Ашық сабақ жаратылыстану 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ жаратылыстану 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қожбанова Жазыгул Асылхановна –

22 орта мектеп мұғалімі

Педагогтің аты-жөні

Қожбанова Жазыгул

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Біз қалай қозғаламыз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;


Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Сергіту жаттығуы

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

«Қозғалыс» ойыны. Музыка әуенімен әр түрлі қимыл қозғалыс жасау.

Кіріспе тапсырма.

Спортзалда. Суреттегі балалар қандай жат­ тығулар жасап жатыр?

Қай дене мүшелері қозғалады?

Біз заттарды қалай қозғаймыз? Суретке на­ зар аудару.

. Ойыншықтар өз бетімен қозғала ма?


Сурет бойынша сөйлем құрау.


. Кімдер бейнеленген? (Балалардың аналары.)

Олар қандай заттарды қоз­ ғалтты? (Арба мен бесік.) “Бесікті кім біледі? Ол не үшін керек?”.

Зерттейік. “Денелерді қасына жақындамай қалай қозғауға болады?”.

Топта асық ойнау.

Оқушылар асықты қалай қозғады?”

Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма? (Жоқ, оларды басқа асықпен қозғады.)


Пульттің көмегімен ойыншықтарды басқарғанда, модельдерді қозғағанда олармен жанаса ма әлде қашықтықтан басқарады ма?


Оқушылар ойыншықты пульттің көмегімен қа­ шықтықтан­ басқаруға немесе басқа заттар арқылы қозғауға болатынын қорытындылауы қажет.


Жануарлардың қозғалысы. Жануарлар да адам сияқты қозғалады. Алайда қимылдарында біраз айырмашылықтар бар: адам секіреді, жүгіреді, жүреді, жорғалайды, ал жануарлардың кейбіреуі осылардың біреуін ғана жасай алады

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Дәптермен жұмыс.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Егер адамдар қоз­ ғалмаса не болар еді? Жаттығулардың пайдасы неде?

Күнделікті өмірде жаяу жүрудің немесе жү­ гірудің қандай пайдасы бар?

Қозғалыстың аздығы денсаулыққа­ қалай әсер етеді?


Жануарлар не үшін қозғалады? (Тіршілік ету үшін: қорегін табу, тірі қалу.)

Дескриптор:

  • жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

  • Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау





Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары

(топта, ұжымда)




Форматив

ті бағалау


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.








Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Ашық микро

фон»


«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы


Қызылорда облысы

Арал ауданы

Ақбасты ауылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2021
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі