Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3 г

    Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары

    Мектеп: «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ

    Мұғалім: Копбаева Ж.Р.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні: 2019 ж


    1-аусым 2-сабақ


    Тақырыбы:


    Топырақтың құрамы

    Оқу мақсаты:

    3.3.4.2 топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Оқушылар:

    Топырақ құрамымен танысады;

    Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды;

    Бағалау критерийі

    Эксперимент жоспарын құрады;

    Эксперимент жасап, нәтижесін шығарады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады;

    Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады;

    Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер:

    Қарашірік, топырақ құрамы

    Құндылықтар

    Топырақты қорғау керектігін түсінеді

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Видео, слайд.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Топырақ не үшін қажет екенін біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет







    Ресурстар
















    Сабақтың басы











    Ұйымдастыру.

    Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу.

    Сөзжұмбақ шешу

    Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек

    Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ

    Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік

    Өсімдіктің өсуіне қолайлы топырақ. Құнарлы

    Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз

    деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау.













    сызба




    Шапалақтап








    Миға шабуыл:


    Бүгінгі сабақта не үйренеміз, не өтеміз деп ойлайсыңдар?

    Мақалдағы тиісті сөз тіркесін табу.

    Туған жердің топырағы жұмсақ , ауасы шипа.

    Таза алтын топырақсыз да тазарады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


    Оқулық. «ой қозғау». Оқулықтағы суретке назар аударту. Оны сипаттау.

    • Негеш пен Эврика не істеп жүр?

    • Сендер картоп отырғызып көрдіңдер ме?

    • Бақшада картоп отырғызып жатқан көріністі байқағандарың бар ма?

    • Картоп өсу үшін не керек?

    • Картоп мол өнім беру үшін не істеу керек деп ойлайсың?

    • Топырақта қандай жануарлар тіршілік етеді?

    « Орнын тап » ойыны арқылы бекіту

    Топырақ арасында өмір сүретін жануарлар бар. Оларды өз орнына апарып орналастырайық. Ол үшін артындағы сұрақтарға жауап берейік.


    Құрт: Топырақ дегеніміз не?

    Тышқан: Өсімдік үшін топырақтың маңызы қандай?

    Борсық: Қай зат барлық жерде таралған?

    Қоңыз: Топырақтың құрамында не бар?

    Құмырсқа: Топырақтың қандай пайдасы бар?

    1. Жер астындағы тіршілік.

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Екі суреттің айырмашылығы неде?

    • Құрт не істеп жатыр?

    • Егер құрттар болмаса, неліктен су топырақтың беткі қабатында жиналады?

    • Құрттардың пайдасы қандай екен?

    • Құрттардың салған жолының тағы қандай пайдасы бар?

    1. Топырақтың құрамында тағы не бар? Топырақта. Суретке назар аударту.

    • Топырақтың беткі қабатында нелер бейнеленген?

    • Ағаштан түскен жапырақтар мен шөп қалдықтары қайда кетеді?

    • Немен араласады?

    • Қалдықтар топырақпен қалай араласуы мүмкін?

    • Топырақта тағы не бар?

    Оқушылар топырақта өлген жануарлардың да, бунақденелілердің де шіріген қалдықтары болады деген пікірлер айтуы мүмкін.




    слайд







    Сурет















    Жануарлар суреті













    Басбармақ




    Сабақтың ортасы






    1. Топырақ туралы видео көрейік.

    Топырақ үлгісіне назар аударту, сипаттау.

    • Топырақта басқа нелер байқадыңдар?


    Сергіту сәті


    1. Зертте.

    Әр топқа қажеті ресурстарды дайындау: су құйылған стақандар, топырақ салынған стақандар, таяқшалар немесе бір реттік қасықтар, майлық қағаз. Зерттеуді бастамас бұрын оқушылар эксперимент жүргізудің жоспарын құру.

    1. Эксперимент мақсатын жазу.

    2. Эксперимент болжамын жазу.

    3. Эксперимент нәтижесін жазу.

    Эксперимент жасауға арналған нұсқаулық:

    • топырақтың түсіне назар аудар.

    • топырақ құрамында нелер барын қарап көр.

    Эксперимент барысы:

    • Істелінетін әрекеттерді оқушыларға айтып отыру, өзгерістермен қорытындыны оқушылардың өздеріне жазғызу.

    • кестені толтырып, нәтижені жазып отыру

    әрекет

    өзгеріс

    қорытынды

    Стақандағы суға топырақ салу

    Көбік пайда болды

    Ауа бар

    Топырақты таяқшамен араластыру

    Судың бетінде өсімдік қалдықтары, ұсақ қоқыстар жүзіп жүр, су лайланған

    Бетіне жеңіл қалдықтар шықты

    Стақанды шайқамай қарау

    Түбінде шөгінді, құм мен саз, тастар бар

    Түбіне ауыр заттар түсті

    Майлық қағазға (салфетка) топырақ салып, алақанмен қысу

    Кішкентай дымқыл дақ қалды

    Топырақта су бар


    Нәтижені жазып болған соң, эксперимент жоспарымен салыстыру. Оқушылар топырақ құрамында су, ауа, тірі ағзалардың қалдықтары бар екені туралы қорытындыларын дәлелдейді.Бір-бірімен жазбаларын салыстыру.

    5. Сен білесің бе? 1 см топырақтың қалыптасуына шамамен жүздеген жылдар керек болатыны жайлы ақпаратпен таныстыру.

    6. Жұмыс дәптері: 61-жұмыс парағы. «Қабаттар», 5-б. Әр пазлдың орнын зерттеу қорытындыларына негіздей отырып, анықтау.

    Топырақ құрамына нелер жататынын жазу.

    "Бес жол өлең" стратегиясы

    1.Топырақ

    2.қара, қоңыр

    3.құнарланады, тыңайтылады, лайланады.

    4.Топырақ жердің беткі қабаты

    5.Қарашірік

    Видео



    Асық ойыны



















    Топырақ кесектері



















    Қосымша әдебиеттер












    Кесте,

    маркер

    Сабақтың соңы


    Рефлексия

     - Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады?

    - Тіршілік үшін топырақтың маңызы бар ма?

    -Бүгінгі алған білімдеріміз өмірге қажет па?

    Ендеше: 

    • Өздерін бағалау

    «Смайлик» арқылы өздерін бағалау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Копбаева Жулдыз Рысбековна
    07 Қырқүйек 2020
    6183
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Жаратылыстану. Топырақтың құрамы 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Жаратылыстану. Топырақтың құрамы 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ, бастауыш сынып мұғаліміне
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3 г

    Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары

    Мектеп: «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ

    Мұғалім: Копбаева Ж.Р.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:

    Күні: 2019 ж


    1-аусым 2-сабақ


    Тақырыбы:


    Топырақтың құрамы

    Оқу мақсаты:

    3.3.4.2 топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;

    Сабақтың

    мақсаты:

    Оқушылар:

    Топырақ құрамымен танысады;

    Эксперимент жасай отырып, топырақ құрамындағы заттарды анықтайды;

    Бағалау критерийі

    Эксперимент жоспарын құрады;

    Эксперимент жасап, нәтижесін шығарады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Топырақ және оның құрамындағы заттар туралы өз ойларын айтады;

    Эксперимент барысындағы өзгерістер мен қорытындысын жазады;

    Өз шешімдеріне дәлелдемелер келтіреді.

    Пәндік терминология мен тірек сөздер:

    Қарашірік, топырақ құрамы

    Құндылықтар

    Топырақты қорғау керектігін түсінеді

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Видео, слайд.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Топырақ не үшін қажет екенін біледі.

    Сабақ барысы

    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет







    Ресурстар
















    Сабақтың басы











    Ұйымдастыру.

    Оқушыларды сабаққа даярлау. Амандасу.

    Сөзжұмбақ шешу

    Бақта жүйекті жасап қазатын құрал. Күрек

    Жердің өсімдік өсетін қабаты. Топырақ

    Топыраққа қажетті негізгі қоректің бірі. Қарашірік

    Өсімдіктің өсуіне қолайлы топырақ. Құнарлы

    Өсімдіктің өсуіне жарамайтын топырақ. Құнарсыз

    деген сұрақтармен өткен сабақты қайталау.













    сызба




    Шапалақтап








    Миға шабуыл:


    Бүгінгі сабақта не үйренеміз, не өтеміз деп ойлайсыңдар?

    Мақалдағы тиісті сөз тіркесін табу.

    Туған жердің топырағы жұмсақ , ауасы шипа.

    Таза алтын топырақсыз да тазарады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


    Оқулық. «ой қозғау». Оқулықтағы суретке назар аударту. Оны сипаттау.

    • Негеш пен Эврика не істеп жүр?

    • Сендер картоп отырғызып көрдіңдер ме?

    • Бақшада картоп отырғызып жатқан көріністі байқағандарың бар ма?

    • Картоп өсу үшін не керек?

    • Картоп мол өнім беру үшін не істеу керек деп ойлайсың?

    • Топырақта қандай жануарлар тіршілік етеді?

    « Орнын тап » ойыны арқылы бекіту

    Топырақ арасында өмір сүретін жануарлар бар. Оларды өз орнына апарып орналастырайық. Ол үшін артындағы сұрақтарға жауап берейік.


    Құрт: Топырақ дегеніміз не?

    Тышқан: Өсімдік үшін топырақтың маңызы қандай?

    Борсық: Қай зат барлық жерде таралған?

    Қоңыз: Топырақтың құрамында не бар?

    Құмырсқа: Топырақтың қандай пайдасы бар?

    1. Жер астындағы тіршілік.

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Екі суреттің айырмашылығы неде?

    • Құрт не істеп жатыр?

    • Егер құрттар болмаса, неліктен су топырақтың беткі қабатында жиналады?

    • Құрттардың пайдасы қандай екен?

    • Құрттардың салған жолының тағы қандай пайдасы бар?

    1. Топырақтың құрамында тағы не бар? Топырақта. Суретке назар аударту.

    • Топырақтың беткі қабатында нелер бейнеленген?

    • Ағаштан түскен жапырақтар мен шөп қалдықтары қайда кетеді?

    • Немен араласады?

    • Қалдықтар топырақпен қалай араласуы мүмкін?

    • Топырақта тағы не бар?

    Оқушылар топырақта өлген жануарлардың да, бунақденелілердің де шіріген қалдықтары болады деген пікірлер айтуы мүмкін.




    слайд







    Сурет















    Жануарлар суреті













    Басбармақ




    Сабақтың ортасы






    1. Топырақ туралы видео көрейік.

    Топырақ үлгісіне назар аударту, сипаттау.

    • Топырақта басқа нелер байқадыңдар?


    Сергіту сәті


    1. Зертте.

    Әр топқа қажеті ресурстарды дайындау: су құйылған стақандар, топырақ салынған стақандар, таяқшалар немесе бір реттік қасықтар, майлық қағаз. Зерттеуді бастамас бұрын оқушылар эксперимент жүргізудің жоспарын құру.

    1. Эксперимент мақсатын жазу.

    2. Эксперимент болжамын жазу.

    3. Эксперимент нәтижесін жазу.

    Эксперимент жасауға арналған нұсқаулық:

    • топырақтың түсіне назар аудар.

    • топырақ құрамында нелер барын қарап көр.

    Эксперимент барысы:

    • Істелінетін әрекеттерді оқушыларға айтып отыру, өзгерістермен қорытындыны оқушылардың өздеріне жазғызу.

    • кестені толтырып, нәтижені жазып отыру

    әрекет

    өзгеріс

    қорытынды

    Стақандағы суға топырақ салу

    Көбік пайда болды

    Ауа бар

    Топырақты таяқшамен араластыру

    Судың бетінде өсімдік қалдықтары, ұсақ қоқыстар жүзіп жүр, су лайланған

    Бетіне жеңіл қалдықтар шықты

    Стақанды шайқамай қарау

    Түбінде шөгінді, құм мен саз, тастар бар

    Түбіне ауыр заттар түсті

    Майлық қағазға (салфетка) топырақ салып, алақанмен қысу

    Кішкентай дымқыл дақ қалды

    Топырақта су бар


    Нәтижені жазып болған соң, эксперимент жоспарымен салыстыру. Оқушылар топырақ құрамында су, ауа, тірі ағзалардың қалдықтары бар екені туралы қорытындыларын дәлелдейді.Бір-бірімен жазбаларын салыстыру.

    5. Сен білесің бе? 1 см топырақтың қалыптасуына шамамен жүздеген жылдар керек болатыны жайлы ақпаратпен таныстыру.

    6. Жұмыс дәптері: 61-жұмыс парағы. «Қабаттар», 5-б. Әр пазлдың орнын зерттеу қорытындыларына негіздей отырып, анықтау.

    Топырақ құрамына нелер жататынын жазу.

    "Бес жол өлең" стратегиясы

    1.Топырақ

    2.қара, қоңыр

    3.құнарланады, тыңайтылады, лайланады.

    4.Топырақ жердің беткі қабаты

    5.Қарашірік

    Видео



    Асық ойыны



















    Топырақ кесектері



















    Қосымша әдебиеттер












    Кесте,

    маркер

    Сабақтың соңы


    Рефлексия

     - Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады?

    - Тіршілік үшін топырақтың маңызы бар ма?

    -Бүгінгі алған білімдеріміз өмірге қажет па?

    Ендеше: 

    • Өздерін бағалау

    «Смайлик» арқылы өздерін бағалау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    07.00.2020
    6183
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Копбаева Жулдыз Рысбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации