Ашық сабақ Жасалған жобаны жақсарту 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Жасалған жобаны жақсарту 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Жасалған жобаны жақсарту 6 сынып Ашық сабақ Жасалған жобаны жақсарту 6 сынып Ашық сабақ Жасалған жобаны жақсарту 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы



Саламатсызба, оқытушы!



Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп: С.Толыбеков атындағы №3 IT мектеп-лицейі

Сабақтың тақырыбы: Жасалған жобаны жақсарту.

Күні:

Мұғалімнің есімі: Дәулет Назерке

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру.

6.3.3.1-программа ортасында қателерді табу және жөндеу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: сценарийлерді жүзеге асырады, кеткен қателіктерді тауып, жөндейді.

Оқушылардың басым бөлігі: сценарийді жүзеге асыру барысында дыбыс блоктарын кірістіре алады.

Кейбір оқушылар: Жобаның скриптілеріне өзгертулер енгізіп, күрделі ойынның жобасын жасайды.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

  • Ойын ортасында сценарийді жүзеге асырады.

  • Программадағы қателіктерді тауып жөндей алады.

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: тыңдалым, айтылым, жазылым.

Терминология:

Қозғалыс- движение-motion.

Дыбыс-звук-sound.

Спрайт- спрайт- sprite.

Сахна- сцена- scene.

Ойын- игра- game.


Сөз тіркестері:

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей.

Құндылықты дарыту

Өз бетімен АКТ – ны қолдана алатын, шығармашыл, инновициялық өзгерістерге бейім,ізденімпаз тұлға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, математика, орыс тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет, слайд.

Алдыңғы оқу/Бастапқы білім

Программалау тілдері, Scratch бағдарламасының интерфейсі туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

(5 минут)

Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

«Мен саған тілеймін» әдісі .

Оқушылар шеңбер болып тұрып, бір- бірлеріне жүрек беру арқылы жақсы тілектер айтады.



Үй тапсырмасын тексеру мақсатында LearningApps.org программасы бойынша тапсырма орындайды. Орындап болған соң слайдтағы сұрақтарға жауап береді. Смайлик арқылы бағаланады.











https://learningapps.org/myapps.php

Ортасы

(20-25 минут)

Жаңа сабақ. «Жасалған жобаны жақсарту»


1 тапсырма. Терминдермен жұмыс.

.

Қазақша

Ағылшынша

Бастапқы бет

Home page

Қателерді түзету

Correction of errors

Программалау ортасы

Programming environment

Сахна

Scene

Ойынның идеясы

Idea of the game

Спрайт

Sprite

Ойын

Game

Дыбыс

Sound


Сергіту сәті. « Үшбұрыш шеңбер» ойыны.

Шарты. Оқушылар екі ручка ұстап, бір мезетте үшбұрыш шеңбер салуы тиіс.

2 тапсырма. «Жеке жұмыс» әдісі . Шарты:Циклдық тармақтық алгоритмдерді қолдана отырып орындау. Екі танкі лабиринт ішіне орналасады. Керекті батырманы басқанда танкі оғын атады. Бір танкі екінші танкіге оқпен тигенде «Победа» деп жазу шығады. Ал атылған жағдайда «Поражение» деп жазу шығады!



Дискриптор:

  1. Негізгі блоктарды анықтайды.

  2. Қосымша блоктарды анықтайды.

  3. Қадамдарды анықтайды.

Бағалау: «Смайликпен бағалау» әдісі.

-Егерде тапсырма толық орындалса, 3 смайлик беріледі.

- Жартылай орындалса, 2 смайлик беріледі.

- Тек басы ғана басталған болса, 1 смайлик беріледі.

- Орындамаса смайлик берілмейді.

Сабақтың соңында кімде көп смайлик болса сол оқушы сабақтағы үздік оқушы болып саналады.





































Аяқталуы

(5-7 минут)

Қорытынды. «ҚҚҚ» кестесі арқылы оқушылардан кері байланыс алу. Оқушыларға кесте беріледі, сабақ қалай өткені жайлы кестеге жазады.

Қызық

Құнды

Қиын










Үй тапсырмасын беру. Үйден осы тапсырманы қайталап келеміз.



Қосымша ақпарат

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?


Бағалау- Оқушылардың үйренгенін, материалдарды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындағани саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бқлу керек?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.00.2021
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі