Ашық сабақ "Жергілікті жерді бағдарлау" 2сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жергілікті жерді бағдарлау" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал әрбір мұғалім үшін пайдалы.Сабақтың бағалау критерийі мен дескрипторы құрылып, толық жазылып ұсынылып отыр.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы:

Жергілікті жерді бағдарлау.

Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б

Күні:

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жергілікті жерді бағдарлай алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Бағдарлаудың не екенін айта алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Көкжиектің негізгі түстерін айтады.

Бағалау критерийі

1.Бағдарлау деген не екенін біледі.

2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады

Ойлау дағдылары

Білу Түсіну Қолдану

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басы

5 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Қуан, шаттан!

Қуан, шаттан!

Қуанатын күн бүгін,

Баршаңызға қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!








Ортасы

30-32 минут







"Сұрақ-жауап"әдісі

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Бағдар дегеніміз не?

«Бағдарлау» дегеніміз не?

Сабағымыздың тақырыбы – жергілікті жерді бағдарлау.

Түсіндірме сөздігіне жүгінейік.

Бағдарлау – бақылаушының өзі тұрған жерін айналасына, көкжиек тұстарына және жер бедері элементтерінің кейбір өзгешеліктеріне қарап анықтауы.

Айтыңдаршы, неліктен бағдарлай білу керек?

Бағдарлаудың қандай түрлері бар?

"Ойлан тап" ойыны. Кластер құру

Бағдарлау

DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1


Күнге қарап Жергілікті табиғи

Тұсбағдармен белгілерге қарап

Бірақ оңтүстік қайда екенін қайдан білеміз? Бағдарлау және бағытты дұрыс таңдау үшін адамдар тұсбағдарды пайдаланады.

Тұсбағдар сөзі нені білдіретінін есімізге түсіру үшін түсіндірме сөздігіне жүгінейік.

Тұсбағдар – көкжиектің тұстарын анықтайтын құрал.

Тұсбағдар қандай құрал? Оны қашан ойлап тапты?

Тұсбағдар – (теңізшілер пайдаланған құрал).

Дүние бөліктерін (көкжиек тұстарын) анықтайтын құрал.

Магниттік тұсбағдар (әрдайым солтүстікті көрсететін магниттелген тілшесі бар құрал).

Қолдану

Топпен жұмыс.

1. «Көкжиек», «көкжиек сызығы»деген не?

2.Көкжиектің негізгі және аралық тұстары қалай деп аталады?

3.Тұсбағдарды пайдаланып пайдаланып,көкжиек тұстарын қалай бағдарлайды?

4.Қандай табиғи белгілерге қарап,көкжиек тұстарын анықтауға болады?

5.Бағдарлау деген не?

1.Ендеше бағдарлау дегеніміз-көкжиек тұстарын,

бақылаушының өзінің тұрған орнын және жүру бағытын анықтау.

Бағдарлаудың екі түрі бар:

а)белгілі жерді бағдарлау ә)белгісіз жерді бағдарлау.

Жеке жұмыс.

«+» белгісімен дұрыс тұжырымдарды белгіле:

1. Көкжиек – біз көретін өзіміздің айналамыздағы жергілікті орын. (+)

2. Бағдарлау үшін дүние бөлігінің 5 тұсын пайдаланады. (–)

3. Тұсбағдар – көкжиек тұстарын анықтайтын құрал. (+)

4. Тұсбағдардың көк тілшесі оңтүстікті көрсетеді.(-)

5. Тұсбағдар адаспау үшін қажет. (+)

6. Күн әрқашан шығыстан шығады. (+)

7. Түс кезінде күн солтүстікте болады. (–)


Жұппен жұмыс.

Сынып тақтасы қай бағытта орналасқан?

Кітап сөресі қай тұста орналасқан?

Сынып терезелері қай тұсқа қарайды?

Сынып есігі қайда қарап тұр?

Мұғалімнің үстелі қайда орналасқан?


Сергіту сәті.

"Тілші" әдісі

Бағдарлау дегеніміз не? (белгіленген жерді анықтау).

Бағдарлаудың бірінші көмекшісін атаңдар (тұсбағдар).

Айтыңдаршы, барлық жағдайларда тұсбағдар бейтаныс жерлерде дұрыс бағдарлауға көмектесе ме? (Жоқ: найзағай кезінде, электр өткізгіш желілерінің қасында, тауда көмегі болмайды).

Бағдарлаудың қандай тәсілдерін біз білдік? (Күн, жұлдыздар және Ай).

Жергілікті жерді қалай бағдарлауға болады? Бұны білу не үшін қажет?


Бағалау критерийі:

1.Бағдарлау деген не екенін біледі.

2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады.

Дескриптор:

1.Көкжиек тұстарын айта алады.

2. Өз ойларын толық жеткізіп айта алады.





Қол соғу




























Бағдаршам

Соңы 3 минут

Кері байланыс. "Бас бармақ" арқылы бағалау.


Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Суретпен жұмыс.


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


"Қол соғу", "Бағдаршам"

"Бас бармақ"


Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Бір-бірін тыңдай білуге,

ұйымшылдыққа үйрету.

Рефлексия



Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сəйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар Бағдарлау деген не екенін,

көкжиектің негізгі түстерін айтып үйренді.

Сабақ қызықты, жақсы деңгейде өтті.


Тапсырмалар сəйкес болды.Оқушылар топпен,жұппен жұмыс істеді.


Уақытты тиімді пайдаландым.




Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз;

1. "Ойлан тап"ойыны. 2. Топпен жұмыс.


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?

1.ү Суретпен жұмыс. 2."Сұрақ-жауап"әдісі


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


Жеке,топпен тапсырмалар беру.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.06.2018
1493
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі