Қысқа мерзімді (күнделікті) жоспары
Сабақтың тақырыбы: «Жақсы сөз – жарым ырыс»
|
Бөлім |
ІІІ-бөлім. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Майлиева Жазира Балтабаевна |
|
Күні |
26.02.2024 |
|
Секция немесе үйірме атауы, топ |
«Эрудит» үйірмесі, І топ |
|
Сабақтың мақсаты: Сабақтың міндеттері: |
Оқушыларға жақсы сөздің құндылығы туралы түсінік беру.
Білімділік:
Жақсы сөздің
адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; Тәрбиелілік: Ізгілікке, ізеттілікке, жақсы сөз арқылы жақсы мінез - құлыққа тәрбиелеу. |
|
Тәрбие құндылықтары: |
Ар- ұят: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділікті таныту |
|
Күтілетін нәтижелер |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс-тар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Көңіл-күйіміз қалай? Сабаққа дайынбыз ба? (Сабаққа психологиялық көңіл-күй) Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Жақсы сөз – жарым ырыс». Сабағымызды бастамас бұрын орнымыздан тұрып, «Жүректен жүрекке» ойыны арқылы, бір-бірімізге жақсы тілектер тілейік. Бір – бірімізге жақсы тілек айтқанда қандай сезімде болдыңыздар? Нейрожаттығу.
Wordwall платформасы арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу
Балалар, біз өткен сабақта әдептілік туралы өткен
болатынбыз. |
Сәлемдеседі. Сұрақтарға жауап береді.
Бір-біріне тілектер айтады. Нейрожатты-ғу жасайды
Топқа бөлінеді.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Жарайсың-дар! Тамаша! Жарайсың-дар!
|
Слайд, кеспе қағаздар, видео, суреттер
https://wordwall.net/ru/resource/68894826
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут
|
III. Жаңа сабақ. Балалар, бүгінгі сабағымызда жақсы сөздің құндылығы туралы білетін боламыз.
Сабақтың дәйексөзі: «Сәулең болса кеудеңде, жақсы сөзге құлақ сал» (Абай Құнанбаев) 1-тапсырма. «Жақсы сөз - жанға қуат» видео көрсетілім. - Жақсылық әр адамның айтқан жақсы сөзінен басталады. Сондықтан әр уақытта жамандықтан аулақ жүріп, жақсылыққа ұмтылғанға не жетсін! 2- тапсырма. «Жалғасын тап» әдісі. 1-топ. 1. Жақсы байқап сөйлер Жаман ...... . 2. Жақсы сөз жұбатады... Жаман сөз ......... 3. Жылы жылы сөйлесең, ....................................... 2-топ. 1. Жылы киім — тәнді жылытар, Жылы сөз — ....................... 2. Жақсы сөз сүйсіндіреді... .............................................. 3. Жақсы сөз - достыққа жол ашады. Жаман сөз ............................. 3- тапсырма. «Пирамида» әдісі. 1-топ. Сөздің пайдасы. • Сөз қуантады, • Жаныңды жадыратады, Көңіліңді көтереді • Жұбатады, • Жаныңа қанат бітіреді, • Дос қылады, • Адамдарды табыстырады, • Мерейіңді үстем етеді 2-топ. Сөздің зияны. • Сөз жанды жарақаттайды, • Айықпас дерт салады, • Жаман сөз жылатады, • Алдайды, • Намысына тиеді, • Сүйектен өтеді, • Жаман хабар әкеледі, • Әуреге салады. 4 - тапсырма. «Антиципация» әдісі Мәтіндегі түсіп қалған сөздерді мағынасына сәйкес қойып, мәтінді оқып шығыңыз. Автобуста Автобус тоқтайтын _________ келдік. Көп ұзамай көк ________ келіп тоқтай қалды. Екі _______ бірден ашылды. Адам да көп. Бірі мінсе, бірі ____ жатты. Алдыңғы ________ апам екеуіміз ішке кірдік. - Мұнда ________, - деп, менен үлкендеу екі бала анама орын ұсынды. – Рақмет, ________, - деді анам отырып жатып. – Апа, не үшін ________ айттыңыз? – Кішіпейілділігі үшін айттым. Сен де солардай бол. Үлкенді ________. Сонда үлкендер саған да ________ айтатын болады. Сәлден кейін базарға жеттік. 5 – тапсырма. «Айна» әдісі »ідезіктеж лоқ аққытсод ,аққытсалйыс ылықра уселйөс ысқаж неміріб - ріб радмадА .ідете лапқы ағутрасқаж нысанытақ - мырақ ңыдралО .ідйелөб ақшынауқ ыдрадмада зөс ысқаЖ« IV. Сергіту сәті. Видео жаттығу. (Мидың ОҢ, СОЛ жақ бөлігін дамыту, видео арқылы жаттығу жасау 6 – тапсырма. Аудио тыңдалым 7 - тапсырма. «Мнемотехника» әдісі 1 топқа: 1. Құрметті ұстаздар! Сіздерге шығармашылық табыс, еңбектеріңізге жеміс, отбасыларыңызға бақыт тілейміз. 2. Жарайсың, құлыным! Менің кішкентайым ата - анасына қолғанат, үлкен жігіт болып қалыпты ғой. Әлі - ақ елін қорғайтын азамат болады. 2 топқа: 1. Апа, аман – есенсіз бе? Қал - жағдайыңыз қалай? Ауырып қалды деп еді айығып кеттіңіз бе? 2. Алло! Сәлеметсің бе, Айнұр! Сенің маған 8 - наурызға жіберген сыйлығыңды алдым. Саған көп - көп рахмет айтып, алғысымды білдіргім келеді.
8
-тапсырма. Ой
толғаныс: Үлкендердің алдынан кесіп өтпеймін, Мен ұрлық жасағанды ұнатамын.
Кішкентай баланы
ұрмаймын. Сабақтан кешікпеймін.
Досыма
көмектеспеймін. Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді (күнделікті)
жоспары
Сабақтың тақырыбы: «Жақсы
сөз – жарым ырыс»
Бөлім ІІІ-бөлім. Педагогтің
аты-жөні Майлиева Жазира
Балтабаевна Күні 26.02.2024 Секция
немесе үйірме атауы, топ «Эрудит» үйірмесі, І
топ
Сабақтың
мақсаты: Сабақтың
міндеттері:
Оқушыларға жақсы сөздің құндылығы туралы
түсінік беру.
Білімділік:
Жақсы сөздің
адам өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру; Тәрбиелілік:
Ізгілікке,
ізеттілікке, жақсы сөз арқылы жақсы мінез - құлыққа
тәрбиелеу. Тәрбие
құндылықтары: Ар- ұят: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне
қамқор болу, мейірімділікті
таныту Күтілетін
нәтижелер Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және
мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет
көрсетеді, ар-ұятты жоғары
бағалайды.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ Уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурс-тар
Сабақтың
басы
5
минут
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу.
Сәлеметсіңдер ме балалар!
Көңіл-күйіміз қалай? Сабаққа дайынбыз
ба?
(Сабаққа
психологиялық көңіл-күй) Балалар, бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Жақсы сөз – жарым ырыс».
Сабағымызды бастамас бұрын
орнымыздан тұрып,
«Жүректен жүрекке» ойыны
арқылы, бір-бірімізге жақсы тілектер
тілейік.
Бір – бірімізге жақсы тілек
айтқанда қандай сезімде
болдыңыздар?
Нейрожаттығу.
Wordwall платформасы арқылы оқушыларды
2 топқа бөлу
Үй тапсырмасын
сұрау. Балалар, біз өткен сабақта әдептілік туралы өткен
болатынбыз.
Сәлемдеседі.
Сұрақтарға жауап
береді.
Бір-біріне тілектер
айтады.
Нейрожатты-ғу
жасайды
Топқа
бөлінеді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Жарайсың-дар!
Тамаша!
Жарайсың-дар!
Слайд, кеспе
қағаздар,
видео, суреттер
https://wordwall.net/ru/resource/68894826
Сабақтың
ортасы
30
минут
III.
Жаңа
сабақ. Балалар, бүгінгі
сабағымызда жақсы сөздің құндылығы туралы білетін
боламыз.
