Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3 «Б» сынып

    Күні: 23.10.2019

    Тақырыбы:

    Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

    № 53 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З.

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспаған оқушылар: 28

    Оқу мақсаты:

    3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;

    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.


    Сабақтың

    мақсаты:

    Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды.

    Бағалау критерийі

    • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

    • Жануарлардың тіршілік ортасын сипаты бойынша ажырата алады.

    Тілдік мақсат

    Пәндік терминология мен тірек сөздер: Тіршілік ету


    Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды атай алады, олардың тіршілік ортасын сипаттап айта алады.


    Құндылықтар

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, математика.

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылыммен жұмыс

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жануарлардың топтастырылуы.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы 1 минут





    3 минут


    -Сәлеметсыздерме балалар және біздің қонақтар. Біз бүгін жаратылыстану пәнінен сабақ өтеміз.Қазір біз 4 топқа бөлінеміз, мына суреттер арқылы, таудың,судың,кеңістіктің және орманның суреті.

    Топқа біріктіру.

    1. Тау жануарлары.

    2. Ашық кеңістік жануарлары.

    3. Суқойма жануарлары.

    4. Орман жануарлары

    Ойсергек.

    Сәттілік біздер тілейік.

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік,

    Мен саған, сен маған.

    «Кезбе» әдісі арқылы әр топ сұрақтар қояды және соған жауап алады. (стикер арқылы бағаланады)

    1.Жануарлар қайда мекендейді?

    -Жануарлар өсімдіктер сияқты Жер шарының барлық аймағында тіршілік етеді.

    2.Тау жануарларын атап бер?

    -Тау жануарларына ілбіс, арқар, қыран жатады

    3. Суқоймаларға не жатады және қандай жануарлар?

    -Суқоймаларға мұхит,теңіз,өзен,бұлақ,тоған,көл жатады, ал жануарларды атасық дельфин,кит,кәмшат,құндыз,түрлі балықтар жатады.

    4.Ашық кеңістіктер дегеніміз не?

    -Ашық кеңістіктер дегеніміз –бұл дала, шалғын,шөл,саванналар.






    Сұрақтар:

    1. Жануарлар қалай қоректенеді?

    2. Жануарлардың түрлерін атаңдар.

    3. Жануарлардың тіршілік ортасы қандай?



    Слайд №1,2





    Тау,су,орман,кеңістік суреттер арқылы









    Үй жұмысын қайталау

    Слайд №3


    Сабақтың ортасы

    3 минут






    2 минут








    3 минут



    4 минут













    5 минут













    5 минут



















    2 минут


    2 минут








    8 минут









    «Жануарлар қайда мекендейді?» ойынына әр топқа бірнеше жануарлардың суреттерін ұсыну.

    1. Тау жануарлары. (қодас,арқар)

    2. Ашық кеңістік жануарлары. (арыстан,бүркіт)

    3. Суқойма жануарлары. (құндыз,акула)

    4. Орман жануарлары (теңбілшер,піл)

    Олардың қайда мекендейтінін анықтау және

    оның тіршілік ортасы туралы айтып беру.

    - әр топты бағалау

    Жануарлар тобына тапсырма. Негеш суреттен орман жануарларын, ал Эврика ашық даланы мекендейтін жануарды табу керек. Оларға көмек бере отырып, өз шешімдерін түсіндіру. Ортақ қандай байланысы барын анықтау (Жауаптары:

    Орман жануарлары:

    1.жалқауаң

    2.бұлан

    3.ақкіс

    4.теңбілшер.

    Ашық кеңістік жануарлары:

    1.қабылан

    2.киік

    3.құм эфасы (жылан)

    4.көртышқан

    Жануарлар тобын бағалау (стикермен)


    Суқойма жануарлары. Суретте бейнеленген жануарлардың әрқайсысы қайда тіршілік ететін анықтау. Әр суретке сәйкес келетін жазуды табу.

    Ұлулар- жұмсақ тәнді жәндік.Бұлардың 90000-дай түрі бар. Теңіздің 4800 метр терең түбінде және 5000 метр биік тауларда да тіршілік етеді,көпшілігі теңіздерде,сондай-ақ тұщы сулар, кейбіреуі тоғандарда тіршілік етеді.

    Шортан-жыртқыш балық. Шортанның денесі ұзынша жебе тәрізді жалпақ тұмсықты.Аузында тістері көп,олар ұшымен кері бағытталған.Қазақстанда шортандар ағыны жай өзендер мен су маңы өсімдіктері жақсы жетілген көлдерде кездеседі.

    Косатка – теңізде тіршілік етеді.Денесінің ұзындығы 34 см, өмір сүруі- 5 жыл.

    Артығын тап. Суретте бейнеленген жануарлар­ды атап және оларды сипаттау, таудың бейнесіне назар аудар­ту.

    Сұрақтар:

    - Неліктен мұнда таулар бейнеленген?

    - Біздің жерімізде тау бар ма?

    - Тянь-Шань тауы туралы не білесіңдер?

    - Тағы қандай жануарлар тауда өмір сүреді?

    Оқушылар су­реттегі артық жануар – қарақұйрық екенін түсінеді, өйткені ол шөлде, шөлейтте де мекендей алады.

    Зертте. Зерттеу жұмысын топпен ұйымдастырып, алдын ала әр жерде мекен ететін, сол жерге тән белгілері бар жануарлардың суретін дайындау.

    Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық

    • Оқушылар топ ішінде таңдаған суреттерімен танысу.

    • Фотосуретті плакаттағы қажетті орынға жапсыру.

    • Нәтижесін топта талқылау.

    • Өз топтастырулары туралы дәлелдер келтіре отырып, тұжырымдау.

    • Жұмыс барысында талдауға араласу.

    Ашық кеңістік жануарлары: «Ақ түлкі»

    Орман жануарлары: «Аю»

    Тау жануарлары: «Күшіген» Ең ірі ұшатын құс,оның қорегі өлі жануарлар.

    Суқойма жануарлары: «Мөңке»

    Мөңке балық - тұщы су тұқы балықтар туысына жатады. Ұзындығы 45 см, салмағы 3 кг. Арқасы қара-қоңыр, денесінін екі жағы алтын түстес, жыныстық жетілуі 4-5 жылға созылады. Өсімталдығы, 300 мың уылдырық шашады. Планктонмен, жәндіктер дернәсілдерімен, өсімдікпен ректенеді. 2 түрі бар: алтын мөңке және бозша мөңке. Еуразия қоймаларында таралған.



    Мұғалімнің түсіндіруі. Ашық кеңістікті қарақұйрық, киік, арыстан, ақтүлкі сияқты жа­нуарлар мекендейді. Олар жемті­гін қуып жету не жауынан қашу үшін тез жүгіруге бейімделген. Шөп қалың өсетін ашық даланы кеміргіштер мен бунақденелілер мекендейді. Шөл және шөлейт жерлерде бауырымен жорғалау-шылар көп кездеседі.

    Ормандарды ірі жануарлар мекендейді. Оларға аю, бұлан, жабайы қабан жатады. Тропика­лық ормандарда жалқауаң, піл тіршілік етеді. Орман жануарла­рының көбі ағаштарға өрмелей алады.

    Су жануарларының денесі сү-йірленіп келеді. Олардың жүзу қанаттары не аяқ саусақтарының арасында жүзу жарғақтары бола­ды. Оларға құрбақа, суаршын қан­дала, балық және басқалар жатады.

    Тау жануарларының жүні қа­лың болады. Арқар тәрізді жа­нуарлардың жалпақ, қозғалғыш тұяқтары болады. Тау құстары тез ұшады, олардың жүні үлпілдек бо­лады. Таудағы бунақденелілердің түсі қара, қоңырқай болып келеді.

    Сергіту сәті. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.

    Мұғалім-оқушы диалогі.Сен білесің бе?

    Шағыл мысығы туралы бей­некөріністі көрсетіңіз. Оны сипаттап беруін сұраңыз. Оның сыртқы көрінісін алдамшы дей аламыз ба? Жа­нуардың сыртқы көрінісі немесе күнделікті өмірде сырттай алдамшы болып көрінген сәттерін естеріне түсіруін өтініңіз.

    Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.

    25-жұмыс парағы. «Жануарлардың тіршілік

    ортасын қалай анықтайды?», 27-б.

    Жануарлардың топтары. Оқушылар жануар­ларды сурет арқылы анықтап, сәйкес топпен байланыстыруы қажет. (Жауаптары: Тау жануарлары – күшіген, қодас, арқар; ашық кеңістік жануарлары – ақтүлкі, арыстан, тарпаң; суқойма жануарлары – құндыз, мөңке, акула; орман жануарлары – макака, аю, теңбілшер).

    26-жұмыс парағы. «Тобын анықта», 28-б.

    Сипаттамасы бойынша тап. Оқушылар кестенің астына әр топтан кез келген үш жануардың атын жа­зып, сипаттамасымен сәйкестендіреді. (Жауаптары: Бұл топтың тұяқты жануарларының тегіс емес, биік жерлерге өрмелейтін ірі қозғалмалы тұяқтары болады. Тау жануарлары.

    Бұл топтың сүтқоректілерінің ұзын аяқ-қолдары, мықты әрі төзімді денелері, бұлшықетті мойындары болады. Ашық кеңістік жануарлары.

    Бұл топта омыртқасыздар және қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар мен балықтар көп. Суқойма жануарлары.

    Бұл топтың сүтқоректілері едәуір ірі, төзімді болады. Орман жануарлары).


    Бағалау.

    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды.

    • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

    • Жануарлардың тіршілік ортасының сипаты бойынша ажырата алады.


    Жануарлардың суреттері



    Оқулықпен жұмыс






    Оқулықпен жұмыс


    Оқулықпен жұмыс










    А1 парақтары, үлестірме материалдар, суреттер

    Зерттеу күнделігі



    Слайд №4


















    Слайд №5,6,7











































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мустафина Алмагуль Зияшовна
    09 Қараша 2022
    1055
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Жаратылыстану. 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ "Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?" 3 сынып Жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату; ақпарат көзінің түрлерін анықтау; Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3 «Б» сынып

    Күні: 23.10.2019

    Тақырыбы:

    Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды?

    № 53 мектеп-лицей

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафина А.З.

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспаған оқушылар: 28

    Оқу мақсаты:

    3.2.2.2 жануарларды тіршілік ортасы бойынша ажырату;

    3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау.


    Сабақтың

    мақсаты:

    Жануарлардың тіршілік ортасын қалай анықтайды.

    Бағалау критерийі

    • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

    • Жануарлардың тіршілік ортасын сипаты бойынша ажырата алады.

    Тілдік мақсат

    Пәндік терминология мен тірек сөздер: Тіршілік ету


    Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды атай алады, олардың тіршілік ортасын сипаттап айта алады.


    Құндылықтар

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, математика.

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылыммен жұмыс

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Жануарлардың топтастырылуы.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы 1 минут





    3 минут


    -Сәлеметсыздерме балалар және біздің қонақтар. Біз бүгін жаратылыстану пәнінен сабақ өтеміз.Қазір біз 4 топқа бөлінеміз, мына суреттер арқылы, таудың,судың,кеңістіктің және орманның суреті.

    Топқа біріктіру.

    1. Тау жануарлары.

    2. Ашық кеңістік жануарлары.

    3. Суқойма жануарлары.

    4. Орман жануарлары

    Ойсергек.

    Сәттілік біздер тілейік.

    Мен саған, сен маған,

    Күндей күліп жүрейік.

    Күннің нұрын төгейік,

    Мен саған, сен маған.

    «Кезбе» әдісі арқылы әр топ сұрақтар қояды және соған жауап алады. (стикер арқылы бағаланады)

    1.Жануарлар қайда мекендейді?

    -Жануарлар өсімдіктер сияқты Жер шарының барлық аймағында тіршілік етеді.

    2.Тау жануарларын атап бер?

    -Тау жануарларына ілбіс, арқар, қыран жатады

    3. Суқоймаларға не жатады және қандай жануарлар?

    -Суқоймаларға мұхит,теңіз,өзен,бұлақ,тоған,көл жатады, ал жануарларды атасық дельфин,кит,кәмшат,құндыз,түрлі балықтар жатады.

    4.Ашық кеңістіктер дегеніміз не?

    -Ашық кеңістіктер дегеніміз –бұл дала, шалғын,шөл,саванналар.






    Сұрақтар:

    1. Жануарлар қалай қоректенеді?

    2. Жануарлардың түрлерін атаңдар.

    3. Жануарлардың тіршілік ортасы қандай?



    Слайд №1,2





    Тау,су,орман,кеңістік суреттер арқылы









    Үй жұмысын қайталау

    Слайд №3


    Сабақтың ортасы

    3 минут






    2 минут








    3 минут



    4 минут













    5 минут













    5 минут



















    2 минут


    2 минут








    8 минут









    «Жануарлар қайда мекендейді?» ойынына әр топқа бірнеше жануарлардың суреттерін ұсыну.

    1. Тау жануарлары. (қодас,арқар)

    2. Ашық кеңістік жануарлары. (арыстан,бүркіт)

    3. Суқойма жануарлары. (құндыз,акула)

    4. Орман жануарлары (теңбілшер,піл)

    Олардың қайда мекендейтінін анықтау және

    оның тіршілік ортасы туралы айтып беру.

    - әр топты бағалау

    Жануарлар тобына тапсырма. Негеш суреттен орман жануарларын, ал Эврика ашық даланы мекендейтін жануарды табу керек. Оларға көмек бере отырып, өз шешімдерін түсіндіру. Ортақ қандай байланысы барын анықтау (Жауаптары:

    Орман жануарлары:

    1.жалқауаң

    2.бұлан

    3.ақкіс

    4.теңбілшер.

    Ашық кеңістік жануарлары:

    1.қабылан

    2.киік

    3.құм эфасы (жылан)

    4.көртышқан

    Жануарлар тобын бағалау (стикермен)


    Суқойма жануарлары. Суретте бейнеленген жануарлардың әрқайсысы қайда тіршілік ететін анықтау. Әр суретке сәйкес келетін жазуды табу.

    Ұлулар- жұмсақ тәнді жәндік.Бұлардың 90000-дай түрі бар. Теңіздің 4800 метр терең түбінде және 5000 метр биік тауларда да тіршілік етеді,көпшілігі теңіздерде,сондай-ақ тұщы сулар, кейбіреуі тоғандарда тіршілік етеді.

    Шортан-жыртқыш балық. Шортанның денесі ұзынша жебе тәрізді жалпақ тұмсықты.Аузында тістері көп,олар ұшымен кері бағытталған.Қазақстанда шортандар ағыны жай өзендер мен су маңы өсімдіктері жақсы жетілген көлдерде кездеседі.

    Косатка – теңізде тіршілік етеді.Денесінің ұзындығы 34 см, өмір сүруі- 5 жыл.

    Артығын тап. Суретте бейнеленген жануарлар­ды атап және оларды сипаттау, таудың бейнесіне назар аудар­ту.

    Сұрақтар:

    - Неліктен мұнда таулар бейнеленген?

    - Біздің жерімізде тау бар ма?

    - Тянь-Шань тауы туралы не білесіңдер?

    - Тағы қандай жануарлар тауда өмір сүреді?

    Оқушылар су­реттегі артық жануар – қарақұйрық екенін түсінеді, өйткені ол шөлде, шөлейтте де мекендей алады.

    Зертте. Зерттеу жұмысын топпен ұйымдастырып, алдын ала әр жерде мекен ететін, сол жерге тән белгілері бар жануарлардың суретін дайындау.

    Зерттеу жүргізуге арналған нұсқаулық

    • Оқушылар топ ішінде таңдаған суреттерімен танысу.

    • Фотосуретті плакаттағы қажетті орынға жапсыру.

    • Нәтижесін топта талқылау.

    • Өз топтастырулары туралы дәлелдер келтіре отырып, тұжырымдау.

    • Жұмыс барысында талдауға араласу.

    Ашық кеңістік жануарлары: «Ақ түлкі»

    Орман жануарлары: «Аю»

    Тау жануарлары: «Күшіген» Ең ірі ұшатын құс,оның қорегі өлі жануарлар.

    Суқойма жануарлары: «Мөңке»

    Мөңке балық - тұщы су тұқы балықтар туысына жатады. Ұзындығы 45 см, салмағы 3 кг. Арқасы қара-қоңыр, денесінін екі жағы алтын түстес, жыныстық жетілуі 4-5 жылға созылады. Өсімталдығы, 300 мың уылдырық шашады. Планктонмен, жәндіктер дернәсілдерімен, өсімдікпен ректенеді. 2 түрі бар: алтын мөңке және бозша мөңке. Еуразия қоймаларында таралған.



    Мұғалімнің түсіндіруі. Ашық кеңістікті қарақұйрық, киік, арыстан, ақтүлкі сияқты жа­нуарлар мекендейді. Олар жемті­гін қуып жету не жауынан қашу үшін тез жүгіруге бейімделген. Шөп қалың өсетін ашық даланы кеміргіштер мен бунақденелілер мекендейді. Шөл және шөлейт жерлерде бауырымен жорғалау-шылар көп кездеседі.

    Ормандарды ірі жануарлар мекендейді. Оларға аю, бұлан, жабайы қабан жатады. Тропика­лық ормандарда жалқауаң, піл тіршілік етеді. Орман жануарла­рының көбі ағаштарға өрмелей алады.

    Су жануарларының денесі сү-йірленіп келеді. Олардың жүзу қанаттары не аяқ саусақтарының арасында жүзу жарғақтары бола­ды. Оларға құрбақа, суаршын қан­дала, балық және басқалар жатады.

    Тау жануарларының жүні қа­лың болады. Арқар тәрізді жа­нуарлардың жалпақ, қозғалғыш тұяқтары болады. Тау құстары тез ұшады, олардың жүні үлпілдек бо­лады. Таудағы бунақденелілердің түсі қара, қоңырқай болып келеді.

    Сергіту сәті. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.

    Мұғалім-оқушы диалогі.Сен білесің бе?

    Шағыл мысығы туралы бей­некөріністі көрсетіңіз. Оны сипаттап беруін сұраңыз. Оның сыртқы көрінісін алдамшы дей аламыз ба? Жа­нуардың сыртқы көрінісі немесе күнделікті өмірде сырттай алдамшы болып көрінген сәттерін естеріне түсіруін өтініңіз.

    Жеке жұмысқа дәптердегі тапсырмаларды орындау ұсынылады.

    25-жұмыс парағы. «Жануарлардың тіршілік

    ортасын қалай анықтайды?», 27-б.

    Жануарлардың топтары. Оқушылар жануар­ларды сурет арқылы анықтап, сәйкес топпен байланыстыруы қажет. (Жауаптары: Тау жануарлары – күшіген, қодас, арқар; ашық кеңістік жануарлары – ақтүлкі, арыстан, тарпаң; суқойма жануарлары – құндыз, мөңке, акула; орман жануарлары – макака, аю, теңбілшер).

    26-жұмыс парағы. «Тобын анықта», 28-б.

    Сипаттамасы бойынша тап. Оқушылар кестенің астына әр топтан кез келген үш жануардың атын жа­зып, сипаттамасымен сәйкестендіреді. (Жауаптары: Бұл топтың тұяқты жануарларының тегіс емес, биік жерлерге өрмелейтін ірі қозғалмалы тұяқтары болады. Тау жануарлары.

    Бұл топтың сүтқоректілерінің ұзын аяқ-қолдары, мықты әрі төзімді денелері, бұлшықетті мойындары болады. Ашық кеңістік жануарлары.

    Бұл топта омыртқасыздар және қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар мен балықтар көп. Суқойма жануарлары.

    Бұл топтың сүтқоректілері едәуір ірі, төзімді болады. Орман жануарлары).


    Бағалау.

    Бағалау критерийі

    Дескрипторлар

    Жануарлардың тіршілік ортасын анықтайды.

    • Ашық кеңістіктер, ормандар, таулар мен суқой­маларды мекендейтін жануарларды біледі;

    • Жануарлардың тіршілік ортасының сипаты бойынша ажырата алады.


    Жануарлардың суреттері



    Оқулықпен жұмыс






    Оқулықпен жұмыс


    Оқулықпен жұмыс










    А1 парақтары, үлестірме материалдар, суреттер

    Зерттеу күнделігі



    Слайд №4


















    Слайд №5,6,7











































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    09.11.2022
    1055
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мустафина Алмагуль Зияшовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации