Материалдар / Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып

Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?" 3 сынып Жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; ақпарат көзінің түрлерін анықтау; Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2022
812
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3 «Б» сынып

Күні: 23.10.2019

Тақырыбы:

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

53 мектеп-лицей

Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З.

Қатысқандар саны: 25

Қатыспаған оқушылар: 28

Оқу мақсаты:

3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.


Сабақтың

мақсаты:

Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды.

Бағалау критерийі

  • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

  • Жануарлардың тіршілік ортасын сипаты бойынша ажырата алады.

Тілдік мақсат

Пәндік терминология мен тірек сөздер: Тіршілік ету


Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды атай алады, олардың тіршілік ортасын сипаттап айта алады.


Құндылықтар

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, математика.

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылыммен жұмыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Жануарлардың топтастырылуы.

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы 1 минут





3 минут


-Сәлеметсыздерме балалар және біздің қонақтар. Біз бүгін жаратылыстану пәнінен сабақ өтеміз.Қазір біз 4 топқа бөлінеміз, мына суреттер арқылы, таудың,судың,кеңістіктің және орманның суреті.

Топқа біріктіру.

  1. Тау жануарлары.

  2. Ашық кеңістік жануарлары.

  3. Суқойма жануарлары.

  4. Орман жануарлары

Ойсергек.

Сәттілік біздер тілейік.

Мен саған, сен маған,

Күндей күліп жүрейік.

Күннің нұрын төгейік,

Мен саған, сен маған.

«Кезбе» әдісі арқылы әр топ сұрақтар қояды және соған жауап алады. (стикер арқылы бағаланады)

1.Жануарлар қайда мекендейді?

-Жануарлар өсімдіктер сияқты Жер шарының барлық аймағында тіршілік етеді.

2.Тау жануарларын атап бер?

-Тау жануарларына ілбіс, арқар, қыран жатады

3. Суқоймаларға не жатады және қандай жануарлар?

-Суқоймаларға мұхит,теңіз,өзен,бұлақ,тоған,көл жатады, ал жануарларды атасық дельфин,кит,кәмшат,құндыз,түрлі балықтар жатады.

4.Ашық кеңістіктер дегеніміз не?

-Ашық кеңістіктер дегеніміз –бұл дала, шалғын,шөл,саванналар.






Сұрақтар:

  1. Жануарлар қалай қоректенеді?

  2. Жануарлардың түрлерін атаңдар.

  3. Жануарлардың тіршілік ортасы қандай?



Слайд №1,2





Тау,су,орман,кеңістік суреттер арқылы









Үй жұмысын қайталау

Слайд №3


Сабақтың ортасы

3 минут






2 минут








3 минут



4 минут













5 минут













5 минут



















2 минут


2 минут








8 минут









«Жануарлар қайда мекендейді?» ойынына әр топқа бірнеше жануарлардың суреттерін ұсыну.

  1. Тау жануарлары. (қодас,арқар)

  2. Ашық кеңістік жануарлары. (арыстан,бүркіт)

  3. Суқойма жануарлары. (құндыз,акула)

  4. Орман жануарлары (теңбілшер,піл)

Олардың қайда мекендейтінін анықтау және

оның тіршілік ортасы туралы айтып беру.

- әр топты бағалау

Жануарлар тобына тапсырма. Негеш суреттен орман жануарларын, ал Эврика ашық даланы мекендейтін жануарды табу керек. Оларға көмек бере отырып, өз шешімдерін түсіндіру. Ортақ қандай байланысы барын анықтау (Жауаптары:

Орман жануарлары:

1.жалқауаң

2.бұлан

3.ақкіс

4.теңбілшер.

Ашық кеңістік жануарлары:

1.қабылан

2.киік

3.құм эфасы (жылан)

4.көртышқан

Жануарлар тобын бағалау (стикермен)


Суқойма жануарлары. Суретте бейнеленген жануарлардың әрқайсысы қайда тіршілік ететін анықтау. Әр суретке сәйкес келетін жазуды табу.

Ұлулар- жұмсақ тәнді жәндік.Бұлардың 90000-дай түрі бар. Теңіздің 4800 метр терең түбінде және 5000 метр биік тауларда да тіршілік етеді,көпшілігі теңіздерде,сондай-ақ тұщы сулар, кейбіреуі тоғандарда тіршілік етеді.

Шортан-жыртқыш балық. Шортанның денесі ұзынша жебе тәрізді жалпақ тұмсықты.Аузында тістері көп,олар ұшымен кері бағытталған.Қазақстанда шортандар ағыны жай өзендер мен су маңы өсімдіктері жақсы жетілген көлдерде кездеседі.

Косатка – теңізде тіршілік етеді.Денесінің ұзындығы 34 см, өмір сүруі- 5 жыл.

Артығын тап. Суретте бейнеленген жануарлар­ды атап және оларды сипаттау, таудың бейнесіне назар аудар­ту.

Сұрақтар:

- Неліктен мұнда таулар бейнеленген?

- Біздің жерімізде тау бар ма?

- Тянь-Шань тауы туралы не білесіңдер?

- Тағы қандай жануарлар тауда өмір сүреді?

Оқушылар су­реттегі артық жануар – қарақұйрық екенін түсінеді, өйткені ол шөлде, шөлейтте де мекендей алады.

Зертте. Зерттеу жұмысын топпен ұйымдастырып, алдын ала әр жерде мекен ететін, сол жерге тән белгілері бар жануарлардың суретін дайындау.

Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық

Оқушылар топ ішінде таңдаған суреттерімен танысу.

Фотосуретті плакаттағы қажетті орынға жапсыру.

Нәтижесін топта талқылау.

Өз топтастырулары туралы дәлелдер келтіре отырып, тұжырымдау.

Жұмыс барысында талдауға араласу.

Ашық кеңістік жануарлары: «Ақ түлкі»

Орман жануарлары: «Аю»

Тау жануарлары: «Күшіген» Ең ірі ұшатын құс,оның қорегі өлі жануарлар.

Суқойма жануарлары: «Мөңке»

Мөңке балық - тұщы су тұқы балықтар туысына жатады. Ұзындығы 45 см, салмағы 3 кг. Арқасы қара-қоңыр, денесінін екі жағы алтын түстес, жыныстық жетілуі 4-5 жылға созылады. Өсімталдығы, 300 мың уылдырық шашады. Планктонмен, жәндіктер дернәсілдерімен, өсімдікпен ректенеді. 2 түрі бар: алтын мөңке және бозша мөңке. Еуразия қоймаларында таралған.



Мұғалімнің түсіндіруі. Ашық кеңістікті қарақұйрық, киік, арыстан, ақтүлкі сияқты жа­нуарлар мекендейді. Олар жемті­гін қуып жету не жауынан қашу үшін тез жүгіруге бейімделген. Шөп қалың өсетін ашық даланы кеміргіштер мен бунақденелілер мекендейді. Шөл және шөлейт жерлерде бауырымен жорғалау-шылар көп кездеседі.

Ормандарды ірі жануарлар мекендейді. Оларға аю, бұлан, жабайы қабан жатады. Тропика­лық ормандарда жалқауаң, піл тіршілік етеді. Орман жануарла­рының көбі ағаштарға өрмелей алады.

Су жануарларының денесі сү-йірленіп келеді. Олардың жүзу қанаттары не аяқ саусақтарының арасында жүзу жарғақтары бола­ды. Оларға құрбақа, суаршын қан­дала, балық және басқалар жатады.

Тау жануарларының жүні қа­лың болады. Арқар тәрізді жа­нуарлардың жалпақ, қозғалғыш тұяқтары болады. Тау құстары тез ұшады, олардың жүні үлпілдек бо­лады. Таудағы бунақденелілердің түсі қара, қоңырқай болып келеді.

Сергіту сәті. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.

Мұғалім-оқушы диалогі.Сен білесің бе?

Шағыл мысығы туралы бей­некөріністі көрсетіңіз. Оны сипаттап беруін сұраңыз. Оның сыртқы көрінісін алдамшы дей аламыз ба? Жа­нуардың сыртқы көрінісі немесе күнделікті өмірде сырттай алдамшы болып көрінген сәттерін естеріне түсіруін өтініңіз.

Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.

25-жұмыс парағы. «Жануарлардың тіршілік

ортасын қалай анықтайды?», 27-б.

Жануарлардың топтары. Оқушылар жануар­ларды сурет арқылы анықтап, сәйкес топпен байланыстыруы қажет. (Жауаптары: Тау жануарлары – күшіген, қодас, арқар; ашық кеңістік жануарлары – ақтүлкі, арыстан, тарпаң; суқойма жануарлары – құндыз, мөңке, акула; орман жануарлары – макака, аю, теңбілшер).

26-жұмыс парағы. «Тобын анықта», 28-б.

Сипаттамасы бойынша тап. Оқушылар кестенің астына әр топтан кез келген үш жануардың атын жа­зып, сипаттамасымен сәйкестендіреді. (Жауаптары: Бұл топтың тұяқты жануарларының тегіс емес, биік жерлерге өрмелейтін ірі қозғалмалы тұяқтары болады. Тау жануарлары.

Бұл топтың сүтқоректілерінің ұзын аяқ-қолдары, мықты әрі төзімді денелері, бұлшықетті мойындары болады. Ашық кеңістік жануарлары.

Бұл топта омыртқасыздар және қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар мен балықтар көп. Суқойма жануарлары.

Бұл топтың сүтқоректілері едәуір ірі, төзімді болады. Орман жануарлары).


Бағалау.

Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды.

  • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

  • Жануарлардың тіршілік ортасының сипаты бойынша ажырата алады.


Жануарлардың суреттері



Оқулықпен жұмыс






Оқулықпен жұмыс


Оқулықпен жұмыс










А1 парақтары, үлестірме материалдар, суреттер

Зерттеу күнделігі



Слайд №4


















Слайд №5,6,7











































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