ОБ сәйкес оқыту
мақсаттары
|
9.1.1.1 тыңдалатын
мәтіндегі фразалар мен дәйек-сөздерді талқылай отырып, тақырып пен
көтерілетін мәселені болжау;
9.2.1.1 берілген
тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға
арналған ауызша мәтіндер құрау;
9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба
жұмыстарда орынды қолдану
|
Сабақтың мақсаты
|
-
Барлығы: тыңдалатын мәтіндегі
фразалар мен дәйек-сөздерді талқылай отырып, тақырып пен
көтерілетін мәселені болжайды, өздік етістің қызметін біледі,
ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады
-
Басым
көпшілігі: тыңдалатын мәтіндегі
фразалар мен дәйек-сөздерді талқылайды, берілген тақырыпқа сай
сөздерді орынды қолданады
-
Кейбіреуі: берілген тақырыпқа сай
сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған
ауызша мәтіндер құрайды, өздік етістің қызметін біледі, ауызша және
жазба жұмыстарда орынды қолданады
|
Бағалау
критерийлері
(күтілетін нәтиже)
|
тыңдалатын мәтіндегі
фразалар мен дәйек-сөздерді талқылайды, берілген тақырыпқа сай
сөздерді орынды қолданады, мақсатты аудиторияға арналған ауызша
мәтіндер құрайды
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру.
Сәлемдесу,
түгелдеу.
Психологиялық ахуал туғызу.
Мұғалім оқушыларға көңілді күй-қалып орнату үшін
«Жылжымалы
микрофон» тренингін
өткізеді.
Сабақ мақсатымен
таныстыру
«Ыстық
орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
Жаңа сабаққа
көшу.
Ойтүрткі.
-Суретте не
бейнеленген?
-Бүгінгі тақырыбымыз қандай
деп ойлайсыңдар?
Жаңа
сөздер
Сәйкестендір-идентефицируй
Сауыт-посудина,
сосуд
Сия-чернила
Төл-кровный,
оригинальный
Төте
жазу-прямой
Емле-орфография
Оқылым.
Айтылым.
1-тапсырма.
Мәтінді оқы. Өз пікіріңді түсіндіріп
айт.
Бағалау
критерийі: мәтінді оқиды,
өз пікірің түсіндіріп айтады,
мәтіннің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтайды және талдау
жасайды.
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор:
-
мәтінді
оқиды,
-
өз пікірің түсіндіріп
айтады,
- берілген тақырыпқа сай
сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған
ауызша мәтіндер құрайды
|
«Жылжымалы
микрофон»
«Ыстық орындық»
әдісі
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
Жазылым.
Бағалау
критерийі: Кестеде берілген ақпаратты
мәтін түрінде жазады.
Тапсырма. Көп нүктенің орнына өздік етістің
жұрнағын жалғап
жаз.
1.Далаға шығар алдында дұрыстап ки...дім.
2.Таңертең тұрған кезде жу...дым. 3.Таң атқанша тара...дық
(Махамбет). 4.Оқушылар ерте тұрып, жу...ды. 5.Армат өзі
ки...ді.
Тапсырма. Қажетті жұрнақтарды жалғап,
берілген сөздерден өздік етіс
жасаңдар. Ора ...ды, көр ...ді, сез... ді, жасыр... ды,
қыры... ды, сыла... ды, тазала... ды, сүрт... ді, ки...ді,
сал...ды.
Бағалау
критерийі: өздік етістің қызметін
біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолданады
|
Кестеде берілген ақпаратты
мәтін түрінде жазады.
өздік етістің қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда
орынды қолданады
|
Дескриптор:
- Кестеде берілген ақпаратты
мәтін түрінде жазады.
Дескриптор:
- өздік етістің қызметін
біледі, -ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолданады
|
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Қима
қағаздар
|