Сабақтың дәйексөзі: «Сәулең
болса кеудеңде, жақсы сөзге құлақ
сал»
(Абай
Құнанбаев)
1-тапсырма. «Жақсы сөз - жанға
қуат» видео
көрсетілім.
- Жақсылық әр адамның айтқан
жақсы сөзінен басталады. Сондықтан әр уақытта жамандықтан аулақ
жүріп, жақсылыққа ұмтылғанға не
жетсін!
2-
тапсырма. «Жалғасын тап»
әдісі.
1-топ. 1. Жақсы байқап
сөйлер
Жаман
......
.
2. Жақсы сөз
жұбатады...
Жаман сөз
.........
3.
Жылы жылы
сөйлесең,
.......................................
2-топ.
1.
Жылы киім — тәнді
жылытар,
Жылы сөз —
.......................
2. Жақсы сөз
сүйсіндіреді...
..............................................
3.
Жақсы
сөз - достыққа
жол
ашады.
Жаман сөз .............................
3- тапсырма.
«Пирамида»
әдісі.
1-топ. Сөздің
пайдасы.
• Сөз
қуантады,
• Жаныңды
жадыратады,
Көңіліңді
көтереді
• Жұбатады,
• Жаныңа қанат
бітіреді,
• Дос
қылады,
• Адамдарды
табыстырады,
• Мерейіңді үстем
етеді
2-топ. Сөздің
зияны.
• Сөз жанды
жарақаттайды,
• Айықпас дерт
салады,
• Жаман сөз
жылатады,
• Алдайды,
• Намысына
тиеді,
• Сүйектен
өтеді,
• Жаман хабар
әкеледі,
• Әуреге
салады.
4 -
тапсырма. «Антиципация»
әдісі
Мәтіндегі түсіп қалған
сөздерді мағынасына сәйкес қойып, мәтінді оқып
шығыңыз. Автобуста
Автобус тоқтайтын _________
келдік. Көп ұзамай көк ________ келіп тоқтай қалды. Екі _______
бірден ашылды. Адам да көп. Бірі мінсе, бірі ____ жатты. Алдыңғы
________ апам екеуіміз ішке
кірдік.
- Мұнда ________, - деп, менен
үлкендеу екі бала анама орын
ұсынды.
– Рақмет, ________, - деді анам отырып
жатып.
– Апа, не үшін ________
айттыңыз?
– Кішіпейілділігі үшін айттым.
Сен
де солардай бол. Үлкенді ________. Сонда үлкендер саған да ________ айтатын болады. Сәлден кейін базарға
жеттік.
5 –
тапсырма. «Айна»
әдісі
»ідезіктеж лоқ аққытсод ,аққытсалйыс ылықра
уселйөс ысқаж неміріб - ріб радмадА .ідете лапқы ағутрасқаж
нысанытақ - мырақ ңыдралО .ідйелөб ақшынауқ ыдрадмада зөс
ысқаЖ«
IV. Сергіту сәті.
Видео жаттығу.
(Мидың ОҢ, СОЛ жақ
бөлігін дамыту, видео арқылы жаттығу
жасау
6 –
тапсырма.
Аудио
тыңдалым
7 -
тапсырма.
«Мнемотехника»
әдісі
1
топқа:
1. Құрметті ұстаздар! Сіздерге
шығармашылық табыс, еңбектеріңізге жеміс, отбасыларыңызға бақыт
тілейміз.
2. Жарайсың, құлыным! Менің
кішкентайым ата - анасына қолғанат, үлкен жігіт болып қалыпты ғой.
Әлі - ақ елін қорғайтын азамат
болады.
2
топқа:
1. Апа, аман – есенсіз бе? Қал -
жағдайыңыз қалай? Ауырып қалды деп еді айығып кеттіңіз
бе?
2. Алло! Сәлеметсің бе, Айнұр!
Сенің маған 8 - наурызға жіберген сыйлығыңды алдым. Саған көп - көп
рахмет айтып, алғысымды білдіргім
келеді.
8
-тапсырма. Ой
толғаныс:
Үлкендердің алдынан кесіп
өтпеймін,
Мен ұрлық жасағанды
ұнатамын.
Кішкентай баланы
ұрмаймын.
Сабақтан
кешікпеймін.
Досыма
көмектеспеймін. |














