|
Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерді бағдарлау. |
Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жергілікті жерді бағдарлай алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Бағдарлаудың не екенін айта алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Көкжиектің негізгі түстерін айтады. |
||||||
|
Бағалау критерийі 1.Бағдарлау деген не екенін біледі. 2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін, Баршаңызға қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! |
|
|||||
|
Ортасы 30-32 минут |
"Сұрақ-жауап"әдісі Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. – Бағдар дегеніміз не? – «Бағдарлау» дегеніміз не? – Сабағымыздың тақырыбы – жергілікті жерді бағдарлау. Түсіндірме сөздігіне жүгінейік. Бағдарлау – бақылаушының өзі тұрған жерін айналасына, көкжиек тұстарына және жер бедері элементтерінің кейбір өзгешеліктеріне қарап анықтауы. – Айтыңдаршы, неліктен бағдарлай білу керек? – Бағдарлаудың қандай түрлері бар? "Ойлан тап" ойыны. Кластер құру Бағдарлау
Күнге қарап Жергілікті табиғи Тұсбағдармен белгілерге қарап Бірақ оңтүстік қайда екенін қайдан білеміз? Бағдарлау және бағытты дұрыс таңдау үшін адамдар тұсбағдарды пайдаланады. – Тұсбағдар сөзі нені білдіретінін есімізге түсіру үшін түсіндірме сөздігіне жүгінейік. Тұсбағдар – көкжиектің тұстарын анықтайтын құрал. Тұсбағдар қандай құрал? Оны қашан ойлап тапты? Тұсбағдар – (теңізшілер пайдаланған құрал). Дүние бөліктерін (көкжиек тұстарын) анықтайтын құрал. Магниттік тұсбағдар (әрдайым солтүстікті көрсететін магниттелген тілшесі бар құрал). Қолдану Топпен жұмыс. 1. «Көкжиек», «көкжиек сызығы»деген не? 2.Көкжиектің негізгі және аралық тұстары қалай деп аталады? 3.Тұсбағдарды пайдаланып пайдаланып,көкжиек тұстарын қалай бағдарлайды? 4.Қандай табиғи белгілерге қарап,көкжиек тұстарын анықтауға болады? 5.Бағдарлау деген не? 1.Ендеше бағдарлау дегеніміз-көкжиек тұстарын, бақылаушының өзінің тұрған орнын және жүру бағытын анықтау. Бағдарлаудың екі түрі бар: а)белгілі жерді бағдарлау ә)белгісіз жерді бағдарлау. Жеке жұмыс. «+» белгісімен дұрыс тұжырымдарды белгіле: 1. Көкжиек – біз көретін өзіміздің айналамыздағы жергілікті орын. (+) 2. Бағдарлау үшін дүние бөлігінің 5 тұсын пайдаланады. (–) 3. Тұсбағдар – көкжиек тұстарын анықтайтын құрал. (+) 4. Тұсбағдардың көк тілшесі оңтүстікті көрсетеді.(-) 5. Тұсбағдар адаспау үшін қажет. (+) 6. Күн әрқашан шығыстан шығады. (+) 7. Түс кезінде күн солтүстікте болады. (–) Жұппен жұмыс. – Сынып тақтасы қай бағытта орналасқан? – Кітап сөресі қай тұста орналасқан? – Сынып терезелері қай тұсқа қарайды? – Сынып есігі қайда қарап тұр? – Мұғалімнің үстелі қайда орналасқан? Сергіту сәті. "Тілші" әдісі Бағдарлау дегеніміз не? (белгіленген жерді анықтау). – Бағдарлаудың бірінші көмекшісін атаңдар (тұсбағдар). – Айтыңдаршы, барлық жағдайларда тұсбағдар бейтаныс жерлерде дұрыс бағдарлауға көмектесе ме? (Жоқ: найзағай кезінде, электр өткізгіш желілерінің қасында, тауда көмегі болмайды). – Бағдарлаудың қандай тәсілдерін біз білдік? (Күн, жұлдыздар және Ай). – Жергілікті жерді қалай бағдарлауға болады? Бұны білу не үшін қажет? Бағалау критерийі: 1.Бағдарлау деген не екенін біледі. 2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады. Дескриптор: 1.Көкжиек тұстарын айта алады. 2. Өз ойларын толық жеткізіп айта алады. |
Қол соғу Бағдаршам |
|||||
|
Соңы 3 минут |
Кері байланыс. "Бас бармақ"
арқылы бағалау. |
|
|||||
|
Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс |
|||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Суретпен жұмыс. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
"Қол соғу", "Бағдаршам" "Бас бармақ"
|
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). Бір-бірін тыңдай білуге, ұйымшылдыққа үйрету. |
|||||
|
Рефлексия
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар Бағдарлау деген не екенін, көкжиектің негізгі түстерін айтып үйренді. Сабақ қызықты, жақсы деңгейде өтті.
Тапсырмалар сəйкес болды.Оқушылар топпен,жұппен жұмыс істеді.
Уақытты тиімді пайдаландым.
|
|||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз;
1. "Ойлан тап"ойыны. 2. Топпен жұмыс.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?
1.ү Суретпен жұмыс. 2."Сұрақ-жауап"әдісі
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
Жеке,топпен тапсырмалар беру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жергілікті жерді бағдарлау" 2сынып
Ашық сабақ "Жергілікті жерді бағдарлау" 2сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Жергілікті жерді бағдарлау. |
Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Б Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Жергілікті жерді бағдарлай алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Бағдарлаудың не екенін айта алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Көкжиектің негізгі түстерін айтады. |
||||||
|
Бағалау критерийі 1.Бағдарлау деген не екенін біледі. 2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады |
Ойлау дағдылары Білу Түсіну Қолдану |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Қуан, шаттан! Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін, Баршаңызға қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! |
|
|||||
|
Ортасы 30-32 минут |
"Сұрақ-жауап"әдісі Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. – Бағдар дегеніміз не? – «Бағдарлау» дегеніміз не? – Сабағымыздың тақырыбы – жергілікті жерді бағдарлау. Түсіндірме сөздігіне жүгінейік. Бағдарлау – бақылаушының өзі тұрған жерін айналасына, көкжиек тұстарына және жер бедері элементтерінің кейбір өзгешеліктеріне қарап анықтауы. – Айтыңдаршы, неліктен бағдарлай білу керек? – Бағдарлаудың қандай түрлері бар? "Ойлан тап" ойыны. Кластер құру Бағдарлау
Күнге қарап Жергілікті табиғи Тұсбағдармен белгілерге қарап Бірақ оңтүстік қайда екенін қайдан білеміз? Бағдарлау және бағытты дұрыс таңдау үшін адамдар тұсбағдарды пайдаланады. – Тұсбағдар сөзі нені білдіретінін есімізге түсіру үшін түсіндірме сөздігіне жүгінейік. Тұсбағдар – көкжиектің тұстарын анықтайтын құрал. Тұсбағдар қандай құрал? Оны қашан ойлап тапты? Тұсбағдар – (теңізшілер пайдаланған құрал). Дүние бөліктерін (көкжиек тұстарын) анықтайтын құрал. Магниттік тұсбағдар (әрдайым солтүстікті көрсететін магниттелген тілшесі бар құрал). Қолдану Топпен жұмыс. 1. «Көкжиек», «көкжиек сызығы»деген не? 2.Көкжиектің негізгі және аралық тұстары қалай деп аталады? 3.Тұсбағдарды пайдаланып пайдаланып,көкжиек тұстарын қалай бағдарлайды? 4.Қандай табиғи белгілерге қарап,көкжиек тұстарын анықтауға болады? 5.Бағдарлау деген не? 1.Ендеше бағдарлау дегеніміз-көкжиек тұстарын, бақылаушының өзінің тұрған орнын және жүру бағытын анықтау. Бағдарлаудың екі түрі бар: а)белгілі жерді бағдарлау ә)белгісіз жерді бағдарлау. Жеке жұмыс. «+» белгісімен дұрыс тұжырымдарды белгіле: 1. Көкжиек – біз көретін өзіміздің айналамыздағы жергілікті орын. (+) 2. Бағдарлау үшін дүние бөлігінің 5 тұсын пайдаланады. (–) 3. Тұсбағдар – көкжиек тұстарын анықтайтын құрал. (+) 4. Тұсбағдардың көк тілшесі оңтүстікті көрсетеді.(-) 5. Тұсбағдар адаспау үшін қажет. (+) 6. Күн әрқашан шығыстан шығады. (+) 7. Түс кезінде күн солтүстікте болады. (–) Жұппен жұмыс. – Сынып тақтасы қай бағытта орналасқан? – Кітап сөресі қай тұста орналасқан? – Сынып терезелері қай тұсқа қарайды? – Сынып есігі қайда қарап тұр? – Мұғалімнің үстелі қайда орналасқан? Сергіту сәті. "Тілші" әдісі Бағдарлау дегеніміз не? (белгіленген жерді анықтау). – Бағдарлаудың бірінші көмекшісін атаңдар (тұсбағдар). – Айтыңдаршы, барлық жағдайларда тұсбағдар бейтаныс жерлерде дұрыс бағдарлауға көмектесе ме? (Жоқ: найзағай кезінде, электр өткізгіш желілерінің қасында, тауда көмегі болмайды). – Бағдарлаудың қандай тәсілдерін біз білдік? (Күн, жұлдыздар және Ай). – Жергілікті жерді қалай бағдарлауға болады? Бұны білу не үшін қажет? Бағалау критерийі: 1.Бағдарлау деген не екенін біледі. 2.Көкжиектің негізгі түстерін айтады. Дескриптор: 1.Көкжиек тұстарын айта алады. 2. Өз ойларын толық жеткізіп айта алады. |
Қол соғу Бағдаршам |
|||||
|
Соңы 3 минут |
Кері байланыс. "Бас бармақ"
арқылы бағалау. |
|
|||||
|
Қосымша мəліметтер оқулықтан тыс |
|||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Суретпен жұмыс. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
"Қол соғу", "Бағдаршам" "Бас бармақ"
|
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). Бір-бірін тыңдай білуге, ұйымшылдыққа үйрету. |
|||||
|
Рефлексия
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар Бағдарлау деген не екенін, көкжиектің негізгі түстерін айтып үйренді. Сабақ қызықты, жақсы деңгейде өтті.
Тапсырмалар сəйкес болды.Оқушылар топпен,жұппен жұмыс істеді.
Уақытты тиімді пайдаландым.
|
|||||||
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз;
1. "Ойлан тап"ойыны. 2. Топпен жұмыс.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалы тигізер еді?
1.ү Суретпен жұмыс. 2."Сұрақ-жауап"әдісі
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
Жеке,топпен тапсырмалар беру.
шағым қалдыра аласыз














