Басы
|
Ынтымақтастық ахуал
қалыптастыру.
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық, достарым,
Арайлап атқан күнге.
Міне, менің қолым бос,
Жылуыма жылу қос.
Топқа
бөлу:
1- топ:
«Жер»
2-топ:
«Комета»
3-топ:
«Астероид»
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
хабарлау
Өткенді
қайталау:
«Жедел сұрақтар
айдары»
1. Ғарышта не
бар?
2. Біздің Галактикамыз қалай
аталады?
3. Күн жүйесінде қанша ғаламшар
бар?
4.Кіші ғарыш денелеріне нелер
жатады?
|
Сұрақтарға жауап
береді,жауаптарын тақтаға жүктейді
Өткен сабақтағы кіші ғарыш
денелерін еске түсіре отыра шолу жасайды
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
Оқулық
|
|
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіре
отыра оқушылармен бірге талдау.
Барлық ғарыш денелері бір-
біріне әсер етеді.Күн жұлдыз болғандықтан, жарық шығарады.Ол Жер
мен Айға жарық түсіреді. Жер -ғаламшар. Ғаламашарлар Күн сәулесін
шағылдырады. Ай да күн сәулесін
шағылдырады.
Жер мен Ай ғарыш кеңістігінде
үнемі қозғалып жүреді. Бірақ қозғалыстары әртүрлі болады:
Ай
Жерді айналады, ал Жер Күнді
айналады. Жердегі тіршілікке
ғарыш сәт сайын әсер етеді. Жерді ғарыштан
келетін қауіптен атмосфера
қорғайды.Сондықтан жердің озон қабатын сақтау өте
маңызды.
Барлық ағзаларды
өлтіріп жіберетін Күн көзінің ультракүлгін сәулесін озон қабаты
өзіне сіңіріп алады. Озондық қабат 22-25 км биіктіктегі үш атомдық
оттегі шоғырланған атмосфера қабаты.
Озон қабатынсыз жердегі
тіршілік біз көріп тұрғандай болмайды.Озон қабаты ұстап қалатын
күннің ультра-күлгін сәулелері жер бетіне тікелей өтіп кететін
болса,онда тереңдігі 10 метрден асатын суларда ғана тіршілік етуге
болар еді.
Жаңа сабаққа
байланысты видео көрсету.
Сергіту
сәті:
|
Дескрипторы:
-Суреттерге сипаттама
бере алады;
-Күн,Жер және Айдың бір-біріне
әсері туралы түсіндіре
алады;
Әр тапсырмадан соң оқушылар
топқа,жеке жұмыстарға баға беріп
отырады.
Дескриптор
-Ай қалай өзгеретіндігін
анықтайды;
Дескриптор
1 минутта сұрақтарға жауап
береді,zoom-ның чатына жауаптарын жазады
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
https://www.youtube.com/watch?v=kf0crT7yLwY
|
|
|