Пәні:
Биология
|
Сынып:
10
|
Мерзімі:
|
Тақырыбы: Жасушаның ашылуы және зерттеу
тарихы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Биологияның дамуы
үшін жасушалық теорияның
маңызы.
|
Мақсаты:
|
Жасушаның ашылу тарихын окып
үйрету, салыстырмалы түрде
жасушаның
құрамына түсінік
қалыптастыру.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Жасушаның ашылу тарихын окып
үйрету, салыстырмалы түрде
жасушаның
құрамына түсінік
қалыптастырады. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары мен
биологияның дамуы үшін жасушалық теорияның маңызын
түсінеді.
|
Кезең
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Кіріспе
бөлім
|
2
минут
|
«Екі жұлдыз бір
үміт» стратегиясы бойынша ынтымақтастық атмосфера
қалыпастыруамын.
|
Стикерге осы
сабақтан қандай мақсат күтетіндері туралы жазып, жүрек салынған
плакатқа ілу арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосфера
қалыптастырады.
|
|
Түрлі-түсті
стикерлер
|
2
минут
|
Топқа бөлінуге
нұсқау жасаймын.
|
5 оқушыдан 4
................. арқылы бөлінеді.
(.......................)
|
|
Таратпа
қағаздар
|
5
минут
|
«Миға шабуыл» әдісі
бойынша үй тапсырмасын
сұраймын.
|
Оқушылар миға шабуыл жасай
отырып, өткен сабақты естеріне түсіріп, сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар
жаз
|
Топтық
бағалау.
«Бағдаршам»
стратегиясымен формативті
бағалау.
|
Оқулық, бағалау
парақшасы, түрлі-түсті
фишкалар
|
Жаңа
сабақ
таныстырылымы
|
5
минут
10
минут
|
Білу. «Бортты журнал» әдісі бойынша
жаңа сабақтың тақырыбымен
таныстырамын.
Болжамды жүк журналымен жұмыс
жасатамын.
Түсіну. «Басымдылық пирамидасы» әдісі
бойынша жасушаның шығу тарихы туралы бірнеше нұсқасы жазылған
қағаздарды беріп, жұмыс жасатамын.
|
Жаңа сабақтың тақырыбымен
танысып, болжамды жүк журналының сол жағына жаңа тақырып туралы не
білетіндерін жазса, оң жағына жаңа ақпарат туралы постерге жазып,
қорғайды.
Берілген нұсқалардың дұпысын
тауып, пирамида құрайды. Дәлелдейді. Пікір
алмасады.
|
Топтық
бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен
формативті бағалау.
Топтық
бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен
формативті бағалау.
|
Постер, маркер,
видеокөрсетілім, АКТ
Оқулық, қима
қағаздар
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
5
минут
5
минут
|
Қолдану. «Сиқырлы сұрақ» әдісі бойынша
топтық жұмыс жасатамын.
Интербелсенді тақтадан
тақырыпқа сәйкес «ашық» сұрақтар
қоямын.
Талдау. Жұптық жұмыс
жасатамын.
|
Берілген сұрақтарға жауап
беріп, топ арасында сұрақтарды
талқылайды.
Жаңа сабақтың тақырыбын
жұптасып, талқылайды. Пікір
алмасады.
|
Топтық
бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен
формативті бағалау.
|
Плакат,м маркер,
оқулық, бағалау парақшасы, түрлі-түсті
фишкалар
|
Қорытынды
|
5
минут
|
Жинақтау. «Екі жұлдыз бір үміт»
стратегиясы бойынша жаңа сабақты
қорытындылаймын.
|
Сабақтң басында жазған
стиерлерлерін алып, мақсатқа жеткен, жетпегендерін айтып жаңа
сабақт қорытындылайды.
|
Топтық
бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен
формативті бағалау.
|
Интербелсенді тақта,
түрлі-түсті фишкалар
|
Бағалау
|
3
минут
|
Бағалау. Топтық
бағалау.
«Бағдаршам» стратегиясымен
формативті бағалау.
|
Топ басшылары топ мүшелерін
бағалау критерийлеріне сүйене отырып
бағалайды.
|
|
|
Рефлексия
|
3
минут
|
«Не білдім? Не білгім келеді?»
кері байланыс стикерін
тарату.
Үй тапсырмасын
беру.
|
Тақырыпты қалай түсінгенін
стикерге жазып, тақтаға
жапсырады.
Күнделікке жазып
алады.
|
|
Рефлексия
плакаты,
Стикер
Күнделік
|
Үйге
тапсырма
|
|
|
|
|
|