Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||||
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3 «Б» сынып Күні: 23.10.2019 Тақырыбы: Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды? |
№ 53 мектеп-лицей Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З. Қатысқандар саны: 25 Қатыспаған оқушылар: 28 |
|||||||
Оқу мақсаты: |
3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.
|
|||||||
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды. |
|||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||
Тілдік мақсат |
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Тіршілік ету |
|||||||
Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқоймаларды мекендейтін жануарларды атай алады, олардың тіршілік ортасын сипаттап айта алады. |
||||||||
Құндылықтар |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, математика. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылыммен жұмыс |
|||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Жануарлардың топтастырылуы. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 1 минут 3 минут |
-Сәлеметсыздерме балалар және біздің қонақтар. Біз бүгін жаратылыстану пәнінен сабақ өтеміз.Қазір біз 4 топқа бөлінеміз, мына суреттер арқылы, таудың,судың,кеңістіктің және орманның суреті. Топқа біріктіру.
Ойсергек. Сәттілік біздер тілейік. Мен саған, сен маған, Күндей күліп жүрейік. Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған. «Кезбе» әдісі арқылы әр топ сұрақтар қояды және соған жауап алады. (стикер арқылы бағаланады) 1.Жануарлар қайда мекендейді? -Жануарлар өсімдіктер сияқты Жер шарының барлық аймағында тіршілік етеді. 2.Тау жануарларын атап бер? -Тау жануарларына ілбіс, арқар, қыран жатады 3. Суқоймаларға не жатады және қандай жануарлар? -Суқоймаларға мұхит,теңіз,өзен,бұлақ,тоған,көл жатады, ал жануарларды атасық дельфин,кит,кәмшат,құндыз,түрлі балықтар жатады. 4.Ашық кеңістіктер дегеніміз не? -Ашық кеңістіктер дегеніміз –бұл дала, шалғын,шөл,саванналар. Сұрақтар:
|
Слайд №1,2
Тау,су,орман,кеңістік суреттер арқылы
Үй жұмысын қайталау Слайд №3 |
||||||
Сабақтың ортасы 3 минут 2 минут 3 минут 4 минут 5 минут 5 минут 2 минут 2 минут 8 минут |
«Жануарлар қайда мекендейді?» ойынына әр топқа бірнеше жануарлардың суреттерін ұсыну.
Олардың қайда мекендейтінін анықтау және оның тіршілік ортасы туралы айтып беру. - әр топты бағалау Жануарлар тобына тапсырма. Негеш суреттен орман жануарларын, ал Эврика ашық даланы мекендейтін жануарды табу керек. Оларға көмек бере отырып, өз шешімдерін түсіндіру. Ортақ қандай байланысы барын анықтау (Жауаптары: Орман жануарлары: 1.жалқауаң 2.бұлан 3.ақкіс 4.теңбілшер. Ашық кеңістік жануарлары: 1.қабылан 2.киік 3.құм эфасы (жылан) 4.көртышқан Жануарлар тобын бағалау (стикермен) Суқойма жануарлары. Суретте бейнеленген жануарлардың әрқайсысы қайда тіршілік ететін анықтау. Әр суретке сәйкес келетін жазуды табу. Ұлулар- жұмсақ тәнді жәндік.Бұлардың 90000-дай түрі бар. Теңіздің 4800 метр терең түбінде және 5000 метр биік тауларда да тіршілік етеді,көпшілігі теңіздерде,сондай-ақ тұщы сулар, кейбіреуі тоғандарда тіршілік етеді. Шортан-жыртқыш балық. Шортанның денесі ұзынша жебе тәрізді жалпақ тұмсықты.Аузында тістері көп,олар ұшымен кері бағытталған.Қазақстанда шортандар ағыны жай өзендер мен су маңы өсімдіктері жақсы жетілген көлдерде кездеседі. Косатка – теңізде тіршілік етеді.Денесінің ұзындығы 34 см, өмір сүруі- 5 жыл. Артығын тап. Суретте бейнеленген жануарларды атап және оларды сипаттау, таудың бейнесіне назар аударту. Сұрақтар: - Неліктен мұнда таулар бейнеленген? - Біздің жерімізде тау бар ма? - Тянь-Шань тауы туралы не білесіңдер? - Тағы қандай жануарлар тауда өмір сүреді? Оқушылар суреттегі артық жануар – қарақұйрық екенін түсінеді, өйткені ол шөлде, шөлейтте де мекендей алады. Зертте. Зерттеу жұмысын топпен ұйымдастырып, алдын ала әр жерде мекен ететін, сол жерге тән белгілері бар жануарлардың суретін дайындау. Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық • Оқушылар топ ішінде таңдаған суреттерімен танысу. • Фотосуретті плакаттағы қажетті орынға жапсыру. • Нәтижесін топта талқылау. • Өз топтастырулары туралы дәлелдер келтіре отырып, тұжырымдау. • Жұмыс барысында талдауға араласу. Ашық кеңістік жануарлары: «Ақ түлкі» Орман жануарлары: «Аю» Тау жануарлары: «Күшіген» Ең ірі ұшатын құс,оның қорегі өлі жануарлар. Суқойма жануарлары: «Мөңке» Мөңке балық - тұщы су тұқы балықтар туысына жатады. Ұзындығы 45 см, салмағы 3 кг. Арқасы қара-қоңыр, денесінін екі жағы алтын түстес, жыныстық жетілуі 4-5 жылға созылады. Өсімталдығы, 300 мың уылдырық шашады. Планктонмен, жәндіктер дернәсілдерімен, өсімдікпен ректенеді. 2 түрі бар: алтын мөңке және бозша мөңке. Еуразия қоймаларында таралған. Мұғалімнің түсіндіруі. Ашық кеңістікті қарақұйрық, киік, арыстан, ақтүлкі сияқты жануарлар мекендейді. Олар жемтігін қуып жету не жауынан қашу үшін тез жүгіруге бейімделген. Шөп қалың өсетін ашық даланы кеміргіштер мен бунақденелілер мекендейді. Шөл және шөлейт жерлерде бауырымен жорғалау-шылар көп кездеседі. Ормандарды ірі жануарлар мекендейді. Оларға аю, бұлан, жабайы қабан жатады. Тропикалық ормандарда жалқауаң, піл тіршілік етеді. Орман жануарларының көбі ағаштарға өрмелей алады. Су жануарларының денесі сү-йірленіп келеді. Олардың жүзу қанаттары не аяқ саусақтарының арасында жүзу жарғақтары болады. Оларға құрбақа, суаршын қандала, балық және басқалар жатады. Тау жануарларының жүні қалың болады. Арқар тәрізді жануарлардың жалпақ, қозғалғыш тұяқтары болады. Тау құстары тез ұшады, олардың жүні үлпілдек болады. Таудағы бунақденелілердің түсі қара, қоңырқай болып келеді. Сергіту сәті. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу. Мұғалім-оқушы диалогі.Сен білесің бе? Шағыл мысығы туралы бейнекөріністі көрсетіңіз. Оны сипаттап беруін сұраңыз. Оның сыртқы көрінісін алдамшы дей аламыз ба? Жануардың сыртқы көрінісі немесе күнделікті өмірде сырттай алдамшы болып көрінген сәттерін естеріне түсіруін өтініңіз. Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады. 25-жұмыс парағы. «Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?», 27-б. Жануарлардың топтары. Оқушылар жануарларды сурет арқылы анықтап, сәйкес топпен байланыстыруы қажет. (Жауаптары: Тау жануарлары – күшіген, қодас, арқар; ашық кеңістік жануарлары – ақтүлкі, арыстан, тарпаң; суқойма жануарлары – құндыз, мөңке, акула; орман жануарлары – макака, аю, теңбілшер). 26-жұмыс парағы. «Тобын анықта», 28-б. Сипаттамасы бойынша тап. Оқушылар кестенің астына әр топтан кез келген үш жануардың атын жазып, сипаттамасымен сәйкестендіреді. (Жауаптары: Бұл топтың тұяқты жануарларының тегіс емес, биік жерлерге өрмелейтін ірі қозғалмалы тұяқтары болады. Тау жануарлары. Бұл топтың сүтқоректілерінің ұзын аяқ-қолдары, мықты әрі төзімді денелері, бұлшықетті мойындары болады. Ашық кеңістік жануарлары. Бұл топта омыртқасыздар және қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар мен балықтар көп. Суқойма жануарлары. Бұл топтың сүтқоректілері едәуір ірі, төзімді болады. Орман жануарлары). Бағалау.
|
Жануарлардың суреттері Оқулықпен жұмыс
Оқулықпен жұмыс Оқулықпен жұмыс А1 парақтары, үлестірме материалдар, суреттер Зерттеу күнделігі Слайд №4 Слайд №5,6,7
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |