Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Оқушылар жеңіл
атлетика жүгіру жаттығуларын орындай
алады.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Жүгіру жаттығуларын
орындауда қауіпсіздік ережелерін
ескереді.
Оқушылардың
кейбірі орындай алады:
Берілген
тапсырмаларды тиянақты орындайды. Қиындықтар мен тәуекелдерді
еңсереді.
|
Сабақтың
басы
|
Дайындық
бөлімі.
Психологиялық
дайындық.
Спорт сенің
серігің-
Жанға дауа, қолға
күш.
Сергітетін
адамды-
Қимыл менен
қозғалыс
Жалпы дамыту
жаттығулары:
Басты оңға, солға
айналдыру.
Иықты алға, артқа
айналдыру.
Қолды
қайшылау.
Белді
айналдыру.
Тізені
айналдыру.
Тіреп жатып қолды
шынтақтан бүгіп жазу.
|
Сәлемдесу.
Оқушылардың спорт киімі
оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына назар
аудару
Төрт жолды өлеңді бірге
айтады.
Әр оқушы денені қыздыру
үшін ЖДЖ жаттығуларын
орындайды.
|
Бас бармақ арқылы
бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасы -ның
сақталуы
|
Ысқырық
Спорт
зал
бейнежазба
|
Сабақтың
ортасы
|
Ой қозғау. Кім тапқыр?
Сұрақ менен жауап сізден
-Суреттегі тұлғалар кімдер?
-Қандай спорт түріне қатысы
бар? Жүгіру не үшін пайдалы?
Бүгінгі сабақ тақырыбы,
мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Мұғалім
түсіндірмесі: Жеңіл атлетка шығу
тарихымен таныстырады.
Жеңіл атлетика, спорттың ең көп тараған
түрі. Оған әр түрлі қашықтықта жүгіру мен жүру, ұзындық пен
биіктікке секіру, спорттық снарядтарды лақтыру, жеңіл атлетикалық
көпсайыстар енеді.
Жеңіл атлетикалық жарыстар ашық және
жабық алаңдарда өтетін жеке, командалық және эстафеталық жарыстар
болып бөлінеді.
Мәліметтерге
сүйенсек, жеңіл атлетикадан жарыс біздің эрамызға дейінгі 776 жылы
өткізілген. Бұл туралы Ежелгі Грек олимпиада ойындары туралы
жазбаларда анық жазылған. Сол замандарда жарыс тек ұзын-сонар
алаңда жүгіру жарысымен шектелген. Ерлер мен әйелдар
арасындағы бәсеке жеке-жеке
өткізіліпті.
Сәйкестендір
Сергіту
сәті: «Бағдаршам
әдісі»
Ойынның шарты:
Ойынға қатысушылар мұғалімнің көрсеткен белгілеріне сәйкес
әрекеттер жасайды.
“жасыл” - кеңістікте
жүгіру;
“сары” - бір орында баяу
жүгіру;
“қызыл” - бір орында тұрып
қалу
|
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді. Мұғалім жауаптарды
толықтырады.
Оқушылар тақырыпты
мақсатты ашуға тырысады.
Оқушылар мұғалім
түсіндірмесі бойынша тапсырманы
орындайды.
Оқушылар мұғалім көрсеткен
белгі бойынша берілген ойынды
ойнайды.
|
Бас бармақ арқылы
бағалау.
|
Таныстырылым
|
Сабақтың
аяғында
|
«Ақиқат және жалған
ойыны»
1.Спорт денсаулыққа
пайдалы.
(ақиқат)
2. Алғашқы олимпиада
Қазақстанда өтті. (жалған)
3. Жүгіру –жеңіл атлетикаға
жатады. (ақиқат)
4.Секіру жеңіл атлеткаға
жатпайды.(жалған)
5.Жеңіл атлетикадан жарыс
біздің эрамызға дейін 776 жылы өткізілді.
(ақиқат)
Кері байланыс:
«Сөреден-мәреге» өзіңді белгіле
|
Берілген
тапсырмаларды орындайды
Оқушы өзін
көрсетеді.
|
Бас
бармак
|
|