Аскарова А.С
Талдықорған қаласы №26 орта мектеп
Сыныбы: 6
Пәні: География.
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер қыртысының қозғалысы.Жер сілкіну |
|
|
Күтілетін нәтиже |
1. Жер қыртысының қозғалысымен толқындарының таралуы жайлы біледі 2. Жердің қозғалмалы аймақтарын картадан көрсетіп, координаталарын анықтай алады 3. Жер сілкінісі кезіндегі сақтану ережелерін ұсынады
|
|
|
Қажетті құрал жабдықтар |
Карта, видео, слайдтар |
|
|
Тапсырмалар |
1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Жеке жұмыс |
|
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
|
10.25-10.28 3 мин
10.28-10.33 5 мин 10.33-10.36 3 мин 10.36-10.53 17 мин 10.53-10.58 5 мин 10.58-11.01 3мин 11.01-11.05 4мин |
I Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. сабаққа даярлықтарына назар аудару Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа жақсы тілек айтады.
Үй тапсырмасын сұрау. Ж.ж «Географиялық пошта» әдісі Үш топқа үш конверт беріледі, әр топ конверттегі қима қағаздардың ішінен өзіне қажеттілерін таңдап алып, конвертке салады. Бағалануы: смайлик арқылы «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға видео көрсете отырып, сабақтың тақырыбын ашу
Т.ж «Джигсо» әдісі І топ: Жер қыртысының қозғалыстары ІІ топ: Жер сілкіну ІІІ топ: Жер сілкінуді зерттеу Бағалануы: смайлик арқылы ІІІ. Ж.ж Картамен жұмыс Берілген координаталар бойынша жер сілкіну аймақтары мен мерзімдерін анықтау
Бағдаршам арқылы бағалау Кері байланыс. «Жетістіктер баспалдағы» -мен білемін -мен түсінемін -мен істей аламын
3. Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі. 1) А деңгей: Ірі плиталар мен қалқандарды жаттау, картадан көрсету 2)В деңгей: Кескін картамен жұмыс.Тақталардың ажырау шекараларын түсіру. 3)С деңгей: оқу, мазмұндау |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады
Топтаса отырып, ойланады, талқылайды,тапсырманы орындайды Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Постер немесе кластер арқылы қорғайды. Жеке жұмыс жасайды.
Күнделікпен жұмыс. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жер қыртысының қозғалысы. Жер сілкіну" 6 сынып
Ашық сабақ "Жер қыртысының қозғалысы. Жер сілкіну" 6 сынып
Аскарова А.С
Талдықорған қаласы №26 орта мектеп
Сыныбы: 6
Пәні: География.
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер қыртысының қозғалысы.Жер сілкіну |
|
|
Күтілетін нәтиже |
1. Жер қыртысының қозғалысымен толқындарының таралуы жайлы біледі 2. Жердің қозғалмалы аймақтарын картадан көрсетіп, координаталарын анықтай алады 3. Жер сілкінісі кезіндегі сақтану ережелерін ұсынады
|
|
|
Қажетті құрал жабдықтар |
Карта, видео, слайдтар |
|
|
Тапсырмалар |
1.Топтық жұмыс 2.Жұптық жұмыс 3.Жеке жұмыс |
|
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
|
10.25-10.28 3 мин
10.28-10.33 5 мин 10.33-10.36 3 мин 10.36-10.53 17 мин 10.53-10.58 5 мин 10.58-11.01 3мин 11.01-11.05 4мин |
I Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. сабаққа даярлықтарына назар аудару Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа жақсы тілек айтады.
Үй тапсырмасын сұрау. Ж.ж «Географиялық пошта» әдісі Үш топқа үш конверт беріледі, әр топ конверттегі қима қағаздардың ішінен өзіне қажеттілерін таңдап алып, конвертке салады. Бағалануы: смайлик арқылы «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға видео көрсете отырып, сабақтың тақырыбын ашу
Т.ж «Джигсо» әдісі І топ: Жер қыртысының қозғалыстары ІІ топ: Жер сілкіну ІІІ топ: Жер сілкінуді зерттеу Бағалануы: смайлик арқылы ІІІ. Ж.ж Картамен жұмыс Берілген координаталар бойынша жер сілкіну аймақтары мен мерзімдерін анықтау
Бағдаршам арқылы бағалау Кері байланыс. «Жетістіктер баспалдағы» -мен білемін -мен түсінемін -мен істей аламын
3. Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі. 1) А деңгей: Ірі плиталар мен қалқандарды жаттау, картадан көрсету 2)В деңгей: Кескін картамен жұмыс.Тақталардың ажырау шекараларын түсіру. 3)С деңгей: оқу, мазмұндау |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады
Топтаса отырып, ойланады, талқылайды,тапсырманы орындайды Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Постер немесе кластер арқылы қорғайды. Жеке жұмыс жасайды.
Күнделікпен жұмыс. |
шағым қалдыра аласыз















