;

  • жақша ішіндегі қосылғыштар екіден көп болғанда көбейтудің үлестірімділік қасиетін қоданып, жақшаны ашады;

  • ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады.

  • коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады.

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру.тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

-Жақшаны ашу ережесін тұжырымдау,көбейтудің қосуға және азайтуға қатысты үлестірімділік қасиетін пайдаланып жақшаны ашу.

Психологиялық ахуал.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.








Әр оқушы өзінің таңдаған асықтың түсі бойынша топтарға бөлініп отырады.

1 топ.

2 топ.

3 топ.


1. «Постер құру» әдісі.

Үй тапсырмасын тексеру. №639.

Үй тапсырмасы.

Қалыптастырушы бағалау.. Интербелсенді тақтада есептің жауаптары көрсетіледі.



«Бас бармақ» әдісі бойынша бір-бірін бағалайды.










15 мин

Жаңа сабақты бекіту.

Жаңа сабақ. Видеотүсіндіру.

«Жақша» атауы немістің Леонард Эйлер енгізген «Кlammer»-жақша деген термин сөзінен шыққан.Жақшалар тек XVIII ғасырдың I жартысында ғана неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пен Леонард Эйлердің еңбектері арқылы кеңінен тарады. Жақша ішінде алгебралық қосынды жазылған өрнектерді оған тең жақшасыз өрнектермен алмастыруға болады. Бұл жағдайды «жақшаларды ашу» деп атайды. Жақшаларды ашқаннан кейінгі өрнек пен бастапқы өрнек теңбе-тең өрнектер деп аталады.

Топтық жұмыс. «ДЖИГСО» әдісі.

Әр топқа тапсырмалар беріледі. Басында топ ішінде талдап, содан кейін басқа топтарға барып түсіндіреді. Сұрақтар болса жауап береді.

1 – жағдай. Жақша алдында «+» таңбасы бар a + (- b + c – d) түріндегі өрнектердегі жақшаны ашу.

2 – жағдай. Жақша алдында «-» таңбасы бар түріндегі өрнектегі жақшаны ашу.

3 – жағдай. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаларды ашу.

Көбейтудің үлестірімділік қасиеті жақша ішіндегі қосылғыштар саны екіден көп болған жағдайда да орындалады.

4 – жағдай. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. Көбейтудің үлестірімділік қасиеті теңдігінің оң жақ және сол жақ бөліктерінің орындарын ауыстырсақ: теңдігі шығады. Мұндағы: – ортақ көбейткіш. Мұндай жағдайда «ортақ көбейткішті жақша сыртына шығардық», - дейді. Демек, қосындысын көбейтіндісі түрінде жазуды ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару деп атайды.

Егер өрнек сан мен бір немесе бірнеше әріптің көбейтіндісі болса, онда санды коэффициент деп атайды.




Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.














1 – мысал. немесе

және - теңбе-тең өрнектер.

2 – мысал. немесе

3 - мысал. және - теңбе-тең өрнектер.

өрнегіндегі жақшаны ашайық. бұл алгебралық қосынды деп аталады, алгебралық қосылғыштар.

немесе

4 - мысал.

Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш


5-мысал. –9а ⋅ (–3b) ⋅ c өрнегінің коэффициентін табайық.
–9
a ⋅ (–3b) ⋅ c=(–9) ⋅ (–3) ⋅ abc=27abc, мұндағы 27 саны 27 abc өрнегінің коэффициенті.

Дескриптор:

-Көбейтудің үлестірімділік қасиетінің ережесін айтады, мысал келтіреді.

-Жақшаларды ашу ережелерін айтады, мысал келтіреді.

-Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару ережесін айтады, мысал келтіреді.

Қалыптастырушы бағалау. Топтар бір-бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

Қызыл түс – қате.

Сары түс – орташа

Жасыл түс – өте жақсы.




Тақта, слайд, оқу құралдары;

6 сыныпқа арналған оқулық

































20

минут
























Бекіту тапсырмасы

1-тапсырма. Ауызша есеп: №659 /оқулықтан/ 3ав; -0.8mn; k; 3у*8; Ху; -k; -4n*1,2 - 6n;

-2n; -(- 2.3m); +(-5mnk); -4kl

2-тапсырма. «Деңгейлеп оқыту»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары білу, қолдану, жинақтау

А деңгейі.

1) 3-(а-2), мұндағы а═7
2) 2+(с-4) мұндағы с═1
3) 6-(7+в) мұндағы в═8
В деңгейі,

  1. 3ах-3вх-сх

  2. 5m2 -20mх-15

  3. 2ах-6ау-8аn

C деңгейі. Оқулықтан. №677

3-тапсырма. «Ойлан-жұптас-бөліс». Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Ойлау дағдылары: қолдану № 660
1) 1,9(а+2)═1, 9а+3, 8;
2) 3(а - 1, 7)═3а - 5, 1;
3) -2(х - 0, 9) ═ 2х+1, 8;
4)- 3(1, 6+у)═ - 4, 8 - 3у;
5) 1, 3(а - в)═1, 3а - 1, 3в;
6) -4(х+у)═ - 4х - 4у;


4-тапсырма. Өз бетімен жұмыс.

Тест жұмысы

1)Жақшаны ашыңдар: 15х+(6х-12у)

А) 21х+12у В) 21х-12у С) 9х+12у Д) 9х – 12у

2) Жақшаны ашыңдар: 4,6а+(9,7)в-5,6а

А) –а+9,7в В) а - 9,7в С) 10,2+9,7в Д) 10,2а – 9,7в

3) Теңдеуді шешіңдер:

7х - 2х = - 14,5

А) 29 В) – 2,9 С) 2,9 Д) 29




Оқушылар тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.


Бағалау критерийлері: Ауызша өрнектің коэффициенттерін атау.



Бағалау критерийлері:

-Өрнектің мәнін табу;

-ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару;

- теңдеуді шешу;



















Бағалау критерийлері: Жақшаларды ашып, есептер шығару.



Тест жауаптары:

1. В

2. А

3. В



Жеке жұмыс /карточкамен/.

1.Жақшаларды ашып, өрнектерді теңбе-тең түрлендіріңдер:

1)

2)

3)



Дескриптор: Өрнектің коэффициенттерін атайды.

Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы. Дескриптор:

- өрнекті ықшамдайды, мәнін табады. - ортақ көбейткішті анықтайды, жақша сыртына шығарады. -жақшаларды ашу ережесін қолданады, -теңдеуді шешеді

Қалыптастырушы бағалау. «Сигналдар әдісі» бойынша. Барлығы дұрыс – Жасыл. Бірнеше қате – Қызыл

Дескриптор: жақшаларды ашып жазады.

Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісі арқылы.









Қалыптастырушы бағалау. Смайликтер арқылы.




Слайд


Оқулық







Рисунок 1 Рисунок 2







Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл



Интернет ресурстары

















5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • - коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады.

  • жақшаны ашу ережелерін қолданып есептер шығарады;

  • Өрнектердегі жақшаны ашуда көбейтудің үлестірімділік қасиетін, рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін пайдаланып күрделі есептер шығарады.

Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша «Мен үшін бүгін сабақта» көмегімен рефлексия жасайды.

Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»:

Оқушыларға жеке парақшалар беріледі. Олар үш бағыт бойынша өз жұмыстары бойынша қажет сөздердің астын сызу керек.

Кері байланыс.

«Киіз үй»



Үй тапсырма:

Шығармашылық тапсырма







Тақырыпты меңгергенін анықтау




Сабақ

Мен сабақта

Қорытынды




қызық

жұмыс істедім

материалды

түсіндім




қызықсыз

демалдым

білетінімнен

де көп білдім




тапсырма ны орындағым келмеді

басқаларға көмектестім

онша

түсінбедім
















Үйге тапсырма. (деңгей бойынша)

А деңгейі №662 (182 бет)

B деңгейі:№671 (184 бет)

C деңгейі: №681 (185 бет)


Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пен Леонард Эйлердің өмірі мен еңбектері туралы мәлімет жазу






Кері байланыс




Бағалау парағы бойынша бағаланады:

8-10 балл – «5»

6-7 балл – «4»

4-5 балл – «3»



Презентация





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.02.2025
105
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі