Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    ҰМЖ тарауы:

    колледж:ТПК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Иманбекова С.Д.

    Топ:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жартылай өткізгіштердегі электр тогы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.3.3-жартылай өткізгіштердегі электр тогын сипаттау және жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық білімгерлер: жартылай өткізгіштердің өткізгіштігі меншікті және қоспалық өткізгіштікке бөлінетінін түсіндіру

    Көптеген білімгерлер: жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіру

    Кейбір білімгерлер: жартылай өткізгіш құралдарды қолдану

    Бағалау критерийі

    -Жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды

    - жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіреді

    Тілдік мақсаттар

    Жартылай өткізгіштерді ауызша және жазбаша сипаттай алады

    Пәндік лексика және терминология: .

    Электронды және кемтіктік өткізгіштер,p-n ауысуы,жартылай өткізгіш диод,жартылай өткізгіш транзистор

    Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері:

    Жартылай өткізгіштерге қандай заттар жатады?

    Кемтіктер дегеніміз не?

    Донорлық қоспа дегеніміз не?

    Қандай қоспалар акцепторлық деп аталады?

    Жартылай өткізгіш құрал түрлері қандай?

    Құндылықтарға баулу

    Білімгерлерді еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алуға баулу

    Пәнаралық байланыс

    Химиялық элементтердің периодтық жүйесінде (Менделеев кестесі) IV валентті элементтерді оқып үйренуде химия пәнімен байланыс

    Алдыңғы білім

    8 сыныптан оқушылар «Электр тогын өткізетіндер және өткізбейтіндер» тақырыбы бойынша заттардың электрлік қасиеттерімен таныс.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы


    І. Ұйымдастыру

    Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру:


    (W) Ширату жаттығуы: «Ой қозғау»

    1.Өткізгіштер дегеніміз не?

    2.Диэлектриктер дегенді қалай түсінесіңдер?

    3.Өткізгіштер және диэлектриктер электрлік қасиеттеріндегі айырмашылық қандай?

    4.Не себепті бір заттар электр тогын өткізеді , ал бір заттар өткізбейді ?

    5.Жартылай өткізгіштер туралы не айтуға болады?

    (f) ынталандыру



    Жаңа сабаққа шолу


    Жаңа тақырыпты түсіндіру барысында видео көрсетіліп білім алушылармен бірге тақырыпты ашады

















    Жартылай өткізгіш туралы түсінік

    https://www.youtube.com/watch?v=sS2oJ6ZTo2g

    Диод туралы түсінік

    https://www.youtube.com/watch?v=PftpZdPpWFE


    Сабақтың ортасы

    Білім дағдысы: Білу,түсіну

    Белсенді әдіс: «Сұраққа жетіп ал»

    (G) 1-тапсырма.

    Білімгерлер мәтінмен жұмыс жасап, жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды


    Критерий

    дескриптор

    Жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды

    Жартылай өткізгішке жататын химиялық элементтерді анықтайды

    Жартылай өткізгіштердің электр өткізгіштік қасиетін анықтайды

    р- типті және n- типті жартылай өткізгіштертерді айырады

    жартылай өткізгіштердің өткізгіштік кедергісін анықтайды

    (f) «екі жұлдыз,бір тілек»


    Білім дағдысы: Қолдану

    Белсенді әдіс: «Суреттер сөйлейді»

    (P) 2-тапсырма.

    1-сурет


    2-сурет

    3-сурет

    а) Білімгерлер жартылай өткізгіштік құралдардың жұмыс істеу принципін сипаттайды;


    критерий

    дескриптор

    құралдардың жұмыс істеу принципін сипаттайды;


    p-n ауысуын анықтайды


    Құрал түрлерінің қызметін анықтайды


    сызба түрлерінің белгілеу түрлерін ажыратады

    б) Белсенді әдіс: «Кім жылдам?»

    Білімгерлер жартылай өткізгіштік құралдардағы кедергіні есептеп,сипаттайды;

    1.Өзара тізбектей жалғанған 1кОм кедергісі бар реастат пен термистордан тұратын тізбектің ұшына 20В кернеу берілді. Бөлме температурасында тізбектегі ток күші 5мА болды.Термисторды ыстық суға батырғанда, ток күшінің мәні 10мА болды. Термистордың кедергісі неше есе өзгерді?

    2.Қараңғыда кедергісі 25кОм болатын фоторезистор кедергісі 5кОм болатын резистормен тізбектей жалғанған.Фоторезисторды жарықтандырған кезде,кернеудің сол мәнінде тізбектегі ток күші 4 есе артты.Фоторезистордың кедергісі неше есе кеміді?


    критерий

    дескриптор

    Құралдарда

    ғы кедергіні есептеп,

    сипаттайды

    Формуланы жазып,есептейді


    Резистордағы кедергі өзгерістерін сипаттайды

    (f) «өзара бағалау»




    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    237-239беттерінде берілген мәтін











    Суреттер осы видеолардан алынды

    https://www.youtube.com/watch?v=PftpZdPpWFE


    https://www.youtube.com/watch?v=bqhBp8WudNQ

    https://www.youtube.com/watch?v=5mv0XBLWCMY











































    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    42жаттығу (4,5есеп),242 бет


    Сабақтың аяқталуы

    Бекіту кезеңі: «соңғы 5 минут»

    1.Жартылай өткізгіштерге қандай заттар жатады?

    2.Меншікті өткізгіштік дегеніміз не?

    3.Донорлық қоспа дегеніміз не?

    4.Қандай қоспалар акцепторлық деп аталады?

    5.Жартылай өткізгіш құрал түрлері қандай?

    Рефлексия «Бағдаршам» әдісі




    Үй тапсырмасы: $42(237-241 бет)оқу

    42-жаттығу (1есеп).

    Шығармашылық тапсырма:Қазақстандағы жарық техникасы мен радиоэлектроника





















    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    Қосымша ақпарат


    Сабақтан соң мұғалім келесі сабақты кері байланыс арқылы жоспарлау мақсатында беріледі (анализ)

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен

    көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда

    қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Көптеген оқушылар жартылай өткізгіштерді түсіндіреді, кейбір оқушылар жартылай өткізгіш құралдарды талқылайды

    Бағалау – Сіз

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін «өзін-өзі бағалау,бір сөзбен түйіндеу арқылы тексерем


    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау негізінде топтық жұмыс, жеке жұмыс жасалады

    Саралау тапсырмаларды

    іріктеуді, белгілі бір оқушыдан

    күтілетін нəтижені, оқушыға

    жеке қолдау көрсетуде, оқу

    материалы мен ресурстарды

    оқушылардың жеке

    қабілеттерін ескере отырып

    əзірлеуді қамтуы мүмкін

    (Гарднер бойынша көптік зият

    теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана

    отырып, саралауды сабақтың

    кез келген кезеңінде қолдануға

    болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың

    сабақ кезінде нені

    үйренгендерін бағалау үшін

    қолданатын əдіс-тəсілдерді

    жазыңыз.

    Денсаулық сақтау

    технологиялары.

    Сабақта сергіту

    жаттығулары мен

    белсенді жұмыс түрлерін

    қолдану. Осы сабақта

    қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

    беріңіз.

    Сабақ мақсаттары

    немесе оқу

    мақсаттары шынайы,

    қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу

    мақсатына қол

    жеткізді ме? Егер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Иманбекова Сауле Дукенбайовна
    07 Қараша 2021
    1949
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ "Жартылай өткізгіштер"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ "Жартылай өткізгіштер"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Жартылыай өткізгіштер" 10сынып физика пәнінен жағартылған бағдарлама бойынша жасалған жоспар.жоспарда тапсырма, тапсырмаға сай критерийлер жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    ҰМЖ тарауы:

    колледж:ТПК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Иманбекова С.Д.

    Топ:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жартылай өткізгіштердегі электр тогы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.3.3.3-жартылай өткізгіштердегі электр тогын сипаттау және жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық білімгерлер: жартылай өткізгіштердің өткізгіштігі меншікті және қоспалық өткізгіштікке бөлінетінін түсіндіру

    Көптеген білімгерлер: жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіру

    Кейбір білімгерлер: жартылай өткізгіш құралдарды қолдану

    Бағалау критерийі

    -Жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды

    - жартылай өткізгіш құралдарын қолдану принципін түсіндіреді

    Тілдік мақсаттар

    Жартылай өткізгіштерді ауызша және жазбаша сипаттай алады

    Пәндік лексика және терминология: .

    Электронды және кемтіктік өткізгіштер,p-n ауысуы,жартылай өткізгіш диод,жартылай өткізгіш транзистор

    Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері:

    Жартылай өткізгіштерге қандай заттар жатады?

    Кемтіктер дегеніміз не?

    Донорлық қоспа дегеніміз не?

    Қандай қоспалар акцепторлық деп аталады?

    Жартылай өткізгіш құрал түрлері қандай?

    Құндылықтарға баулу

    Білімгерлерді еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алуға баулу

    Пәнаралық байланыс

    Химиялық элементтердің периодтық жүйесінде (Менделеев кестесі) IV валентті элементтерді оқып үйренуде химия пәнімен байланыс

    Алдыңғы білім

    8 сыныптан оқушылар «Электр тогын өткізетіндер және өткізбейтіндер» тақырыбы бойынша заттардың электрлік қасиеттерімен таныс.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы


    І. Ұйымдастыру

    Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру:


    (W) Ширату жаттығуы: «Ой қозғау»

    1.Өткізгіштер дегеніміз не?

    2.Диэлектриктер дегенді қалай түсінесіңдер?

    3.Өткізгіштер және диэлектриктер электрлік қасиеттеріндегі айырмашылық қандай?

    4.Не себепті бір заттар электр тогын өткізеді , ал бір заттар өткізбейді ?

    5.Жартылай өткізгіштер туралы не айтуға болады?

    (f) ынталандыру



    Жаңа сабаққа шолу


    Жаңа тақырыпты түсіндіру барысында видео көрсетіліп білім алушылармен бірге тақырыпты ашады

















    Жартылай өткізгіш туралы түсінік

    https://www.youtube.com/watch?v=sS2oJ6ZTo2g

    Диод туралы түсінік

    https://www.youtube.com/watch?v=PftpZdPpWFE


    Сабақтың ортасы

    Білім дағдысы: Білу,түсіну

    Белсенді әдіс: «Сұраққа жетіп ал»

    (G) 1-тапсырма.

    Білімгерлер мәтінмен жұмыс жасап, жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды


    Критерий

    дескриптор

    Жартылай өткізгіштіктердегі электр тоғын сипаттайды

    Жартылай өткізгішке жататын химиялық элементтерді анықтайды

    Жартылай өткізгіштердің электр өткізгіштік қасиетін анықтайды

    р- типті және n- типті жартылай өткізгіштертерді айырады

    жартылай өткізгіштердің өткізгіштік кедергісін анықтайды

    (f) «екі жұлдыз,бір тілек»


    Білім дағдысы: Қолдану

    Белсенді әдіс: «Суреттер сөйлейді»

    (P) 2-тапсырма.

    1-сурет


    2-сурет

    3-сурет

    а) Білімгерлер жартылай өткізгіштік құралдардың жұмыс істеу принципін сипаттайды;


    критерий

    дескриптор

    құралдардың жұмыс істеу принципін сипаттайды;


    p-n ауысуын анықтайды


    Құрал түрлерінің қызметін анықтайды


    сызба түрлерінің белгілеу түрлерін ажыратады

    б) Белсенді әдіс: «Кім жылдам?»

    Білімгерлер жартылай өткізгіштік құралдардағы кедергіні есептеп,сипаттайды;

    1.Өзара тізбектей жалғанған 1кОм кедергісі бар реастат пен термистордан тұратын тізбектің ұшына 20В кернеу берілді. Бөлме температурасында тізбектегі ток күші 5мА болды.Термисторды ыстық суға батырғанда, ток күшінің мәні 10мА болды. Термистордың кедергісі неше есе өзгерді?

    2.Қараңғыда кедергісі 25кОм болатын фоторезистор кедергісі 5кОм болатын резистормен тізбектей жалғанған.Фоторезисторды жарықтандырған кезде,кернеудің сол мәнінде тізбектегі ток күші 4 есе артты.Фоторезистордың кедергісі неше есе кеміді?


    критерий

    дескриптор

    Құралдарда

    ғы кедергіні есептеп,

    сипаттайды

    Формуланы жазып,есептейді


    Резистордағы кедергі өзгерістерін сипаттайды

    (f) «өзара бағалау»




    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    237-239беттерінде берілген мәтін











    Суреттер осы видеолардан алынды

    https://www.youtube.com/watch?v=PftpZdPpWFE


    https://www.youtube.com/watch?v=bqhBp8WudNQ

    https://www.youtube.com/watch?v=5mv0XBLWCMY











































    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    42жаттығу (4,5есеп),242 бет


    Сабақтың аяқталуы

    Бекіту кезеңі: «соңғы 5 минут»

    1.Жартылай өткізгіштерге қандай заттар жатады?

    2.Меншікті өткізгіштік дегеніміз не?

    3.Донорлық қоспа дегеніміз не?

    4.Қандай қоспалар акцепторлық деп аталады?

    5.Жартылай өткізгіш құрал түрлері қандай?

    Рефлексия «Бағдаршам» әдісі




    Үй тапсырмасы: $42(237-241 бет)оқу

    42-жаттығу (1есеп).

    Шығармашылық тапсырма:Қазақстандағы жарық техникасы мен радиоэлектроника





















    Арман-ПВ баспасы

    Физика 10 Сынып

    Н.А.Закирова

    Р.Р.Аширов

    Қосымша ақпарат


    Сабақтан соң мұғалім келесі сабақты кері байланыс арқылы жоспарлау мақсатында беріледі (анализ)

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен

    көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда

    қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Көптеген оқушылар жартылай өткізгіштерді түсіндіреді, кейбір оқушылар жартылай өткізгіш құралдарды талқылайды

    Бағалау – Сіз

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін «өзін-өзі бағалау,бір сөзбен түйіндеу арқылы тексерем


    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Денсаулық жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау негізінде топтық жұмыс, жеке жұмыс жасалады

    Саралау тапсырмаларды

    іріктеуді, белгілі бір оқушыдан

    күтілетін нəтижені, оқушыға

    жеке қолдау көрсетуде, оқу

    материалы мен ресурстарды

    оқушылардың жеке

    қабілеттерін ескере отырып

    əзірлеуді қамтуы мүмкін

    (Гарднер бойынша көптік зият

    теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана

    отырып, саралауды сабақтың

    кез келген кезеңінде қолдануға

    болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың

    сабақ кезінде нені

    үйренгендерін бағалау үшін

    қолданатын əдіс-тəсілдерді

    жазыңыз.

    Денсаулық сақтау

    технологиялары.

    Сабақта сергіту

    жаттығулары мен

    белсенді жұмыс түрлерін

    қолдану. Осы сабақта

    қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

    беріңіз.

    Сабақ мақсаттары

    немесе оқу

    мақсаттары шынайы,

    қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу

    мақсатына қол

    жеткізді ме? Егер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Физика Ашық сабақ 10 сынып
    07.11.2021
    1949
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Иманбекова Сауле Дукенбайовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации