Сабақтың
мақсаты
|
Балалардың «жеңіс күні»,
«бейбітшілік» туралы түсініктерін бекіту. Патриоттық сезімге,
ынтымақтастыққа, достыққа тәрбиелеу. Соғысқа қатысқан ардагерлерге
құрмет көрсету.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
көрсету.
Сөздік
жұмыс: отшашу, соғыс
ардагері.
Оқу іс-әрекетінің
көрнекіліктері: Соғысқа қатысқан ардагерлер
суреттері. Мәңгілік алау, оның қасында күзетте тұрған балалар.
Жеңіс мерекесінің суреті.
|
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Балалар шеңберге тұрып,
бір-біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
- Аспанымыз ашық
болсын!
- Еліміз тыныш
болсын!
- Бейбітшілік
болсын!
Педагог: 9 мамыр - жеңіс күні!
Ұлы Отан соғысында ерлік көрсеткен батыр ағаларымыз бен апаларымыз
бар. Оларды атап айтсақ: Бауыржан Момышұлы, Талғат Бигелдинов,
Қасым Қайсенов, Мәншүк Мәметова, Әлия Молдағұлова,
т.б.
Еліміз өз батырларын ешқашанда
ұмытпайды. Батырлар ескерткішіне гүл шоғын
қоямыз!
Еске
алу: 1 минуттық
үнсіздік.
Дәптермен
жұмыс: Қайрат Жұмағалиевтың «Жеңіс
күні» өлеңін жаттау.
Ойлап тұрдым
көп,
Сауал бердім білгім
кеп:
—
Қуанышты мереке
–
Жеңіс күні қай күн? -
деп.
Бейбіт күннің бәрі де
–
Жеңіс күні,
шырағым!
Дидактикалық
ойын: «Сөз ойла, тез
ойла».
Ойын шарты: Бастаушы бір сөз айтады, балалар
жалғасын тез ойлап табуы керек.
Мен
әншімін ... (ән айтамын)
Мен
дәрігермін ... (адамдарды емдеймін)
Мен
ғарышкермін ... (ғарышқа ұшамын)
Ойын осылай жалғасады.
|
Балалар алдағы өтетін сабаққа
дайындық жасайды.
|
Сергіту
сәті
|
«Күн мен
түн».
Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту,
қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра
білу.
Мазмұны: педагог сөз айтады,
балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті –
ащы және т.б.».
|
Оқушылар ойын
ойнайды
|
Рефлексивті —
түзетушілік
|
Қиынсынып қашпаймыз,
Шынығамыз жастай біз.
Көңілді әуен сазымен
Жаттығуды бастаймыз.
Иілеміз оңға бір,
Иілеміз солға бір,
Қолды жоғары көтеріп,
Қолды төмен түсіріп,
Терең тыныс аламыз. (Қимылмен
көрсетеді).
Дәптермен жұмыс:
«Ерлер есімі мәңгі өшпейді!» - жоғары
дауыста
орта дауыста
төмен дауыста айтылады.
Қорытынды:
-
«Жеңіс күні» деп неліктен айтамыз?
-
«Бейбітшілік» деген сөзді қалай түсінесің?
-
Соғысқа қатысқан ардагерлерге қандай көмек көрсету
керек?
-
Соғысқа қатысқан батырларды ата.
|
Тапсырмаларды
әр
бала өз алдына ерекше
орындады.
|