Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика


    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі 3.Геометрия элементтері

    Бөлімше:3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі

    Ортақ тақырып:«Өзім туралы»


    Мектеп: БҚО, Орал қаласы № 33 жалпы орта білім беретін мектебі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Искалиева Зергул Ергалиевна

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Сынып: 1



    Сабақтың тақырыбы:

    Жазық фигуралар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) тану арқылы қоршаған ортадан ұқсас фигураларды анықтайды және жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратады.

    Көптеген оқушылар: жазық (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) қоршаған ортадағы ұқсас заттармен сәйкестендіреді.

    Кейбір оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырып, кеңістік фигуралары арқылы тәжірибе жасайды.

    Бағалау критерийлері


    Білім алушы

    • Жазық фигураларды және кеңістік денелерін ажыратады

    • Қоршаған ортадан ұқсас фигураларды анықтайды


    Тілдік мақсаттар




    Сабақ барысында жазық геометриялық пішіндер, үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш, тік төртбұрыш ұғымдарын қолданады.

    Пәнге тән лексика және терминология:

    Жазық геометриялық пішіндер, екі өлшемді форма, үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш, тік төртбұрыш

    Шаршы –квадрат- square

    Үшбұрыш-треугольник - triangle

    Тіктөртбұрыш – прямоугольник – rectangle

    Дөңгелек- круг - circle

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Бұл фигураларды неліктен бірге топтау қажет?

    • Бұл пішіндердің қандай ортақ белгілері бар?

    • Осы секілді пішіндерді сіз қайда қолданасыз?

    Сіз себебін айта аласыз ба, неліктен…?

    • … бұл - төртбұрыш, ал мынау – төртбұрыш емес?

    Өздерің сынып бөлмесінен көре алатын жазық пішіндердің атауларын атаңыздар.


    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық.Жұптық, топтық жұмысты орындау арқылы ұйымшылдық, жауапкершілік,ынтымақтастық дағдыларын дарыту.

    Құрмет.Топтық, жұптық жұмыс кезінде бір-бірін құрметтеуге және пікірлерімен санасуға үйрету. Қоршаған ортадағы заттарға құрметпен қарау.


    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу. Жазық фигуралар мен кеңістік фигуралады ажыратуда өз ойларын дәлелдеп жеткізеді.

    Көркем еңбек. Жазық геометриялық пішіндерді пайдаланып мазмұнды композициялар құрастырып ,жапсырмалауда жазық фигуралардың пропорциясын сақтап орындайды.


    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын

    болса

    көрсетіңіз)

    АКТ-ды сабақтың ортасында 2- тапсырманы дұрыс,түсініп орындау үшін және тыңдалым дағдыларын дамыту үшін пайдаланамын. «Түрлі-түсті санау таяқшалары» Білімлэнд https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/1-synyp/zhazyq-geometriyalyq-figuralar, http://www.razvitierebenka.c om/2014/07/Didakticheskieigry-po-matematike.Cvetnyeschjotnye-palochki.html

    Бастапқы білім

    Геометриялық фигуралар,кеңістік фигуралар атауларын біледі.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы























    Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау.

    Оқушылар таратпа суреттер беремін.

    Топқа таңдаған суреттегі заттар қандай жазық фигураның пішіне ұқсас келсе, сол топқа барып отырады.

    Шаршы 1-топ , дөңгелек 2-топ , үшбұрыш -3 топ .

    (Ұ) Әр топ орнына барып өздері таңдаған фигураны көрсетеді, атауларын үш тілде айтады.

    Шаршы –квадрат- square

    Үшбұрыш-треугольник - triangle

    Дөңгелек- круг - circle

    (Ұ) «Миға шабуыл» Суреттегі фигураларды қандай топтарға бөлуге болады?

    (Ұ) Ширату «Кім шапшаң?» ойыны. Сынып оқушылары белгі берілген кезде суреттегі геометриялық фигураларды қимылмен,дыбыс шығармай өзінің дене мүшелерін пайдаланып көрсетуі тиіс. Мысалы:үшбұрыштың суретін көрсеткенде барлығы топ болып,үшбұрышты көрсетеді, тіктөртбұрышты көрсеткенде тіктөртбұрышты көрсету .дөңгелекті көрсеткенде дөңгеленіп қол ұстасып тұрады. т.б.Осылай тез-тез қайталайды.

    ҚБ мұғалімнің мадақтауы, қол соғу «Жарайсыңдар!», «Тамаша!» Барлығың тез,шапшаң,шатаспай көрсете алдыңыз.

    (МК) Осы жерде сабақтың мақсатымен таныстыру.

    -Бүгінгі сабағымыз сонымен жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (текше, шар, цилиндр, конус, пирамида) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.





    (доп, печенье, сәукеле т.б суреттер)





    И нтерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

    Сабақтың ортасы
































































    1. (Т)«Болжау» әдісі. Әр топ қобдишадан фигураны сипап сезу арқылы қандай фигура екенін анықтап,табады. Тапқан соң үш топқа 3 кеңістік фигурасын таратамын. (конус,текше, пирамида)

    Тәжірибе жасау:

    1. 3 топқа Конус , пирамида, текше сияқты кеңістік фигураларын беріп, ақ қағазға табанын сызғызамын.

    2. Шыққан фигураны қиып алу. Қандай фигура шықты?

    3. Суретін салған фигурамен салыстыру

    (МК.)Оқушылардан не байқағанын сұрау. Конустың тек табаны ғана үстелде жатқанын, ал дөңгелек түгелімен үстел бетінде орналасқанын көру арқылы қорытынды жасатамын. Міне,сол себепті конус пен дөңгелектің екі түрлі фигуралар болатынын айтамын.

    Олардың айырмашылығы: дөңгелек — жазық, ал конус — кеңістік геометриялық фигура екендігін айтып, қорытынды жасатамын.

    Шарды бастырып сызудың мүмкін емес екенін, бірақ ол да кеңістік фигурасына жататынын айтып қорытындылаймын.

    -Міне, сонымен конус, пирамида, текше, шар, цилиндр— кеңістік фигуралары, ал дөңгелек — жазық фигура екеніне тәжірибе арқылы көз жеткіздіремін.

    Осылай жазық фигураларды кеңістік фигуралардан ажырата аламыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Көлемді фигураларды қағазға бастыру арқылы жазық фигуралар алуға болатынына тәжірибе жасау арқылы көз жеткізеді.

    • Дөңгелек, шаршы, үшбұрыш,- жазық фигуралар, ал конус, цилиндр, пирамида, текше – кеңістік фигуралар екендігін ажыратады.

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» топтық бағалау

    Топта тапсырманы толық орындаған оқушыларға 2 жұлдызды бөліп береді

    Кейбір түсінбеген оқушыларға қателерді түзетуге, жауапты толықтыруға ұсыныс айтады.


    (МК) «Білімлэнд» сайтынан «Жазық фигуралар» туралы бейнетүсіндіру көрсетемін. Бейнетүсіндіруді көргеннен кейін, жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратуға байланысты интерактивті тақтадан №1,№2,№3 тапсырма орындайды.


    2 (С) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі .Санау таяқшаларынан жазық пішіндерді құрастыруға тапсырма беремін:

    1-топ жұптасып 7 таяқшадан 2 бірдей тік төртбұрыш құрастыру.

    2-топ жұптасып 9 таяқшадан төрт бірдей үшбұрышты құрастыру.

    3-топ жұптасып 10 таяқшадан 2 тік төртбұрыш құрастыру: үлкен және кіші (кіші тіктөртбұрыш үлкен тік төртбұрыштың ішінде екі таяқшадан құрастырылады).

    Дескриптор: Білім алушы

    - 7 таяқшадан 2 бірдей тік төртбұрыш құрастырады.

    - 9 таяқшадан төрт бірдей үшбұрышты құрастырады.

    - 10 таяқшадан 2 тік төртбұрыш құрастырады.

    ҚБ. топтық бағалау.«Жарайсыңдар!», «Тамаша!» Барлығың да пішіндерді дұрыс құрастыра алғансыңдар.


    (Т.С) «Құрастырып көр» Оқушыларға конвертке түрлі бірнеше жазық фигуралар салып таратамын. Жазық фигуралардан түрлі 3-4 мазмұнды композициялар құрастыруды тапсырамын.

    Дескриптор: Білім алушы

    -жазық фигуралардан 3-4 мазмұнды композициялар құрастырады.


    3. (Ө)Дәптермен жұмыс.

    Фигураларды топтастыр.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Көлемді фигураларды қызыл түспен қоршап сызады.

    • Жазық фигураларды жасыл түспен қоршап сызады.

    ҚБ. Смайлик арқылы көршілері бірін-бағалайды Өзара бағалау


    4.(Ұ)Сергіту сәті

    «Пішіндер әні» бейнебаяны интерактивті тақтадан көрініп тұрады.



    5. (Ж)

    Жазық фигуралар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Искалиева Зергул Ергалиевна
    13 Мамыр 2019
    482
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жазық фигуралар" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жазық фигуралар" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика


    Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі 3.Геометрия элементтері

    Бөлімше:3.1 Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі

    Ортақ тақырып:«Өзім туралы»


    Мектеп: БҚО, Орал қаласы № 33 жалпы орта білім беретін мектебі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Искалиева Зергул Ергалиевна

    Қатысқандар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Сынып: 1



    Сабақтың тақырыбы:

    Жазық фигуралар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) тану арқылы қоршаған ортадан ұқсас фигураларды анықтайды және жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратады.

    Көптеген оқушылар: жазық (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) қоршаған ортадағы ұқсас заттармен сәйкестендіреді.

    Кейбір оқушылар: жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырып, кеңістік фигуралары арқылы тәжірибе жасайды.

    Бағалау критерийлері


    Білім алушы

    • Жазық фигураларды және кеңістік денелерін ажыратады

    • Қоршаған ортадан ұқсас фигураларды анықтайды


    Тілдік мақсаттар




    Сабақ барысында жазық геометриялық пішіндер, үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш, тік төртбұрыш ұғымдарын қолданады.

    Пәнге тән лексика және терминология:

    Жазық геометриялық пішіндер, екі өлшемді форма, үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш, тік төртбұрыш

    Шаршы –квадрат- square

    Үшбұрыш-треугольник - triangle

    Тіктөртбұрыш – прямоугольник – rectangle

    Дөңгелек- круг - circle

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Бұл фигураларды неліктен бірге топтау қажет?

    • Бұл пішіндердің қандай ортақ белгілері бар?

    • Осы секілді пішіндерді сіз қайда қолданасыз?

    Сіз себебін айта аласыз ба, неліктен…?

    • … бұл - төртбұрыш, ал мынау – төртбұрыш емес?

    Өздерің сынып бөлмесінен көре алатын жазық пішіндердің атауларын атаңыздар.


    Құндылықтарды дарыту





    Ынтымақтастық.Жұптық, топтық жұмысты орындау арқылы ұйымшылдық, жауапкершілік,ынтымақтастық дағдыларын дарыту.

    Құрмет.Топтық, жұптық жұмыс кезінде бір-бірін құрметтеуге және пікірлерімен санасуға үйрету. Қоршаған ортадағы заттарға құрметпен қарау.


    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу. Жазық фигуралар мен кеңістік фигуралады ажыратуда өз ойларын дәлелдеп жеткізеді.

    Көркем еңбек. Жазық геометриялық пішіндерді пайдаланып мазмұнды композициялар құрастырып ,жапсырмалауда жазық фигуралардың пропорциясын сақтап орындайды.


    АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын

    болса

    көрсетіңіз)

    АКТ-ды сабақтың ортасында 2- тапсырманы дұрыс,түсініп орындау үшін және тыңдалым дағдыларын дамыту үшін пайдаланамын. «Түрлі-түсті санау таяқшалары» Білімлэнд https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/1-synyp/zhazyq-geometriyalyq-figuralar, http://www.razvitierebenka.c om/2014/07/Didakticheskieigry-po-matematike.Cvetnyeschjotnye-palochki.html

    Бастапқы білім

    Геометриялық фигуралар,кеңістік фигуралар атауларын біледі.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы























    Оқушылармен амандасу, көңіл-күйлерін сұрау.

    Оқушылар таратпа суреттер беремін.

    Топқа таңдаған суреттегі заттар қандай жазық фигураның пішіне ұқсас келсе, сол топқа барып отырады.

    Шаршы 1-топ , дөңгелек 2-топ , үшбұрыш -3 топ .

    (Ұ) Әр топ орнына барып өздері таңдаған фигураны көрсетеді, атауларын үш тілде айтады.

    Шаршы –квадрат- square

    Үшбұрыш-треугольник - triangle

    Дөңгелек- круг - circle

    (Ұ) «Миға шабуыл» Суреттегі фигураларды қандай топтарға бөлуге болады?

    (Ұ) Ширату «Кім шапшаң?» ойыны. Сынып оқушылары белгі берілген кезде суреттегі геометриялық фигураларды қимылмен,дыбыс шығармай өзінің дене мүшелерін пайдаланып көрсетуі тиіс. Мысалы:үшбұрыштың суретін көрсеткенде барлығы топ болып,үшбұрышты көрсетеді, тіктөртбұрышты көрсеткенде тіктөртбұрышты көрсету .дөңгелекті көрсеткенде дөңгеленіп қол ұстасып тұрады. т.б.Осылай тез-тез қайталайды.

    ҚБ мұғалімнің мадақтауы, қол соғу «Жарайсыңдар!», «Тамаша!» Барлығың тез,шапшаң,шатаспай көрсете алдыңыз.

    (МК) Осы жерде сабақтың мақсатымен таныстыру.

    -Бүгінгі сабағымыз сонымен жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (текше, шар, цилиндр, конус, пирамида) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.





    (доп, печенье, сәукеле т.б суреттер)





    И нтерактивті тақтадан суреттер көрсетіледі.

    Сабақтың ортасы
































































    1. (Т)«Болжау» әдісі. Әр топ қобдишадан фигураны сипап сезу арқылы қандай фигура екенін анықтап,табады. Тапқан соң үш топқа 3 кеңістік фигурасын таратамын. (конус,текше, пирамида)

    Тәжірибе жасау:

    1. 3 топқа Конус , пирамида, текше сияқты кеңістік фигураларын беріп, ақ қағазға табанын сызғызамын.

    2. Шыққан фигураны қиып алу. Қандай фигура шықты?

    3. Суретін салған фигурамен салыстыру

    (МК.)Оқушылардан не байқағанын сұрау. Конустың тек табаны ғана үстелде жатқанын, ал дөңгелек түгелімен үстел бетінде орналасқанын көру арқылы қорытынды жасатамын. Міне,сол себепті конус пен дөңгелектің екі түрлі фигуралар болатынын айтамын.

    Олардың айырмашылығы: дөңгелек — жазық, ал конус — кеңістік геометриялық фигура екендігін айтып, қорытынды жасатамын.

    Шарды бастырып сызудың мүмкін емес екенін, бірақ ол да кеңістік фигурасына жататынын айтып қорытындылаймын.

    -Міне, сонымен конус, пирамида, текше, шар, цилиндр— кеңістік фигуралары, ал дөңгелек — жазық фигура екеніне тәжірибе арқылы көз жеткіздіремін.

    Осылай жазық фигураларды кеңістік фигуралардан ажырата аламыз.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Көлемді фигураларды қағазға бастыру арқылы жазық фигуралар алуға болатынына тәжірибе жасау арқылы көз жеткізеді.

    • Дөңгелек, шаршы, үшбұрыш,- жазық фигуралар, ал конус, цилиндр, пирамида, текше – кеңістік фигуралар екендігін ажыратады.

    ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» топтық бағалау

    Топта тапсырманы толық орындаған оқушыларға 2 жұлдызды бөліп береді

    Кейбір түсінбеген оқушыларға қателерді түзетуге, жауапты толықтыруға ұсыныс айтады.


    (МК) «Білімлэнд» сайтынан «Жазық фигуралар» туралы бейнетүсіндіру көрсетемін. Бейнетүсіндіруді көргеннен кейін, жазық фигуралар мен кеңістік фигураларды ажыратуға байланысты интерактивті тақтадан №1,№2,№3 тапсырма орындайды.


    2 (С) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі .Санау таяқшаларынан жазық пішіндерді құрастыруға тапсырма беремін:

    1-топ жұптасып 7 таяқшадан 2 бірдей тік төртбұрыш құрастыру.

    2-топ жұптасып 9 таяқшадан төрт бірдей үшбұрышты құрастыру.

    3-топ жұптасып 10 таяқшадан 2 тік төртбұрыш құрастыру: үлкен және кіші (кіші тіктөртбұрыш үлкен тік төртбұрыштың ішінде екі таяқшадан құрастырылады).

    Дескриптор: Білім алушы

    - 7 таяқшадан 2 бірдей тік төртбұрыш құрастырады.

    - 9 таяқшадан төрт бірдей үшбұрышты құрастырады.

    - 10 таяқшадан 2 тік төртбұрыш құрастырады.

    ҚБ. топтық бағалау.«Жарайсыңдар!», «Тамаша!» Барлығың да пішіндерді дұрыс құрастыра алғансыңдар.


    (Т.С) «Құрастырып көр» Оқушыларға конвертке түрлі бірнеше жазық фигуралар салып таратамын. Жазық фигуралардан түрлі 3-4 мазмұнды композициялар құрастыруды тапсырамын.

    Дескриптор: Білім алушы

    -жазық фигуралардан 3-4 мазмұнды композициялар құрастырады.


    3. (Ө)Дәптермен жұмыс.

    Фигураларды топтастыр.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Көлемді фигураларды қызыл түспен қоршап сызады.

    • Жазық фигураларды жасыл түспен қоршап сызады.

    ҚБ. Смайлик арқылы көршілері бірін-бағалайды Өзара бағалау


    4.(Ұ)Сергіту сәті

    «Пішіндер әні» бейнебаяны интерактивті тақтадан көрініп тұрады.



    5. (Ж)

    Жазық фигуралар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    13.05.2019
    482
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Искалиева Зергул Ергалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации