Материалдар / Ашық сабақ жаратылыстану пәні 4 сынып Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ жаратылыстану пәні 4 сынып Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2021
3407
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы

Айткожанова Асем Серикболовна


Алматы облысы,Қапшағай қаласы, «Орта мектеп -гимназия мектепке дейінгі шағын орталығымен» МКМ

Мұғалімнің аты-жөні:

А.Айткожанова

Пән/Сынып:

Жаратылыстану, 4

Күні:

14.10.21

Қай аптаның нешінші сабағы

14- сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

Жануарлар

Сабақтың тақырыбы:

Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Оқу мақсаты:

4.2.2.5 Қоректік тізбектің құрылымын түсіндіру

4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.

Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

Ойлау дағдысының деңгейі

Жануарлар туралы біледі, түсінеді,білімін қолдана алады


Құндылықтарды дарыту

Жануарлар мен өсімдіктерді қадірлеп, сақтау білуге тәрбиелеу.

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Бағалау критериі:

Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.

Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Ұйымдастыру

Амандасудан кейін оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді













Жаңа сабақ

  1. Тапсырма

Өз өлкеңде қандай жануарлар тіршілік етеді?

Жауап:

Түркістан облысында тасбақа, жылан,қарсақ, түлкі, кесіртке және т.б. тіршілік етеді

Дескрипторы:

Өз өлкесіндегі жануарлар туралы біледі

Олардың тіршілігі туралы айта алады.


Жаңа тақырыпты меңгеру





Өз ойларын айтады








Тақырып бойынша түсінігін айтып береді










Тақырыпты өмірмен байланыстыра отырып өз ойын жеткізеді





ҚБ:

Тамаша!



























Өлкеміздегі

жануарлар мен өсімдіктер туралы суреттер






Қазақстанның жануарлары картасы













Суреттер


Суретте



Тәжірибе

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

2-тапсырма

Өлкеміздегі жануарлар қалай тіршілік етеді? Олар немен қоректенеді?

Жауап:

Мысалы, шөп—қоян—түлкі

Шұбалшын—құстар—қасқыр,түлкі

Дескриптор:

Қоректік тізбек жасай алады

Табиғаттағы қарым-қатынасты түсінеді

Өз өлкесіндегі жануарлар тіршілігі туралы айта алады



3-тапсырма

Өз өлкеңде мекендейтін бір жануар туралы таныстырылым жаса.

ҮПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 3 лгі: Қасқыр



Жыртыш Ет жейді сұр түсті



Дескриптор:

өз өлкесінің жануарларын топтарға жіктеп үйренеді

Өз өлкесінің жануарларын таныстыра алады

Жануарлар тіршілігі туралы біледі

Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру












Суреттермен жұмыс жасайды









Қоректік тізбек жасайды

















Тапсырманы орындайды




Бағалау дескрипторларын ұсыну



Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалаумен бағаланады






ҚБ.

Нақты әрі дұрыс жауап!










«Мен білемін»


Қазақстан

да

Менің өлкемде

Жануар

лар



Өсімдік

тер







ҚБ:

Мықты жауап болды!






Өлкеміздегі жануарлар суреттері












Жануарлар мен өсімдіктер туралы бейнебаян



Суреттер







Кесте














Суреттер







Бекіту

Кері байланыс







Тақырыпты меңгергенін анықтау


Сабақ туралы ойларын білдіреді.



Бағалау парақшала

ры











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!