|
Қожбанова Жазыгул Асылхановна – №22 орта мектеп мұғалімі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Қожбанова Жазыгул |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біз қалай қозғаламыз? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру; |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу «Қозғалыс» ойыны. Музыка әуенімен әр түрлі қимыл қозғалыс жасау. Кіріспе тапсырма. Спортзалда. Суреттегі балалар қандай жат тығулар жасап жатыр? Қай дене мүшелері қозғалады? Біз заттарды қалай қозғаймыз? Суретке на зар аудару. . Ойыншықтар өз бетімен қозғала ма? Сурет бойынша сөйлем құрау. . Кімдер бейнеленген? (Балалардың аналары.) Олар қандай заттарды қоз ғалтты? (Арба мен бесік.) “Бесікті кім біледі? Ол не үшін керек?”. Зерттейік. “Денелерді қасына жақындамай қалай қозғауға болады?”. Топта асық ойнау. Оқушылар асықты қалай қозғады?” Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма? (Жоқ, оларды басқа асықпен қозғады.) Пульттің көмегімен ойыншықтарды басқарғанда, модельдерді қозғағанда олармен жанаса ма әлде қашықтықтан басқарады ма? Оқушылар ойыншықты пульттің көмегімен қа шықтықтан басқаруға немесе басқа заттар арқылы қозғауға болатынын қорытындылауы қажет. Жануарлардың қозғалысы. Жануарлар да адам сияқты қозғалады. Алайда қимылдарында біраз айырмашылықтар бар: адам секіреді, жүгіреді, жүреді, жорғалайды, ал жануарлардың кейбіреуі осылардың біреуін ғана жасай алады |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Дәптермен жұмыс. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Егер адамдар қоз ғалмаса не болар еді? Жаттығулардың пайдасы неде? Күнделікті өмірде жаяу жүрудің немесе жү гірудің қандай пайдасы бар? Қозғалыстың аздығы денсаулыққа қалай әсер етеді? Жануарлар не үшін қозғалады? (Тіршілік ету үшін: қорегін табу, тірі қалу.) Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Қызылорда облысы
Арал ауданы
Ақбасты ауылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ жаратылыстану 2 сынып
Ашық сабақ жаратылыстану 2 сынып
|
Қожбанова Жазыгул Асылхановна – №22 орта мектеп мұғалімі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Қожбанова Жазыгул |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Біз қалай қозғаламыз? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру; |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Сергіту жаттығуы «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу «Қозғалыс» ойыны. Музыка әуенімен әр түрлі қимыл қозғалыс жасау. Кіріспе тапсырма. Спортзалда. Суреттегі балалар қандай жат тығулар жасап жатыр? Қай дене мүшелері қозғалады? Біз заттарды қалай қозғаймыз? Суретке на зар аудару. . Ойыншықтар өз бетімен қозғала ма? Сурет бойынша сөйлем құрау. . Кімдер бейнеленген? (Балалардың аналары.) Олар қандай заттарды қоз ғалтты? (Арба мен бесік.) “Бесікті кім біледі? Ол не үшін керек?”. Зерттейік. “Денелерді қасына жақындамай қалай қозғауға болады?”. Топта асық ойнау. Оқушылар асықты қалай қозғады?” Оларды жанасты ма әлде қашықтықтан басқарды ма? (Жоқ, оларды басқа асықпен қозғады.) Пульттің көмегімен ойыншықтарды басқарғанда, модельдерді қозғағанда олармен жанаса ма әлде қашықтықтан басқарады ма? Оқушылар ойыншықты пульттің көмегімен қа шықтықтан басқаруға немесе басқа заттар арқылы қозғауға болатынын қорытындылауы қажет. Жануарлардың қозғалысы. Жануарлар да адам сияқты қозғалады. Алайда қимылдарында біраз айырмашылықтар бар: адам секіреді, жүгіреді, жүреді, жорғалайды, ал жануарлардың кейбіреуі осылардың біреуін ғана жасай алады |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Дәптермен жұмыс. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Егер адамдар қоз ғалмаса не болар еді? Жаттығулардың пайдасы неде? Күнделікті өмірде жаяу жүрудің немесе жү гірудің қандай пайдасы бар? Қозғалыстың аздығы денсаулыққа қалай әсер етеді? Жануарлар не үшін қозғалады? (Тіршілік ету үшін: қорегін табу, тірі қалу.) Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда) |
Форматив ті бағалау ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|
Қызылорда облысы
Арал ауданы
Ақбасты ауылы
шағым қалдыра аласыз















