САБАҚ:Оспанхан Әубәкіров. Жеті шал. | Мектеп:№82 Б.Наметов НОМ |
Пәні: әдебиеттік оқу Күні: 16.11.2017 | Мұғалімнің есімі:М.Гуламова
|
СЫНЫП: 2 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шұмақтар мен санамақтар құрастыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі, |
ЖоспарланғанУақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Психологиялық ахуал қалыптастыру: Саусақтарды жабыстыра отырып бір біріне тілектер айтады |
|
Сабақ ортасы | Мағынаны ажырату: Ой қозғау: Жұмбақ: Бір ұяда жеті жұмыртқа /аптаның 7 күні/Бір аптада неше күн бар? 7 күннің өзіндік атаулары бар: кім біледі? 7 күннің неше күнінде мектепке келесіздер? Бүгін қай күн? Тақырыпты болжау: олай болса бүгінгі сабағмыз не туралы деп ойлайсыздар? (сқрақтар арқылы оқушылардың тақырыпты болжауға жетелеу) Иә, бүгінгі сабағымыз осы апта күндері туралы және соның ішінде мектептегі бір күніміз жайлы болмақ. Ал бүгінгі сабағымыздың мақсаты мен міндеті – шығарманың мазмұны дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/ сахналау. Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру. Тыңдалым: Оспахан Әубәкіровтың «Жеті шал» -әңгімесімен таныстыру«Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесіндер? сөзді бөліп айту: сөзді созып айту: сөзді дауыстап айту: сөзді түсінікті етіп айту: топтық жұмыс: топқа бөлу: жіптер бойынша топтастыру. Жіптерді әр түрлі ұзындықта қиып алып,ғ оқушыларға таңдату, ұзындықтарды бірдей болған оқушылар бір топқа, ұзындық бойынша топтарды анықтау: ең ұзын жіпті алған оқушылар 1-топ, қысқасын алғандар 2-топ болып бөлінеді. Аптаның бір күнін таңдап, сол күнгі сабақтарың жайлы әңгімелеп беру. мысалы: бүгін бізде 5 сабақ болды. Бірінші сабақ қазақ тілі, бұл сабақта біз ақын жазушылардың әңгімелерін оқимыз. Екінші сабақ – т.с.с .. Бағалау: әр топ бір бірін бағалайды. Айтылым: Жұпты жұмыс: Тапсырма: «Интервью» әдісі арқылы бір біріне сұрақ қойып, жауап береді. Сен қай күні демеласың? Әдебиеттік оқу қай күндері болады? Аптаның қай күні қасиетті күн? Жексенбі күніден кейін қай күн келеді? Бағалау. Шапалақ әдісі арқылы бағалау: |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
Аяқталуы 20 минут | Синтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.Апта күндерін жаттап келу. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
|
Оқушылары бір күні жайлы әңгіме жазу | Жетістік критерийлері арқылы | Әр нәрсенің қадірін білуге, төзімділікке, сабырлылыққа, еңбекқорлыққа тірбиелеу |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Балықтар» әдісі - сары түстті балық – сабақта қиындықтар болды, жауап беругее қиналдым. - қызыл түсті балық – сабақты тұсінбедім.
- жасыл түсті балық – маған сабақ ұнады, көп нәрселерді үйрендім. Оқушылар көңіл күйлерін таңдаған балықтарына жазып, суға яғни көлге жібереді. Жаман көңіл күй. Балықтармен ағып кетеді. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |